Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 sep 2010 12:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
Substans/er: LSD, ketamin. valium
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
skyl fra en flaske.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
havde lavet intet end at drikke kaffe og ryge skunk hele morgnen, hvilket gjorde min krop utrolig hungrende

Triprapporten
jeg havde i noget tid aftalt med en veninde at vi skulle tage lidt syre og ind i den lys labyrint der rejser rundt i verdenen, men som nu på grund af fest ugen var i århus.
så efter at have drukket kaffe med nogle venner og røget godt igennem af min vens hjemme skunk(mmmm bubblegum) begav jeg mig ned til hende ved 3 tiden.
og efter at det jo er midt i festugen hvor der normalt ALTID er forfærdeligt vejr, var jeg super begejstret for det fantastiske gode vejr der var på denne dag.

jeg ankommer , skæv og på helt tom mave, og giver mig ud i skylle projektet på flasken. og efter som det jo er svært eat regne med hvor meget der egentlig er tilbage i et skyl, var vi begge lidt skeptiske på hvor meget vi egentlig ville få ud af det(jeg har personligt taget LSD ihvertfald over de 100 gange, og hende sikkert 30) dog havde ingen af os selv prøvet lave skyl)

efter indtagelsen af æble juicen med alkohollen fra flasken i(som jo sjovt nok smagte VIRKELIG minty) ;) lagde jeg to line k op, sadan bare lige for at komme godt ind i det.
efter 5 min, begynder jeg at få det rigtig dårligt i maven. og skal sige at jeg aldrig kaster op. men min maves indhold af kun kaffe og galle, netop tilført æblejuice og alkohol syntes jeg skulle genopfriske hvordan man nu lige spændte sine mavemuskler ordenligt...
jeg meddeler lige at jeg har det dårligt og jeg bliver nød til at kaste op, og spørger smatidig om hun kan mærke noget, men nej.

på toilettet, kommer ind klar i hovedet og ondt i maven. begynder at kaste op, og instant hvor mine meget brune klamme kaffe fyldte galle bliver kastet rundt i kantet af toilet kummen, og mens jeg løfter hovedet fra en an strengene disciplin, ser jeg til min overraskelse at det brune i toilettet pulsere og smelter ind i hinanden, på en måde ret mærkeligt at sidde på gulvet på et toilet og beundre sit klamme kaffe fyldte galle kast op.
da jeg rejser mig op kan jeg virkelig føle effekten. hele rummet smelter rundt og alle prikker på væggene flyder ud.(so its ON)
tror meget at den så markante effekt skyldes både at jeg ikek havde indtaget noget, men også det adrenalin sus jeg fik af at kaste op, for det var fanme noget af et skift.

kommer op på hendes værelse igen hvor hun ligger og kigger op i loftet og siger ok NOW i can feel it!
jeg sidder lidt og bander over jeg ikke var så fornuftig at spise FØR jeg tog det, men var sku bare lidt ivrig efter at komme igang i dette fantastiske vejr, så nu må jeg jo bøde og prøve at fremskaffe noget føde i denne tilstand.

så vi bevæger os ud i fest ugen.. kl15 stykker. der jo er fyldt med forstads idioter og forkellige latter lige happenings og ungdoms klubber der danser og hvad ved jeg.
det første sted jeg ser er sunset sandwich stedet. og tænker jeg bare skal ha noget nemt og hurtigt.
nemt og hurtigt er det sidste sunset er....
prøver virekelig på at tage mig sammen der inde, men effekten af lsd bliver bare vildere og vildere, og det tager ihvertfald for mig tit lidt tid at adabte til den nye tilstand man er i. så ved disken prøver jeg virkelig at holde masken men bryder bare ud i grin og fnis, da jeg syntes denne situation er helt fucked. og åhh nej der er jo tusind valg at tage stilling til der inde,. hvid grov, kylling ost, sallat, tomat pickles osv osv osv. ihvertfald for mig i den tilstand, så for bare fnist at jeg skal ha et eller andet med kylling og det er lige meget hvad...
får mit nummer og venter og bliver fanme kaldt op til at tage endnu flere valg.. hvilket ender med jeg får en sanwich med kun kylling og sallat.
ret sølle, men den kommer i maven og afsted det går.

vi går ned igennem strøget, og det hele er som om vi er i vores egen bobbel og slet ikke kan interagere med den stressede larmene verden der forgår rundt om os. det er som om jeg slet ikke ser folk som mennesker men som en del af det environment.
min veninde vil utrolig gerne i botanisk have , men jeg mener vi skal udnytte trippet til at være så meget i denne hektiske verden som muligt. da man jo tit er i naturen på syre. og aldrig midt i fucking festuge helvede midt i en by. men med alle de sanse intryk kan man heller ikke rigtig give plads til sit trip.
så hun over taler mig, og vi begiver os ned i parken.
og det var sku en god ide, for da vi kommer der ned, slår det ordenligt igennem. alt ,ALT bliver til fraktaler, træer der danser og snor sig ind i hinanden og svejer på den dejligste måde. fandt et lille spot hvor man kunne se en masse forskellige træer og nogle få huse fra den gamle by. og alt får et asiatisk arkitektur look.
skyerne skallere op i tusind farver som hvis man kiggede igennem de der rør med krystaller i jeg slet ikke kan huske hvad hedder.
og ligger der i en time eller to ruller rundt i græsset og nyder alle de ting der sker omkring os. og efter at have kigget på min tlf et sekund og op igen er alt som om det er en dårlig udgave af 80'er 3d.
virkelig virkelig sjovt.
på et tidspunkt bliver jeg nød til at tage lidt k bare for at få min utrolig spændte krop til at slappe lidt mere af.
og selvfølgelig ringer min ven, omhandlende noget ret vigtigt som jeg lige skal forholde mig til, noget med en masse kode ord som jeg dog trods mit trip forholdte mig meget fint til. (fik stort klap på skulderen af ham at jeg overhovedet kunne følge samtalen)

vi begynder så småt af bevæge os ind mod byen igen da vi skal i labyrinten. det tager dog lidt tid da vi selfølgelig skal stene over stort set alt vi ser.
og da vi kommer forbi en helt lilla busk af fraktal blomster(altså dem der rent faktisk er i fraktaler) går mit syn helt amok. det REGNER med lilla. og ender med at stå at råbe "PURPLE RAIN PURPLE RAIN" nok en af mine hidsigste visuals på lsd til dato. for det gik amok.
hun var selvfølgelig INDE i busken nu og sad og rodet rundt.
vi for kommet på benene igen og kommer op til musikhuset af, hvor vi selvfølgelig møder en fra min skole der lige har fået fri, han står lidt bare og griner af os og giver os smøger,.
da vi så endelig kommer hen til vores mål. labyrinten. ser vi til vores store forskrækkelse at der står en dame med et skilt for enden af køen der står CLOSED på.
vi står lidt og snakker frem og tilbage om hvad fanden vi gør, og min veninde spørger hende om vi ikke nok kan komme ind, og hun afviser detsvære vores ønske. kan ikke huske hvad hun egentlig siger, men hun siger ordet "much" hvor jeg instantly udbryder,. "but we're on so much acid right now) (hun er fra Australien) hvor hun kigger smilende på os og siger, stick around. ill see what i can do.
efter vi ser masser af mennesker blive afvist mindskes vores håb desværre og da køen nu er væk og de sidste skal ind, kalder hun os over og siger, you need to get it og smiler helt vildt til os. :)
af med skoende og man bliver ført ind i stor bobbel hvor en pige vil fortælle lidt om kunstværket som det jo er.
dog har jeg meget svært ved at høre efter da at opholde mig et noget der ligner en rumkapsel virker lidt emre spændene for mig.
og da hun er færdig og en anden medarbejder løfter presenningen til selve labyrinten. ser jeg de mest spacy former,kapsler bobler fyldt med funky farver og former. går måske 3 skridt ind så falder jeg på "det meget bløde underlag" på mine knæ og er så tæt på at bryde sammen i gråd. det var alt for mange vilde sanseindstyk på en gang.
dog var syren på vej ned der, og det var jeg nu egentlig rigtig glad for, for der er rigtig mange børnefamilier som nok ville ha studset lidt over hvad jeg fortog mig hvis jeg havde været helt blæst.

vi rullede os rundt sammen med børnene på gulvet. og nød det flotte visuals der blev skabt der inde.
hvis i nogen sinde for muligheden for at gå der ind SKAL i gøre det! med eller uden trip>!!!
vi bliver der selfølgelig så lang tid vi kan og bliver smidt ud som de sidste. hvor vores australske "veninde" står og venter med et stort smil, tro de er ret van til at folk kommer på trip :) og efter som hun lignede en 40årig hippie, ligger det nok ikke langt fra hende selv :)

vi får skoende på igen. og jeg får mig en rigtig god dnak med en lille dreng på 5-6 år da han syntes det er for vildt at vi har de samme sko :) (oldschool addidas)

vi går hjem igen tager noget keta, valium og noget pot. og ligger og kigger op i det meget tekstur fyldte loft og høre electronica, og nyder det sidste af trippet.

det var en fantastisk dag! sol. fraktaler.dårligt 80'er 3D,purple rain space bobles, farver farver farver farver!
min krop var fuldstændig smadret efter det. havde det som om jeg havde løbet et maraton.
but mmmmm
a day to remember.

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2010 15:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Dejlig udsyret rapport - og fedt at hende australieren tog jeres trip seriøst hehe=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2011 23:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2010 12:47
Indlæg: 99
Alt alt for fed rapport især det med Purple rain for det er bare sådan noget jeg ligepræcis kunne finde på thumps up!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team