Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 mar 2010 23:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Substans/er: LSD
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3 frimærker med 150µg i hver.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme hos en ven, gå tur, hjem til mig. Havde super godt humør, var mega frisk.

Triprapporten
M, G, S, T og jeg havde snakket om den her dag i lang tid, og det var endelig den dag. Dagen inden havde vi haft lidt drenge hygge, hvor vi talte ud, helt ærligt, til hinanden om alverdens ting. Nå-men, jeg vågnede klokken 09.00 om morgen, fordi M's vækkeur satte igang. Jeg stod op, hentede de andre rundt om i G's hus.
Vi var allesammen samlet, bare os fem drenge. Vi sad lige og snakkede os til "mod" til trippet. S og M (HAHA :D), som ikke havde prøvet syre før, skulle jo have at vide hvad der skulle ske.

Jeg viste dem allesammen de frimærker jeg havde. Der var 9 mærker. G og jeg tog tre hver, skal det lige siges.

Jeg havde en rigtig intens fornemmelse i kroppen, og jeg fik den meget hurtigere end på mine andre trips. Jeg fik allerede fornemmelsen af come-up (intro trippet, er ikke helt inde i slanget), efter ca. 30 minutter. Vi begyndte at snakke meget mindre end vi grinte, og der kom nogle helt vilde kommentarer til T.

(Lidt forhistorie for vennegruppen: T har altid været en meget indadvendt dreng, og efter et syretrip med ham og G, fandt jeg ud af han ikke passede ind i vennegruppen, men det skulle resten af vennerne også finde ud af, det var grunden til han kom med)

T skulle til frisøren, så han havde faktisk ikke taget sit mærke endnu, og han sagde han ikke kom igen, så jeg blev faktisk lidt glad.

Vi havde ikke lavet særligt meget der, og trippet var ikke sat ordenligt igang, i hvert fald ikke for mig.

Vi sad hjemme hos G, resten af vennerne, og gjorde os klar til en lang gå tur. Hans mor skulle hjem klokken 3, så der kunne vi ikke være mere. Jeg begyndte at blive utroligt stresset over hvordan G kommanderede med os, om at komme afsted.

Nu begik vi os ud af døren, ned til en lille by på Samsø hvor vi bor. Jeg syntes at turen derned var utrolig lang, men virkelig flot. Det var efterår, og farverne var rigtig intense, og udtrykkene i alle planter og træer blev virkelig tydelig, men maximum i trippet var endnu ikke opnået.
Jeg havde aftalt at jeg skulle sætte nogle penge ind på en vens konto, som jeg skyldte ham. Men vi skulle i banken, så turen gik derhen.

Da vi kom ind til banken, efter vi havde været på farten i lang tid (måske 30 minutter), så kom vi endelig ind i banken. Jeg havde troet jeg sagtens kunne sige kontonummer og reg. nummer til damen bag skranken inden jeg kom ind, men nej. G og jeg kom ind i banken, og prøvede virkelig at give de rigtige tal, men jeg kunne ikke se hvad der stod for nogle tal på min mobil. Jeg endte med bare at slynge nogle random tal ud, sammen med G, men damen kiggede bare dumt på os, og grinte. Det endte simpelthen med at det blev for pinligt, så jeg skyndte mig ud. De andre stod derude og grinte af mig og G, og alting blev så super forlegent. For mig var følelsen af forlegenhed, langt højere end det normale man oplever i dagligdagen, hvis man lige vælter. Jeg følte det, som om jeg faldt hele tiden foran dem, og opførte mig, som en abe.

Følelsen begyndte ligeså let at tage af, da vi så en af G's veninder, K, som han hilste hurtigt på. Al min fokus blev sat over på hende, og vi begyndte at snakke om hende nu. Vi skulle tage en omvej hjem til mig, fordi at jeg synes at omgivelserne er skide hamrene flotte på syre, hvilket faktisk er et faktum...... Men det syntes jeg de andre også skulle se, så derfor gik vi den omvej.

Nu begyndte jeg at føle en kæmpe fornemmelse af stress, paranoia og forlegenhed, og havde det ikke godt med at være inde i en by, så jeg ville gerne bare ud på en vej og se omgivelserne.

Lige inden vi kom hen til den længe ventede vej med pæne omgivelser, kom en ven som hedder H, forbi. Jeg hilste på ham, og faldt i snak med ham. "Hvad går I så og laver?" spurgte han, og jeg kom med det dummeste svar, fordi jeg ikke orkede at blive hængende mere, "Vi tager stoffer!" Vi ses!".

En lang gå tur begyndte igen, og jeg fik mere og mere stress på, pga. M. Han fik hele tiden os andre til ikke at stoppe op, og bare gå hele tiden.

Efter lidt tid, ringede T til mig. Han spurgte hvor vi var, og jeg fortalte ham stedet. Vi mødtes med ham, og han fik så også lumbet sit mærke i sig. Så fik vi også gået en lille smule mere, og vi stoppede én km foran mit hus, hvor vi satte os ned. Der så vi på en helt gul mark, imens at solen skinnede ned på os. Marken var helt ubeskriveligt pæn, og himmelen var næsten skyfri. De skyer jeg så, de formede sig, som forskellige dyr, eller mønstre. Selvom det nok var bidende koldt, følte jeg ingen kulde, kun en kølig brise, som dog kom helt ind til huden på mig.
Mig og S lå og snakkede om hvor fedt det egentligt var, og hvor pænt alting var. Men dette varede ikke særligt lang tid, inden vi kom videre fra stedet fordi M gerne vil indenfor hos mig (rigtig ærgerligt).

Vi ankom nu til mit hus, og der var mine forældre og søster hjemme. Det var nok ikke skide smart, men jeg har altid troet de var ligeglade med hvad jeg foretog mig, så jeg gjorde det alligevel.

Vi satte os rundt om et køkkenbord, og begyndte derefter at spise en masse mad. Lige efter jeg havde spist, begyndte mine tanker at vrimle rundt oppe i hovedet. Jeg kunne slet ikke finde ud af hvad mine venner talte om, særligt meget. Jeg fulgte kun med engang imellem, hvor T sagde: "Jeg er den der mugne ost i køleskabet.. jeg er det der skind på kakao'en... jeg er det ulækre skind på kyllingen man aldrig spiser...." Og det var faktisk meget sjovt at se T gøre sig selv til grin. Han lavede også en rigtig ulækker ting med at slikke på sin finger, så ramme en tot af hans svampede hår (som han har, også når man ikke tripper), og så imitere at han giver sig selv finger.

Jeg husker tydeligt, at jeg ville ud af trippet, fordi det begyndte at blive meget ubehageligt. Jeg tænkte hvad man kunne gøre, for at det stoppede, så jeg prøvede en masse forskellige ting;

1.
Jeg prøvede at se det, ligesom matrix filmen, altså mit trip. Så jeg troede jeg var Neo, og resten var crewet.. så jeg hev dem udenfor min køkkendør, og snakkede til dem, fordi jeg troede jeg kun kunne sige hvad jeg havde i tanker derude. Det kom op i niveau, men det kommer senere i teksten.

2.
Jeg begyndte at tro at T, var Satan i egen person, og prøvede at undgå ham for alt i verdenen, og på et tidspunkt stop M med en køkkenkniv. Den tog jeg, og var meget tæt på at stikke den ind i maven på T, men jeg havde ikke helt "the guts" til at gøre det, men jeg troede virkelig på at jeg skulle gøre det. Var ligeså overbevist over at det var det rigtige at gøre, som det er det rigtige at man putter smør på brød. Det endte med jeg bare begyndte at svine ham til, og prøve at få ham til at betyde så lidt som muligt. Og jeg husker tydeligt jeg havde en orgasme-fornemmelse, efter jeg havde svinet ham rigtig meget til. Det var en slags magt fornemmelse, og det varede ikke særlig længe, fordi jeg ikke orkede den sindsygt rare fornemmelse så længe.

3.
Jeg troede også på et tidspunkt at S, var Satan i egen person, og jeg havde jo fundet ud af at hvis jeg prøvede at nedgøre ham, eller gøre ham sur, så fik jeg det bedre. Så lagde jeg mærke til at der var en der sagde "kvart-i-præcis", og at S blev lidt sur over det. Eller det syntes jeg han gjorde. Så jeg spammede bare de ord rigtig, rigtig tit, bare for at få den fornemmelse af magt igen.

4.
Jeg troede at jeg skulle indrømme at jeg var bøsse, så jeg hev G udenfor. Jeg troede at et kys, med ordene "jeg tror sgu jeg er bøsse, er det i orden med dig?", var det der skulle til, før jeg blev helbredt af denne sindstilstand. Kysset blev så sindsygt akavet, som det kunne blive, og jeg fandt ud af at jeg ikke var bøsse... men dog sagde jeg stadig sætningen fra før.

5.
Så troede jeg til sidste, at nok var fordi jeg havde levet for længe, så jeg sagde til min ven M; "slå mig ihjel, M".. "Hvorfor?", og mit svar lød bare "Gør det nu bare!".. "Jamen jeg vil ikke, du min ven", og det blev heller ikke til mere, fordi jeg havde godt nok heller ikke "the guts" til at dø lige den dag.

Trippet fortsatte, og min far kom hjem. Jeg skulle gå ud og hente ham en porter udenfor i hans spasmobil (han har fået kemo, og har fået den der motocross ting der), og det gjorde jeg så. Jeg satte mig ind ved siden af min far, og gav mig til at sige; "Far, jeg elsker dig sgu!", imens jeg fældede en tåre. "Jeg elsker også dig, sønnikke" sagde han så, og jeg svarede bare med; "jeg er på syre".. "Det ved jeg godt", sagde han. Og jeg kunne ikke forstå hvordan han vidste det, men det var nu fedt nok, at han ikke blev skidesur eller bekymret for at jeg blev sindsyg. Jeg gav mig til at sige det samme til min mor, som faktisk begyndte på; "jamen ved du ikke hvor farligt det er? Du kan blive sindsyg, der er flere mennesker der er blevet det, af syre"... bla bla bla. Det er ikke det jeg vil høre når jeg skal prøve at være rolig.

Nu blev klokken så mange, så det var mørkt udenfor, og vi ville til at gå hele vejen hjem til G, for at sove der. Så S, G, M og jeg begyndte at gå, og T tog hjem til sig selv.

Snakkende vi havde på hjemvejen til G, var bare om T, og var ulækker han var. Det var mest af alt intern snak, som I slipper for at høre om.

Da vi ankom til G, kom min mor lidt efter og snakkede med hans mor om at han også havde været på syre, og der blev en sindsyg akavet stemning blandt drengene, og jeg havde den største skyldfølelse, og havde det pisse dårligt. G's mor, var heldigvis ret modtagelig i forhold til M og S's mor, så jeg havde bare håbet på at min mor ikke sagde det til deres mor.


UNDSKYLD!
Dette er min første trip rapport, og jeg ved der mangler en masse guf i sætningerne. Men vær sød at sig hvad der mangler af detaljer, og jeg skriver den måske om engang.
Jeg vil også give lidt af skylden til syren, fordi jeg havde taget 3 mærker så blev min realitetssans lig 0. Jeg kunne intet huske fra gå turen, så skulle bede om S's hukommelse derfra. Blev ikke til så meget, og jeg beklager igen. Der kommer forhåbentligt snart en sprit ny, som I kan more jer over :)


Jeg vil også gerne give et råd til alle jer der eksperimenterer med grænser indenfor syre (Håber ikke mig og G er de eneste). I skal virkelig været hærdede for at kunne tage 3 mærker. Og have HELT RIGTIG set and setting.

Det var en rigtig intens oplevelse, jeg er stadig i tvivl om det var bad trip, eller bare et elendigt trip.

OVER AND OUT ;)


Senest rettet af Fluemyg 13 mar 2010 21:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 01:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Rigtig fed læsning!

Det skal lige siges at jeg er G i historien (Det må jeg godt skrive, så vidt jeg kan forstå på reglerne, ellers ret mig endelig)

Fedt at du taler frit fra leveren, om oplevelsen så at sige, også om ting jeg ikke vidste.

Men ja. Det var en SINDSYGT intens oplevelse, tager aldrig så mange mærker igen. Men er stadig glad for, at have den oplevelse under bæltet. Jeg ser det egentlig mest som en blanding af et ubegageligt trip, og et godt trip.

Synes iøvrigt lige jeg må komme med min version af det kys der, synes du får mig til at lyde, som en villig skøge :p
Da Fluemyg hev os ud en efter en trippede vi jo allesammen stadig. Jeg havde så fået i hovedet, at der nok var en større plan med det han gjorde, så da han trak mig ud, og kyssede mig troede jeg, at han havde gjort det ved de andre også. Var også ret overbevist om, at det på en eller anden måde var nødvendigt. Men sjovt du synes det var akavet. Selve kysset var ret akavet aye, men synes ik det var så pinligt bagefter endda :). Havde mere en følelse af 'nårh ja.. Så det overstået'... Jeg blev dog lidt negativt overrasket, da jeg oplevede jeg var den eneste, der havde fået dette 'privilegie' ;).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 08:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg syntes det er en vigtig rapport du har skrevet! Syntes ikke du skal skrive den om, så "vi kan more os"!

Scenen fra køkkenet, hvor du overvejer at stikker din makker T i maven er skræmmende - du lyder til at ha været meget forvirret og jeres utroligt ringe set & settings kan sagtens ha bidraget til dette...

Grunden til at jeg syntes det er en vigtig rapport, er fordi at der ikke bliver skrevet særlig mange bad-trip rapporter, nærmere rapporter der glorificerer stoffer og som især kan lyde helt fantastiske på de helt uerfarne unge, der så let bliver overmodige osv.

Så tak for en fin rapport! =) Håber du med tiden har eller vil få afklaret sagerne en smule mere, nu du både har skrevet oplevelsen ned og sikkert også går og genlever dagen, tror jeg nok at dette vil ske - du lyder, på det skrevne ord, til at have hovedet skruet ganske godt på=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 09:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 sep 2009 15:14
Indlæg: 23
Er helt enig med hopifjorden. Et rigtig godt eksempel på hvad der kan ske vis man ikke har respekt over for psychedeliske stoffer og skider på set og setting.

Så tak for en ærlig tripraport uden filter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 16:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Rigtig god rapport :) Er helt enig i det HopIFjorden og Maggot-Brain siger. Synes du beskriver alle tingene, følelserne, stemningen osv rigtigt godt, så thumps op for det!
Og sikke e ubehagelig oplevelse du havde med T og køkkenkniven. Det var sgu heldigt nok at du ikke havde nosserne til at fuldføre planen. Hele din rapport beskriver og beviser rigtigt godt hvor galt det kan gå hvis man ikke har styr på set og settings. :)

Alt i alt en fed rapport :D

Peace.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 18:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Jeg går ud fra at i ikke snakker med T mere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 21:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2009 09:48
Indlæg: 10
Først og fremmest god rapport, spændende læsning indeed.

MEN, jeg synes, det er dybt ubehageligt, grænsende til det forkastelige, at din motivation for at invitere denne T person med på trippet grunder i, at du vil udstøde ham fra jeres vennegruppe eller i hvert fald udstille hans særheder for de andre. Det er respektløst både overfor manden og stoffet. At du viser morderiske tendenser overfor ham under trippet bekræfter bare, hvor forkert den tilgang er.
Men igen, du kender jo omstændighederne bedre end jeg. Jeg kommenterer bare, på det jeg læser.

Peace


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 22:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Knokkelmanden:

Jeg synes bestemt også, at Fluemyg formulerer sig forkert omkring T. Han udstilte sig selv som freak i utrolig høj grad, og vi snakker ganske rigtigt ikke med ham mere.
Men omkring T må jeg sige, at jeg også har måttet revuderer min egen moral. Da Fluemyg stod der med kniven, var min første tanke, at han ikke ville gøre det. Men under det var jeg egentlig fuldstændig ligeglad. Det eneste jeg bekymrede mig det mindste om, var at Fluemyg kunne blive straffet for det. Det er min faste tro - og det siger jeg ikke, fordi jeg ikke kan lide ham - at T er psykisk syg. For intet menneske ville behandle sig selv med så lidt respekt, som ham. Men nok om ham.

Vil også lige specificere, at det ikke var en eksklusivt dårlig oplevelse, jeg og de andre gutter der var med på trippet kunne f. eks godt lide det meste af det :).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2010 10:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Det lyder generelt som et rigtigt dårligt trip. Jeg sidder og får nervøse trækninger bare af at læse det.

Men en god rapport, og godt også at læse "bagsiden af medaljen".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2010 14:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
og vi ville til at gå hele vejen hjem til Gustav, for at sove der.

der kom du lige til at afsløre G.

just in case


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2010 13:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jan 2010 14:20
Indlæg: 0
Spændende rapport, og ja som de fleste siger så er det fedt at se en rapport hvor alt ikke er fantastisk. Jeg er ret uerfaren på psykedelika, mit felt ligger inden for THC, men i jeres situation er der jo utroligt mange faktorer der kan udgøre et dårligt trip, ligemeget hvad man er på. Inkluderingen af forældre, en tur i det offentlige sektor (banken) og ikke mindst ham her T, har jo uden tvivl resulteret i at tingene gik så meget amok som de gjorde. Igen, kommenterer bare på det jeg læser. Kan ikke sætte mig ind i hvordan man kan tænke når man er på LSD, da jeg desværre ikke har prøvet det endnu


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2010 21:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Francis Begbie skrev:
og vi ville til at gå hele vejen hjem til Gustav, for at sove der.

der kom du lige til at afsløre G.

just in case

- det var utroligt dumt af mig... Men jeg vil sige til mit forsvar der, at jeg skyndte mig, skulle se Paradise... HAHA :) Men han har selv skrevet, som første kommentar at det er ham. Så den er vel lige i skabet nu.

Knokkelmanden skrev:
Først og fremmest god rapport, spændende læsning indeed.

MEN, jeg synes, det er dybt ubehageligt, grænsende til det forkastelige, at din motivation for at invitere denne T person med på trippet grunder i, at du vil udstøde ham fra jeres vennegruppe eller i hvert fald udstille hans særheder for de andre. Det er respektløst både overfor manden og stoffet. At du viser morderiske tendenser overfor ham under trippet bekræfter bare, hvor forkert den tilgang er.
Men igen, du kender jo omstændighederne bedre end jeg. Jeg kommenterer bare, på det jeg læser.

Peace

Al min respekt til dig, og du kan selvfølgelig ikke vide hvordan T han er, når du bare læser om det. Men T er virkelig en knægt med psykiske problemer.
Bagtanken med trippet var sindsygt dumt, det må jeg indrømme, men ideen var faktisk også bare at få M og S til at prøve det, mere end det med T. Formulerede mig utroligt dårligt, min fejl :-)



Til resten:
Tak for jeres kommentarer, jeg var pisse nervøs over at skulle skrive min første rapport, og hvordan det gik.
Jeg vil lige fortælle om min egentlige erfaring indefor LSD. Jeg har taget det 9-10 gange. Har haft to bad trips, hvori dette er det ene. Resten har været super trips. Jeg har tænkt mig at skrive om mit første trip, engang om en uges tid måske. Det var til gengæld rigtig godt. Håber virkelig ikke jeg lyder som en freak, der kun har taget LSD én gang, og det der skulle være det første, men I kan glæde jer til min næste rapport, der kommer der nogle gode elementer i. Medmindre der bliver stemt om mit andet badtrip. HIHI..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 18:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Utroligt farligt at trippe med en person, hvis noget oppe i hovedet ikke føles rigtigt om den person. Det kan sidde fast hele aftenen og også efterfølgende! Snak åbent og ærligt med personen (hvis lign. skulle gentage sig) for jo hurtigere det kommer ud i det åbne jo bedre!
Når det er sagt så lyder det ikke som et optimalt trip nej :)
Det der skulle siges er blevet sagt af andre, og jeg håber bare at du, som de fleste andre, lærer af sine fejl, og tager dine erfaringer med næste gang du skal på tur :)

Peace out - enjoi life


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team