Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 07:10 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: XiX
dato:02.01.2008
dosis: Halvt \\
styrke: +++
setting: Naturen

bruger rapport:
Jeg er normalt fyren der siger alt skal prøves men ikke overdrives.

Jeg har kun lige prøvet MDMA, Ketamin, Amfetamin, Svampe, men ikke mere end hvad der
kan tælles på en hånd for lysten er der simpelt hen ikke til og ødelægge mig selv for en rus, så jeg tager kun stoffer og ikk for meget når jeg er i holland det skal jo prøves.
Jeg havde gået med tanken i nogle år om at skulle prøve LSD pga jeg havde hørt en masse
omkring at man så syner og befandt sig i en anden verden osv, og jeg trode jo ik rigtigt på det.
Så blev det onsdag og en ven ringede K.
Han sagde så han havde nogle mærker fra weekenden af, om jeg ville prøve jo det ville jeg da egentligt jeg undersøgte via denne har side og andre trip rapporter hva det egentligt var det hele gik ud på set og sittings osv. men vi aftalte så og skulle mødes lørdag ved en 3 tiden om efter middagen oppe ved en anden ven P. som også gerne ville være med.
Det blev lørdag så min ven :P var lidt syg han gad ikke høre på os, så vi vidste ikke helt hvor vi skulle hen, klokken var halv fire der tog jeg et halvt frimærke og min makker K. tog et helt. så tog vi bilen og kørte ud i skoven der lå lidt væk på en parkerings plads stillede vi bilen det skal så siges der ligger et militært skyde område ved siden af. men vi steg ud af bilen og så gik vi ellers en tur.

klokken blev 5 og solen gik lige så langsomt ned jeg kunne ikke mærke noget som helst. og trode det var rent fup og indbilning men så. K siger til mig jeg skal prøve at se op i træerne det var helt vindstille og i solens lys synes jeg de bevægede sig lidt men ikke noget af betydning vi gik ned langs skydebanen og gloede lidt og gik tilbage af igen min ven tog et mærke mere. jeg ville ik have mere viste ikke hvordan det rigtigt virkede men vi sad os i min bil igen og ny var det blevet mørkt der var stadig en bil på parkeringspladsen ud over vores.
Den skulede jeg lidt ondt til for hvem ku det være, og hvad var det, hvem var stadig i skoven det var jo mørkt, er der noget der kigger på mig der inden fra. Tankerne løb bare løbst helt og aldeles der gik en 10minutter med og få mine tanker i snor, det lykkedes meget godt jeg prøvede at blive klar i hovedet lod bare være med at tænke selv om det var svært.
Samtidig kunne jeg ikke rigtigt forklare min ven hvad der skete ordene faldt lige i munden på mig når jeg prøvede at udtale dem. så det blev halve sætninger. så blev lyset tændt i den anden bil og der hobbede en hund ind bag i, og bagagerummet blev lukket.
Det føltes som en uge der gik fra bagagerummet blev lukke til personen satte sig ind i bilen og kørte væk ubehageligt tænkte jeg ved mig self og forstod godt hvorfor man ikke skulle eksperementere med LSD til en fest eller i byen for den sags skyld. Godt vi sad ude i skoven og Vigtigheden af et godt set/sittings.

Så tog det for alvor fart! Jeg kiggede ud af vinduet og og konsentrerede mig om træerene der stod forand bilen det passede med at månen kunne skinne ned mellem dem. træernes grene voksede og voksede de voksede sig sammen i lyset og blev til det vildeste mønster jeg nogensinde har set træerne dansede i tagt til musikken det så skremmene ud, mønsteret af træerne virkede så overbevisene og ukontrolleret.
Men samme tid så det virkeligt så fedt ud jeg tendede for lyset og det hele forsvandt med det samme. :(
Vi slukkede alt lyset jeg var nysgerrig hvilke pus min hjerne nu ville give mig. Det var stadig lige så vildt ud men nu begyndte lyset også at skifte farve det skiftede fra blå til grøn og rød. Jeg ville bare blive og se det show min hjerne viste mig.
K som havde spist 2 mærker kunne ikke mærke noget sådan rigtigt han kedede sig lidt" det skal så og sige han havde taget LSD om lørdagen og torsdagen" men jeg ville bare se det min hjerne viste mig. og nu begyndte lyset fra hans telefon at iretere mig for jeg skulle alligevel konsentrere mig for at se noget.
Jeg prøvede at glo på hans telefon og vi så billeder af nogle damer på den og så begyndte de og snakke til mig vise mig deres bryster osv hva sker der tænkte jeg rystede hovedet.

Nå men klokken var blevet halv 8 og vi ville gå en tur.
Jeg steg ud af bilen og det hele udenfor virkede så enormt som man havde landet med et rumskib verden udenfor var meget overvældende og togen der lå i banker rundt i landskabet gjorde det mere spooky end det var.
Jeg kiggede på min ven k men nu var han der ik det var en gammel ven martin der havde taget hans plads og han snakkede lige så virkelig til mig som k var jeg rystede det ud af hovedet igen vi gik lidt længere men så dukkede Martin op igen jeg var lidt nysgerrig over hvad der skete og hvor jeg skulle følge ham hen af men blev enig med mig selv om at det nok ikke var godt at følge med ham videre så jeg rystede ham af igen og han dukkede ikke op mere.
Jeg fortryder det stadig lidt i dag et jeg ikke levede mig mere ind i det.
Vi gik tilbage til bilen sad der i 2 timer klokken var halv 11 og det virkede ikke mere vi kørte hjem af "kun grus veje" vi nåede op på en bakke top og gloede på månen men der var bare ikke mere og komme efter ærgeligt sys jeg nu. Vi tog hjem og så film.
Jeg tog til kæresten klokken 2 da hun kom hjem.

Det var nok den fedeste oplevelse jeg nogensinde har haft med et stof.
Det gav heller ikke følelsen af at være nede nogle dage efter fordi man flyver rundt på et eller andet. Jeg skal prøve det igen inden længe og skal nok lave en rapport.
Jeg bliver nok nød til og tage lidt mere så jeg ikke behøver at konsentre mig så hårdt for at se visuals. Men LSD er helt sikkert noget man skal respektere.
Jeg tror at det kan SYRE en helt ud hvis man er det forkerte sted med de forkerte mennesker, men det er helt sikkert værd at prøve!

[Redigeret for de værste stavefejl og tilføjet linjeskift - FarmerFyr]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team