Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: SyreFantasi
Indlæg: 20 feb 2009 22:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008 20:41
Indlæg: 255
Geografisk sted: Kbh
Substans/er: LSD
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Et halvt mærke - 75-100 mics(?)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Mental tilstand: I godt humør, sammen med gode venner, dog uvidende om hvad jeg skal til at opleve, da det var første gang og jeg var ikke mere end 14 år på dette tidspunkt.

Triprapporten
Mit første LSD trip.

Det var i starten af september 07'
jeg havde snakket med en veninde om LSD, hun havde fortalt mig at hun havde noget,
og at jeg kunne købe noget af hende.

Det var rigtigt godt vejr, solen skinnede og det var dejligt varmt.

Jeg tog ind til kongens have hvor der var 15-20 mennesker jeg kendte, men de fyldte ikke ret meget i trippet da jeg var helt opslugt af naturen. Jeg havde dog små samtaler med dem.

jeg skulle møde hende i kongens have, hun var selv meget høj på syre sammen med en af hendes veninder.
jeg fik et halvt mærke som skulle være ret stærkt (det virkede nu også sådan) og lagde det under tungen. Klokken var her ca. 17:00
Imens vi gik rundt ved nørreport og ventede på at syremærket skulle virke købte vi noget tyggegummi da hun sagde at det var ret sjovt at tygge tyggegummi når man var på syre.
Vi købte også noget sprut, men jeg fik aldrig drukket noget af det.


Vi mødte to piger (kalder dem N og V) som jeg havde aftalt at mødes med, og vi gik tilbage til kongens have.
Mig og en ven Jeg og (kalder ham E) var blevet sultne så vi ville gå hen til en 7-11 og købe noget mad, N og V gik med.
På vejen derhen kunne jeg lige pluselig mærke at det snurrede i hele kroppen, specielt i benene, det var meget sjovt men det kløede også på en ret irriterende måde, nærmest inde i benene og jeg følte en irriterende rastløshed, men ca. 2 minutter efter
gik det så småt væk og nu kunne jeg mærke et eller andet, jeg fik pluselig lyst til at grine og havde det ret specielt.

Her tager trippet hurtigt til.


Da vi kom ind i 7-11 opdagede jeg at alle farverne derinde var blevet utrolig intense, jeg syndes der var rigtigt hyggeligt derinde fordi der var så flotte farver, og jeg husker specielt alle de røde slikposer der hang på hylderne som jeg syndes var helt vildt flotte.

E købte en karry kylling forårsrulle til mig, da vi kom ud igen så jeg at der kom lange gule tracers efter den der gule karry rulle, det så vildt flot ud,
og det gik jeg så og havde det vildt sjovt med, jeg tror bare at folk kiggede lidt mærkeligt på mig, fordi jeg gik og svingede et stykke mad rundt i luften.

Vi var på vej hen til kongens have igen, og pluselig får jeg hældt vand ned af ryggen, og jeg troede at det var N og V der havde hældt noget ned af ryggen på mig,
jeg fandt så ud af at det var en hallucination, og det føltes som om at mine sko var helt våde, men jeg kunne jo samtidig se at de var tørre,
det var ret underligt. Jeg tog så skoene af og gik rundt i sokker på gaden, jeg tænkte slet ikke over at det var lidt mærkeligt.

Da vi var kommet tilbage til kongens have var jeg meget påvirket, og det kunne mine to syre veninder godt se selvom de også var ret høje.

Mine to syreveninder fik pluselig et chok over et eller andet og råbte højt ''ÅÅÅRRH HVAD SE HANS BUKSER'' pegede på E som havde lillae bukser på, når han gik smeltede det lillae i hans bukser helt ud i luften og lavede spor der først forsvandt flere sekunder efter at han havde gået der, det så fuldstændig sindssygt ud, min ven der gik der med at langt lilla tæppe svævende ud i luften bag sig.

En der hedder (kalder hende B)
som jeg var meget gode venner med for tiden, følte jeg mig pluselig helt forelsket i, det var jeg dog kun i 15 minutter tror jeg, så glemte jeg det.


vi gik rundt og havde det vildt sjovt, var vildt hyperaktive, havde hyperaktive grineflip over de mest åndsvage ting og virkede generelt som små børn der havde fået alt for meget sukker.
N og V gik kort efter. Jeg tog et tyggegummi i munden og det føltes som
om at mine tænder også var lavet af tyggegummi og som om at tyggegummiet smeltede sammen med mine tyggegummitænder, det var en ret sjov følelse.

Heromkring er jeg nok på plateu.

Da vi havde lallet rundt og råbt og skreget af grin som sindssyge, blev jeg pluselig mere mediativ, i en helt utrolig afslappet trancetilstand, jeg følte mig opløst i luften - som om jeg selv var lavet af luft. Jeg så ud over kongens have og alt græsset bølgede på en vildt flot måde, det så helt flydende ud fordi det bølgede ligesom havet.
Der fløj forskellige nuancer og skygger hen over græsset og det var et helt specielt syn.

Jeg kunne se energierne fra træerne, alt det grønne kom der energier fra, de flimrede over det hele, omringede mig, og passede på mig.
Jeg var utrolig lykkelig og følte mig helt tryg pga de her energier, det var en virkelig intens lykke, denne specielle syre-fantasi-verden, jeg elskede det.
Alle farver blev så utroligt intense!
Jeg følte en forbindelse til naturen, det var virkelig dejligt.
Et helt specielt syn jeg også tydelig husker er, at jeg står i denne her trance, og der flyver en flue forbi mig og dannede en lang sort streg i luften efter sig, dette øjeblik er også virkeligt intenst.

Så kom mine to syreveninder hen og sagde til mig at de skulle gå, jeg blev helt trist af det da de sagde det, gik hen og krammede dem og sagde at jeg ville med dem, de blev begge rørte over det og jeg tog så med dem, E min ven, tog også med. Vi skulle på staden og købe noget hash.

Da vi gik ud af kongens have, lige da jeg gik ud af lågen, var det som at træde ud af en anden verden, ud af paradis, eller som at gå ud af en eller anden portal og ud i den grimme grå verden. Jeg holdt dog stadig humøret oppe.
På vej ned mod metroen på nørreport station så jeg noget vildt, da vi stod på rulletrappen så jeg ned mod gulvet som lignede en stor swimmingpool af cement, det bølgede rundt som var det vand. Da vi kom ind i metroen skulle vi selfølgelig sidde forrest, det var ellers ret spændene at kigge ind i metrotunnellen.

Vi fik købt nok hash på staden, men her skete der ellers ikke noget specielt, andet end at græsset var lidt grønnere end normalt.

Vi tog tilbage mod kongens have igen for at ryge vores hash der.
Vi ankommer til kongens have igen, trippet er ikke så intenst mere og solen er ved at gå ned.
Men jeg har det stadig utroligt dejligt.
De andre fyrer op i en joint og den bliver sendt vidre til mig, men jeg kunne slet ikke ryge noget der, da jeg ikke kunne lide smagen.

Nu er solen gået ned og pluselig dukker en masse nye spændene visuals op. Jeg kan se at træerne begynder at se sådan helt elektriske ud, og der er en flimrene lilla kant rundt om de træer jeg kigger på. De 15-20 mennesker begynder at gå hen i den anden side af kongens have, og mig, E og mine syreveninder går med, de skulle åbenbart møde nogle andre som jeg så hilser på også.
Da det er helt mørkt kan jeg se tegninger i ansigterne på alle mennesker og tror i starten at de bare har tegnet sig i ansigtet - jeg spørger dem hvorfor de dog har tegnet sig selv i ansigterne, og de siger så at det har de altså ikke.

E og jeg tog hjem til mig noget tid efter. Trippet er nu ved at være slut, men jeg har stadig små visuals.
På et tidspunk satte vi os på en bænk for at slappe lidt af, jeg kiggede på noget vand der lå på jorden, og noget lys fra en gadelygte reflekterede i vandet, så begyndte det reflekterende lys i vandet at blinke hurtigt i forskellige farver, det sad jeg så og stenede lidt over.
Jeg kunne stadig se ting bølge lidt endnu, specielt vejen vi gik på.

Vi kom så hjem til mig ca. kl 2:00, E lagde sig til at sove med det samme, jeg tror han var lettere påvirket af hash og alkohol. Jeg så noget tegnefilm som jeg fandt vildt morsomt, og var ved at flække af grin hele tiden, selvom det i normal tilstand slet ikke havde været sjovt. Det sad jeg og så på i et kvarters tid og lagde mig så til at sove.

_________________
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity"

- Abraham Lincoln


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2010 23:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 mar 2010 21:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg
Det lyder som en fantastisk oplevelse! Hold da op! :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team