Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 06:31 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Information:
dato:01.08.2006
dosis: 100mcg ca.
styrke: +++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Det startede med at vi var Dextrose, Halifaxxx, indigo spinx, fanny og så prometheus og der røg vi så først nogen joints med noget godt hash som slog mig godt ud så jeg blev helt stenet fysisk men ret mentalt årvågen. Nogen af de andre drak lidt akohol og sprut, hvilket jeg ikke gjorde, så blev syren taget frem og jeg fik som den eneste en dråbe lige i øjet.Så gik der nogen tid og jeg fældede en tåre og var bange for at syren var røget ud, boy was i wrong begyndte at mærke en rastløshed i benene og begyndte at ryste og der bredte en varme op igennem bennene og kroppen så begyndte jeg at føle mere energi og stenetheden fra hashen var begyndt at fortage sig, jeg havde nu lidt krampe i benene og følte det som en naturlig ting at sætte mig
i meditationstilling så blev jeg spurgt om jeg ville ligge ned, indigo spinx havde på det tidspunkt lagt sig også og vi rykkede over til sofaen, nu var jeg begyndt at få rimelig skarpe cevs, med neogrøn og neonpink farver kombineret med et utroligt kraftigt og lyst måneagtigt lys som nærmere var skarpt som sollys, så en helt masse glimt og følte at mit indre syn var forvandlet til
et diskotek fra firserne, følte en meget glamourøs stemning og rush af energi og massere af ansigter væltede frem som hele gaden var blevet inviteret op i lejligheden, jeg åbnede øjnene og kunne nu se at der kom lys ud fra folks ansigter og de sendte stråler og bølger af lysende fraktalfarvede mønstre i tæpper af tynde strålende væv og små punkter i deres ansigter blev særligt lysende
jeg begyndte at tage to boji sten frem som har en elektromagnetisk stråling og holdt dem op imod hinanden og kunne helt tydeligvis se en energi der løb imellem og fra stenene og den ene var mere blålig den anden rødlig, man kunne se stråler af mønstre som vævet i nogle bølgelignende strimler gå udfra stenene og var tilsyneladende interaktive iforhold til ens tanker og energier Dex ville gerne
se på stenene og jeg mærkede at han udsendte en særlig positiv energi og følte at hans mange syre trip havde en gunstig energi og forøgelse af mit trip, jeg så som om hans hoved lyste grønligt og hvidligt med et meget stærkt skær og han så utrolig cool og syret ud, når jeg lukkede øjnene var det som om jeg stadig kunne se og føle hans energier, jeg fik også et glas tea som jeg så ned i og begyndte langsomt at se en utrolig energistrøm som begyndte at udvide sig i mit synsfelt til det var fylt af mystiske visuals og mærkelige energier, jeg tog en ganske lille slurk af teen i en rituel manér og følte en speciel forståelse for tea ritualer, jeg fik også lidt vand da jeg blev ret tørstig og gjorde det samme med vandet og følte særligt hvordan energierne kunne tydeliggøres i vandet og hvordan de reagerede på mine energier, tanker og følelser, dette var utrolgigt fascinerende og jeg begyndte at ramble om hvor fantastisk jeg synes LSD var og fanny begyndte at tale om hvor meget hun vidst havde lyst til LSD og lød meget forundret og begejstret for mine beskrivelser af mine oplevelser, jeg kiggede på indigospinx og de andre og så nu at de var delt op i to forskellige
halvdele hvor den ene var meget mørkere end den anden, som mere var lysende og der kom noget sortagtigt ud af deres næsebor, det var som om man så deres lyse og mørke side, meget interesant, nu skulle Dex gå og de andre gik også og vi var kun fanny og prometheus tilbage Dex gav mig bogen af Jung om drømme og alkymi som havde en helt speciel samling af diagrammer, mandalaer og alkymistiske symboler
det var utroligt spændende at kigge i dem da de havde fået en ekstra dimension og bevægede sig, der var blandt andet en stav med to slanger viklet omkring hvor slangen bevægede sig og det var som om hver symbol var en åbning indtil selve billdet, et landskab som var en slags dimensionel port, bogstaverne var lysende og det var som om siderne var meget mere gennemsigtige og man fik en langt dybere
forståelse af indholdet i bogen. Jeg kiggede også på meskalinkaktuserne som modnede og gik tilbage til deres udgangspunkt som en vejrtrækning og der kom en grønlig væske ud af dem, dette var også tilfældet med andre planter, vi filosoferede meget over verden og hvordan at det var en kombination af opbyggende og nedbrydende processer og de tog en elefant frem som forestillede en hinduistisk gudeagtig figur
rundt omkring den var der et bånd der kørte rundt om den som en ganske lille ledningenet med lys og små pære der lyste i forskellige farver der glimtede, dette var utroligt fascinerende, de havde et alter som var utroligt livagtigt og fortryllende og når man kiggede på årene så virkede de utroligt levende og var nærmest som kunne man se ind i flere lag af træet som normalt ikke var synligt, kiggede
også på min hud og opdagede en utrolig livlig process og var som om jeg kunne se ind igennem den og fik øje på hvordan jeg så ud inden under huden, på et tidspunkt da vi filosoferede fik jeg nogen meget mærkelige fornemmelser i kroppen og følte at mine chakraer var blevet utroligt aktive og så nærmest en lysende skive rundt om prometheus hoved og hans ansigt blev nærmest delt i fire dele som hver
især bidragede til helheden men på forskellige elementære måder, jeg følte nu en meget speciel følelse af at der var energier og entiteter rundt omkring i lejligheden ikke mindst i de forskellige aparater som iagtog processen og at de også gav sig udtryk i ansigterne på fanny og prometheus hvilket jeg på det tidspunkt ikke helt kunne skelne fra dem hvilket fik dem til at virke meget anderledes
det var ret chokrende, jeg så også at prometheus på et tidspunkt havde et glas vin og i en nærmest meditativ stemning blev væsken i vinen forvandlet eller der blev trukket energi ind i vinen som en slags mellemting imellem røg og væske i en meget mørk farve jeg lod
også mærke til at den vin der gærede i deres flasker var utrolig levende og iagtog den gærende process da den foregik i et meget hurtigere
tempo end normalt, det var begyndt at blive lyst og jeg så ud af vinduet og så at planterne og træerne også bevægede sig på samme måde som kaktuserne og de andre indendørsplanter havde gjort hvilket var en utrolig dejlig fornemmelse, jeg kom i tanke om at jeg havde drømt om at tage LSD og den måde træerne så ud var utrolig tæt på det jeg havde drømt og jeg blev forundret over hvor godt min drøm havde forudsagt dette.Vi fandt et symbol i bogen af et sri yantra som jeg mediterede over, dette var en helt utrolig oplevelse og der kom en utrolig følelse af fred og forenelse og hvidt skær, en højere bevidsthed hvor alle polariteter nærmest smeltede sammen i et stort glimt af klarbevidsthed hvilket gav en utrolig dejlig følelse som også smittede af på Prometheus som nu sad i meditations stilling og lignede en i ekstase.
Dette fik jeg også fortalt, at mit trip smittede utroligt meget af på dem og de mente at jeg var en kanal for en fælles bevidsthed som gjorde at de også fik en utrolig god oplevelse, Fanny og Prometheus ville nu i seng og vi røg en joint og efter de var gået i seng trippede jeg videre og det gjorde jeg også i toget hjem og havde et utroligt dejligt afterglow hvor jeg havde en meget stærk empatisk følelse af andres indre og deres personligheder og skønne
naturoplevelse hvor de opspirende og de visnende blade forenede sig som et musikalsk stykke der gled frem som et panorama i mit synsfelt, jeg havde det utroligt dejligt og gik en tur da jeg var kommet hjem og trippede stadig, det var min introduktion til LSD og det var utroligt lærerigt og åbnet mine øjne for dette wonderdrugs potentionale


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team