Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 05:29 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster: Dmt
dato:20.06.2004
dosis: 1 mærke (ukendt)
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
Så fik jeg så min første mulighed for at få prøvet LSD, og jeg vil prøve at fortælle lidt om oplevelsen her. Trippet iform af hallucinationer og tankemylder/mindfuck var meget mildt, hvilket ærgrede mig lidt, men samtidig var fint nok eftersom jeg var til fest i turbinehallerne i Århus.

Kl. 00.00 Mig og M indtager 1/2 mærke og lader det ligge på tungen i lidt under en time for så at sluge det.

+ 01.00 Synes der er sket for lidt, så hører M om han kan mærke det. Det er også for lidt, så vi vælger at høre sælgerne om hvornår det er sikkert at redosere. De sagde vi skulle vente en times tid og så se hvad der skete.

+ 01.30 Vi vælger at spise det sidste halve mærke. Bliver dog nødt til at sluge det hurtigt efter indtagelse på tungen da en vagt ser mig putte det i munden :(

+ 02.00 Virkelighedsopfattelsen er en smule forandret. Bevægelse lidt ligesom på ecstasy, bliver nem. Det føles dejligt at danse.

+ 03.00 Tingene er taget godt til nu, virkelighedsopfattelsen er ret væk. Eneste form for hallucinering var at hver gang jeg skulle på toilettet var der en kort gang indtil toiletterne hvor der var meget lys, og alle folks ansigter var utrolig firkantede og kroppene dværge-agtige og øjnene mongolske. Dette morede jeg mig vældig over, og havde svært ved ikke at komme til at glo og falde i staver, men M sørgede for at få hevet mig væk.

Resten af aftenen blev der danset godt igennem, og grinet. Det var på trods af at vi skulle vente 2 timer på toget - det var så morsomt at for en´ gang skyld ikke være helt smadret når festen slutter, og bare snakke med på den sorte snak. Desuden var musikken så overdøvende i hele hallen at det var umuligt at forstå hvad andre folk sagde - eller også var det bare mig?

Alt i alt, det bedste stof jeg har prøvet indtil videre, (er dog også ret vild med GHB), det passede mig ganske fint at mærket ikke var stærkere end det var. Men en ting er sikkert - det er ikke sidste gang!

(rapporten blev måske lidt kedelig, men oplevelsen kan ikke beskrives med ord - det skal opleves)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team