Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 06:47 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster:OQ
dato:11.04.2007
dosis: 600mcg
styrke: ++++
setting: Fest

bruger rapport:
Det hele Startede med at jeg havde en kammerat på besøg fra KBH. Han, min lillesøster og jeg havde side hjemme hos mig og drukket os stive. vi skulle ned til et mindre House arangement nede på Cafe pustervig i Århus.Vi dansede alle meget dernede og jeg var i super godt humør. klokken er ca 3 og jeg har lyst til rigtigt at gi den gas, så jeg ville gerne ha noget E. Min kammerat fik øje på en gut (T) som han mente godt kunne risikere at have noget, og jeg gik straks hen og spurgte. T havde skam E, jeg kunne bare lige følge med ham ned på torilettet, hvilket jeg gjorde. Nede på toilettet fortalte T at det ikke var E han havde men LSD, men de var på 200mcg og så var han bilig(hans ord, jeg anede intet om lsd) jeg bad om 3 mærker og åd straks 1,5 mærke (et halvt mere end T havde anbefalet mig)
vi gik op fra toilettet igen, og jeg fik en snak med min kammerat som tog de sidste 1,5 mærke i sin varetægt(han ved at jeg når jeg er stiv har en kedelig tendæns til at ville tage mere og mere, han plejer også altid at adminstrere mine E) efter ca en time vil min kamerat på Cupe, jeg lover at komme derned senere og prøve uden held at lokke de sidste mærker fra ham(jeg kan ikke mærke noget, men min kamerat siger at han kunne se at mine popiller var store) efter han er gået får jeg fat i T igen og køber 1,5 mærke mere som også bliver indtaget. forholdsvist kort efter lukker cafe pustervig(kl ca 5). T som bor et par hundrede meter derfra invitere på morgenfest og jeg tar med. da vi er kommet op i T s lejlighed føler jeg mig stadig ikke ramt. men en af de andre(tror der er ca 10, aller fremmede til festen) gir mig en lampe, og siger prøv lige at holde lampen.
Jeg tar lampen og kigger på den. Musikken (der blev spillet tecno) bliver pludselig meget tug og mørk og dyster, breder sig hele vejen rundt om mig og når mange tusinde kilometer ud i rummet, en bred næseryg kommer frem i lampen og et par onde øjne kigger på mig. ansigtet overflade består af en slags plastik orme som køre hurtigere og hurtigere rundt samtidigt med musikken blir tungere og tungere og det onde blir mere og mere opsat på at tage mig. Jeg er bange og syntes det er meget ubehageligt så jeg siger til mig selv at det kun er en halusiation og ansigtet falder nu igen ind i lampen og musikken slapper af.men så slår tanken mig, er det kun en ilution, og straks som jeg spørger stikker djævlen nu hovdet helt ud af lampen helt op i ansigtet af mig og musiken er skræmende og fylder nu alt. jeg husker engang at havde læst at man ikke må flygte fra tingende i trippet, hvis man ikke skal ende med at få et bad trip så jeg tar mig sammen alt hvad jeg kan og bare kigger på denne djævel, og han kigger på mig. han forsvinder heldigvis igen efter ca 5 sekunder og jeg sætter mig ned i sofaen. helle rummet er nu fyldt med smukke farver og lys som køre i mønstre og labyrinter. Jeg er helt væk fra virkligheden, jeg kan kun se dise 3 dimitionelle farvestrålende mønstre af lys de er over alt og det er musikken også, det strækker sig i et uendeligt univers men det er rigtigt smukt og meget dejligt.Jeg kan høre alt i musikken, hvert enkelt lille tone består af mange tusinde over og undertoner og jeg kan høre dem alle, og hver eneste af dem har en perfekt klang, aldrig har musik lydt så lækkert og overbevisende, hvis jeg vil kan jeg se hvert enkelt molikyle som lysene består af. pludselig på et basslag trækker hele dette uendelige univers sig sammet til et enkelt molikyle og forsvinder i en ernorm stor og sort tomhed, kun musikken er der nu. sekundet efter kommer T´s værelse til syne igen, men men alle meneskene og alle tingende lyser i smukke farver og vægende bølger. jeg får øje på en pige der sider i sofaen overfor, jeg har aldrig set noget lignende, hun er det smukkeste væsen jeg nogen sinde har set, perfækt. Men ikke pærfekt som man kan forstille sig normalt, det her er hinsides min normale fantasi. hun er sammen med sin kæreste men jeg kan bare ikke lade være med at glo og fortælle hende igen og igen hvor famtastisk flot hun er. jeg blir lidt bange for kæresten og spørger ham om det er okay, men han griner bare og siger, "ja hun er da en flot pige" jeg ryster på lidt på hovedet for mig selv. T viser mig hen til en grøn statshue han har stående på gulvet. han ber mig sætte ned foran den og se på den. jeg gør som der bliver sagt. Straks bliver statshuen tyndere og tyndere og meget ynkelig at se på, den har sultet. de er en lille dreng bestående af kun skind og ben og ser døende ud. jeg føler at han er et billede på alle menesker som lider sult og nyd han kigger mig i øjnene og jeg har meget ondt af ham og fyler skyld over at vi lader den slags ske alt imens vi selv har det så godt. da skyldfølelsen er på sit højeste bliver øjnene spisse drengen smiler og jeg ser at det er djævelen, jeg er lidt bange, men ikke mere en hvis man ser en uhygelig film, det kan jeg nemt håndtere. nå begynder statshuen at flashe nye ansigter og kroppe og kommer nok ca 50-75 stykker igenden det næste minutstid, både god og onde, smukke og grimme, til slut kommer der dog 4-5 rigtig lede som jeg kan mærke er ude efter mig, men jeg føler jeg har en god selvtilid jeg blir ved at kigge på dem og taler nu til dem. jeg siger, "dig tør jeg konfrontere" og når jeg siger det går haluen væk men brøver mig straks med en ny led satan "og også dig siger jeg og kigger på den".
Jeg rejsder mig mig og går ud i køkenet og danser, jeg er glad musiken er skyn omgivelserne lysende flagende venlige. jeg danser lidt med en mørkhåret pige, jeg hele tiden har haft en speciel fornemmels for. Hun dufter helt fantastisk og jeg kan utroligt god lide hende. Jeg er overbevist om at hun er min åndelige vejleder gennem mit trip og en slags god ånd der tager vare på mig.Hun har hele aftene rent rundt med sådan en tyjdyrs papegøje som man kan stikke hånden op i og bruge til dukketeater. Jeg spørger hende om hvad hun syntes der er så skægt ved den pappegøje, og hun gir mig lov til at prøve den og så forstår jeg. Da jeg stikker min hånd op i den bliver den levende dreje hovedet op og kiger på mig hakker lidt i brystet af mig og pibber. jeg gir pigen pabegyjen til bage og går hen og tar en ca 1,5 meter lang grønd tøjdyrsslage som ligger der. da jeg tar slangen op blir den levende. Det med pappegøjen var sjovt men jeg havde jo trods alt hånden oppe i den. Det her med slangen kan jeg bare ikke fatte så jeg klemmer dens hovede sammen alt hvad jeg kan, for at vise over for mig selv at den ikke er levende, men det er den og jeg får det strak dårligt over det som jeg lige har gjort ved den. Den er heldigvis frisk igen og er meget sød og rar, den har dådyrøgne og kravler rundt på mig. Jeg føler at jeg blir nød til at dele det med en fra den hvirkelige verden og ringer derfor til min lillesøster, og fortæller hvordan jeg står med en levende tøjslange som kan bugte sig ud i luften og holde sig selv oprejst og kigge på mig. jeg ved ikke hvad hun tænkte men det var vigtigt for mig at fortælle det.
Så skal jeg ud og tisse, ude på toilettet løber toiletbrættet ned ad kummens kanter, mit tis virker som syre og der kommer røg op når det kammer kummen. tis/syre og toiletvand løber ud ad toilette og oversvømmer gulvet. husets kat sider oppe i håndvaske og drikker vand, den knure. men så kommer jeg til at kigge ned på toiletspanden og nu er det bludselig den der står og knure af mig bævæger munden(låget) op og i. Men jeg er ikke rigtig bange for den, syntes bare den er laterlig og tar ikke yderligere notis af den.
En af de andre gange jeg var ude at tisse skete det også at der gik sådan en brandalarm i luftet så det strintede ud med vand fra loftet, jeg blev helt våd, men fand ud af inde på værelset at jeg aligevel var tør.
De næste par timer går med skiftevis at ligge lidt i en seng( når jeg er helt sendt af sted, det kommer lidt i bølger) så ligger jeg bare og nyder musikken og alle farverne.
og så at danse når jeg kan det. og så af og til føler jeg mig kaldet af statshuen som jeg også med mellemrum går ind og kigger på, hvor den så kvitere med at give mig halutiationer. en af gangende fik jeg en meget speciel oplevelse. Den havde lige været meget levende og kraftful og vist mig nogle ting jeg ikke brød mig så meget om så jeg besluttede at den skulle stoppe. Og lige med et, i samme sekundt som jeg tænkte det, så stod den der bare og var statshue. Da var det at det gik op for mig at jeg lige havde slået den ihjel, det gik op for mig at jeg var here over liv og død og det gys i mig, det var meget stort. Jeg valgte at give den livet tilbage.
Når jeg gik rundt og dansede(når jeg ikke var så ramt) så var det stadig sådan at computeren sagtens kunne være fyden helt ud over bordet og lå og dryppede ned på gulvet.
Der var en fyr til festen som jeg så vidt muligt undgik at snakke med, han havde konstant hugtænder og mega fråde i munden, jeg var utryk ved ham og viste ikke hvad han kunne finde på.
ved 9 tiden fik jeg den ide at festen var slut, og tog derfor min jakke på og gik hjem. min jakke var meget snusket og føltes ikke som min jakke. Jeg bor selv ca 200meter fra festen men brugte aligevel ca 20-30 minutter på at finde hjem fordi alting forvirede mig, det var som om jeg ikke kunne kende tingende selv om de var okay normale. lydene ude i gaden var mærklige og jeg kunne høre hvad folk en halv km snakkede om, en bybus der kørte forbi lyd lidt lige som et dyr, og hjulende virkede underlige. Da jeg kom hjem vækkede jeg min lillesøster(som jeg bor sammen med) og hendes veninde for at fortælle om mine oplevelser. venindens hår var utroligt smukt og badede hele rummet i gult lyst, men jeg var nogenlunde tilbage i den hvirkelige verden igen, den opførte sig bare stadig lidt mærkeligt. altså JEG var blevet normal, omgivelserne var ikke. golvet hang fast i føderne når jeg gik, så det trak lange streger efter mine føder. jeg gik ind til mig selv tænte sterinlys sattemusik på og lage mig til at nyde stadigvæk flagende farver og fantastisk lyd. jeg skrev LSD + Ansigt i google og fandt et bilede af et ansigt og satte mig til at kigge på det. det kunne stadig give haluer, men nu kun 2dimitionelle....da det nu var på et lidt mere fornuftigt plan fik det mig til at udfordre mig selv ved at google døden, jeg fandt et bilede af et kranie som jeg kigede på og fik nogle lidt uhygelige 2dimitionelle haluer på. ved et tiden kom vorres forældre forbi med et skab til min søster, som jeg skulle hjælbe med at bære på femte, det var slut men rigtige halutiationer men en en af låverne til skabet bølge lidt da jeg gik op med den. vi gik helle familien en tur til bageren efter morgenbrød. tingende udenfor var nårmale at kigge på(dvs farverne var stadig lidt flotere end normalt) men lydene, hvor var det skægt med lydene. alle lyde blev til fed musik. en bil kørte over nogle metalplader ved noget vejarbejde og lavede derved bare det fedeste Bas beat som blev akormponert i diskant området at bibaftomaterne ved lyskrydsene, og jeg kunne ikke lade være med at små danse dertil. ved aftenstid kom min weekend veninde forbi, og vi havde sex, det var lidt bedere og mere intenst end normalt(kunne godt tænke mig at prøve sex når man er rigtigt ramt, tror det er alt for nice) ca kl 22 gik jeg ud og tjekkede min jakke, den lignede nu 100% sig selv men føltes stadig ikke som min jakke når jeg prøvede den på.
veninden og mig så en gyderfilm, lyden var stadig usædvanlig god (ca som den er på E) og rent stemningsmæsigt tror jeg også stadig LSDen virkede lidt for jeg havde god inlevningsevne i filmen og fik et nice gys. først da jeg vågnede dagen efter var de sidste ting forsvundet( jakken føltes rigtig igen, og lydene var tilbage til deres normale kedelige tilstand)

Jeg har haft en kæmpeoplevelse, måske mit livs største, trippet var dejligt det meste af tiden men men det var også hårdt pga at jeg skulle kæmpe for at holde trippet godt når jeg fik nogle skræmende haloer.
Måden det skete på har været dybt uansvarlig, jeg havde lidt nøja over en af de fremmede(ham med hugtænderne) og var af og til også utrykke ved nogle af de andre.
men indu væere ku det ha gået hvis T ikke havde taget mig med til morgen fest og jeg bare var gået videre i byen, det kunne ha endt i katastrofe.
jeg er ret siker på at jeg vil prøve at trippe igen, men er ikke siker på at jeg tør tage så høj en dosis igen nogen sinde. jeg skulle rent faktisk et stykke ind i trippet før jeg i det hele taget genfandt bevistheden om den normale verden udenfor syretrippet.
Ja og så skal det selvføljelig være nok være bland folk jeg kender næste gang.
Men jeg er meget glad for HELE mit trip også det uhygelige, det har nemlig også bidraget til oplevelsen( selv om det sikkert ku ha været gået galt) bare kald mig heldig :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team