Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 05:02 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Information:
dato:05.04.2004
dosis: 320ug (2x 160ug)
styrke: +++
setting: Hos venner

bruger rapport:
******************************************
Titel: LSD - Et underligt DMT-univers
Dato: Fredag d. 2. april, 2004, kl 19:20
Stof: LSD
Type: Ukendt mærke, 160ug
Dosis: 320ug (2x 160ug)
Trip-level: 3
Varighed: ~10 timer
Setting: Hos axia og senere hos Confusion
Deltagere: Axia (+5 andre venner), Confusion (+ven, tjille, fenriz)
Points: 7/10
******************************************

Så blev LSD valgt. Jeg ledte efter et nyt fødselsdagsstof, og det endte dog med at jeg sprang ud med DMT. Det var et rigtigt godt trip, men personligt synes jeg at man brækker sig for meget og bliver alt for lammet i selve trippet. Så jeg opgav DMT'en og ledte videre.

Så fik mig og axia den glimrende idé at købe nogle LSD-mærker, som vi kunne tage fredag. Det var en glimrende måde at få testet stoffet på, så jeg kunne se om det var det, jeg ville tage til min fødselsdag.

Vi havde fået fat i relativ stærke mærker, fandt vi ud af. De bestod af 160ug hver, hvilket var en pæn stor dose - det lå i hvertfald over et middelstærkt trip. Jeg fik købt 3 mærker, og tog det ene kl 19:20, mens mig og axia satte kurs mod hans lejlighed.

Vi slog os ned, og axia tog sit første mærke. Jeg lå i sofaen og lyttede til det trance han havde smidt på computeren, velvidende om at jeg i løbet af aften ville blive voldtaget af musikken; Trance/techno er som regel for voldsomt til mig - kan bedst li at sidde og trippe til noget ambient/chill-out, eller noget rap eller rock hvis der skal være lidt mere gang i festen. Men det var nu godt nok.

Der gik en halvtime på sofaen, før jeg begyndte at kunne mærke en mærkelig kilden i kroppen. Trippets come up-periode var meget ligmed svampene, men det foregik lidt mere metallisk, på en eller anden måde. Jeg begyndte at se lyset forandre sig lidt og jeg begyndte at se mønstre uden for øjekrogen, som bestod af noget lignende med en orms form. Alle mulige former, som lignede orme, og uden om (helt yderst) var det ligesom krystaller. De havde et metallisk skær på en eller anden måde, og det var det eneste der adskilte come up på svampe og LSD.

Der gik i alt ca lidt over en time, og så begyndte trippet at skifte kurs - det var ikke længere min erfaring med svampe jeg kunne støtte mig til, for her kunne LSD og svampe overhovedet ikke sammenlignes. Men noget virkede bekendt ved dette trip, og det fik mig til at tænke.

Efter der var gået ca 1,5 time efter indtagelse, blev følelsen større. Trippet virkede nu så bekendt, at jeg hurtigt kunne sammenligne det med mit DMT-trip. Jeg fik en meget dejlig følelse i kroppen, da jeg fandt ud af at jeg havde noget personlig erfaring jeg kunne støtte mig til i løbet af LSD-trippet. Følelsen bestod af varme og kuldegysninger, samt små orgasme-prikkerier over hele kroppen, som konstant prikkede til mig, hvor end jeg så befandt mig. Et utroligt dejligt flow man får i kroppen, og jeg gav slip på alt og lod mig flyde med.

Som jeg havde regnet ud, så bevægede trippet sig i fuldstændig samme kurs dom DMT. Her var trippet blot mildere og mindre lammende - man kunne sagtens lave forskellige ting som på svampe, i modsætning til DMT pga den lamhed man får.

Jeg havde ikke deciderede hallucinationer, men blot mere livlige farver omkring mig. Alt virkede mere levende, og jeg virkede meget pjattet, fordi man virkelig føler sig slatten, kogt og varm.

Nu kom 3 af axias venner på besøg, som sad og hyggede lidt og fortalte lidt jokes på kryds og tværs. Det var en meget sjov periode, hvor vi mig og axia ikke kunne styre vores grineflip. Alle lyde blev forvrænget på en underlig måde - man levede sig mere ind i musikken, og musikkens lyde kørte nærmest op og ned i toner ifølge ens eget hoved. Vi var nu inde i en periode hvor vi rent faktisk ikke forstod så meget af det der skete omkring os. Hos mig blev alle lyde underlige, og folk der talte til mig lød som nogle mennesker der talte et fuldstændigt fremmed sprog, som ikke eksisterer her på jorden. Jeg havde op til flere gange svært ved at forstå hvad folk sagde til mig - og tit, når jeg endelig kunne kæmpe mig frem til hvad de sagde, blev de forvækslet med noget helt andet.

Lamheden fortsatte langt ud på aftenen, og der skete egentlig ikke så meget andet end grineflip, efterfulgt af svedeture. Og af en eller anden grund, så havde jeg det sådan, at jeg hele tiden skulle ud og pisse.

Jeg gik på et tidspunkt ind på toilettet, hvor der var helt stille. Jeg stod foran spejlet og betragtede mig selv, mens jeg havde min MP3-afspiller kørende med alle mulige underlige lyde. Mine pupiller kørte op og ned konstant, alt efter hvilken afstand der var mellem mig og spejlet. Det var underligt at se på. Lyset var forandret markant, men der var stadig ingen visuals, udover dem man så ude i øjekrogene. F.eks. stod jeg og pissede på et tidspunkt, og pludselig så det ud som om at der var tusindvis af orme der gnavede i væggen LIGE til venstre for mig. Det virkede utrolg intenst og chokerende, men de forsvandt ligeså snart jeg prøvede at fokusere på dem.

Jeg gik over til vasken igen og smed koldt vand i hovedet. Jeg husker tydeligt da jeg lukkede øjnene, der sprang nogle varme farver frem. Alle mulige underlige røde og orange prikker over alt. Jeg havde koldt vand i hænderne, som skulle op til ansigtet, og lige da jeg smed det i ansigtet (mens jeg stadig havde lukkede øjne), skiftede ALT til ekstremt kolde farver. Det meste var glåt, og det var stadig i form for prikker - ingen CEVs der gav mening. Bare en masse prikker.

Jeg gik ind til de andre igen, for jeg kunne ikke holde ud at se på mig selv længere med musikken kørende fra min afspiller. Jeg sætter mig ned hos de andre, og stirer så på en toiletrulle (tror jeg det var), som langsomt begyndte at trække vejret og sine farver gjort mere intense. Men dette skete kun, når jeg bare faldt i trance og ikke fokuserede 100%, men ligeså snart jeg samlede mine tanker, så forsvandt det hele igen.

Jeg lytter normalt ikke til psytrance, men det var det vi hørte hele aftenen. Jeg fik lidt ondt i hovedet til sidst, fordi jeg slet ikke var vant til musik med så meget gang i. Men jeg accepterede det faktisk meget den aften, muligvis fordi jeg var påvirket. Musikken var mere livlig, og det var en af grundene til at jeg kunne holde det ud i så lang tid.

Resten af aftenen bestod af grineflip, flere svedeture pga den varme man får, og masser af ømme muskler i maven og i hovedet pga al det grineri.

Jeg gik hjem omkring 1 tiden om aftenen med musikken i ørene og en skyfri himmel. Jeg var ved come down, og jeg var stadig lidt lammet i benene. Alt omkring mig virkede happy-agtigt, og musikken var virkelig noget jeg kunne sætte mig ind i. En fantastisk følelse.

Da jeg kom hjem, får jeg snakket lidt med Confusion, som spørger om jeg ikke kommer ud til ham. Jeg fik tilbudt et mærke af ham (de samme som mig og axia havde købt), og efter lidt overvejelse og afskaffelse af min dovneri, tager jeg afsted. Jeg cyklede hele vejen derover, og der føltes det som om at trippet var ved at nå sin ende.

Jeg kom derhen efter et kvarters tid. Her tog Confusion og en af hans venner imod mig, og jeg blev trukket ned til et mørkt værelse med UV-lys og stearinlys rundt omkring, mens to store højtalere på bredde og højde med mig (sådan da) sparkede psytrance-musik ud i hovedet på mig. Det var meget mere voldsomt end ude ved axia, og der gik det op for mig, at jeg egentlig ikke rigtigt trippede så meget mere. For når jeg er ædru, så er jeg meget mere følsom over for musik, mens jeg i påvirket tilstand sagtens kan acceptere det og flyde med.

Jeg fik så hurtigt et mærke af Confusion smidt på tungen, og den begyndte at virke efter en times tid (dog ikke så stærkt pga tolerancen). Imens kom Fenriz over, og senere kom tjille. Det hele blev meget hyggeligt, især fordi vi var sådan lidt samlet, grinede sammen og egentlig bare lå og flød med. Og værelset havde rigtig god plads og en rigtig fed sofa at flaffe ud i, så det kunne ikke blive mere genialt.

Aftenen flød afsted, og der skete ikke andet end få synsforstyrrelser. Jeg tog hjem lige inden solopgangen, hvor jeg stadig kunne mærke en meget lille forandring i verden, dog ikke særlig bemærkelsesværdi. Jeg gik hjem og hoppede i seng.

Næste dag var jeg normal igen, men jeg følte mig ret tung i hovedet og meget ved siden af - muligvis pga for lidt søvn. Men der gik ikke mere end 2-3 timer i vågen tilstand, før jeg kom til mig selv igen.

Alt i alt et ret sjovt trip. Jeg vil ikke bedømme LSD ud fra denne oplevelse, for det var noget jeg ikke helt kunne overskue selv, pga alle de fysiske forstyrrelser omkring mig. Men denne oplevelse gjorde mig sikker på, hvilket stof jeg ville tage til min fødselsdag: Nemlig LSD'en. Så en bedømmelse af stoffet vil medfølge i næste rapport.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team