Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 04:29 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:psy boy
dato:07.05.2003
dosis: 1 frimærke (en planet)
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
det er snart mange år siden. men lige præcis dette trip husker jeg xtra godt...here we go:jeg havde prøvet disse ligter stens trip et par gange (meget svage) og fortalt et par hippie venner om det.. de ville gerne være som jim morrison og co. så de ville osse prøve jeg skulle så være deres trip guide og vi tog til byen med de beste hensigter!
henne hos ham vi skulle købe lsd af.. fandt vi ud af at vi kun kunne købe frimærker!! hmmmm så måtte vi jo prøve det
tænkte vi og købte 3 trip( 1 til hver)så tog vi taxa en til en koncert hvor vi skulle mødes med en masse søde piger...
da vi kom hen til pigerne proppede vi et 1/2 trip i munden hver og c.a en 15 min. efter den anden 1/2.....
efter 30-45 minuters tid (og en flaske sprut)syntes jeg at alle mennesker kun var lige så høje som op til mine knæ!
undtaget mine 2 med trippere og mig vi kunne kigge over alle byens tage(føldtes som om man var 15 m høje)
pigerne begynte at grine af os fordi vi ikke kunne snakke ordenligt! og et par af dem blev vist lidt bange...
da vi havde fået nok af at være til grin forsatte vi på egen hånd ud i byen!... det skal lige siges at jeg var på da værrene tidspunkt meget chokkerret over var stærkt dette trip var.. aldrig havde jeg prøvet noget lignene!!!!
og at rende rundt blæst på syre fredag nat midt i odense centrum ikke kan anbefales !!!!
mine skills som trip guide var for længst gået i vasken
og odense midtby var plusselig en kæmpe eventyr by
fyldt med slotte tårne arabiske moskeer og ling.
3 meter oppe i luften flyd der enegi strømme rundt langs alle gade hjørner og efter at jeg var gået en i en 4-5 butiks vinduer fordi jeg trode at der var en gydde jeg aldrig havde set!!! hehe mente at vi hellere lige måtte stoppe op og orienterre os om hvor fan vi var!
da vi gør det forsvinner alle hallu´r lidt og vi finder ud af at vi står midt ud på de hvide streder i et mega kryds
midt i centrum hmmm nå efter mange timer vandring
møder vi en mega brian der gir os en streg speed!
det skulle vi aldrig ha gjort !!!(når man tar et trip skal man helst gå hele cirklen rundt og stå af samme sted som man stod på .-... men en streg speed sætter virklig dennne cirkel i gang med at rotere!!!!)
vi fik det største badtrip på:
sjernerne og trærene faldt ned i hovedet på os og jorden ville opsluge os!!! aldrig havde konges have været så aktiv
efter mange timers dårligt trip gik vi vær til sit
---------------------------------------------------
jeg vil ihvertfald sige til folk som vil prøve syre!
tag det i naturen !!!!
eller hjemme og lad vær med at tag speed samtidig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team