Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2008 20:43 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Substans/er: LSD,GHB og diazepam
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
5 ohm mærker + diverse GHB og diazepam

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Setting: Hjemme hos ven og lidt rundt omkring

Triprapporten
Jeg vil her prøve at beskrive mit livs vildeste og bedste oplevelse med LSD.

Nytårsdag starter Arkimedes og jeg med at tage ca 6 gram GHB, og så ellers vælte lidt rundt i Hillerød.
Da vi begge er helt ekstremt lamme mødes vi med Jindrak og tager så hjem mod arkimedes igen. Men da vi kommer til bussen går den først om en halv time og det er pisse koldt. Arkimedes falder så i søvn på en bænk og er umulig at vække. Så jindrak og jeg går ned for at købe en schawarma. Det lykkes os da at få liv i arkimedes lige som bussen kommer.

Da vi så kommer hjem sover vi alle 3 lige en 3 timer så vi er klar til om aftenen.

Vi daffer ind mod københavn ved en ca 21-22 tiden mener jeg og undervejs tager vi alle 1 frimærke af mærket “OHM" og lige som vi står på staden kl 23:55 begynder syren at lege med vores hjerner, Arkimedes og jeg beslutter os så for at dele de sidste 2 mærker, og vi begiver os ud mod Bastionen.

Da vi kommer der ud er jeg efterhånden ved at være godt påvirket og er snotforvirret. Men det lykkes mig da at få mine 3-4 trøjer af og smidt dem i min taske. Men så kom næste problem. Der kunne ikke sættes noget nummer på tasken så den bliver bare smidt et sted i garderoben.

Vi vælter så lidt rundt derinde og hilser på folk vi kender og finder ud af at vi skal have flere frimærker. Så vi får hurtigt fat i 10 mere, og jeg får 1 af dem. Resten forsvandt på underlig vis.. hmmm vi var gavmilde med de mærker, så vi måtte jo have flere.

Og inden jeg får set mig om har jeg fået 5 mærker og arkimedes et sted mellem 10 og 14.

ca kl 2 begyndte det rigtigt sjove at ske. Rigtigt mange halluer som på ingen måde kan beskrives med ord.

På et tidspunkt leder vi efter et sted at sidde ned, og arkimedes brokker sig højlydt over at han vil sidde ned og klør sig lidt i nakken. Og lige pludseligt står der en stol foran ham.. fedt. Han begynder så at vifte med sin smøg og for mig bliver det til et 1½ meter langt lyssværd og alting skinnede som tusinder af orange prikker. Ufatteligt smugt.

På et tidspunkt skal jeg ud og pisse hvor jeg finder en busk at pisse op af, indtil der er en der fortæller mig at jeg står og pisser midt på stien foran bastionen.. hmmm tænkte jeg. Æv nu pissede jeg på mine hallucinationer. Og får med stor besvær fundet arkimedes og Jindrak igen.

Da jeg så kommer indenfor igen dugger mine briller og hele mit synsfeldt er en stor bunke plasma og jeg famler mig frem til en sofa som stod lige ved indgangen.

Den sofa sad vi længe i og nød vores trip. På et tidspunkt siger Arkimedes at jeg skal prøve at læne mig tilbage og lukke øjnene. Der bliver jeg mødt af et uendeligt stort univers af orange/lilla/gule stjerner,. Ubeskriveligt smukt. Efter kort tid kan jeg se folk foran min nethinde som vil hen og røre ved mig, og jeg kan der mærke at mine hallucinationer rører ved mig i ansigtet.

Jeg finder så ud af at nu er det fandme for koldt og vil ned i garderoben og have min trøje som ligger i tasken. Men nu var det jo nogle nye der stod i garderoben. Og der var jo ikke noget nummer på tasken. Så mig totalt syrelam svævende mellem virkelighed og fantasy forklare dem at det altså var min taske. Men da jeg sagde der lå en sovepose og en bamse (arkimedes's lamme bamse) grinte de og jeg fik min taske. Næste problem var så at få min trøje på. Jeg kunne overhovedet ikke finde ud af hvordan den skulle vende, og om vrangen var ud af. Tog mig nok 5 min at få den på :)

efter et stykke tid bliver vi alle tre enige om at nu skulle vi fandme ud og køre i metro :D
så mig i garderoben igen. Og nu var problemet at jeg skulle jo også have min jakke. Og ligemeget hvilket stykke papir jeg fandt i min pung så var det rødt og lignede et garderobebevis. Heldigvis var jindrak der til at hjælpe mig, men nu skulle jeg jo igen forklare dem at tasken der stod på gulvet altså var min. Og de blev ved med at spørge hvad der var i. Først adskillige timer senere fattede jeg humor'en i at jeg havde en taske indeholdende sovepose/tandbørste og en bamse med til technofest nytårsaften :) de må seriøst have haft en god griner over mig :)

gåturen fra bastionen og ind til metroen er den smukkeste tur jeg i mit liv har haft.. specielt da Jindrak fandt en flaske poppers frem. 1 sug og hele verdenen blev regnbuefarvet. Alt spraglede i de smukkeste farver. Det tog os nok en lille time at gå, fordi der var hele tiden noget smukt vi skulle kigge på, kan huske et tidspunkt hvor jeg tager en masse sug af poppers flasken og halluerne voksede op i hovedhøjde. I ca 30 sekunder var jeg omringet af halluer i regnbuefarver.

Da vi så kommer til metroen og får sat os forrest og kiggede ud af ruden. Uha det kan ikke beskrives med ord. Det første jeg ser er en masse spiraler som kommer flyvende imod mig. Pludseligt bliver de alle samlet i en og hele mit synsfeldt bliver fyldt med en flade af plasma.
Jeg havde en følelse af at vi var på rejse mod jordens indre. Det var ubeskrivelgt smukt.

Så da vi havde kørt hele metro systemet igennem finder vi ud af at nu vil vi sku hjem til Hillerød og hygge os med noget diazepam.

Da vi sætter os i toget mod hillerød forsvandt næsten alle mine halluer. Og det var kun et level 1 trip.
Ligeså snart vi steg af toget i hillerød kom de væltende igen. Og solen var på vej op.der kører ingen busser og efter at den samme gut havde råbt “HAPPY NEW YEAR" til os en masse gange begyndte vi at gå. Vi finder så ud af at slots arkaden var åben. Der var ingen mennesker så vi væltede rundt derinde et kvarters tid. Da vi stod og pissede på lokummet derinde føltes det som om at jeg pissede mig selv ned af benet. Hvilket jeg heldigvis ikke gjorde. Vi finder ud af at det er tid til diazepam og vi ville lave en bombe. Men lokums papiret bølgede så meget og skiftede farve så det kunne vi ikke få os selv til at stoppe i munden.

Så vi begynder at gå det sidste stykke hjem. Og vejen blev ved med at skifte farve mellem blå, lilla og grøn.

Da vi så endelig var hjemme i varmen tager vi en kæmpe dosis diazepam og sætter os til at se Monty Python – Life of Brian. Men arkimedes fatter indtet af filmen og sagde hele tiden “hvad laver de?"

så vi beslutter os for at ligge os ned og bare nyde trippet.

Inde i mit hoved kan jeg så se mig selv ryge en joint med 3-4 personer. Pludselig er alle folk væk og frem kommer 3 rigtigt lækre tøser og begynder at strippe :D lækkert

jeg ligger nok ca. 1 times tid og ser altmuligt underligt. Folk der vælter rundt. Glade smilende folk. Og til sidst falder jeg i søvn, og vågner dagen efter og har stadig en smule halluer.

Dette trip har klart været mit livs bedste til dato, og det har ændret mig rigtigt meget til den positive side. Jeg har f.eks overhovedet ikke lyst til at ryge hash længere. Har været rigtigt glad og meget mere social.

Alt i alt en meget spøjs nytårsaften og så drak jeg ikke en eneste dråbe alkohol.

Under hele trippet følte jeg mig 100% klar i hovedet. Ikke en eneste negativ tanke.

Så mit næste trip bliver nok på meskalin. Føler mig MEGET klar på det nu hvor jeg har haft en højdosis lsd oplevelse.

Men børn husk nu. Bare fordi jeg har gjordt det er ikke ensbetydende med at i skal gøre det samme. Det kræver en meget særlig psyke at kunne håndtere så kraftigt et trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2008 10:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2007 18:44
Indlæg: 217
Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
haha det lyder satme vildt ellers :D Respekt for, at du kan håndtere så mange mærker og samtidig fungere ( altså gå rundt og stadig ha lidt kontrol og fornemmelse for hvad der sker). Ville jeg ønske jeg kunne, men ligeså snart jeg ryger over 2-3 stykker så kan jeg intet andet et at blive siddende ellers går det galt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2008 11:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
God rapport TJiLLe, bestemt læseværdig!

R.I.P.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2008 12:01 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 26 jul 2007 13:02
Indlæg: 332
Geografisk sted: København
Darkpsyc0 skrev:
haha det lyder satme vildt ellers :D Respekt for, at du kan håndtere så mange mærker og samtidig fungere ( altså gå rundt og stadig ha lidt kontrol og fornemmelse for hvad der sker). Ville jeg ønske jeg kunne, men ligeså snart jeg ryger over 2-3 stykker så kan jeg intet andet et at blive siddende ellers går det galt.

Det lader til at du ikke lige har opdaget det, men TJiLLe er ikke længere i live. Der er flere historier her på psychedelia.dk om ham og hans liv før det endte. Jeg synes selv at de er interessante og ikke mindst et eksempel på at det kan (og nogle gange gør) gå galt.
http://psychedelia.dk/tjille/candle.php?show=list


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team