Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 07:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Information:
dato:31.10.2007
dosis: 3 hoffman mærker, 400-450 mics
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Efter i et års tid at have eksperimenteret med en meget fysisk hård syre, som gav nogle meget onde og mørke oplevelser, havde jeg skaffet mig et ark Hoffman som var i den helt anden grøft. Denne syre var behagelig og lys. En lørdag i oktober 2007 havde vi besluttet os for at tage en større tur på Hoffman mærkerne. Vi endte med at komme meget længere ud end ventet og i denne meget lange rapport, håber i har tålmodighed til det, kan I se hvordan min 14. syretur endte i den røde sump.

Det var lørdag formiddag, vi havde brugt hele aftenen i forvejen på at gøre lejligheden klar. Køleskabet var fyldt med juice og yoghurt, det kan jo være hårdt for maven ikke at spise i 12 timer. Endelig var klokken blevet 2 og fem af Hoffmans små børn lå klar på bordet ved siden af vinglasset med 10 færdigrullede skunkjoints til turen.
14.05 lagde vi mærkerne under tungen, S. 2 og jeg 3. Der lå de så og opløste sig til et halvt døgns vanvid. Der blev sat Royksopp på i stuen og vi kastede os på sofaen og ventede på at Lucy ville banke på.
Ca. 14.30 kunne jeg mærke mavens aktivitet stige og det gav et ryk som kroppen rykkede op i 1. gear. Streets kom på og tog os op med blinded by the lights, syren pumpede ud i kroppen og vi fløj op under loftet.
2. gear blev nået med Tiestos ten seconds before sunrise og det var umuligt at sidde stille som han fortsatte med Elements of life og adagio for strings. Euforien var ekstrem og skabte en kaotisk følelse i kroppen, vi prøvede at få lidt ro på, men der er ikke meget ro i denne mentale rutsjebane. Tankerne var meget fokuseret på hvor rart det føles og lyset opløste alle tanker. Vi opgav at kommunikere rigtigt med hinanden og fandt mælkesnitter frem og havde den største glæde og lidt efter griner over dette mærkelige føde.

Ved ca. 18 tiden var det tid til vores velplanlagte ritual, det nye Younger Brother album og den første pind i det lille rum der hurtigt blev Lucys værelse. S. gik ind og gjorde klar, tændte lys, satte albummet på. Jeg mediterede inde i stuen og blev lokket ind af Younger Brothers toner af en anden verden. I det øjeblik jeg trådte ind på Lucys værelse, tændte S jointen med et sug og overrakte den til mig.

Det er sjældent at det lykkes at skabe det perfekte øjeblik, men dette øjeblik var fuldendt. Vi lå i nogen tid i hver sin ende af den lille sofa og nød det enestående øjeblik.

Youger brother udførte gennem højtalerne en unik sammensmeltning af Rumpistols sprøde lyd, Tiestos lyse energi og Shpongle sumpede psykedeliske stemning med sit eget tvistede touch alt sammen til perfektion. Det var lige ved at være for meget af det gode. Men så lige pludselig gik hans tvistede hjerne for langt, og vi kunne mærke hvordan tonerne prikkede til nervebanerne i hjernen på vej ud over kanten.

Jeg mistede forbindelsen med den fælles verden. Mit synsfelt blev til et mønster og det så ud som om verden tørrede ud for til sidst helt at forsvinde. Min plus steg pludseligt og jeg fik en metalsmag i munden som forplantede sig ud i kæben. S fik skiftet musik og jeg fandt roen igen, men jeg kunne stadig ikke se og min hørelse blev forvrænget af dybe toner.
Vi satte os begge i skrædderstilling og forsøgte at komme oven på situationen. Vi fandt i hinanden i denne verden på toppen af en stolpe omringet af lys. Der samlede vi kræfter og S kom tilbage igen. Jeg var stadig helt uden for den fælles virkeligheds frekvens. Ved fælles hjælp kom vi ind i stuen, mit hoved føltes mærkeligt som om jeg havde forladt det og tomheden gjorde ondt.

Jeg lå nu i en tyktflydende rød væske og det var dejlig varmt, jeg havde en uendelig rar fornemmelse i maven og jeg blev lidt bange for at det føltes så godt. Der lå jeg så i de mærkeligste tankespind. Det føltes som om nogen forsøgte at give mig en ego-døds oplevelse, men jeg gættede det hele tiden og fandt roen og det var som om det stoppede det.

Det startede med at alt i mit syn blev brudt ned og så fløj jeg derud af, men jeg nåede at tænke: ”Og så dør jeg” og det stoppede det. Så blev min krop opløst og jeg faldt langt langt ned, men igen fik jeg tænkt: ”Og så dør jeg” og det stoppede. Efter utallige forsøg begyndte jeg at se mit ego som udødeligt og det voksede og voksede og så eksploderede det i billeder fra en masse af mine andre trip.

Jeg begyndte og se hvordan mit storhedsvanvid i forhold til mit ego i den her verden havde påvirket mine kraftigste trip negativt og at jeg havde lavet fejl på den baggrund. Til sidst så jeg et trip hvor S og jeg sammen overvandt forbandelsen der lå i en meget mørk syre vi havde på et tidspunkt, og indså at jeg ikke var fuldendt. Vi vinder kun endeligt sammen med andre, vi er alle en forskellig del af samme energi.
Da denne tankerække sluttede, blev mit hoved aflangt og universet koblede sig på mit hoved som en sugekop og min bevidsthed flød ud i et kort sekund, for så at komme tilbage igen med et sæt.

Så kunne jeg pludselig se igen og høre, selvom jeg stadig ikke kunne se på noget i længere tid uden det smeltede. Jeg følte mig nyfødt og ren. Engang før havde jeg været så langt ude, men det var på den forbande syre og der havde jeg intet overskud og det var meget ubehageligt. Denne gang havde der været et overskud hele vejen igennem.

Vi satte noget rart om varm musik på og lidt efter gik vi ind på Lucys værelse igen. Vinduerne var dækket til på nær en lille kvadratisk firkant, og som vi sad og kiggede op på månen, begyndte rummet at bevæge sig op i luften og op mod månen. Der nåede at brede sig en spænding i kroppen som om vi rent faktisk var på vej mod månen og vi dyrkede ideen et godt stykke tid.

Herefter begyndte vi for alvor at komme tilbage igen. Vi lå inde i sofaen hvor den ene sære afløste den anden. Pludselig var det som om vi veninde (der for øjeblikket er i Sydamerika) lagde armen omkring mig og kravlede helt ind til mig. Glæden blev hurtig afløst af forvirring fordi hun helt ikke skulle være der når jeg er så langt ude, men langsomt kom smilet frem igen. I et stykke tid lå jeg og savnede hende og gennemlevede nogle situationer sammen med hende igen.

S. kiggede over på vej med et blik hvor jeg vidste hvad han spurgte om, og jeg svarede ham: ”Jo lad os det”. Så gik vi i gang med at ryge tungt, det føltes så rart at få alle sine spændte nerver til at slappe helt af og vi faldt helt sammen i eufori.
Resten af aftenen og natten gik med at ryge tungt og snakke om trippet. Til sidst satte vi naturfilm på og lagde os til at sove. Jeg har aldrig været så brugt som da jeg vågnede morgenen efter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team