Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 05:36 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster: Apoteket
dato:03.12.2004
dosis: 400 uG LSD
styrke: +++
setting: Hjemme

bruger rapport:
*** Jeg tar med meg høna og går på rummet ***

Dato: 30.11.2004
Stoff: 2 Cheshire cat [~ 400 µG LSD]
Level: ***
Varighet: 8 timer
Deltakere: Meg (Apoteket) og Tulla
Setting: Hjemme


2130: Inntak av LSD. La først 1 frimerke på tunga og lot det "virke" der i ca. 5 minutter før jeg svelget det. La så mitt andre frimerke på tunga og lot det virke litt før jeg svelget det.

2200: Kjenner de første effektene. Er lett i kroppen og veldig klar i hodet. Føler meg også litt speeda. Lager meg litt mat og spiser denne. Hører på radio (ETS-Global), trancemusikk. Musikken føles litt fjern og lett, deilig å høre på den.

2300: Oppturen fortsetter og jeg tripper ganske hardt nå. Musikken er meget deilig. Rytmene og bassen er utrolig kontrollert og flyter av sted. Hører nå på Trancenation anthems som jeg kjøpte i Oslo tidligere på dagen. Tar så opp ett lydopptak på PCen. Ler noe fryktelig da vi tar opp dette. Har ett telefonrør koblet til PCen og inni der hører man musikken. Tulla blir skikkelig opphengt i dette telefonrøret og skriver dette på #rytmeboksen: Skikkelig bra lyd i telefonrøret nå asså , hehe. Jeg fikk noen sinnssyke latterkick da hun skrev dette. Men det var faktisk skikkelig bra lyd inni der, var akkurat som om mer av musikken kom frem der enn fra høyttalerene.

0000: Har kommet helt opp og tripper i level 3. Når jeg lukker øynene har jeg 3-dimensjonale hallusinasjoner og føler meg ganske trippa. Nå skriver Tulla dette på IRC: Jeg tar med meg høna og går på rummet! Av denne setningen fikk jeg noen helt sinnssykt rå latterkick. Ble liggende på gulvet i latter. Tulla tar med seg høna (askebegret) og går på soverummet. Hun setter seg på gulvet der og tar en røyk. Jeg tar bilde av henne.

0030: Setter på musikk på soverummet og så legger vi oss i senga. Musikken er helt ubeskrivelig god. Føler meg helt i ett med musikken. Musikk låter MYE bedre på LSD enn på sopp. Men så starter KJØLESKAPET til naboen som er i etasjen under oss. Lyden av kjøleskapet var så jævelig at den ØDELA musikken. Tulla skriver dette på IRC: KJØLESKAPET til naboen ØDELEGGER MUSIKKEN!!! Etter å ha undersøkt hvor lenge kjøleskapet gikk fant vi ut at det var i 8 minutter, etter det var det stilt i 26 minutter før det startet igjen. De 8 minuttene det gikk virket som en evighet. Tiden gikk skikkelig sakte og vi hadde det sinnssykt bra. Fikk også noen sinnssyke latterkick av lyden til kjøleskapet. Lyden var så jævelig at det hørtes ut som en bulldoser som gikk rett utenfor vinduet!

0200: Gikk på dass en tur og da føltes det som om badet var helt skeivt, var som om gulvet gikk på skrå nedover. Ting så ikke rette ut lenger heller. Lister og dørkarmer var blitt bulkete og ujevne, ting fløt sammen. Var helt sprøtt å se på. Vel inne på soverummet igjen lå jeg i senga og hallusinerte. Hallusinerte at jeg var luftrummet over Gardermoen en stund. Så 3-dimensjonale fraktal & kaleidoskop-lignende mønstre. Så også masse bilder og ting som dukket opp og forsvant igjen.

Så tok Tulla frem en prikkete pute som hun begynte å se på. Hun fant fort ut at det ikke gikk an å komme gjennom puta. Å komme gjennom betydde å klare å penetrere seg gjennom trekket til puta og komme inn i den. Da jeg prøvde fant jeg fort ut det samme. Puta ble full av tigere, store katter og skarpe katteklør som forsvarte puta da jeg prøvde å komme gjennom den. Puta hadde en sinnssyk makt som gjorde at vi ikke var mulig å komme inn. Dette var selvsagt noe helt sinnssykt moro, men også litt småskremmende. Tror vi lå i senga i minst 30 minutter og drev med puta. Puta skiftet så taktikk, isteden for tigere og dyr begynte den å fylle seg med tunge steiner. Kjente at puta ble tyngre og tyngre. Så steinene bule ut gjennom trekket på den. Etter steinene begynte den å bruke psykologi. De bare sa til meg gang på gang at den hadde så makt at det ikke var noe vits i å prøve å trenge gjennom den.

0300: Trippet forandret seg en del. Trodde vi begynte å hallusinere mer, men etter hvert skjønte vi at det var slutten på trippen. Vi fant ut at vi hadde trippa så hardt at vi nesten ikke skjønte at vi var på tripp. Jeg følte nå at hele huset var en gelêklump. Trodde jeg var inni en myk gelêklump. Trippet gikk sakte men sikkert nedover.

0500: Trippet var stort sett over, men en del ettereffekter er igjen. Tok en del sovepiller og sovnet etter en times tid. Dette var ett sinnssykt bra tripp.

Klemz fra Apotaket


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team