Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 04:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Information:
dato:06.12.2003
dosis: 1½ frimærke
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Jeg vil prøve at sammenfatte hvad der skete fra i aftes kl 20 til jeg gik i seng ca. 2:30.
Jeg startede ud med et mærke kl 8 og ventede bare 20 min. hvorefter jeg tog et ½ mere. Nu var det bare at vente. Jeg havde en ven med mig som også havde taget et mærke (han havde undladt at re-droppe) Med os var to venner på hash. Aftenen begyndte og skride frem og på et tidspunkt følte jeg en stærk kærlighed til en pige som jeg har haft et halvt forhold til, ringede til hende og bad hende komme. Omkring dette tidspunkt begyndte trippet at tage fart og jeg begyndte at connecte med andres psykiske energier! meget mystisk. Jeg gik ind i stuen til de andre og satte mig for at ryge. På et tidspunkt gik det op for mig at jeg muligvis kunne telepatere mine tanker til andre, forsøgte og kunne straks se en reaktion fra min ven som bestemt ikke så ud til at nyde det. prøvede at få ham til at svare, me han sad bare og drejede hovedet som om han ville havde det ud. Det lod jeg ham ikke og prøvede at "tale" ham til ro, mentalt altså. Det gik og vi begyndte at grine, så vendte vi os mod vores venner som sad og spillede backgammon og var skæve. Vi syntes bestemt ikke de var særligt meget med. Min ven tabte her tråden, eller rettere, den psykiske forbindelse. Det var dog let for mig at genoprette den. Vi sad og prøvede at komme ind i deres bevidsthed og tro mig det lykkedes. Jeg kunne tale til dem, men skræmmende nok kunne jeg ikke høre dem psykisk, kun fysisk. Begyndte at få tanker om at jeg var på vej til at befri mennesket fra dets fysiske krop, fik en idé om at pigen jeg havde talt med ikke ville komme fordi jeg ikke kunne vise min mor kærlighed. Jeg fik af en eller anden grund hele tiden en mængde sms men min telefon var tom, folk ringede til mig og kunne mærke energierne, og jeg kom til en form for bevidsthed om at alt er et, at kærlighed, lys og mørke er det samme og en nødvendighed for at jeg kunne sove, turde ikke sove før jeg havde røget natfed, men ville ikke ryge af frygt for universet ville forsvinde i det jeg røg.
Jeg kan desvære ikke forklare det nærmere da der kun er gået 16 timer siden jeg tog det første mærke og jeg har ikke sovet mere end 4 timer i nat, plus jeg ikke har talt med nogen fra igår endnu! Uddybning kommer senere!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team