Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jun 2010 02:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2010 02:01
Indlæg: 27
Geografisk sted: Vissenbjerg
Substans/er: LSD
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Ukendt. Alt for høj dosis.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Det har taget mig lang tid at fordøje denne helt utrolige oplevelse. Mange detaljer fra den aften er først blevet klargjordt nu, ca to år efter. Det var et vendepunkt i mit liv - et faktum som jeg selvfølgelig var helt uvidende om dengang; jeg fattede slet ikke i dybden hvad der så graciøst blev vist for mig. Jeg vidste det ikke dengang, men denne aften skulle være starten på en lang odyssé; to år med dyb intens introspektion. Jeg vil forsøge, så godt jeg kan, at forklare hvad denne oplevelse har vist mig og jeg vil forsøge at bringe så mange detaljer med som jeg husker. Tidslinjen er ikke til at huske desværre, men fra vi tog de første mærker til trippet tog fart, er der gået ca to timer. Trippet varede i alt over 14 timer.

Jeg er lige kommet ud til en kammerat der hedder Rasmus og han fortæller at han lige har taget et mærke og om jeg vil være med. Uden at overveje det for meget, tager jeg imod tilbudet. Det skal måske lige nævnes at vi på dette tidspunkt i vores liv begge havde et intenst forbrug af diverse stoffer; dagligt hashmisbrugere og weekend-consumers af alt hvad vi kunne komme i nærheden af af fattigmandsstoffer. Jeg lagde det første mærke ind under tungen og vi gik hjemad mod Rasmus' lejlighed.

Vi snakker lidt om hans tidligere ture på LSD og indtager flere mærker imens vi venter på det skal sparke ind. Jeg husker vi har taget ca 5 små mærker og jeg har to mærker i munden og så begynder der at ske noget. En af Rasmus' venner, Markus, er kommet på besøg og han ønsker også at være med. Vi er allerede begyndt at grine voldsomt her, vi bliver i bølger overvældet af eufori og der er begyndt at komme visuals. Jeg føler mig våd over det hele og mit hår føles som om det er til at rive af; totterne af håret jeg piller af bliver til vand og forsvinder ind i min hånd. Vi prøver at finde penge frem, så vi kan få flere mærker, men hverken Rasmus eller jeg 'forstår' pengene længere. Vi sidder begge og hælder pengene ud på gulvet og kaster dem efter Markus, der sidder hovedrystende og ser til. Begrebet penge har simpelthen mistet al betydning. Vi vidste begge hvad det var, men det var som om vi ikke kunne begribe konceptet længere. Det var bare metal-poletter eller -knapper.

Markus kunne konstatere at der ikke var nok, så vi måtte ud og i banken og op til ham, vi havde købt af før. Markus måtte hjælpe mig med hæveautomaten også. Jeg fandt instruktionerne forvirrende og flabede. Vejen derop føltes som en gåtur gennem et øst-europæisk marked med boder og pakke-æsler og alt hvad der hører til - ingen konkrete visuals, mere følelsen af at være i et tropisk miljø. Lyskurvene havde ligesom pengene mistet al betydning - nu var de blot farverige udstillinger sat op til vores fornøjelse; jeg er i sandhed glad for vi havde én med her som ikke trippede - det kunne have gået grueligt galt.

Oppe hos ham vi skulle købe af, blev både Rasmus og jeg ramt af en intens bølge idét vi gik ind ad døren. Så mange indtryk. Det blev meget svært at forklare manden hvad jeg ville. Jeg blev bombarderet med indtryk. Sigende ansigtsudtryk og en strøm af dårlig energi fra dem der opholdt sig der. Jeg kunne mærke deres følelser og se lige igennem det skuespil de satte op for at maskere dem. Vi fik hurtigt købt og gik derfra igen.

På vej hjem, var der virkelig fart på. Jeg spyttede mit ottende mærke ud og tændte en cigaret - helt åndssvagt at jeg overhovedet havde det i munden, da nummer 6 og 7 sikkert ikke engang var sparket i gang endnu. First-timers, huh? Tsk. Nå, men fra nu af gik det altså stærkt: Ud-af-kroppen oplevelser hele vejen hjem, cigaretten forsvandt ind i kroppen og skulle 'findes frem' hver gang jeg ville ryge på den. Jeg var konstant enten bagud eller gik for hurtigt i forhold til kroppen - som om sjælen blev løsrevet fra kroppen.

Hjemme hos Rasmus igen. Jeg lod mig falde sammen på sofaen. Vi grinte lidt og snakkede lidt om hvordan vi hver især havde det. Kroppen var begyndt at gå i opløsning på dette tidspunkt og jeg kunne rive noget af min krop af og kaste det over i Rasmus og så tog han noget af sin krop og kastede over i min. Når vi snakkede sammen behøvede vi blot at starte sætningen og vi vidste øjeblikkelig hvad hinanden mente. Vi kunne 'mærke' hvad hinanden sagde, inden vi sagde det. I dag vil jeg uden at tøve kalde dette for telepati.

Vi gik lidt rundt i lejligheden ind imellem og kiggede ind i hans billeder. Han havde en masse hængende med Salvador Dali, hvis nogen af jer kender ham - det er ham med 'de smeltede ure' - og der var ingen overflade; de fik flere dimensioner og man kunne nærmest gå inde i maleriet.

Resten af trippet mistede jeg min krop fuldstændigt og kunne blot konstatere at jeg nu var en klat intethed der lå på sofaen. Jeg rejste mig ikke resten af trippet. Imens jeg lå der, lukkede jeg øjnene og et univers af visuals åbnede sig; jeg var ikke længere begrænset til at se ud af øjnene, men kunne se 360 grader rundt om mig selv. I det fjerne hang der planeter og stjerner. Jeg åbnede dog øjnene igen, da jeg ikke følte jeg var klar til at tage ud på en kosmisk rejse.

I stedet lå jeg og oplevede mine tanker og det gik resten af natten med. Det var en meget intens oplevelse; en tanke opstod og i et splitsekund blev jeg bombarderet med informationer. En ny tanke opstod og et splitsekund efter vidste jeg alt om dette emne og den sande natur af det fænomen jeg nu tænkte på. Jeg husker desværre ikke så meget om de forskellige tanker og det gik så stærkt og der var så mange, at det er umuligt at holde styr på. Dog vil jeg væde på at de selvsamme informationer, jeg fik denne nat, har været det samme, jeg gradvist har redet ud i mit liv de næste to år frem til i dag.

Denne spirituelle opvågnen, dette trip har vist sig at have været, sendte mig ud på en rejse ind i mig selv og derefter udover mig selv. I dag har jeg intet stofmisbrug og jeg føler at jeg, takket være mit trip dengang, har lært mig selv bedre at kende. Min egen opfattelse af LSD den dag i dag, er den, at LSD befrier én fra det 'filter af overbevisninger' man oplever verden igennem og lader én se verden som den virkelig er og lader én opleve de evner, man i virkeligheden har. Man ser verden bag ved den materielle verden og lader én opleve sig selv som den energi i bevægelse man er, før man går ind i vores fysiske oplevelse af livet.


Senest rettet af MainManMike 15 jan 2015 10:59, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2010 16:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Thumps up her fra! Fede beskrivelser og herlig konklusion til sidst.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team