Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hareskoven
Indlæg: 16 jul 2008 06:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 aug 2005 15:58
Indlæg: 449
Geografisk sted: honolulu
Information:
dato: 09.11.2005
dosis: 4 krage mærker
styrke: +++
setting: Naturen

bruger rapport:
Nu vil jeg skrive den her rapport ned inden jeg glemmer alt for meget af den for det var noget af det mest vilde/fantastiske jeg har oplevet indtil videre..

Jeg tog op til en ven for at drikke og hygge lidt og der bor lige pt to andre sammen med ham.Vi drak en del og blev fulde ham min ven d som jeg var hos gik død og brækkede sig og faldt i søvn så jeg sidder med de to andre og nogle flere som var kommet i løbet af aftenen..Vi sidder og tager noget amf og da det bliver morgen vil vi ude i skoven som ligger ca 200 meter fra det hus..på vejen finder nogle af os ud af at der syller så en af pigerne løber ind og henter en pose og vi går igang med at plukke og der var mange og hele skoven var som levende det var helt vildt og svampe af alle mulige slags alle steder(fantastisk)

Drengene leger i skoven hopper op og ned i træerne som vilde ur mennesker og nogle råber og skriger og andre synger..Vi kommer hjem fra skoven med en masse svampe og ligger dem til tøre..

Det er nu aften og min ven d køre en tur og henter 10 mærker og vi er vel en 7 stykker tilbage nu og det ik alle der har lyst til at spise mærker så mig d og en anden fyr som jeg kalder r som aldrig havde prøvet det før tager en hver..

Der er vel nu gået en ca 50 min fra vi tog dem og d sidder oppe på sin hæms og stuen ligger lige nedeunder og jeg jeg kan se det begynder at virke men vil have flere effekter så jeg spørger om vi ik skal tage et mere.Mig og d tager et til også begynder det at blive sjovt jeg kan se min ven d sidder og kigger mere og mere ind i den hæms som om der forgår en masse ting og spørger ham hvad der sker deroppe og det virker spændene så r hopper op til ham..Et stykke tid efter hopper jeg også deroppe og de andre kigger bare til os og det skal lige siges at dem vi var sammen med og som ik tog noget havde prøvet det før så det var bare godt..

Jeg havde fået en åbenbaring dagen før med unbegrænset kærlighed og jeg følte den hele vejen igennem og havde snakket meget om den det var jo ligesom det hele var gået op for mig og døde mennesker på en kirkegård havde mig og tre andre venner set 3 dage før uden at være på trip så der var sket meget..

Min ven d sidder nu på knæ og skriver ude i luften som om han skriver på et tastatur og senere fortæller han mig at det var kærlige søde ord han sender ud i universet ..Nu er der gået 3-4 timer tror jeg og r som er på det for første gang ligger i sengen op i den hæms og jeg ligger ved siden af ham og d skriver i luften..D synes at det var fantastisk med alle de farver og former og han skulle mærke på det hele og jeg siger til ham ja det er der så spændene kan det sgu da heller ik være lad os komme ud i skoven skal lige siges der var for klamt op i den hæms da der ingen luft var og mega varmt..

For langt om længe overtalt de to andre om at komme ned og tage tøj på og de andre som også var der sad på amf og hyggede spillede kort og klædte sig ud og spillede foreskellige roller specielt ham den ene fuck hvor var han sjov og dejlig han havde underholdt os i et per dage nu med at spille roller som feks så klædte han sig ud som soldat og og lavede det perfekte skuespil på hvordan en soldat var og hvad han tænkte på et sådan en ophold og sådan hele vejen igennem med alle mulige roller.

Vi fare forvirret rundt om hinanden mens vi tager tøj på og kl er vel 23.30 og det mørkt jeg siger husk at drikke noget inden vi går og vi drikker en lille tår alle sammmen..Vi træder uden for og jeg kan ik se en skid så jeg går efter r og siger kan du se svampene og kunne det ik være fedt hvis de lyste op og jo siger han..D går et lille stykke efter os og er meget stille og rolig..

Vi træder ind i skoven og underligt nok selvom der helt mørkt kan jeg se træerne i 3 forskellige grønne farver med et lag sølv ud over..Vi kommer dybere og dybere ind i skoven og jeg brokker mig og siger ok nu har vi set det så spændene er det sgu heller ik og d siger at jeg skal prøve at nyde det istedet for at være så utilfreds..Jeg kan mærke min krop er helt færdig og jeg tørstig så siger hele tiden til de andre AT DE SKULLE SLAPPE LIDT AF OG IK GÅ SÅ HURTIG og brokker mig over jeg ingen vand tog med så det husker jeg fremover det helt sikker og helst saftevand for det godt med sukker..pluselig mærker jeg et eller andet og løber så mens jeg skriger og da jeg åbner mine øjne ser jeg ligesom 3d en masse afsavede træer det ligger i bunker ud til hver side og tænker fuck en fed bøøøh forskrækkelse og min puls røg til tops..vi står og kigger på det og det ligner nået fra en andet tid og ingen af os har noget svar på hvad det var..Jeg siger så ok jeg holder min mund nu for nu sker der sgu noget haha

D kender en hytte han havde fundet om morgen der da vi også var i skoven så de to drenge d og r siger vi skal tage derop og lige før den hytte som viser sig at være et lille træ tårn skulle vi først over en lille træ bro og r får travlt med at komme forand og d siger så hvad er der med dig og den bro har i måske et kærlighedsforhold og jeg synger r og broen sad i et træ..Vi kommer op i det tårn og der er flot udsigt vi kan se hoisonten og en lille sø..PLuselig går r i total forelskelse i den udsigt og d tænder for en mp3 afspiller som han har med og vi andre kan også høre det..Det var mørkt darpsy der blev spillet..

Vi har nu stået et lang stykke tid og jeg siger lad os komme videre men kan ik få r med han er faldet i trance over den udsigt og siger så at hvis jeg skal gå videre skal der falde en stjerne ned præcis som han vil havde den til at falde ned og jeg siger nu må du styre dig du kan sgu da ik kræve at den skal falde ned præcis som du vil have og jeg går en etage ned på det tårn og råber jeg har malarier på udsalg hernede med den perfekte stjerne der falder ned kom ned og køb den af mig inden den bliver solgt..

Mig og d spiser et mærke til mens vi står i det tårn og r får også et til og synes der kommer rigtig mange træ stammer og græne ind i 3d form ind i det tårn nu og når jeg kigger ned kan jeg se sump og mudder og kan lugte det friske jord og vil gør alt for at komme videre nu for vi har været der maget længe nu og spørger r om han ik vil være sød at komme bare et per trin ned ..Han kommer lidt længere ned og jeg spørger ham hvad kan du dufte og han siger perfyme og jeg siger der ik nogen der har perfyme på kan du ik dufte jorden jo siger han som om der går et lys op og pluselig KAN VI høre melodien fra polle reklamen og jeg spørger d om han ik kan skifte det lorte musik..Fuck tænker jeg hvor helved kom polle fra midt i alt det her for det var ik os der havde den lags musik med..Jeg siger at polles båndegård ligger hernede og jeg gerne vil ned og have en kop kaffe for jeg mener at r har mistet alle sine oplysninger om livet så jeg må bygge på og så siger r der ligger mange dage med amf og skrigene moserotter ude i den mose/sø som vi kunne se og jeg gad godt at se dig og d ligge derude i en båd uden åre hjælpeløse..

Jeg siger at vi skal ned og trøste de moserotter for der må være en grund til de stakler ligger og skriger og jeg som pige ved at de skal have noget mælk og en varm dyne og puttes..så siger jeg at jeg savner nogle pigere på denne tur ..Får overtalt r stille og roligt ned fra det fucking tårn også begynder det for alvor at blive vildt meget vildt.Vi går og kan ik se hvor vi går og ved ik hvor vi går og jeg sigere fuck det der kan højst ske det at vi dør og døde ånder har jeg set ik noget jeg bange for..Så begynder min hjerne at tænke hvad ville der ske hvis vi to de forskellige elemnter på liv stille og rolig fra..lys har vi ik .vi fjerne himmel og jord og puf så var det væk og jeg går på noget moset jord mine sko var total våde og råber r hvor er du. lille r er slet ik så lille selvom han var den yngste for han har levet et per gange mere end os to der
var ældre..Jeg tænker jeg er en del af universet og derfor sker der hvad der skal ske og det sker af en grund som vil gavne mig i et andet liv måske på et andet tidspunkt så jeg slet ik bange.

Jeg vil vide hvad kl er men kan ik finde min mobil i lommen selvom den ligger der og d kan heller ik finde sin og en lygte vi havde med kunne vi ik finde ud af at tænde..så jeg siger det er ik meningen at vi skal bruge lys på denne her tur for vi kan fornemme husk de tre sanser se høre og føle og hvis vi ik kan se så kan vi høre og føle og de sanser er mindst ligeså stærke vi skal bare lære at stole på det..r rander rundt og tænder sin lighter hele tiden og kigger på jorden for han siger at han bliver nød til at se hvor vi er for jorden bliver blødere og vådere og det går jo ik at vi ender i en sø også tænker jeg jo vi hvis det meningen vi skal ud i en sø så drukner vi og hvis vi dør så vil et og alt og intet stadig være en del af universet og alt..Jeg tænker hvis man tog en hel spand at lsd dråber og bare lavede atom åbning af universet på en gange som en et brag der bare gennemlyste det hele wow..

Vi går videre uden stadig at vide hvor vi er og d som ik har sagt det store på turen bliver lidt nervøs og siger noget i retning at vi skal passe på og jeg siger så til ham at han bliver nød til at deltage lidt mere ..så siger r der er noget der og jeg spørger hvor for jeg føler at jeg helveds sej og går der over og kan mærke noget såå uhyggeligt kan ik komme ind på det og løber efter de andre total bange så pulsen er i top igen igen det for fedt.

Jeg husker tilbage på de afsavede træstammer som gav mig den store første forskrækkelse og begynder så at takke den for mit første store bøøh på turen og tænker at jeg græder en lille tåre for den og siger mange tak for du var der for kan mærke turen snart er slut..Så løber drengene op af en lille høj bakke og jeg sigeer at de skal komme ned for det nok ik smart at løbe op af noget når vi ik kan finde ud og d kommer ned til mig og vi tager fat i hinanden også forsvinder elementen op og ned så vi står og svæver i luften mens vi skriger af skæk og jeg råber der forsvandt op og ned fedt d det var din op og ned så kom du endeligt med noget..drengene går og jeg får den ide at jeg en pige og kan mærke ting som drenge ik kan og mener at jeg ik vil gå med så bliver stående og drengene råber kom nu og jeg tænker nej for de går den forkerte vej og da jeg kan høre at de langt væk bliver jeg lidt usikker og løber efter.Vi finder udkanten af skoven og pluselig falder der et eller andet kæmpe stort ned af et træ det var vores ven b som havde siddet der hjemme og ventet på os og der var nu gået 5 timer så han var kommet ud for at finde os.Jeg var ved at dø af skræk for kunne slet ik forstille mig at han ville dukke.B griner bare mens han falder ned af det træ og r råber det b.

trippet fortsatte i min 12 timer endnu og der skete mange underlige ting.

Håber i kan forstå noget af det for jeg har fortalt det som jeg oplevede det og der mange flere ting jeg ik har fået med for det ville tag for lang tid..Den fedeste oplevelse jeg har haft på psykedeliske stoffer nogensinde og kan godt være det måske lyder som badtrip men det var det ik..Hvornår vi spiste de sidste mærker kan jeg ik huske men et eller andet sted midt i det hele.TRor det en + 3 måske jeg tager fejl


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team