Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 06:14 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:o0pinden0o
dato:02.01.2006
dosis: 6-8
styrke: ?
setting: Fest

bruger rapport:
vi sad hjemme til en fødselsdag og havde drukket godt igennem...
kl. blev omkring 5 om morgenen lørdag... havde godt nok taget lidt coke, men var ikk smadret eller noget men da sprutten så løb op.. og intet i nærheden havde åbent så min kammerat hiv en lille flaske frem med dråber og på det tidspunkt andede jeg intet om syre.. og jeg fik omkring 4 dråber til at starte med.. men efter jeg havde ventet en times tid og ikke kunne mærke noget tog jeg omkring 2-3 dråber til.. og i det samme øjeblik kiggede jeg på de gamle gulvbrader der var i forskellige højter.. der blev jeg godt nok lidt bange for hva fanden der skette med med og løb over i sofaen og lagde mig.. lå og kiggede ud af vinduet til haven hvor de andre lå i solen.. da det store vindue lige pludselige lukket og åbened sig som en mund.. jeg rejste mig og løb ind i en seng for lige at prøve at komme til mig selv... men det ku jeg ikk kunne ikk samle mine tanker og lå bare og kigge op i det bølgende loft som åbnede sig.. og de næste 40-60 min blev jeg sendt af sted på en rejse jeg aldrig glemmer.. små glimt af min opvækst og mit liv kom frem og en ubeskrivelig følelse kom i kroppen.. følte på en måde jeg lige var blevet genfødt.. og fik det sådan oki igen og prøve at vende mig til trippet men det var svært.. så jeg lagde mig ud til de andre som var en del ældre og havde prøvet det før.. de lå og snakket til hinanden i alle mulige forskellig retninger som om det ikk ga nogen menning det de svare... så begyndte og rydde op fra festen dagen inden.. men det var så uoverskueligt som noget anden for alle flaskerne så ud som om de stod og veppede frem og tilbage i takt til musiken.. så hentede min kammerat og hans kæreste og spurgte om vi ikk skulle køre hjem til ham i hans bil... da vi kom ud til bilen sad der 2 piger som åbenbart os havde fået lidt for meget sure.. de sad oven på deres bil og græd fordi de ikk kunne finde deres nøgler og ville ikke med væk derfra.. så vi kørte bare der hjem af.. da vi endelig landede hjem hos ham lagde vi os ind på gulvet foran en projekter og hørte beat bizarre... og så på winamp´s farver og røg lidt hash spiste slik i masse farver og hyggede nogle timer..

virkning ialt ca. omkring 16-18 timer..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team