Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 06:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2007 21:49
Indlæg: 4
Geografisk sted: Skanderborg
Information:
dato:03.10.2007
dosis: en dråbe og et frimærke
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Hejza. Nu skal i hører om et vildt LSD trip jeg havde på i slutningen af juli måned på Fullmoon festivallen i Tyskland ved Berlin.

Mig og 4 andre gutter ville trippe på syre. Ikke første gang.Vi havde alle prøvet det nogle gange før. Efter kort tids søgen, fandt vi en gut som havde nogle gode dråber. Vi tog alle en dråbe hver, og der gik ikke længefør vi alle blev blæst. Vi blev siddende et stykke tid ved den lejr, hvor vi fandt dråberne. Men da vi alle blev ramt blev vi enige om at det skulle nydes med en go gang psy-trance.
Vi bevægede os op til full on scenen og den fik en go gang gas. Efter noget tid mødte jeg et par andre kammerater(kun en af disse var på syre også), som jeg af en eller anden grund endte med at tilbringe de mange næste timer sammen med. Vi fandt en lejr hvor vi satte os ned på et tæppe og drak lidt af hvert.Kan af gode grunde ikke huske hva jeg fik hældt i mig men det er egentlig også sagen uvedkommende. Men vi sad et par timer og hyggede os. Ved ikke hvor læmge, men jeg vil skyde på at der er gået omkring 2 timers tid.
Efter lidt tid blev vi sultne og fandt et sted hvor der var godt med plads ved nogle bænke til at sidde ned. Efter en tid med lidt mad og et par fadbamser følte jeg at trippet var på tilbagegang, så jeg blev lynhurtigt enig med mig selv om at æde et af de mærker som jeg havde købt aftenen før. Rolling Stones hed de vidst.Ham den anden af mine kammerater (kalder ham for T) fik samme ide og åd en hoffman.
Der gik ikke længe før at trippet vendte kraftigt tilbage. Mig og T begyndte der efter at vade festivallen tynd mens vi havde en grov hygger på. Op af dagen begyndte det at blive lidt småkøligt og vi blev enige om at gå op til min lejr for at finde en trøje for der efter at gå videre rundt på pladsen og chille til musikken.
Vi begyndte da at gå ned mod min lejr, men da vi var kommet ned omkring hvor den lå, kunne jeg pludselig ikke huske hvor den var. Vi vadet omkring nok i cirkler og frem og tilbage for det skal lige siges at vi begge var ufattelig langt væk. glemte flere gange hvad det egentlig var vi skulle. Efter en tids søgning efter det skide telt blev vi enige om at vi ville gå ned til T's lejr og hente trøjer der. Efter lang tids spadsering nåede vi endelig der ned.
Vi blev enige om at ryge en pind i et telt med nogle af hans gutter fra hans lejr. Her skal det lige siges at mit syretrip på dette tidspunkt virkede utrolig tungt og søvndyssende på mig, og det hjalp egentlig ikke meget at ryge den pind.
Pludselig kunne jeg nærmest ikke bevæge mig selv om jeg egentlig havde lyst til bare at skulle ud og danse til en ordentlig omgang full on.
Pludselig fik jeg bare en enorm træng til at sove. Bare en smule søvn og så ud og fyrer den max af. Men der var jo bare det problem at jeg ikke andede hvor den fucking lejr lå henne og min kammerat kunne ikke yde meget hjælp i den situation da han aldrig havde været der nede. T ville selv over og have en lille time på kinden. Jeg spurgte de to som boede i det telt vi røg pinden i, om jeg ikke kunne få lov at ligge der lidt for at blive lidt friskere. Og selvfølgelig kunne jeg det. Efter en tid begyndte der at ske nogle meget sære ting. Pludselig mens jeg lå i den lånte sovepose fik jeg pixelsyn. Jeg så simpelthen bitte små firkanter over alt. Og inde i hver af disse pixels kunne jeg sidde og se mig selv sidde og vinke og smile til mig selv. Havde aldrig prøvet noget lignende.
Pludselig var det som om jeg blev slynget igennem en mega lang tunnel og da jeg havde passeret den havde jeg skiftet identitet med T. De to drenge som ejede teltet jeg lå i var gode til at tage sig af mig, for jeg kunne absolut ikke finde ud af noget som helst. De fik lavet nogle pinde som jeg røg lystigt på og sørgede for at jeg havde det så nice som muligt. Jeg kunne godt mærke på mig selv at den var helt gal med mig og det begyndte egentlig at blive lidt ubehageligt at ligge dette fremmed sted selv om der intet ondt var i de to drenge. Men jeg følte bare at jeg var en stor belastning for dem. På et tidspunkt følte jeg trang til at pisse. (jeg havde vel lagt i teltet i omkring 2 timer) Heldigvis var mine ben begyndt at fungerer lidt igen så jeg kunne komme ud og slå en streg.
Da jeg kom ud fra teltet var jeg nødt til at stå og kigge på teltet mens jeg pissede for alt omkring mig blev forandret på få øjeblikke og det sidste jeg ønskede var at blive væk fra dette telt også. Så ville jeg da først være på den.

(Her starter mit bad trip)

Efter noget tid blev jeg enig med mig selv om at jeg ville prøve at finde mit eget telt, da jeg synes det blev mere og mere ubehageligt at ligge i dette fremmede telt.
Jeg fik sagt pænt farvel til de to drenge og begav mig så afsted.
Jeg var ikke nået længere end 15 meter, da det pludselig gik op for mig at det var dumt at gå. Jeg fik en underlig tanke med at jeg aldrig havde kendt T og bare lige havde mødt ham denne dag. Og da jeg jo havde byttet personlighed med ham var jeg jo nødt til at finde ham for at skifte over igen. Men dette var umuligt da jeg på ingen måde kunne finde tilbage til den lejr jeg lige kom fra. Jeg panikkede en del da jeg fik en mærkelig tanke med at hvis ikke jeg fandt tilbage til T ville jeg rende rundt i al evighed og være død.
Jeg prøvede på alle måder at fortælle mig selv at det ikke passede, men lige meget hvad jeg gjorde blev jeg hele tiden kastede tilbage til tanken om at jeg var død. Jeg gik nu rundt på pladsen i angst og prøvede på at finde T. Hver gang jeg havde gået omkring 20 meter så jeg en ambulance som holdt og ventede på mig. Ambulancefolkene stod udenfor ambulancen ved siden af båren og jeg skulle bare lægge mig på den for at få den totale fred. men fanme nej om jeg ville det. Jeg kunne ikke have tanken om at der intet ville være efter dødens indtræden.
Jeg ender på en eller anden måde nede ved full-on scenen, hvor jeg husker svagt at jeg mødte en af dem jeg tog dråben sammen med. Han kommer hen til mig og klapper mig på skulderen og spørger om jeg har det fedt. Jeg kigger bare på ham, da jeg ikke på det tidspunkt fatter at det er ham. Så ham bliver jeg også væk fra. Kunne egentlig godt have brugt hans hjælp til at få mig ned i vores lejr. Inde i midten af "dansegulvet" på full on scenen stod en stor tingest hvorfra alt det stringart som er i luften er spændt ud fra.
Den ser jeg pludselig som Gud (det skal lige siges at jeg aldrig har været religiøs på nogen måde og bliver det nok heller aldrig) Jeg hundefryser på dette tidspunkt. Har ingen ide om hvad klokken er på dette tidspunkt men der var i hvertfald meget koldt. Jeg får tanken om at det sq da er helvedes koldt i døden. Jeg sætter mig ned i sådan et lætelt. I kender dem nok godt. Det er sådan et iglotelt som er skåret over på midten.
Ved teltet sidder en anden dreng som sidder og ryger nogle pinde. Jeg får øje på alle de mennesker som står og danser omkring "Gud" Jeg tænker at det er nok måden at tilbede Gud på. Jeg rejser mig op for også at tilbede ham sammen med alle de andre døde. Det varer ikke længe da jeg er helt rundt på gulvet og meget tung i benene. Jeg lægger mig ned i teltet og der begynder jeg først at fryse rigtigt. Jeg begynder at ryste ukontroleret af kulde hvilket ham drengen med pinden får øje på. Han smider et tæppe over mig og rækker mig hans joint. Lækkert. Vil tro at der er gået omkring to timer siden sidst jeg røg.
Jeg ligger nu bare og kigger på Gud og får øje på at jeg rent faktisk kan se lydene fra musikken strømme ud fra Gud i form af farver og spiraler.
Jeg begynder at acceptere at jeg er død. Jeg får den tanke at når denne festival er slut vil alt være slut. og der kommer intet efter døden. Får en tanke om at jeg skal indtage noget af den 8 grams nold jeg har i lommen for at finde fred. Tager beslutningen om at vil have fred i stedet for at fryse som en vanvittig. Det er som om det skal gøres inden en bestemt tidsfrist og kan huske at denne frist kun drejede sig om få minutter. Jeg kan ikke nå at lave en joint og jeg er alt for fucked til at spørge nogen om hjælp til at lave den. Så jeg bliver enig med mig selv om at jeg bare æder klumpen. Jeg er skrækslagen for det som ska til at ske. Men tager mig sammen og kaster hele nolden ind i kæften og bidder til. I det jeg bidder sammen går det op for mig at det bare er et trip og jeg er så meget i live som man overhovedet kan være. Jeg nærmest græder af glæde. Har bare lyst til at stille mig op og bare råbe og skrige "ELSKER JER BARE SÅ FUCKING HØJT ALLE SAMMEN"!!!! Men tænker at det er nytteløst da technoen bare tordner afsted. Pludselig kan jeg huske hvor min lejr er henne og jeg begynder at gå der ned. På vej der ned får jeg en utrolig følelse i hele kroppen at jeg er blevet genfødt. En utrolig dejlig følelse.
I kan tro jeg blev glad da jeg endelig fandt tilbage til min lejr og mine venner
Jeg er utrolig glad for rusen af syre, men jeg tager nok aldrig mere 2 trips med så få timers mellemrum igen. Det var simpelthen for twistet.
Men jeg fik da set livet fra en helt anden vinkel og kan se nogenlunde positivt på trippet i dag

Mange trippede hilsener

Aluman.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2009 22:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2007 01:20
Indlæg: 16
Det lyder fucking vildt. Fed triprapport!

Åd du tjalden eller fik du spyttet den ud igen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2010 10:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Ja, åd du den eller hvad?

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team