Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 okt 2010 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 10:38
Indlæg: 6
Substans/er:
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
Et stk. Frimærke Rolling stones
Hash/Skunk

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
rask og sund, ingen sygdomme eller lign.

Triprapporten

Dette er min første trip Rapport hernede så bær over med mig
Mandag 5. oktober 2009
Navnene i min rapport ikke deres rigtige navne.

KL. 8:45 Hjemme
Hører jeg Full on, ruller jeg mig en joint til at komme i skole, går hurtigt på facebook og skriver "så starter en ny uge det mandag morgen solen skinner alle er glade og tilfredse, hav en god dag." logger af går ud af døren

KL. 09:15 På vej ud af døren.
Tænder jointen og går ned mod bussen, mens jeg høre 1200 Microgram – Double Helix fra ipod'en jeg når ca. at ryge halvdelen så kommer bussen, skøder den og går ind i bussen, i bussen chiller jeg mig en tanke fra dagen før, (søndag d.4) at han ville have en gave med til mig i morgen, hvad det kunne være.
Står af bussen tænder jeg jointen, og går ned mod min skole. Da jeg er tæt på skolen er jointen ved at være færdig kaster den ind i noget buskkrater ved skolen. Da jeg kommer hen mod indgangen til skolen står min kammerat, vi siger godmorgen til hinanden, vi ryger en smøg, imens giver han mig noget i hånden
spurgte hvad det var og han ”svarede det var et frimærke”. og forklarede at hvis jeg tog halvdelen og røg en stor joint ville jeg får en god virkning, eller bare tage det hele og ikke så ryge nogen joints, fik det i hånden og sagde ”helt sikkert tak det skal jeg sgu prøve”.

KL:10:15 På vej op til bussen igen.
Går jeg op mod bussen igen i stedet for at gå ind til time hehe :D kommer op til bussen og ser den går 10:50, dvs. jeg skulle vente omkring små 12min ca. ringer til min ve Peter som jeg ved bare ligger der hjemme, og spørger om jeg skal kigge forbi, og det kunne jeg da godt.
KL:11:20 Ankomst til Peter
Da jeg kommer hjem til ham siger jeg har fået en gave fra en kammerat, viser ham det og han siger jeg ikke rigtig klog :P griner bare af ham for ved godt inderst inde han godt vil men han har en kæreste :D
Vi ryger en joint hvorefter han pludselig får lyst til at fiske så vi pakker tasken og laver en pind til køreturen og ringer til en kammerat Rudolf og spørger om han er klar at fiske og det er han.

KL:12:20 Ud for at hente Rudolf aka Put and Take Søen
Køre vi ud for at hente Rudolf, og så det ellers bare mod put and take søen,
men heldigvis på vej ud af byen hvor Rudolf bor finder jeg at jeg har glemt min smøgpakke hvor jeg havde lagt frimærket i, og fik rimelig nedtur over det, da jeg tænkte det var en oplagt mulighed til at tage det ude i naturen
havde på forhånd læst i Sten Larris’s bog under LSD op til flere gange inden, og søgt på nettet og snakket med folk osv. Men nok det hehe. Vi valgte at køre tilbage til Peters hjem for at hente smøg pakken med lsd’en, med et jeg blev glad og fik en følelse af det ville blive for fedt det her, på vej derud igen køre vi forbi en anden kammerat Rudolf og hentede ham, da vi ankommer til put an take søen er klokken

KL: 13:20 Vi Ankommer til Put and Take Søen
mens Rudolf og Peter begynder at lave en joint jeg vælger jeg dele firmærket i to lige store stykker, tager det ene stykker i munden og ryger en lille smule med på jointen, bliver godt skæv, og efter 30 min, kunne jeg ikke mærke noget så beslutter mig for at tage det sidste stykke da ingen gad trippe med mig. imens kommer en 3'ed kammerat Carsten med sodavand, og kage og bananer og sådan lidt. VI laver en joint,

KL: 14:10 Fyre vi op under jointen, mens jeg ryger med på den, begynder jeg at lægge mærke til skyerne bevæger sig stærkere, jo mere jeg ryger jo stærkere bevæger de sig, giver jointen videre og sætter noget Symphonix – People Of The Down i ørene, sætter mig lidt på bænken og ser op i himlen der fløj nogle fugle over søerne i to hold hvis man kan kalde det, det andet hold fugle fløj lige pludselige så de
viste en pil til højre mod hold 1 altså det første hold, som formede sig som et Anders sand hoved, det var yderste underligt tænkte jeg. går et stykke væk fra Rudolf, Peter & Carsten, over til en bænk og sætter mig på den og ryger en smøg,
kan mærke en følelse igennem kroppen, det er behageligt, kigger i vandet, ipod'en skifter sang til
Krumulur - Destroy All Monsters, tager et sug at smøgen, mit ben tribber af sted, skyerne i vandet forvandler sig med et som dreng pige, mand og dame de holder hinanden i hånden og
danser rundt i rundt i en cirkel kigger op i himlen som der er helt blå og hvide skyer, kigger ned i søen igen og skyerne er som før, danser i rundkreds kigger op igen, og det
normalt sådan forsætter det i lidt tid griner helt vildt af det, kigger på min kammerater med et smilt så stort som rundetørnet og de står bare og griner helt vildt af mig,
går hen til dem, idet jeg kommer over til dem, de spørger om jeg har det godt, og forklare hvad jeg så de spørger om jeg skal hav et par sug af jointen, siger selvfølgelig ja jo flere sug jeg tager jo mere kan jeg mærke jeg bliver mere og mere påvirket i kroppen og ikke så meget skæv.
Følelsen jeg har i kroppen på det tidspunkt er blevet fordoblet forhold til følelsen i starten, kanon tilstand af lykke.

Giver jointen videre, Peter fanger en fisk, da den kommer på land og ligger død på jorden, har jeg en smøg ligger den i fisken mund og den tager et sug, står bare og griner, mine kammerater spørger om hvordan jeg har det i kroppen og om jeg har set noget mere udover dem som dansede ved søen,
svarer ja men ubeskriveligt. går op for at hente en pose til at ligge den døde fisken i, sætter mig på forsædet, kigger lige hurtigt i bakspejlet for at se hvordan jeg ser ud,
mine pupiller er max store og sorte, åbner min mund, for kigger om det stadig ligger på tungen. hører stadig musik i ørene og der kommer en sang jeg var helt vildt med,
min tunge begynder at bevæge sig helt vildt, til højre og venstre, op og ned sno sig som en slange og som bølger det var helt vildt har aldrig kunne gøre det før, alt rundt om mig
stod bar stille, som et billede, udover min tunge, lige pludselig banker Peter på ruden ved passager sædet med flad hånd, det lød som om der blev sprunget et kanonslag ved siden af mig. jeg falder ud af bilen i chok havde åbenbart ikke lukket døren, Peter falder på røven af grin og spørger om jeg har det godt nok, rejser mig op og kunne godt se det sjove i det noget tid efter, han fik dog en på baghoved med flad hånd og svare tjek udsigten er fin tjek, og smilte, da vi havde fået fisken i posen.

KL:15:40 Vi køre hver til sit hjem af.
Rudolf & Carsten hjem, så vi vælger at køre hjem til Peter, da vi kommer hjem er
Kl: 16:00 går Peter ind for at lave en joint til os, og jeg går over i brugsen jeg kan huske jeg var derinde 3 gange men kan ikke huske andet, end jeg kom hjem til Peter med 3 Rolade kager og en sodavand, og40 Prince. Gik hurtigt hen til to venner for at hente noget røg, da jeg kommer ind af døren står Peters mor og kigger på mig. Giver hende en rolade kage og siger den må hun godt få, og går ind til Peter på hans værelse, :D vi ryger jointen som Peter har lavet, imens jeg laver en anden, og fyre den op, så der gang i to, hehe :P ( får meget lyst til joints når jeg er er påvirket, men fik meget ved lsd ). Da vi har røget de to joints, kommer jeg i tanke om at jeg ikke betalte for røgen, går tilbage til de to venner spørger den ene om jeg er helt væk siden jeg bare skred uden og give penge, :D da jeg kommer tæt på ham siger at mine øjne er helt sort hvide, jeg smiler bare og siger jeg har det godt, og løftede mit ben 30cm over jorden og ind i et skur, de to venner flækker af grin og spørger hvad så? Den ene af dem ” hvad fuck laver du med det ben ledningen ligger på gulvet… ” :D slap nu af mand den var sku i luften lige før! Og grinte. Og forklarede jeg havde taget lsd.

KL: 16:50 Se tv på LSD
Skyndte mig ind til Peter, da jeg kom tilbage og satte mig i sofaen var en reklame med lungekræft mod smøger, hvor man ser røgen komme igennem luftrøgerne, røgen skiftede farver det så fedt nok ud. vi så et afsnit af venner, hvor deres tøj skiftede farver, og der kom pletter på skærmen, svært at forklare, ;D hehe

KL: 17:30 køre vi ud for at besøge Ralf.
Vi kører ud til en anden kammerat Ralf som var alene hjemme, på vej derud køre Peter og jeg sidder ved siden, kigger ud over markerne, og ser solen gå ned
hvor der var nogle skyer, kanon udsigt, begynder at studere skyerne og solen og dens sol stråler, der skifter farver, og skyerne ændre lidt på formen, pludselig begynder Peter at dreje
skabt til højre og venstre, får et chok og holder fast i håndtaget over døren og i døren, spørger hvad satan han har gang i og siger at vi kører 60, men det føles som om vi køre 100
han skulle dreje omkring en død kat, siger han og jeg svarer at jeg har det lidt vildt, og han skal sætte farten ned, han drejer skarpt igen jeg spørger om der lå en ko på vejen siden han drejede igen han siger der var huller i vejen. han bremser ned til 40 og føler vi kører 60-70, det ener med han bremser ned og køre 20 og jeg føler vi køre 50-60 som var lækrest, alt rundt omkring mig stod og snurrede rund. Utrolig vild oplevelse!

KL: 17:55 Vi ankommer til Ralf
Da vi ankommer ud til Ralf kommer han ud til os vi hilser på hinanden vi går indenfor vi skal op på hans værelse som er på anden sal. Vi skulle op af en træ trappe hvor i midten er der et tæppe med mønster på med pile op og ned, nok 18 gange ved siden af hinanden, men på vej op af trappen føler jeg det tager en evighed, kigger op og jeg var kommer halvvejs da jeg kommer helt op kommer Ralf ud, og kigger på mig, det tog mig 20 min at komme op af 10 trappetrin. kommer ind og sætter mig ned på hans seng, kigger rundt, han sætter noget rock på og råbte op det der skulle
jeg ikke lige høre det gad jeg ikke, han kunne sætte noget progressive eller Full on på, og det gjorde han, Peter sagde til Ralf jeg havde det taget et frimærke, han grinte og spurgte om jeg havde det
godt og det havde jeg, han sagde jeg ikke var rigtig klog og tog hånden på hoved og rystede den, og lavede en ordentlig skunk joint, hver gang jeg tog et sug lukkede mine øjne, af sig selv
og åbnede igen og det hele kørte runde i et vildt mønster gav hurtig joint videre, for det var lidt vildt, men efterhånden syns jeg meget godt om det :D men det faldt til ro igen, Ralf spurgte om jeg hentede en cola til os,
jamen kunne jeg da godt, lige indtil jeg kom til trappe for at komme nedenunder så jeg det mønster på gulvtæppet på trinende og det så var vildt ud, og det kørte bare stærkt, løb tilbage og tog min
jakke på da jeg begyndte at fryse helt vildt, så Ralf hentede så nogen til os. det var slet ikke sjovt, fik det utrolig dårligt og var helt kold, der gik lidt tid får jeg fik det nogenlunde godt igen, tog et sug
af en ny joint, fik jeg det bedre. Ralf spurgte om jeg skulle prøve at køre Need for speed på PS3, nåede 10 meter så drejede jeg skarpt til venstre og banen drejer til højre 50 meter fremme, fik jeg af vide
fandt jeg ud af valgte at stoppe med at spille, alt i værelset var levende, til sidst tog vi hjem til Peter fordi han var træt, men da jeg skulle ned af trapperne kunne jeg ikke rykke mine ben en millimeter. De ville ikke ned af den trappe, det tog 10min så gad Ralf ikke vente mere og luftede mig over trapperne og ned af dem. :D han satte mig ned og gik ud i bilen, da vi kommer ud til en stor vej, ser jeg ned på mine fødder og griner og siger jeg har glemt mine skole haha :D Peter var flad af grin vi kørte tilbage og Ralf lå og var færdig af grin med mine skole ved siden af sig :D fatter ikke lige hvordan det kunne ske :P

KL: 20:15 køre vi hjem med alle ejendele
Da vi kom hjem til Peter lavede vi en joint og røg en halv joint så ville skulle han i seng.
Jeg tog hen til et spot jeg havde og røg den færdig gik hjem lygterne havde et helt andet lys meget behageligt, men meget oplysende.
KL: 21:05 Hjem til mig selv.
Da jeg kommer hjem høre jeg musik på mit anlæg, jeg får en besked og kigger på min mobil, åbner beskeden og bogstaverne hopper ud af min skærm, højre, venstre, højre, venstre, til sidst var der ikke noget i beskeden var helt tom, jeg grinte lidt over det og lagde
mobilen væk,
KL: 21:20 Samtale med min far på LSD :D
I det min far kommet ind på mit værelse, vi snakker i ca. en halv time til en time uden han fatter mistanke om jeg er påvirket, lige pludselig vokser hans øre til elver øre, jeg kunne ikke lade
være med at grine, han spørger hvad det er det som er sjovt, og forklare ham at han lige har fået elver øre, han spurgte straks til om jeg har taget noget og sagde at jeg havde taget et
frimærke, han sagde jeg skulle komme hvis der blev noget, og jeg ikke skulle blive alt for sent i seng jeg skulle jeg jo i skole i morgen,

KL:22:20 Aftentur på LSD
Høre noget musik og laver en ordenlig joint gik en tur for at ryge den, jeg tog alle tingene til at lave en mere med idet jeg tænkte det ville ske jeg fik lyst til en mere så havde jeg taget med til det og så lavede en mere og gik jeg hjem da den var røget, kan huske at jeg gik og dansede mens jeg røg joint’sne midt ude på vejen, svævede af sted til noget Ticon – 1987.
KL: 00:?? Hjem til mig selv
Da jeg kom hjem lagde jeg i min seng og havde det enormt behagelig totalt afslappet, og i chillet mode, kunne ikke rigtigt falde i søvn for hver gang jeg lukkede øjnene kom der uro i mine øjne, ubeskriveligt.
så lå bare og så tv, ind i mellem skiftede det farve, vendte og drejede mig konstant skrev med min kammerat jeg fik frimærket af, om hvordan det var osv. Kan huske jeg skrev tjek i slutningen af alle mine beskeder :D. men blev enig med mig selv og om at lave en pind og sætte mig i min sofa, og se en film,
så filmen halv færdig og lagde mig i sengen jeg faldt i søvn og vågnende et par gange og vågnede igen kl.11 tirsdag formiddag ca.

Håber at få noget respons på mit trip, kunne godt tænke mig at vide om jeg har haft meget vildt forhold til det var et rolling stones

_________________
Det der Full On & Dark det lige mig wuhuuu Dak dak dak dakkelakdiiiDAAAK!!!!!


Senest rettet af FuckTheRealWorld 23 feb 2011 17:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2011 06:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2010 04:54
Indlæg: 12
10 for din effort


Men pænt uoverskueligt smidt op.


Jeg er gavnet ryger, sikkert ikke alene. Jeg mister sgu da focusen for santana


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2011 18:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
Jeg gik også i stå før jeg kom halvvejs...Skriv den lige om igen, så os andre rygere fatter det ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2011 11:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 10:38
Indlæg: 6
Den bliver skrevet om idag. så i kan få gavn af af min trip historie , og jeg kan få nogle feedback på det hehe :))

_________________
Det der Full On & Dark det lige mig wuhuuu Dak dak dak dakkelakdiiiDAAAK!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2011 10:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 10:38
Indlæg: 6
Dubstepperen skrev:
10 for din effort


Men pænt uoverskueligt smidt op.


Jeg er gavnet ryger, sikkert ikke alene. Jeg mister sgu da focusen for santana



Tak for 10Tallet, har fået rettet rapporten til nu og burde være mere overskuelig nu :)!

_________________
Det der Full On & Dark det lige mig wuhuuu Dak dak dak dakkelakdiiiDAAAK!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2011 13:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2010 16:07
Indlæg: 105
Geografisk sted: beyond imagination
Lyder sku som et fedt trip du har haft dig der ;D
nogenlunde overskueligt nu :b glæder mig til jeg skal ud på mit første trip :D
9/10 ;)

_________________
Det vigtigste er dig SELV!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2011 00:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Fin rapport. Overskuelig nok at læse

Du ryger sgu nogle joints.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2011 10:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 10:38
Indlæg: 6
Repu skrev:
Fin rapport. Overskuelig nok at læse

Du ryger sgu nogle joints.



Røg også kun så mange fordi hvergang jeg sugede på en skunk pind, fik jeg virkelige det visuelle at se, og det kan jeg godt lide :wink: men hvis man ikke ønsker det vil jeg sige man skal droppe helt at ryge joints mens man tripper for det gør det hele vildere
:peace:

_________________
Det der Full On & Dark det lige mig wuhuuu Dak dak dak dakkelakdiiiDAAAK!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2011 21:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 apr 2011 14:19
Indlæg: 0
fedt trip dude.
lsd er en af mine farveriter, fed verden, fede fornemelser, fede tanker.
ville også selv helt klart ryge en del joints igennem trippet, eller bong vis det skal give en go blæser.
total fedt at din far tog det så cool at du var påvirket af lsd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2011 18:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 nov 2010 17:41
Indlæg: 0
Haha, ligesom Repu, synes jeg sgu også du får fyret nogle fede : )
Men rigtig fed triprapport, det var underholdende læsning.
Lyder også som et godt trip, siden du var ude og danse på en mark. Haha :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team