Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 07:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2007 18:44
Indlæg: 217
Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Information:
dato:27.03.2008
dosis: 2½ mærke omkring 350mics
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Jeg har længe tænkt på, at skrive en rapport om nok den vildeste dag i mit liv og nu gør jeg det så :)
Det hele startede hjemme hos en af mine gode venner. Vi var 3 drenge som har taget syre sammen fire gange alt i alt (det var den 4 gang) og havde besluttet det skulle være vildt. Vi havde fået fat på nogle "Maya" mærker som der virkelig skulle være gang i, og besluttede at spise 2½ mærke hver.

kl.20´00 startede vi så med at spise et mærke hver og ventede så 1 time.. Der skete faktisk ikke rigtig så meget, men vi kunne mærke det var lige ved så vi tog med det samme e sidste 1½.. ( Det skal lige siges at hvores forventninger var meget høje da de sidste oplevelser havde været så fyldt med farver og spiraler at man slet ikke andede hvor man var for bare farver ).

Der går omkring 30 min og jeg kan virkelig mærke det og det kan min anden mate også, men den sidste af os kan overhovedet ingen ting mærke, han føler sig bare utilpas (kvalme.

Vi sidder så bare og nyder trippet til noget rigtig killer psytrance (hård syre musik) og det er er som altid en helt unik oplevelse.. ¨Så lige pludselig efter omkring 1 time rejse, lad os kalde ham "john" sig op, og går udenfor uden at sige det til os andre...

Efter 30 min finder vi ud af, at han jo rent faktisk ikke er kommet tilbage og beslutter at gå ud og lede efter ham (det er bælg mørkt og virkelig koldt og blæsende ). Det føles som om jeg er tæt på at nå klimax da vi kommer udenfor, men vi er begge 2 utrolig bekymret for hvores kammerat og tror der er sket ham noget.. Det er det utrolige ved syre..Det styre ens følelser helt vildt ekstremt og det hele blev lige pludselig utrolig ubehageligt..

Imens vi løber rundt og råber "John!" udenfor bliver jeg simpelthen så forvirret at jeg er helt overbevist om, at han er på vej hjem til mig for at slå min lille søster ihjel..Jeg er absolut overbevidst om det, og løber rundt over det hele og råber at "Jeg slår dig fandeme ihjel John!" .. og jeg ser ham faktisk løbende efter min søster med en kniv (dette er så indbildning) .. Min kammerat forsøger at få mig ned på jorden, men ham tror jeg lige pludselig er en betjent der taler til mig om, at John er på syre og vil slå min søster ihjel og vi skal finde ham.. Det er simpelthen så mærkeligt for mig, men jeg tror 100% på det og jeg løber rundt (i T-shirt og det var omkring 3 grader og blæste rigtig meget) og tror simpelthen de sygeste ting..

Lige pludselig finder jeg mig selv på en mark omkring 2km væk fra der hvor vi startede og jeg helt alene og jeg er revet rimelig godt til blods.. Men her sker det fantastiske så i mit syge trip..På en eller anden måde forestiller jeg mig, at jeg er Zeus (I ved den store Gud der)og det ligner, at jeg står oppe på en masse flotte hvide skyer og jeg kan se templer og alt muligt lige meget hvor jeg kigger hen.. Jeg kigger så ned på jorden og prøver at skyde et lyn af.. Og fandeme jeg kan se jeg står med et lyn og kan se det smadre jorden fuldstændig da jeg kaster det..Så tænker jeg, at jeg må ha fået fat på nogle magiske mærker og, at alt jeg forestiller mig, bliver til virkelighed..

Så forestiller jeg mig blandt andet, at jeg løber igennem tiden og imens jeg gør det taler jeg alle mulige sprog, som de talte på det givne tidspunkt..Og det helt seriøst.. jeg var sikker på jeg talte det rigtigt..tilsidst tror jeg, at jeg er oppe på toppen af mount everest, som den aller første nogensinde. Jeg fryser lige pludselig, som jeg aldrig har frosset før..og når jeg kigger mig omkring ser det fandeme også ud som om jeg står der oppe på toppen og det virkelig koldt..Men tænker hurtigt på noget andet på grund af kulden..

Jeg bilder så mig selv ind at jeg er døden og går rundt med en le på en kirkegård..Jeg kan se alle mulige gravstene og tænker hvordan fanden skal jeg fungere som døden? ..
Lige pludselig er jeg ikke døden mere, men befinder mig på hvad jeg tror er Noas ark..Jeg går seriøst rundt på det her store skib og kan se det sku flyder på vandet.

Så lige pludselig er jeg i rummet..svæver faktisk bare rundt og kan se planeter og alt muligt..og jeg ser det så tydeligt, som hvis det virkelig var rigtigt..
Nu skal jeg heller ikke gøre det for langt for der skete virkelig ALT ude på den mark og jeg kan på ingen måde beskrive det meste af det...var der 3½ timer fandt jeg ud af senere..
Det ender faktisk med jeg tror jeg er gud og er helt alene omringet af natur som jeg selv tror det må ha set ud den gang..og det skræmmer mig..For jeg vil ikke være helt alene uden min familie eller venner.. Så jeg ligger mig ned i hvad jeg tror er en kiste..lukker kisten og jeg kan se jeg lukker den og kan høre den knirker..og ville faktisk bare dø.. Men det bliver jeg hurtigt ret bange for..
Nu vil jeg bare vågne af det her trip..Det er så småt begyndt at aftage..Problemet er..Jeg ANER overhovedet ikke hvor jeg er..Mit syn er stadig så dårligt så jeg kun kan se hvor jeg står.. og en masse syrealiskte omgivelser omkring mig..Og jeg fryser...Nu fryser jeg virkelig intenst og er faktisk bange for af dø af kulde..Jeg prøver så faktisk bare at gå og gå.. og helt tilfældigt ser jeg en branbil som kører med udrykninging ud fra byen..Nu ved jeg ca. hvor jeg er og humber mig afsted..Det korte af det lange er, at jeg mirakuløst når hjem og ned i min seng..

John fandt jeg ud af næste dag havde sku lagt sig ned i en grøft og troede han var død..han blev fundet af en biligst som åbenbart kørte ham hjem senere..
Selvom det var et virkelig uhyggeligt trip syntes jeg at alt det jeg oplevede var noget som var helt unikt..jeg troede vikelig alt det jeg oplevede var rigtigt..Og jeg har kun fortalt en brøkdel af det.. Det var så vildt :D .. jeg undskylder for stavefejl osv.. Det var i ihvertfald min rapport..over and out.
Værste stave/skrivefejl rettet. /Mod.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2009 22:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 feb 2006 23:46
Indlæg: 691
Geografisk sted: Rundt på gulvet
Det lyder fandme vildt, det med du siger du pludselig står på en mærk, revet til blods. Og så står du der så lang tid og tripper. Det for vildt hehe!

Du må virkelig have fået så hatten passede hvis du er blackoutet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2009 22:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg har aldrig prøvet på den måde at forsvinde fuldstændig som du siger.
jeg har fået momenter af f. eks at sejle i kano eller gøre mærkelige ting.
men jeg har altid syntes at beatles sangen ''lucy in the sky whit diamonds'' var lidt overdrevet i forhold til hvordan det er. men man skal åbentbart bare have nok :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2009 02:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jan 2008 23:21
Indlæg: 639
Geografisk sted: Vaikuntha
er du gal du var heldig... det kunne jo have gået HELT galt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2009 00:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 21:00
Indlæg: 1824
Geografisk sted: Electric Ladyland
Fantastisk rapport! Kan næsten forestille mig det, men stadig er det rigtig langt ude. Det må virkelig have været en stor oplevelse, og synes det er lidt sødt at du kommer til at fokusere sådan på din lillesøster, det er nu kært.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2009 21:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2009 12:33
Indlæg: 0
Jeg kan af erfaring fortælle, at det er som om kulde gør syretrippet meget mere intenst. Engang under et syretrip, fik mig og en kammerat den idé vi skulle hoppe i svømmingpoolen selvom det var tidligt forår. temperaturen i sådan en udendørespool tidligt forår vil jeg tro ligger på omkring 8-10grader max.
Efter 1½ min i det kolde vand, blev alt til farver og trippet blev mere intenst end jeg nogensinde har prøvet før.
Det var selvfølgelig også en nedkøling der ville noget (og jeg har ikke noget bevis for det er nedkølingen der er skyld i det), men sys generelt når jeg opholder mig i betydeligt kolde omgivelser under et (lsd)trip at jeg bliver mere påvirket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2011 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Det lyder jo fuldstændig vanvittigt og intenst :D lyder som noget der skal opleves i sin levetid ;D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team