Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 06:25 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
dato:01.03.2006
dosis: 130-150mics
styrke: +++
setting: Hjemme

bruger rapport:
Allerførst vil jeg gerne undskylde at tiden ikke er helt nøjagtig angivet... Men tidsfornemmelsen røg ret hurtigt. Så det hele er ca. angivelser.
Derudover håber jeg i har tålmodighed til at læse det hele. Sådan en stor oplevelse er svær at forklare med mindrere ord.
Det kan være X tilføjer hans oplevelse fra trippet senere, han har dog ikke villet love noget.

Mig og en kammerat X havde længe snakket om at prøve LCD. Nu havde vi i et stykke tid leget lidt med K3x og ville gerne prøve noget nyt.
Se hvad den psychadeliske verden havde at byde på.
Vi havde fået en bekendt til at komme forbi med 4 dråber, som blev dryppet på vores sukkerknalder ved en 18.30 tiden. Han havde også lidt cola med og tilbød os en bane. Det kunne vi ikke rigtig afslå. Efter banen kom vi dog i tanke om vi ikke helt vidste hvordan LSD og cola ville virke sammen så vi snakkede med nogen personer med mere erfaring end os, og de anbefalede alle at vente et par timer med at tage LSD'en, så cola rusen kunne nå at lægge sig.

Coming Up:
Vi fulgte rådet og ventede til kl ca. 11 med at knase en sukkerknald hver.
Jeg havde nok forventet en sur eller bitter smag, men der var overhovedet ingen bismag. Det eneste jeg kunne smage var sukker. Jeg havde dog en lille kriblen i ganen, men det kan nemt have været så meget andet.
Efter vi havde spist sukkeknalden smed vi os i min sofa og stenede lidt Simpsons. Vi fik besøg af en 3 kammerat som lige ville kigge forbi. Han forlod os dog ret hurtigt (i løbet af 3 kvarter).
Jeg havde lige efter han forlod os, sat mig ind på mit soveværelse med en gul cykellygte foran et stort spejl jeg har. Der sad jeg og drejede lygten lidt rundt, og jeg kunne svagt mærke hvordan mit syn fik sværre ved at focusere. Derudover fik jeg en svag kriblen i hele kroppen.
På dette tidspunkt begyndte jeg et frygte dette trip lidt, da både X og jeg havde stenet hårdt i ca. 3 kvarter, og humøret ikke virkede særligt højt. Jeg valgte dog at holde humæret højt og håbede på at X ville følge trop.
Jeg kunne nu mærke at jeg var godt på vej ind i trippet. Jeg havde den samme lykke følelse som jeg har 5-10min inden et mdma trip slår ind.
Jeg valgte her at gå ind i stuen, hvor X stadig sad og småstenede.

Plateau:
Kl. ca. 00.30
Uden rigtigt at være klar over det er jeg nu begyndt at trippe hårdt. Jeg bekymre mig stadig om vores stemning indtil jeg pludselig siger til X: "Jeg kan huske at jeg havde læst en trip rapport om en som der havde spist alt muligt, og pludselig brækkede han sig. Men det var kun grøn salat han brækkede op".
Imens jeg sagde dette slog min hjerne knuder og tænkte imens jeg sagde grøn salat, gul salat, rød salat, lilla salat etc.
Da X hørte hvad jeg sagde begyndte han at grine helt vanvittigt. Jeg var ikke længe om at følge trop. Vi grinede i hvad der føltes som en halv time hvis ikke mere.
På et tidspunkt begyndte jeg at få ondt i maven pga. krampe. Men da det af en eller anden grund også var sjovt, så grinede jeg glad videre.

Kl. ca. 01:00
Jeg har en xbox som der kan lave en masse underlige farver på mit tv (Ligesom Winamp kan på computeren), når man afspiller musik. Den kørte et liveset, som lød så utroligt 3 dimensionelt som jeg aldrig før har oplevet. Jeg blev nød til at lægge mig ned på mit stue gulv for at føle musikkens energi flyde ind i mine arme og ud af mine fødder. Da jeg løftede mine føder fra gulvet føltes det som om min krop langsomt blev fyldt op med musik, som bare blev ophobet fra mine fødder. Da jeg rørte gulvet igen kom der en eksplosions agtig fornemmelse i mine tæer.
X siger at han syntes det hele føltes som en tegnefilm.

Kl. ca. 02:00
Jeg skal nu på toilet. For at komme derud skal jeg ud igennem mit køkken som er helt mørkt. Selvom jeg godt kan ane mine køkkenting i mørket så føles det i det øjeblik jeg træder ud af stuen og ind i mørket som om alt forsvinder omkring mig. Jeg står bare i total mørke i hvad der føles som et minut.
Jeg får taget mig selv sammen og går på toilet. Da jeg står og tisser begynder gulvet pludselig at forsvinde under mig. Jeg skynder mig at blive færdig og går tilbage ind i min stue. Jeg fortæller X at jeg føler mig som en sky! Og jeg føler mig SOM en sky... Ikke som en der svæver på en sky! På dette tidspunkt kan jeg ikke kende forskel på op ned, frem og tilbage eller tid for den sags skyld. Alt flyder sammen!
For at slippe lidt væk fra lys, høje lyde og tunnelfornemmelser, vælger jeg at gå ind på mit soveværelse og lægge mig i min seng.
Inde på soveværelset kan jeg høre at X kalder på mig. Jeg er selv kommet lidt ned og beslutter mig for at fucke lidt med hans hoved... Så gemmer mig i mit tøjskab. Kan høre han er helt rundt på gulvet da han var sikker på han lige havde set mig gå derind (Så sikker som man nu kan være på LSD).
Imens X står inde på mit soveværelse og undre sig over hvor jeg er begynder jeg selv at undre mig. Inde i mit meget mørke skab begynder der igen at komme små lysende prikker og lyse farver +tunnelsyn. Det føltes lidt som jeg ville forestille mig det er at flyve igennem en galaxa utroligt hurtigt.
Det bliver for meget for mig, og tænker også at nu må jeg hellere komme frem så X ikke begynder at panikke eller bad trippe over jeg er blevet væk (Dagen efter var han stadig i tvivl om det var noget hn drømte eller om det var virkeligt).
Vi sætter os ind i stuen igen og jeg tripper rigtigt hårdt igen. Jeg sidder og snakker med X et kvarters tid (som jeg dog ikke kan huske noget rigtigt fra).
Jeg prøver at forklare X at det føltes som om man kommer ind og ud af en masse små trip i det store trip! og jeg er her så småt ved at komme lidt ud af det.

Kl. ca. 02:30
X og jeg prøver at koncentrere os om at kigge på et ur for at se hvor lang tid vi har trippet.
Der var en psychadelic fest på et diskotek i nærheden som vi snakkede om at gå over til, elle bare at gå en tur. Jeg havde et behov for at komme lidt ud og få min hjerne beskæftiget med noget andet end musik og underlige farver. Men kan godt se at det ville ikke være smart at gå med X som oplever trippet noget voldsommere end mig i dette øjeblik.
Jeg tripper åbenbart stadig for da jeg ser X sidde med uret siger jeg pludselig til ham at vi IKKE skal have uret med. Det forstår han ikke noget af da han bare vil tjekke klokken. Da han spørger hvad jeg snakker om svare jeg at vi skal ikke havde det med for tænk hvis nogen opdagede det?!?
Det griner vi lidt af for det giver jo ingen mening. (Det skal lige siges at i det øjeblik jeg tænkte og sagde det føltes det nok som noget af det allermest meningsfulde jeg nogensinde har sagt i mit liv) :)

Comedown:
Kl. ca. 03:30
Nu har vi tændt lyset i stuen. Slukket for musikken og TV'et. Vi er begge ved at være godt trætte af vores mindfucks og vores trip. Vi havde læst en masse trip rapports hvor alle anbefaler downers. Smarte som vi var har vi altid tænkt "svagpissere" eller lign. nu sidder vi begge og nærmest bliver paniske over at vores hjerne bliver ved med at slå knuder. Hver gang man starter på en tanker springer der bare 8 nye tanker op som et slags afkom af den oprindelige. Man føler sig tvunget til at vælge en af de nye tanker, og inden man får gjort det ligger der 8 nye og venter. Vi er begge to ved at blive sindsyge. Vi savner et holde punkt i virkeligheden. Hver gang vi prøver at få en højtaler eller en dør til at være holdepunkt arbejder vores hjerne videre på højtryk men hvad er en dør, hvor er der en dør der, er der nu også en dør der? Hvor er der? etc etc... Total mindfuck i 2 timer... Det mest skræmmende jeg nogensinde har oplevet.
Jeg prøver at gå ud på mit toilet for at se mig selv i spejlet og få lidt vand i hovedet. Pludselig bobler min hud og mine pupiller vokser og formindskes meget hurtigt. Årene i min trædør bølger op, ned, ind og ud... Det er for sindsygt for mig.

Går ind i stuen og sætter en
Cd med Dido på. Den afslapende og rolige musik kan ligesom få mine mindfucks til at slppe lidt af, jeg nyder guitarens bløde masserende rytmer, og falder ligeså stille til ro.
Kan dog se at X stadig døjer med hans mindfucks, så prøver at holde lidt øje med ham.

Kl. ca. 06:30
Jeg falder i søvn i stuen og sover indtil kl. 11.00 vågner og er helt frisk, lidt skræmt over Comedown, men klar på at begive mig ud på flere eventyr senere (Med comedowns!!!)

Håber denne lidt lange trip rapport kan bruges til noget.
Min korte konklusion... Beegynd ikke at lege med Lucy uden Comedowns!!!
Kylling eller ej... Better safe than sorry!

mvh
A


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team