Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 nov 2009 03:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Substans/er: LSD / MDMA
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3 E tabletter og 1 dråbe LSD.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Højt humør. Sammen med kammerater. Harmoni i livet. :D

Triprapporten
Dette er min fortælling om mit første LSD trip. Jeg havde i lang tid gået med tanken om at prøve LSD, da jeg havde taget en del svampe og var meget fascineret af den psykedeliske verden og dets funktioner. I flere måneder havde jeg og et par kammerater forgæves prøvet at komme i besiddelse af LSD.

Det var fredag aften, og jeg skulle op og høre noget musik i Løkken, og her ville skæbnen mig at denne aften skulle det være. Jeg havde en aftale med nogle kammerater om at mødes hos en fælles ven, hvor vi ville varme op til festen. Hen ad dagen ringer jeg til den fælles ven vi skal sidde ved, og får så af vide at der desværre ikke er flere pladser i deres biler. Det bliver jeg selvfølgelig skuffet over da jeg var blevet lovet en plads, og nu kunne jeg heller ikke komme med til ”forfesten” inden. Heldigvis bliver jeg ringet op at nogle andre kammerater som skal til samme fest i Løkken og det var ingen problem at få lov og køre med dem.

12.00: Vi ankommer til festen, og har egentlig ikke indtaget andet end alkohol på dette tidspunkt, på nær chaufføren som skulle holde sig i normal tilstand. Der går ikke lang tid før vi får fat i noget ecstacytabletter og får indtaget dem. En time efter indtagelse begynder jeg at føle en uro i kroppen splejset med en glæde så stor. Jeg kan nu også mærke i min fødder at de gerne vil flytte sig i takt med musikken. Efter nogle timer ankommer de ”kammerater” som jeg rigtig skulle have været fulgtes med. Jeg er selvfølgelig lidt muggen på dem, men kommer hurtigt over det, da vi hygger os pisse meget.
02.00: Effekten af tabletterne er begyndt at aftage (Ringe kvalitet?) og jeg sætter mig over for at slappe lidt af ved et bord og drikke noget vand. Her møder jeg så måske det mest krøllede, men også på den anden side sjoveste mennesker jeg nogensinde har mødt. Han sætter sig ned ved siden af mig og spørger om jeg vil have en tår af hans Cult Shaker, og jeg takker ikke nej. Vi falder i snak og han vil give mig en tår mere. Da jeg er i gang med at tage en tår tager han fat i flasken og siger jeg skal bunde, hvilket jeg gør. Han går op og køber to shaker mere, og giver mig den ene. Han peger rundt og siger at han er ked af alt det rod der er i hans lejlighed, men at det er fordi der er håndværkere der nu, og han nok skal få styr på det i næste uge. Herefter smutter han. Det fik jeg mig en god griner over, og har tit tænkt tilbage på hvor bagt han egentligt må have været.
02.30: Er godt træt da pillerne ikke virker. Jeg har egentligt mest lyst til at spørge de andre om vi ikke skal tage hjem, men de vil gerne blive og det accepterer jeg. Jeg går lidt rundt og møder så en af mine kammerater som er fulgtes med de andre, han er også en af dem jeg har prøvet sammen med de sidste to måneder at skaffe LSD. Han siger til mig at han tilfældigt havde fået fat i to dråber LSD, og han vil gerne give mig den ene. Jeg tøver ikke, og går ud på toilettet for at indtage sukkerknalden.
03.30: Jeg begynder at føle en kæmpe uro og det sitrer i hele min krop. Lysene bliver mere intense og skarpe i takt med jeg synes musikken bliver 10 gange bedre. Jeg har det rigtig godt, og alle bad vibes fra tidligere er nu helt glemt. Farverne begynder at danse rundt omkring i lokalet, og folk begynder at se mere og mere underlige ud. Jeg føler at jeg svæver hen over dansegulvet, og hver gang jeg tager en tår af min iskolde vand, kan jeg følge vandets bane fra munden ned til min mave. Jeg er meget bevidst om hvad der sker omkring mig og hvad jeg føler på min krop. Her sker der så en uventet drejning, dem jeg er kørt med op til festen, vil gerne hjem og der da der jo ikke plads i den anden bil. Så jeg bliver nød til at køre med dem hjem, hvilket i første omgang giver mig en rimelig nedtur på. Jeg får så af vide af de andre biler at der er morgenfest når de kører hjem og at jeg er velkommen, hvilket jeg er taknemmelig over da der kun er ca. 1.5 time til festen slutter.

04.00: I bilen på vej hjem begynder trippet at tage til. Jeg sidder på førersædet, og alt lys bliver nærmest skudt ind i ansigtet på mig. Især skilte der viser hvor langt der er til de forskellige destinationer, udsender et kraftigt lys. Jeg ved ikke om i kan forestille jer en ”laserkanon” som skyder ringe ud, hvor der først kommer en stor, og jo tættere den kommer på en jo mindre bliver den. Sådan så disse skilte ud, og hver gang jeg blev ramt følte jeg et sus igennem hele min krop. Mine venner bliver konstant ved med at spørge mig om jeg har det godt, fordi jeg ikke siger noget, hvilket irriterer mig lidt, selvom de gør det i en god mening. Jeg siger til dem at de ikke skal bekymre sig, da jeg bare er fascineret af alt hvad der sker omkring mig.

04.45: Jeg bliver sat af hvor morgenfesten skal holdes. Det er september, det er morgen, jeg har kun T-shirt på og der er møg koldt. Mine andre venner kommer først hjem om en time ca. Jeg får af vide at døren ind til opgangen hvor der er i det mindste er lidt varmere er åben. Jeg sætter mig derind, men bliver der kun kort tid da jeg synes at opgangen som er så indelukket får mine Visuals til at forsvinde. Jeg beslutter mig for at gå en tur mens jeg venter på de andre. Mine Visuals er nu så kraftige at der er et farvevæld af den anden verden, og når jeg kigger på den anden side af gaden ligner nogle af farverne skygger af mennesker der løber, hvilket overhovedet ikke giver mig nøjeren på. Jeg får lyst til at standse op og kigge på den stjerneklare himmel. Her begynder mine tanker at flyve af sted omkring et emne der sikkert tit bliver taget op når man er påvirket, og for den sags skyld også når man ikke er. Universet, begyndelsen, er der andet liv derude, er vi godt nok de eneste? Det er jo et dejligt emne at tænke over og det fik mig helt i trance. Jeg står og kigger i 10- 15 minutter, indtil jeg begynder at hører en underlig summen bag mig. Jeg vender mig om og til min store overraskelse hænger der en sommerfugl lignende ting i luften og svæver. Den er ca. på størrelse med mig selv og jeg bliver rigtig meget fascineret af dette. Selve sommerfuglen som er nævnt skal ikke forståes som om jeg ser en ægte kopi af en sommerfugl der er 1000 gange så stor, men at det er selve farverne der laver dette pragtfulde syn. Jeg prøver at røre ved den, men den forsvinder. Det bliver jeg en del rørt over, da jeg synes den var ubeskrivelig smuk. Måske havde den en symbolsk betydning?

(By the way, den underlige summen oplever jeg stadig engang imellem, er der andre der også gør det?)

05.45: Først her opdager jeg at jeg hundefryser. Jeg giver mine kammerater et opkald og jeg får den glædelige nyhed at de er i Aalborg om få minutter. De ankommer til min kammerats lejlighed hvor vi sætter os op. Der bliver fyret op i et par joints og mit trip hamrer stadig derudad som et tog mod afgrunden. Jeg ser at min kammerat som jeg fik syren af og som også selv havde indtaget en dråbe, har været væk i et stykke tid, jeg går ind soveværelset hvor jeg ser ham ligge i fosterstilling kridhvid i ansigtet. Han fortæller mig at han fik en underlig hovedpine og mavekramper på toilettet hvor han besvimer. Jeg spørger ham om han ikke vil på sygehuset. Jeg går ind og spørger dem han har fulgtes med, om de ikke vil køre ham derud, da nogle af dem har været ædru hele aftenen, men det vil de ikke. Det bliver jeg sku vred over, da jeg nu skal til at tage med min kammerat på sygehuset helt blæst på syre. Ikke at det er noget problem, men jeg synes da at det ville være bedre at en af vores andre ædru ”kammerater” tog med i stedet. Min ven har nu så mange mavekramper han knapt kan gå, og jeg kan se på ham at han er skræmt fra vid og sans. Vi bestiller en taxa, på trods af der sidder mindst to af vores ”kammerater” inde ved siden af som er i stand til at køre.

06.25: Vi ankommer til Aalborg skadestue, og det føles helt vildt mærkeligt for mig det her. Jeg kan slet ikke forholde mig til at sidde på et sygehus med hovedet fuld af syre. Mine tanker begynder at tage en underlig drejning. Det bliver min kammerats tur. Her er det så uvirkeligt for mig at jeg tror min hjerne har slået på autopilot og jeg ikke selv har styr over mine tanker, og mine handlinger. Syren har simpelthen taget over, da jeg føler at dette er en alt for stor mundfuld for mig. Der går 10-20 minutter hvor jeg føler folk sidder og kigger underligt på mig, så det eneste jeg har lyst til er at kigge direkte ned i gulvet, hvilket også minder mig kraftigt på hvor ramt jeg er. Gulvet bølger op og ned, underlige tegn og andre ting danser frem og tilbage. Det muntrer mig lidt op. Min kammerat kommer ud, og bliver lagt op i en hospitalsseng. Han skal til undersøgelse på Hobro sygehus.

06. 50: Han skal køres med ambulance til Hobro, og jeg spørger min ven om han gerne vil have jeg tager med, og det svarer han ja til. Jeg får mumlet noget til ambulance chaufføren om jeg må komme med, og det må jeg gerne. Jeg skal så sidde oppe foran med en helt fremmed mand, i den mest fordrejede situation, i 50 minutter, meget ramt. Han begynder at snakke til mig og er faktisk meget flink, og jeg vil virkelig gerne kommunikere med ham, men jeg kan simpelthen bare ikke. Der er flere gange jeg tror vi er ved at køre galt. Han snakker hele turen fra Aalborg til Hobro, og det eneste jeg kan gøre er at sige ja til det han siger. Jeg er overhovedet ikke i stand til nogen form for konstruktiv samtale. Flere gange under turen glemmer jeg hvor helvede det er vi er på vej hen. Til tider tror jeg også jeg er på vej hjem i en taxa. Jeg var i total forvirring.

08.00: Vi ankommer til Hobro sygehus hvor personalet er rigtig rare. De udspørger min kammerat om en masse spørgsmål, mens de tilslutter alle mulige apparater hans krop. Sygeplejersken er dybt imod at han har indtaget LSD, men stadig kan jeg se på hende at hun er bekymret for ham. Han bliver indlagt til observation, hvor de tager nogle prøver, og en læge kommer og kigger på ham. Jeg kunne ikke rigtig få fat i hvad lægen sagde omkring hvad der var galt med min ven, det eneste jeg kunne fokusere på var hans enorme størrelse, hvilket jeg var meget forbavset over. Han var ikke tyk på nogen måde, men han var virkelig gigantisk. Vi får serveret noget mad, og maden føles utroligt underligt i min mund. Jeg føler at det tager mig 20 minutter hver gang jeg skal tygge mig igennem et stykke franskbrød med skæreost. Osten er som tyggegummi i min mund.
Min ven bliver senere på dagen udskrevet, imod lægerne og sygeplejerskernes vilje. Vi går ned i Hobro by og finder en butik hvor vi køber noget godt til ganen, sætter os ned på havnen og nyder udsigten. Min ven er stadig ikke helt på toppen, men han ville ikke blive på sygehuset længere. Syren er her begyndt at aftage, men jeg kan stadig mærke at jeg ikke er helt normal. Mens vi sidder ved havnen ser vi en sæl svømme rundt ude i vandet og lege. Vi holder øje med den i 30 minutter, jeg ved ikke hvorfor, men at se på den sæl svømme og hygge sig gjorde mig utroligt glad.
Vi ringer efter en ven som kommer og henter os i Hobro. Han kører os begge hjem til vores trygge seng. Her ligger jeg i en time og kigger på de sidste svage Visuals, og finder ud af jeg kan lege med dem, nærmest kaste dem frem og tilbage mellem mine hænder. Det bliver jeg meget fascineret over, og har gjort det mange gange siden.

Dette var så historien om mit første syretrip. En rigtig god start på trippet. Min gåtur var meget overvældende og fascinerende, ja faktisk så meget at jeg for det meste når jeg tripper, går en tur når der er blevet helt mørkt, for det er her farverne og tankerne får frit spil. Desværre var det overhovedet ikke nogen god drejning det tog, men heldigvis kom min ven helskindet igennem det, og vi har da også nydt nogle trips sammen siden det.
Håber i har ”nydt” at læse det.


Senest rettet af Trixzadelic 16 aug 2010 16:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2009 11:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
God trip rapport.

Trist drejning at i skulle på hospitalet. Det er sku da rimelig dårlig stil at dine kammerater ikke en gang gider at hjælpe. Har du snakket med dem om det efterfølgende?

Vidste ambulance føren at du havde taget syre eller troede han bare det var en omgang mavesmerter? Men det må have været rimelig surrealistisk at sidde der! haha

Men det var godt at i kom helskindet igennem det.


God karma herfra!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2009 16:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Nej jeg droppede ligeså stille og roligt kontakten med dem, fandt mig nogle nye kammerater der var mere værd.

Ambulanceføren vidste godt min kammerat var på syre, men det var først på hospitalet i Hobro de fandt ud af jeg var på syre, da de spurgte om jeg ikke også gerne ville have en seng da jeg så lidt ramt ud. Også spurgte de ind til om jeg også havde indtaget nogle substanser, hvilket jeg svarede ærligt på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2009 02:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
God rapport, jeg levede mig godt ind i trippet takket være din tekst. Jeg må indrømme at jeg blev sku lidt halv-sur da jeg læste det med at dem du var sammen med ikke ville køre din ven på hospitalet når han var på skideren og du var blæst på syre for første gang. Sådan kan man sku da ikke være. - Godt du har droppet de idioter..

Mvh

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2009 02:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Hardts skrev:
God rapport, jeg levede mig godt ind i trippet takket være din tekst. Jeg må indrømme at jeg blev sku lidt halv-sur da jeg læste det med at dem du var sammen med ikke ville køre din ven på hospitalet når han var på skideren og du var blæst på syre for første gang. Sådan kan man sku da ikke være. - Godt du har droppet de idioter..

Mvh


Snakker stadig med dem i ny og næ, men sjælendt. Du har ret, i den situation synes jeg fandme godt de kunne have taget sig sammen til at køre os på skadestuen, i stedet for vi skulle tage en taxa.

Og mig som den eneste der tager med, godt bøjet, det er sku ikke god karma.

Men vi klarede den, og det var skide sjovt i starten. Jeg er taknemmelig for at jeg blev introduceret for dette stof, da det efterfølgende har ændret mig og fået mig til at se anderledes på mange ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2009 09:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ja! Rigtig god rapport!=) Og fuck nogle dårlige venner og mennesker i hang med den aften - ufatteligt mand! Men godt, at din makker kom sig igen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2009 19:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 okt 2009 18:40
Indlæg: 15
Kan I komme med eksempler på ting, som man muligvis indser eller som I har indset, ved at være på LSD? Jeg er bare lidt nysgerrig, for ofte synes jeg bare at det lyder til, at det er rene visuals og sådan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2009 17:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
genial rapport!!! Du skriver rigtig godt! Og blev sgu næsten helt stolt over den måde du ordnede situation(selvom jeg ikke kender dig)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2009 23:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2009 15:25
Indlæg: 2
"En time efter indtagelse begynder jeg at føle en uro i kroppen splejset med en glæde så stor." - Amen altså. hvor er det sjovt skrevet! Godt det hele gik i orden for jer. Og som andre nævner, fuck nogle idiotiske "venner", men sådan er det desværre nogle gange. Dog lyder det som om du alt i alt have en god første oplevelse med LSD, situationen taget i betragtning, godt klaret!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 17:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Mange tak for alt kritikken. Det giver mig mere blod på tanden for at skrive flere triprapporter. En sand fryd at en god portion har nydt at læse det. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2009 21:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er pisse flot håndteret, jeg tror sgu ikke jeg selv havde haft nosser til at tage på sygehuset, den første gang jeg var på syre. Hvor er det skidt med sådan nogle "venner".. Men fed rapport :D

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2011 01:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2008 23:11
Indlæg: 0
Geografisk sted: ca deromkring
synes det var en rigtig fed rapport! har aldrig prøvet det før, så ville gerne sætte mig lidt ind i trippet inden. synes sku det gav et godt indblik.
trist og høre det med din buddy, men godt han kom sig :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team