Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 okt 2009 02:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2009 20:02
Indlæg: 4
Substans/er: LSD
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
1 LSD mærke - troværdig dealer

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Størstedelen af trippet foregik i min lejlighed, senere på natten gik vi en tur i en park.

Triprapporten
Det var 15-16 marts 2008.

Jeg og to kammerater havde drukket et par øl i løbet af aftenen, men vi var enige om at det ikke skulle munde ud i en åndsvag dyr bytur. Vi var alle meget rastløse og havde i nogle timer snakket om at få fat i noget hash eller svampe, så vi blev enige om at tage ned på det lokale værtshus for at se om vi kunne støve noget op. Jeg boede på det tidspunkt kun 10 mins gang fra stedet, så vi gik alle med højt humør i bedste forhåbning om at vi ville skaffe os noget hash eller nogle svampe. 10 min senere stod vi foran værtshuset, hvor vi blev mødt af min bror og tre af hans venner. Det første jeg husker da vi ankom var at min bror rækte tungen ud, så vi kunne se det frimærke han netop havde lagt på tungen.. :) Haha - fuck tænkte jeg, der havde vi gået, med en lille forhåbning om at kunne skaffe noget hash eller nogle svampe, og så var der sku LSD i luften. Det skal siges at jeg i mange år gerne har ville prøvet stoffet, jeg har læst uendeligt meget om emnet, men aldrig haft mulighed for at prøve det. Så jeg tænkte det var oplagt at tage det denne aften, sammen med to af mine bedste kammerater, min lillebror og tre af hans bedste kammerater. :)

Kl. er nu ca. 02:00.
Vi, jeg og mine to kammerater fik 2 frimærker, som vi delte så godt vi nu kunne. Vi startede med at tage et halvt hver, og jeg fik så den resterende halvdel. Hvilket senere hen ville vise sig at give mig lidt mere trip for pengene, end de andre. (svært at bedømme)

02:15. Vi går så småt på vej tilbage mod min lejlighed, jeg følges med mine to kammerater, min lillebror med hans. Allerede nu kunne jeg mærke en sjov buzz-fornemmelse i kroppen. Ca. 10 min senere ankommer vi alle 7 mennesker på LSD, til min lejlighed.

Vi bliver alle enige om at smide vores telefoner væk, i hvert fald de fleste af os. Det skal siges at det for 6 af os, var vores første trip på LSD, så vi begraver telefonerne i min dyne i soveværelset, i håb om at ingen vil forstyrre os.

03:00. Vi har siddet og snakket i min stue siden vi kom hjem. Vi griner i vildskab, alt er sjovt, og for mit vedkommende meget tåget. Flere af os sidder og græder af morskab. Pludselig ser jeg over på min bror som sidder med begge arme strakt ud til hver side. Vi bliver enige om at han er blevet korsfæstet. Det er vanvittigt sjovt, så han begynder og at trille en tåre af morskab. Det næste jeg husker er at nogle folk har skiftet siddepladser, så en af min brors venner nu sidder et andet sted. Han er voldsomt rød i hovedet, og vi joker med at han er en rødspætte. Fisken hedder han nu resten af aftenen.

03:45. Vi går ind i min anden stue, på dette tidspunkt havde jeg en tv-stue, som vi startede i, og en anden meget lille stue med en enkelt sofa og en computer. Vi synes alle det kunne være sjovt at sidde i et mindre rum, så alle 7 personer tager en stol med ind i det lille 'computer-rum'. Stolene bliver helt tilfældigt linet op på ræd og række, med den lille sofa bagerst, og en masse stole foran. Det kunne til forveksling ligne en fly-kupé. Det bliver vi i hvert fald mere eller mindre enige om. Nu er vi alle kommet 'på plads' i hver især vores stol, så vi begynder at stene nogle youtube videoer. Alle folk bød ind med hvad vi skulle se, så det var et stort virvar, kaotisk, men hyle morsomt! Dét jeg husker bedst er en meget klassisk sort/hvid spiral, som drejer rundt (optisk illusion) - virker meget kraftfuld, selvom det var et forholdsvist mildt trip vi var på.
Min bror overtager nu computer-styringen, og går ind på et fly-rejse-selskabs hjemmeside. Vi sad som sagt i en lille 'fly-kupé'. Vi bliver nu enige om at bestille 7 envejs billetter til et varmt land, men af en eller anden grund kunne det ikke lade sig gøre. Fandme også heldigt nok! Haha.

04:30 ca. Det hele virker på mig, som en kæmpe stor begivenhed. Så mange mennesker på LSD! I min lejlighed! For satan det var syret... hehe. Det næste jeg husker er, at vi, mange folk som vi nu er, går rundt i lejligheden og kigger på ting. Jeg husker at komme ud i køkkenet og ser på mine persienner, de bølger (trækker vejret)... på dette tidspunkt var der daglys udenfor, men persiennerne i køkkenet, og i øvrigt resten af lejligheden var rullet ned. Anyway, persiennerne i køkkenet bølgede frem og tilbage, det var meget underholdende at se på. Dernæst kigger jeg ned på mit køkkengulv. Sort/hvidt-ternet 'skakgulv' ca. 15x15 cm hver. Alle disse, skiftevis sort og hvide firkanter, virker som uendeligt mange kalejdoskoper i en. I alle regnbuensfarver, jeg husker det som meget afdæmpede farver, ikke sindsygt farvestrålende, men mere gråtonede, nærmest pastelagtige farver. Meget trippet at stå på et gulv som bevæger sig i uendeligt mange dybder.

05:30 ca. Vi går stadig rundt, meget rastløse, i lejligheden. Jeg går ind i min stue og kigger ud af sprækkerne i persiennerne. På modsatte fortov er der et stakit med mørke slyngplanter som snor sig ind og ud igennem stakittet. Jeg står og kigger et stykke tid, og husker at planterne lignede slanger som snoede sig rundt om stakittet, meget syret. Jeg kalder på de andre, men jeg tror ikke de havde helt samme visuelle trip, som jeg, det var jo ikke overdrevet meget syre vi havde taget.
Vi er alle nysgerrige over at gå en tur udenfor, men min ene kammerat er ikke meget for det, han var ikke klar til at gå ud i offentligheden på LSD, hvem af os andre var egentlig også det!? Hehe.

07:30 ca. Endelig er vi alle ved at friske lidt op, så vi tager vores jakker mm. på og bevæger os udenfor. Jeg husker min udlejer, som i øvrigt boede lige ovenover mig på det tidspunkt, stå i vinduet og kigge ned på os. Jeg tager mig ikke rigtig af ham, vi har ofte holdt vilde fester og larmet, men han har altid båret over med os... Vi var stadig alle 7 personer, 5 af os havde næsten identiske sorte nylonjakker på, og de andre 2 havde begge en grøn parkercoat på. Vi gik og jokede med at vi var en hær/gruppe af en art. Det var meget sjovt, husker jeg. De to i parkercoat fik lov at gå forrest. Vi blev enige om at gå en tur i parken, som lå ca. 10 mins gang fra mit hjem. Det var utrolig syret at gå udenfor husker jeg, vi mødte mange folk på vejen, men vi prøver, så godt vi nu kan, at lade som ingenting. Haha.

08:00 ca. Vi når ned i parken, og det er som at føle sig hjemme igen. Vi har utallige gange festet og drukket i denne park, så den er meget bekvem for os alle. Jeg kan huske vi går rundt i parken, for mit vedkommende var græsset som én masse, uendeligt mange små øjne, som kom frem når vinden blæste i det, de poppede frem og tilbage, over alt... meget meget smukt! Dette varede dog ikke ved så længe, pludselig får jeg øje på trækronerne, de pulserer, nærmest trækker vejret, det er jeg meget facineret af, så jeg siger det til de andre, men igen har jeg åbenbart haft et mere visuelt aktivt trip, end de andre. Fuck det, jeg kunne nyde det alligevel. :)

09:30 ca. Herefter forsvinder de visuelle hallucinationer stort set. Vi er stadig i parken, står og læner os op ad en bænk og snakker og griner indimellem meget højllydt. Jeg får øje på en pige som cykler igennem parken med hendes lille hund i snor. Vi står og griner og peger af hende, hun lader selvfølgelig som ingenting og cykler videre. Hunden virkede sindsygt lille i forhold til pigen på cyklen. Jeg husker det som meget komisk, som om hundens ben spæner afsted, de lignede små kyllingelår i meget høj fart. Fuldstændig hjulbenet.

Vi går nu allesammen i fortsat samlet flok, tilbage mod min lejlighed. Vi tager afsked med min bror og hans kammerater før de tager hjem til ham for at sove. Jeg følger med mine kammerater op i deres lejlighed, de boede to etager over mig i samme opgang på det tidspunkt.. Nu starter der en masse tanker i mit hoved, mine to kammerater var åbenlyst langt mere ude af trippet end jeg, så de sætter en film på.. Jeg begynder at føle mig ufattelig rastløs igen, jeg gider sku ikke se film nu, men mine kammerater snakker løs (sådan husker jeg det) imens jeg bare sidder og tænker. Her er det mit, nogen gange trælse ego, tager lidt over, hvis jeg ikke gider se film, så gider jeg ikke se film. Ikke engang for andres skyld. Jeg tror jeg bare skulle have forsøgt at slappe mere af, men jeg var ekstremt rastløs. Heldigvis boede jeg kun to etager nede, så jeg beslutter mig for at gå ned og lytte til noget musik, og være mig selv.
Da jeg er på vej ud af min kammerats lejlighed, hilser han mig lige tak for i aften, og siger at jeg skulle passe på ikke at blive en evighedstripper!!. - Jeg ved det var venligt og sjovt ment, men for fanden, det var da ikke lige hvad jeg havde brug for at høre, da mine tanker på dette tidspunkt kørte meget rundt i hovedet på mig....! Han har selvfølgelig undskyldt sidenhen, og jeg tror jeg har fået forklaret ham at det ikke var cool! :)

11:00 ca. Anyway, jeg når ned i min egen lejlighed, tager mit tøj af, og tager min mp3 afspiller med i seng.
Jeg sætter et nummer ved navn; Right in Two på, og putter mig godt ned under dynen... Og så begynder et audielt bombardement af sanser i mit hoved. Fuldstændig intenst og ubeskriveligt smukt, jeg har aldrig nogensinde hørt noget ligende. Jeg ved bandet har ekstremt mange lag i deres musik, og jeg skal da love for at de kom til deres ret under min påvirkning af LSD! :) Jeg når halvvejs igennem nummeret, da et breakdown med indiske tabla trommer begynder... Her bliver det simpelthen alt alt for intenst til at mit hoved kan rumme det på dette tidpunkt, så jeg slukker igen, og forsøger at sove...... Jeg tror der gik nogle timer inden jeg faldte i søvn, men tiltrængt var det.

Alt i alt et rigtig fedt førstegangs trip på LSD. Det er nu ca. 1,5 år siden, og jeg er nysgerrig efter at prøve det igen, måske en lidt større dosis denne gang, og med knap så mange folk på én gang, men det var sjovt! Bestemt! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2009 13:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
En meget fin rapport.
Det lyder som et hyggeligt og sjovt trip, dog uden at bryde helt igennem.
Men et trip har helt klart heller ikke helt den samme intensitet, når man er sammen med 6 mennesker, der ikke er på samme stadie som én selv.
Måske havde det været markant anderledes med samme dose, men en anden setting...
Jeg synes i hvert fald det betyder meget at man er sammen med én, som kan bakke en op i sine tanker og visuelle oplevelser, osv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2009 01:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 feb 2009 17:02
Indlæg: 11
Right i two er med Tool ? :D det et super nice nummer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2011 16:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2010 08:38
Indlæg: 46
det med at smide telefonerne væk lyder som den bedste ide ever :)

min bror syntes det var en god idé at ringe til mig fordi han vidste jeg trippede alene den ene gang på både mobil og fastnet, man får lidt et chok (ligesom da en fra den blå avis kom og bankede på på 3. time (peak perioden) i et 800+mics trip og ville købe noget af mig..damn).

det har nok ikke været så høj dosis du har taget, når jeg tager 2-3 gode mærker (hofmann) bliver jorden som bakker der går op og ned og jeg føler mig som en tændstiksmand der går rundt på en hængebro, på højere dosis bliver mine ben som spaghetti og jeg kan dårligt gå. Man kan også risikere at man stiger til vejrs ligepludselig, det starter gerne med at armene og hovedet letter ;)

mine bedste trips har været på 3-4 mærker (ca. 3-400ug) og alene, der har jeg fået meget abstrakte tanker, fundet meningen med livet og set en alternativ dimension (som virkede mere virkelig end denne, føltes som den nuværende dimension var den alternative) og været i rummet (jeg så sådan en hvid spiral foran mig som du beskriver som bøjede alting i rummet og voksede og sugede mig ind i den mens jeg fik følelsen af at tygge på min hjerne - ubehagelig følelse men trippet var det vildeste og bedste jeg har haft)

det er ikke altid så fedt at trippe med andre, specielt ikke hvis de ikke allesammen tripper - det er specielt ufedt at være den eneste der tripper (nok kedeligste trip jeg har haft).

bedste setting synes jeg er udenfor på grønne arealer i godt vejr og så en base at kunne trække sig tilbage til, fx sin egen lejlighed i nærheden eller et telt/campingvogn hvor andre ikke forstyrrer en hvis det bliver for meget. Musik er nok det vigtigste i et trip og synes mine bedste trips er når jeg hører ny musik , specielt kan jeg godt li hurtigt musik i mine trips.

for mig har alt over 4-500ug (4-5 ganesha) mærker givet mere badfeeling end goodfeeling, altså det går direkte imod bad trip det meste af tiden og man kan ikke være i nærheden af andre mennesker på sådan en dosis. Jeg tog ved et uheld en tur i et intercity tog på 800mics den ene gang hvor der var mange i samme kupé og en direkte overfor mig, det var meget ubehageligt i alle 30min det varede (havde ikke regnet med mærkerne slog hårdt efter allerede 10-15min mod 1time normalt).
Følelsen var som 500 øjne der stirrede ondt på mig og at alle mine atomer blev spredt ud i rummet (som om min krop var ved at eksplodere) og ekstrem dårlig følelse i maven og hele kroppen pga den dårlige setting.

Ved over 4-500ug ser jeg tit skræmmende ansigter og væsener med lukkede øjne også og op til en dag efter. Så vil kun anbefale max 3-5 medium styrke mærker (90-100ug) indenfor 3 timer (alt over 3. times dosering forlænger kun trippet i min erfaring). Hvis man skal være meget social vil jeg nok kun anbefale 1-2 maks da man ellers ikke giver mening.

Jeg har også kun oplevet kraftige flashbacks på høje doser endnu (6-700mics+)

_________________
peace


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team