Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 mar 2011 15:59 
Substans/er: LSD
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 mærke til hver person, dosis ukendt.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Er sund og frisk. Skal sige at vi var forskellige steder henne på vores trip, men vi befandt os mest ude i naturen.

Triprapporten
Jeg sad oppe i skolen og var i gang med at gøre klar til fremlæggelse da min gode ven som vi kalder for M kom hen til mig. Han sagde til at mig at han havde fået skaffet mærker, jeg spurgte ham om vi skulle tage dem i dag. M tøvet lidt og sagde at han hellere vil vente til en weekend, men fik ham overtalt til at det skulle være efter skole vi skulle lege lidt.
Vi fik begge fri for skole og gik ellers hjem imod ham, vi kom hjem til M og snakket lidt om hvad vi skulle lave når trippet gik i gang. Vi har prøvet at tage LSD før hvor det gik helt op i hat og briller hvor vi ikke kunne tage stilling til noget, så det ville være godt med noget planlægning inden vi begyndte. Imens vi snakket kom M's lillebror ned som vi kalder for L og han så hvad der lå fremme, vi spurgte ham om at også var frisk og det var han så.
Vi lade alle 3 mærket på tungen og kørte det godt rundt i kæften til der næsten ikke var mere og slugte det. Vi blev enige om at gå en tur ned igennem byen for at få tiden til at gå lidt. Da vi var halvvejs gik vi oppe på en bro hvor der nede under er nogle tog skinner, jeg kigget ned på dem og syntes at de så underlige ud men på den måde sjove, så fik en mega god griner over det. Vi forsatte ellers ned imod byen og kunne godt mærke at det var ved at virke nu, min hovede føles tungt og mit syn begyndte at blive anderledes, det var som at om tingene blev smukkere.

Da vi havde gået noget tid nede i byen havde vi alle 3 fået en god griner på, vi grinte over de mest dumme ting vi som sagde til hinanden. Det var som om at når M eller L sagde noget til mig kunne jeg se billederne oppe i hovedet på den sjove og latterlige måde de nu kunne beskrive tingene på. Vi kom forbi et bibliotek og besluttet os for at gå der ind. Vi kom der ind og jeg havde mega meget lyst til at være dum og fjollet, havde det som at jeg var en knægt på 13 år igen. Så vi valgte at gå ind i en elevator med en gammel dame og ellers bare åbne op for posen med latterlige jokes og sjove historier. Den tur med elevatoren tager normalt 1 minut men havde det som om at vi var der inde i 10 minutter, begyndte virkelig at miste min tidsfornemmelse. Vi kom ud af elevatoren og vi var på første sal på biblioteket og husker den tanker som var i mit hovede var ''WOW hvor er vi'', hele biblioteket var om et lille legeland som jeg skulle udforske. Vi blev dog hurtige enige om at komme ud her fra da vi alle lade mærke til hvordan folk kiggede på os, så vi gik ellers ud selvom jeg i bund og grund ikke havde lyst til at forlade dette smukke legeland.
Da vi kom ud der fra var vi alle sammen flade af grin og gik ellers op imod hvor jeg bor.

Der omkring hvor jeg bor er det et stort natur område med skov og bakker som vi alle syntes ville være et perfekt sted at trippe videre i. Da vi havde gået et stykke gik vi op på en høj hvor vi alle lade os i græsset og tændte noget musik for min mobil af. Musikken gik lige i hjernen og lyd bedre end normalt, kunne virkelig føle mig et med det, Psychedelic trance er lige noget guf for os alle 3 i forvejen så da der blev smækket noget 1200 mics på kunne det ikke blive bedre. Vi lå der oppe på højen i lidt over en halv time da vi ellers fik lysten til at bevæge os videre ud at opleve verden på denne måde.

Da vi havde gået i noget tid havde jeg helt mistet tidsfornemmelsen og kunne ikke finde ud af om jeg drømte eller om det var virkelighed, det var som om at det hele var en stor god drøm hvor alt kunne ske og man gerne vil opleve alt hvad der kunne ske. Vi slog os ellers ned på en bænk for at hvile lidt og fortælle hinanden hvordan vi havde det, vi var alle meget enige om at det var for vildt det her.
Vi gik ellers videre efter at havde hvilet os lidt og kom hen til endnu en høj som var endnu højre, vi besluttet os for at bestige højen for vi var alle enige om at det måtte være smukt der oppe. Og ja rigtigt nok, da vi kom der op kunne vi se ud over hele natur området, det var et af de smukkeste syn som jeg nogle sinde har oplevet før. Vi stod der oppe i noget tid og bare beundret hele naturen, vi havde alle vær vores holdning som vi alle skulle høre. Men jeg havde det personligt selv at vi stod oppe på et udkigstorn ved en strand.

Vi gik ned for højen for at smide os i græsset og snakke lidt, vi lå alle 3 og ellers bare kigget op i luften. Jeg lukkede øjnene og der begyndte at danne sig forskellige mønstre foran mig, havde ikke lyst til at åbne dem da jeg syntes det var utroligt smukt. Da vi havde lægget i græsset i noget tid besluttet vi os for at gå ned i byen igen, men syntes nu at rusen var helt anderledes. Havde det som om at jeg var fuldt med energi, min selvtilid var høj, havde lyst til at snakke lidt aller en kokain eller MDMA rus bare 1000 gange bedre. Vi kom ned i byen og mødte nogle tøser som vi kom i snak med, imens vi snakket med dem begyndte min tidsfornemmelse at vende tilbare. Så husker at vi stod og snakket med dem i en times tid og ellers gik vi hjem ad.

Fik sagt farvel til M og L og sætte kursen hjem ad. Kunne virkelig mærke på mig selv at jeg var godt brugt og havde lyst til at komme hjem og slappe helt af.

Det her var så min først et triprapport om mit andet LSD trip som har været det bedste og fedeste trip jeg nogle sinde har oplevet. Håber i vil læse den og vil komme med ris og ros til mig. Venlig hilsen Fragtmanden :peace:


Senest rettet af Fragtmanden 06 maj 2011 11:56, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 31 mar 2011 20:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2010 16:07
Indlæg: 105
Geografisk sted: beyond imagination
Fragtmanden skrev:
Vi stod der oppe i noget tid og bare beundret hele naturen, vi havde alle vær vores holdning som vi alle skulle høre.

Hehe, kan selv referere til lignende situationer :D
lyder som om i har haft et kanon fedt trip, men hvor langt tid gik der egentlig før i skiltes og du tog hjem ? :lol:

_________________
Det vigtigste er dig SELV!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2011 22:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Du siger ret meget om hvad du laver mens du tripper, og ikke så meget om dine tanker og følelser - det kunne være fedt at få lidt flere af dem. :) Ellers er det en ganske fin første rapport :)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2011 05:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 apr 2011 05:18
Indlæg: 1
jeg har ikke prøvet det før, med det lyder fedt. og jeg skal måske tag det den 1 maj sammen med nogle venner


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2011 20:50 
Jonesi: Husker at vi tog mærkerne omkring en 2 tiden og var hjemme igen ved en halv 8-8 tiden. Ja det var et kanon fedt trip, kan ikke selv sige det bedre :D

Snoezel: Jeg kan godt følge dig, må jeg lige skrive bar øret til en anden gang :)


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2011 11:00 
baconla skrev:
jeg har ikke prøvet det før, med det lyder fedt. og jeg skal måske tag det den 1 maj sammen med nogle venner

Det kan varmt anbefales. Jeg ønsker jer god tur, men vil anbefale at have sin første tur et sted hvor man føler sig tilpas og sikker. Mit første LSD trip gik ikke som jeg havde håbet da jeg valgte at tage til fest på det, det endte så med at jeg sad ude på toilettet i 1 time forbi kunne ikke have at der var så mange mennesker ved mig. Men held og lykke i hver flad og god trip tur til jer :)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team