Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2011 23:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Substans/er: Cannabis/MDMA/2c-b/LSD
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
100 mg MDMA, 17 mg 2c-b, 22 mg 2c-b, 150 mikrogram Alex Grey LSD

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Frisk og glad!

Triprapporten
Her følger historien om den vildeste weekend i mit liv(hidtil) og lad mig starte med at sige:

fåååååååååårk det var vildt! :rocking:

Efter et par måneders planlægning kom dagen endelig hvor jeg skulle til København og mødes med 2 af mine bedste venner, Silvio og J. I dagene op til havde der været lidt problemer med at få fat på J, så Silvio og jeg var blevet en smule bekymret om han nu ville dukke op.

Ud på en rejse

Jeg vågner, det er fredag, weekenden er lige om hjørnet. Jeg skal til København for at se Spids Nøgenhat spille på Pumpehuset om lørdagen. Jeg leder efter billetterne, og i min søgen finder jeg en gammel klump hash, som havde gemt sig væk. Glædeligt overrasket ruller jeg weekendens første joint, ja faktisk den første joint i over 2 måneder. Da den er rullet opdager jeg billetterne som har gemt sig nede bag min seng, og bliver enig med mig selv om at det ikke er nødvendigt at tage hele vejen ud på universitetet for at printe nogle nye ud. Med i den beslutning kommer også en anden beslutning om at pjække fra den ene time jeg har den dag, så jeg kan være i kbh tidligere, da det i forvejen er en togtur på 4 timer. Jeg pakker mine ting, får smidt noget musik i ørene, og går ud på det skjulte græsareal lige udenfor mit vindue, hvor jeg ryger min joint og kontakter Silvio om at jeg er tidligt på den. Jeg minder mig selv glædeligt om at han har booket hotelværelse til os i kbh, da vi havde haft problemer med at finde overnatning den første aften.

Jointen er dejlig og behagelig, og rusen minder mest af alt om et glædeligt gensyn. Det glædelig gensyn som er lige om hjørnet i kbh. Jeg stener igennem byen, nyder det solrige vejr, som har stået på hele ugen, og da jeg når et lyskryds ca 400 meter fra banegården, smiler jeg lidt for mig selv over situationen i at jeg står og stener, skæv og med Jimi Hendrix der kører for fuldt skrue med Voodoo Child, mens alle folk omkring går omkring mig, travle og uvidne om det univers jeg befinder mig i. Mine tanker er ikke så filosofiske eller dybe som de som regel bliver når jeg ryger, da jeg mest af alt er opstemt over den weekend der nu er gået i gang.

Glædeligt gensyn

Togturen er lang og træls. Min ryg kan godt mærke at jeg ikke sidder ordentlig, og jeg ærger mig over ikke have bestilt pladsbillet, men da jeg er i økonomiens vold bider jeg det i mig, og tænker at der nok er masser af mulighed for at sidde behageligt når jeg når min destination. Hashrusen har lagt sig igen, da jeg når kbh-banegård. Jeg ringer til J og Silvio, som minder mig om at J er på staden, og Silvio er på vej ned til banegården for at samle mig op, så vi kan mødes med J.
Silvio har dengulesaks med, som jeg straks synes godt om. Han er mega hyggelig og let at snakke med, og giver mig gode vibes, hvilket jeg samtidig bliver enig med mig selv om at det er rigtig godt, da vi skal trippe sammen den følgende dag. Jeg var lidt urolig for om jeg nu ville kunne komme godt ud af det med de folk der skulle med, da jeg kun kendte Silvio og J i forvejen, så det er meget beroligende at den første jeg møder af disse mennesker er nede på jorden.

Vi tager direkte ud på staden. J dukker op lige bagefter, og fortæller at grunden til at vi ikke kunne kontakte ham var fordi han havde været på staden hele ugen. Jeg bliver oplyst om at det er stadens fødselsdag og at der har været fest hele ugen, med 11 scener, masser sex, drugs and rock 'n' roll. Det er slaraffenland tænker jeg med det samme, og humøret fortsætter sin kontinuerlige eskalerende kurve. Vi vandrer rundt og hilser på diverse folk, som folk kender osv. Blandt andet 2 som jeg endda kender fra sidste års Roskilde Festival, og vi hilser pænt og snakker lidt om det hele. Der bliver så spurgt i flokken 'hva skal vi lave?' hvortil der bliver svaret 'vi skal da finde noget at ryge' og vi finder en bod, og køber hver især lidt forskelligt, så der er lidt at smage på. Jeg køber noget Power Plant, Silvio køber vist nok Jack Herre, og J køber noget brunt hash(mindes jeg) Dengulesaks fortæller at han er i gang med at trappe sit forbrug af hash ned, og takker nej til at ryge, men forbliver i selvskabet, selvom han render rundt og mødes med folk i nærheden, og konstant står op og tripper lidt fra side til side.

Vi finder en stille plads nede ved vandet, får rullet 2 joints til 3 personer, som vi gjorde i de gamle dage. 3-person roll, puff puff pass er reglen. Hvilket går ud på at den bagerste joint er den der presser den forreste joint videre, så man selv bestemmer sine pauser. Der bliver snakket lidt om hvordan lørdag skal foregå, da vi på forhånd er enige om at vi skal tage lsd inden koncerten. Vi skal bare blive enige om hvor meget vi skal trippe under selve koncerten. Vi bliver da også enige om et tidspunkt, men det blev overhovedet ikke overholdt. Mere om dette senere. Vi bliver skæve, og nyder hinandens selskab, da vi ikke har været samlet i, i hvert fald, 3 måneder.

En aften med kærlighed i maven og orgasme i kroppen

Vi koger, mørket er ved at falde på, og klokken runder 20. Silvio finder noget MDMA frem, ganske uopfordret, og sikke spændte vi bliver. Silvio, J og jeg tager 100 mg hver i bomber, men jeg taber min ned i min øl, hvilket morer de andre, men jeg ærger mig lidt, da det er første gang jeg skal prøve MDMA. Det jeg vidste om det i forvejen var at det var et semi-psykedelisk love drug, og at tricket er at holde balancen i sit væskeindhold. Jeg kan ikke smage stoffet i min øl, som jeg før har kunnet med amfetamin. Vi bevæger videre, og finder en plads med noget dubstep og bål, som omkredses af diverse neonbelyste træer. Scenen hvor dj'en står er rødligt neon. Det blev vist kaldt for Gryden. Vi mødes med nogle flere fra psy.dk(kan ikke huske hvem helt præcis) men den ene er vist nok Fry. J og Silvio snakker om at de er begyndt at kunne mærke MDMA'en, men da jeg er ny mht dette stof, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal mærke efter, og jeg tænker for mig selv at hvis jeg fik noget med min øl, så skal det nok dukke op.

En time senere begynder min mave at summe med sommerfugle, og jeg tænker at det er MDMA'en der er begyndt at virke. Jeg fortæller det til de andre, som glæder sig på mine vejne, og vi bliver hurtigt enige om at det ville have været træls hvis 1/3 ikke skulle kunne trippe med, når det nu var planen. Vi vandrer lidt rundt på gaderne, og så mødes vi med mine roskilde-bekendte fra tidligere, som har været hjemme og hente 2c-b, og vi bliver tilbudt, tager en hurtig huddle, og bliver enige om at vi skal være med. Der er ikke nogen vægt, så det bliver taget på øjemål, men de erfarne analyserer sig frem til at der er ca 22 mg til hver. Det sniffes.

Med MDMA'en summende i kroppen, føles alt godt. Alt pånær 2c-b'en, som sviger helt vildt i næsen. Det er ligeledes min første gang med 2c-b, og min viden om det er begrænset. Jeg ved at det er et meget visuelt stof, men ikke så dybt som svampe og lsd. Jeg stoler på mine 2 kammerater og min viden om at 2c-b'en nok skal klare sig selv, så længe jeg er opmærksom på min væskebalance i forhold til MDMA'en. Jeg drikker ikke så meget alkohol, da jeg tænker det er vanddrivende, og jeg får noget vand og noget sodavand løbende.

MDMA-rusen kan bedst beskrives som at bliver forelsket påny. Det giver mig en selvsikkerhed om at alt nok skal gå, så længe jeg er sammen med mine venner og jeg får lidt at drikke af og til. Min krop føles som en konstant orgasme der ikke holder op. Fuldstændig bedøvet og kærtegnet af alt hvad der rører mig, mit tøj, mit hår ned langs kinden, luften i mit ansigt, alt dette som at blive blidt berørt på kønsorganer med en fjerdusk. Alt føles sexuelt på denne måde. Jeg får noget grillmad, som er mega varmt, hvilket er lidt ubehageligt, men noget koldt væske lindrer det hurtigt, og min fokus er tilbage på den konstante orgasme, der pirer hele min krop, som om jeg er dækket til i fisse. J fortæller mig at jeg skal glæde mig til at 2c-b'en begynder at virke, og at kombinationen mellem MDMA og 2c-b er noget helt specielt, som komplimenter hinanden.

Jeg kan stille og roligt mærke 2c-b virke. Jeg forventer noget visuelt. Jeg forventer ikke dybe tanker eller virkelighedsforvrængning. Mens vi går rundt på staden, sidder diverse steder og lytter til musik, begynder jeg at lægge mærke til at der sker noget når jeg lukker mine øjne. 'Er det sådan det starter?' tænker jeg. Det begynder indefra, og jeg holder mine øjne i længere tid af gangen. Først er det blink, så er det et par sekunder af gangen. Jeg holder mig orienteret mens vi går rundt og benytter muligheden for at se ind i mig selv de gange vi står stille, eller sidder ned. Det første jeg ser er mønstre der danner sig. Farverne er stadig præget af det rødlige mørke slør, som når man lukker øjnene uden at være påvirket, men disse farver har dannet sig perfekte symmetriske mønstre. Første er det kantet, som et rektangulært kors, med hver linie som en vibrerende mørkegrøn neonstråle omgivet af mørkerød, mørkt gul og et sort omrids i yderkanten i mine øjnes perspektiv. Symmetrien forandrer sig til et mønster der nok bedste kan beskrives som Jamaicas flag, og farverne er mere tydelige. Neonglanset har fortaget sig. Der dannes mønstre inde i mønstre, og mit indre syn warpes og der er nu flere dimensioner at betragte i de forskellige mønstre.

Vi går forbi noget sindsygt højt musik, og pludselig ser jeg i et splitsekund en meget kraftig mat blå snøre blandet sammen med matte rød, gule og hvide farver, selvom mine øjne er åbne på dette tidspunkt. Jeg tænker at det muligvis er stoffet der har sløvet mine sanser til et punkt hvor der ikke er nok info til min hjerne om at danne sig et billede af verden omkring mig. MDMA'en holder fast i mig, og tænker 'fedt. så det er SÅDAN det fungerer'. Følelsen af accept af stoffet hjælper meget, for et så kraftigt indtryk havde nok skræmt mig under 'normale' omstændigheder.

Udover ovenstående, er der kun 3 visuals yderligere(kun 1 OEV) som jeg husker tydeligt fra denne aften. Den første er en tornado af røg i sort, orange og gråhivde farver, som danser i takt med musikken i det fjerne, og ud fra denne tornado springer et lys i de samme farver. Jeg mindes denne visual fordi den var umiddelbart den flotteste jeg havde hele turen, og fordi den dukkede op igen inden jeg lagde mig til at sove senere på natten. Den næste er da jeg er på vej ned. MDMA'en fortæller mig at dens rus er ved at være overstået, og går en sidste gang i symbiose med 2c-b og viser mig et billede af min 'kæreste' klart som noget kan være. Jeg ser for mig hvordan hendes ansigt udtrykker en fællesorgasme mellem hende, MDMA'en og mig selv. kort efter kan jeg mærke at MDMA'en nu har gået sin gang i mit system, og jeg kan få farten lidt ned, og nyde omgivelserne i psykedelisk forstand. Det sidste fra den aften var at jeg så(OEV) var nogle store træer som viftede frem og tilbage, og de så helt vildt malplaceret ud, i dimensionen mellem bygningen foran mig, og nattehimlen bagved træerne.

Silvio og jeg kommer tilbage til hotellet, og selvom jeg stadig har cev's, så er jeg træt og udmattet efter en meget lang dag, og at falde i søvn er ikke noget problem. Jeg forsvinder fra mine cev's og ind i mine drømme i en meget flydende og hurtig overgang.

Dengulesaks

Vi vågner. Jeg før Silvio. Jeg går i bad, tager tøj på, og undrer mig over hvad fanden der skete aften før. Det hele er meget sløret, og det eneste jeg egentlig husker er det hidtil beskrevede. Jeg kan hverken huske folk eller de steder vi har været, og konkluderer at jeg har været mere inde i mig selv en ude i det fri. Jeg kan huske at Silvio og J, fordi jeg dem kan jeg altid huske. Efter verdens mest tiltrængte morgenmad på McDonalds får vi kontakt med dengulesaks, og vi tager hjem forbi ham, smider vores ting, ryger en joint, og bliver præsenteret for saksens mega fede lys/røg show. En projektor, hvor det lys der bliver skudt ud, mixes sammen med røges, så røgen får alle mulige farver, samt danner mønstre indenfor prismen af lyset fra projektoren. Helt vildt fedt! Jeg tænker for mig selv at det minder meget om min tornado visual fra dagen før. Vi sidder og snakker om hvad der skete aften før, og morer os. Planlægger lidt hvordan dagen skal forløbe sig, med forbehold for impulsændringer. Vi tager ud på staden igen, sætter os ved vandet igen. Ryger igen. J dukker op. Vi forsøger at få samlet tropperne. Dagen er nemlig oprindet, koncerten er i aften, og med den følger den langtidsplanlagte lsd-trip. (hjemme hos saksen, inden vi er taget på staden, spørger jeg ham om han har en saks til at klippe mærkerne, og det har han jo. En gul en af slagsen!!! xD)

Når spindelvævende blomstrer

Vi får samlet en flok mennesker, men jeg er skæv nok til ikke at fatte helt hvem de er, men dengulesaks fortæller mig de alle er fra Psy, og at der er nogen vi mangler, men dem skal vi mødes med inde på pumpehuset. Jeg følger mest med på sidelinien igennem Silvio og J, da jeg er i gang med at stabiliserer mig mentalt til det kommende lsd trip. Vi bliver enige om at tage mærket kl 18, så der er tilpas nok i gang i trippet til koncerten, uden at det vil bliver for meget. På vej ind mod pumpehuset, begynder min krop at kunne mærke den velkendte mærkelighed som LSD giver mig, når man er på vej op. Vi tager metroen, som ligeså godt kunne være en scene fra halflife, og vi har det alle på den måde, hvilket morer os. Med en flok på 6-8 mennesker, alle på LSD, der prøver på at finde vej, ender vi med at gå i cirkler, indtil der er en der siger hvor vi skal hen, og efter at han har ledt os rundt i endnu en cirkel(:P) får vi klippet til alle, og afsted går det mod pumpehuset. Vi ankommer, venter lidt udenfor, og går derefter indenfor, hvad der kører 2 forskellige psykedeliske tapet-animationer på væggene. En over scenen, og en på den fjerne side, ovenover trapperne. De andre står og snakker, men jeg trænger til at sidde ned, da jeg kan mærke min ryg er ved at gøre lidt ondt. I mens jeg sidder der ved væggen, på gulvet stirrer jeg ind i det ene psykedeliske tapet, som er lige overfor mig, og det spiller meget på roterende bevægelser, og jeg kan mærke hvor lsd tolker det som min hjerne der spinder rundt. Konfus over hvad jeg stirrer på, men samtidig med en glædesfølelse. Da var denne optur jeg har glædet mig til i disse måneder. Det var den uvished om hvad trippet ville bringe, der var spændende, og så var det også en test for mig selv. Jeg har tidligere prøvet LSD, hvor det blev til et kraftigt bad trip, men samtidig rystede den oplevelse alligevel noget info om mig selv af sig. Jeg fandt ud af at jeg havde en depression, og det havde mit første LSD-trip bragt frem i lyset, og efter en søgen på mine symptomer fik jeg oplysning, og den viden i sig selv hjalp utrolig meget. Sidenhen tog jeg en lang pause fra alle stoffer, og som førstnævnt i denne triprapport, så var det 2 måneder siden jeg sidste havde røget hash, endnu længere tid siden jeg har taget andet. Jeg vidste hvad jeg ville med mit trip denne aften. Jeg ville søge dybt. Dybere end hvad jeg gjort før. Jeg ville rette oplevelsen ind mod mig selv, ind i mig selv, udforske mig selv.

Bandet går på lidt over tid, og det er nice! lige hvad jeg havde forventet, men jeg er ikke så langt foran som jeg gerne ville være. Men jeg beslutningen om at holde mig til de andre frem for alt. Vi når at hører en håndfuld numre. De vigtige numre. 'Giv Slip', 'Mit Psykedeliske Tapet', 'Når Spindelvævende Blomstrer' og 'Hvad har du taget?'. 'Oppe i træet' er en dejlig overraskelse, selvom jeg havde anet at den ville komme. Selvom bandet ikke spiller så godt som de har gjort til de andre af deres koncert jeg har været med til, så er det fedt. Og jeg er på syre, til syrerockkoncert. Et af mine psykedeliske mål er nået.
De andre vil videre. Jeg ærgrer mig lidt over at de ikke har samme entusiasme for musikken som jeg, men sådan er vi jo forskellige. Jeg følger med flokken, da mit hoved er godt konfus af det psykedeliske tapet der har kørt bag bandet, og jeg tager en beslutning om at hvis jeg ender med at trippe voldsomt, så skal min hjerne og min krop aftale på forhånd at jeg skal følge med J og Silvio ligegyldigt hvor de vil hen.

Og så blev det mærkeligt

Tilbage på staden. Der er vild fest! vi finder noget Dark Psy musik på opfordring af de lokale psy-folk. Jeg er ligeglad, det er ikke musikken jeg skal tænke på længere. Jeg fik min del af den koncert jeg kom for at se, så på det punkt var jeg tilfreds. Jeg har aldrig hørt Dark Psy før, men syren tager mig hurtigt med ind i dets univers og 4/4 rytme og phasede lyde. Vi kokser alle sammen ud til musikken, og selvom jeg tror jeg danser, har jeg sikkert bare stået rimelig stille med lukkede øjne af og til. Men folk omkring mig forstår forskellighed, og værdsætter det, så der er ikke nogen der rammer ind i mig og bryder min fokus. Til min store glæde er vi faktisk det samme sted som dagen før. Samme neonrøde scene, neonbelysning og et dejligt varmt bål. Jeg sætter mig derhen. Jeg er ikke længere konfus, men alt er blevet forvrænget på en speciel måde. Jeg ser tingene som de er, men med et voldsomt spor efter sig, og farverne bytter rundt på hinanden. Jeg sidder lige ved siden af bålet, og får varmen. Varmen er utrolig dejlig, jeg kan mærke den i min krop, og den forstærkes af syren. Mit syn begynder at ændrer sin egen forståelse af det opfattede. Det føles som om at man er trådt et skridt tilbage og ser tingene igennem et forstørrelseglas, uden at zoome eller noget, men der er en distance mellem opfattelsen og fortolkningen i synssansen. Jeg ser ind i flammerne, og ser hvordan folk danser omkring bålet i takt med musikken. Jeg ser folks blikke og undrer mig hvordan det må være at se hvad og hvordan de ser. Jeg kan mærke at jeg er dybere end dagen før. Mine tanker føles filosofiske, men på en måde, så jeg stadig aner at det kun er overfladen der er blevet belyst indtil videre. Hvad jeg helt præcis tænkte er gået tabt i rusen, men så vidt jeg husker så føles det som om at man begynder at forstå hvordan ting(forskellige filosofiske begreber og hvordan de udspiller sig i dagligdagen) hænger sammen, og fungerer sammen. Jeg kunne stille og roligt mærke hvordan det spirituelle i mig langsomt kom frem. Følelsen af balance var altoverskyggende.

Jeg tænkte lidt over koncerten, og begyndte at huske noget af lysshowet, som var nogle spiraler, og disse spiraler begyndte at køre derud af inde i mit hoved, og tanker om evighed var mig nær. Samtidig begyndte syren at spille mig et puds, for alt føles pludselig som deja vu, som om jeg havde 'været der før'. Det gjaldt også når folk sagde noget til mig, og når jeg selv sagde noget. Og hver sætning og tanke blev afsluttet med en følelse af forbavselse over den genkendelighed jeg oplevede. Og så blev det hele vendt på hovedet. Jeg var både et skridt foran og bagved tiden, og tiden hørte op med at eksisterer som noget kontinuerligt, men i stedet som noget det flyder i ét med sig selv. Et slags limbo uden pinsler, og med masser af fest i stedet. Jeg genkendte dette sted. og jeg ville komme tilbage senere på natten.

Jeg bliver hevet til side af enten J eller Silvio(eller dem begge) De fortæller mig at vi skal have noget 2c-b, som en af de andre har med. Jeg er på dette tidspunkt lidt over en håndfuld timer inde i LSD-trippet, og rationaliserer for mig selv at jeg kan godt være med. Jeg tænker for mig selv at jeg vil sige nej hvis vi skal sniffe det, fordi jeg ikke gider rende rundt på syre mens min næse sviger som ind i helvede, det kunne godt være katalysator for bad trip. Men heldigvis er vedkommende med 2c-b'en så betænksom at han har taget kapsuler med, så det er let at få ned. Jeg tror umiddelbart at kl er halv to om natten på dette tidspunkt, men jeg er ikke sikker. Jeg gjorde ikke det store nummer ud af at holde øje med tiden, da jeg hellere ville opleve alt omkring mig og indeni mig. Det skal siges her, at jeg ved IKKE hvad der sker når man kombinerer LSD og 2c-b, hverken kemisk eller tripmæssigt. Så det kan være det var dumt at mig at gøre, men gjort er gjort og jeg kom helskindet igennem det. Det her er det sidste jeg umiddelbart husker af omgivelserne omkring mig. Resten er foregået inde i mig.

Ansigt til ansigt med kraften bag universet

Jeg dykker dybt. Dybere end hvad jeg troede var muligt. Alt er muligt i denne dybde. Jeg har visuals lige gyldig om mine øjne er åbne eller lukkede. Min bevidsthed forvandler sig til en kugle det flyder rundt i et netværk med andre bevidstheder som også er kugleformede. De er alle ens i form, pånær de tegn der er på hver især, der indikerer deres unikke væsen. Alle er forskellige og alligevel en del af samme netværk. Det samme spindelvæv af bevidsthed. De forskellige former og farver er abstrakte og ikke virkelige. Jeg befinder mig på 2 forskellige planer. De fysiske og det spirituelle, og jeg ser hvordan de begge er forbundet. Med øjnene åbne begriber jeg den forvrænging af sanserne der er den fysiske verden, og hvordan den kun eksisterer på grund af den spirituelle kraft bag energien der styrer vores sanser. Jeg føler mig som energi. Jeg er energi der kan forme sig som jeg vil, og alligevel er min vilje selvindbildning. Mit eget opspind af det tillærte fra den fysiske verden. Ser begynder at kunne se bag mig selv, som havde jeg 360 graders syn. Centeret er mine egne visuals, og bagfra kommer en anden præsens som fylder 'hullerne' i mine sanser. Det går op for mig hvordan syn og høresansen er tilegnet kun det ydre, og smag lugte og følesansen er til at tolke mig selv i mine omgivelser. Den anden præsens, dette væsen, denne kraft fortæller mig hvordan den er del af mig og alle andre. Den viser sig som et øje, både i center af mit synsfelst når jeg har lukkede øjne, og i vibrerende neonstråler når jeg har åbne øjne. Den eneste forskellige er at med lukkede øjne er den kun det øje der kigger tilbage på mig, og med åbne øjne er der mange små, som viser sig i alle centeret af alle de former jeg sanser. Den fortæller mig gennem min sjæl at man kan bevæge sig på de forskellige planer som det behager én, og at man skifter fra plan til plan ved at åbne og lukke øjnene. Jeg gør det i takt med musikken som jeg stadig aner i det fjerne, men jeg kan ikke forstå musikken, jeg kan ikke lytte til den, jeg kan kun følge den og bruge den til at at skifte mellem disse planer. Jeg kan dog mærke musikken, for den er helt vildt høj, og jeg kan mærke hvordan det runger i kroppen og hvordan at hver enkelt vibration er udstedt af den kraft jeg har besøg af. Den fortæller viderehen hvordan den fysiske verden kun eksisterer på grund af disse vibrationer, og at disse vibrationer, denne musik, er sendt fra det spirituelle plan for at lede os på vej mod det astrale plan. Kraften fortæller mig til sidst at jeg har forstået sammenhængen mellem de forskellige planer, og givet mig et hint til hvad der sker efter døden i form af reinkarnation. Den viser mig hvordan energi formes, splittes ad, og formes påny, og hvordan man selv er denne energi i forskellige former. Den viser mig derigennem evigt liv, og at døden ikke eksisterer, netop på grund af at det er et koncept skabt af uvidenheden om at energi ikke kan dø, kun ændres.

Hjem igen

Dengulesaks siger noget til mig. Jeg forstår det ikke. Han siger noget igen, og jeg prøver at forstå. Jeg prøver på at fortolke hans vilje igennem hans ord, men det er utroligt sløret. Til sidst forstår jeg kort og godt at han vil vide om jeg er ok. Jeg fortæller ham at jeg skam er helt ok, men at jeg godt kunne trænge til en ny setting, da det hele er blevet lidt for voldsomt. Så vi snakker med Silvio og J om at tage hjem til saksen og få lidt ro på, og den er alle med på. Jeg falder stille og roligt ned i taxaen. De andre har det sjovt med at saksen tripper og ikke helt fatter hvad han siger til taxachaufføren. Det jeg forstår af det er meget sjovt, og jeg griner med, og tænker 'fåååååååårk' for mig selv, mens jeg prøver på at finde ud af hvor de sidste 4 timer blev af. Vi kommer hjem til saksen, får sat noget chilleren musik på, og snakker lidt om hvad vi har oplevet, men jeg er stadig lidt ved siden af mig selv, og lægger mig i sofaen. Jeg kigger på hans tapet som er en masse blomster stillet op ved siden af hinanden. det er forvirrende at kigge på, så jeg retter fokus mod en anden væg, hvor der hænger et banner med en sol der bliver omridset af en måne. Stemningen på banneret er positivt, så jeg flyder lidt ud i det, og nyder det. Det er ved at blive lyst udenfor. Jeg kan mærke at jeg er tilbage igen. Hele min krop føles varm. Mit hoved føles som om jeg er blevet gennembollet af psykedeliske krafter, som har efterladt mig i salig ekstase, så jeg smiler lidt og tænker tanken om at sløret blev løftet for mig den nat, og metaphoren Mona Lisas smil er nu åbenbaret for mig. Det er igen ikke noget problem at falde i søvn, selvom det tager lidt tid.

Vi vågner, vi ryger lidt, og afsted det går mod banegården. På vejen får vi snasket morgenmad i form af grillkylling i forskellige varianter. Det er tiltrængt. saksen skal videre over til en kammerat, så vi skilles. J, Silvio og jeg går sammen ned mod banegården hvor vi spiser resten af vores mad og hyggesnakker så vidt muligt. J bliver vist nok ringet op af en kammerat i kbh, og han tager sin afsked med os, og Silvio og jeg tager det næste tog. Vi splittes i Odense, og resten af togturen går ud på at sove så vidt muligt.

Konklusion

Umiddelbart det vildeste jeg nogensinde behøver at prøve. Jeg er mættet. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at prøve psykedelia igen, men jeg føler ikke noget behov. Jeg tror der går utrolig lang tid før denne oplevelse kommer til at virke som et fjernt minde. og det gør mig ikke spor, for dette trip har virkelig styrket mig til at tage mod til at få gjort noget ordentligt ud af min hverdag og generelt mit liv. Jeg har sidenhen fået sat mig nogle mål, som hedder sundere kostvaner, færre smøger, minimalt forbrug af stoffer, hvis overhovedet(man kan jo godt stoppe på toppen :) ) få gjort noget ved min arbejdssituation og færdiggjort min uddannelse med værdighed. Det kommer nok til at starte i små skridt, men jeg er allerede begyndte på de fleste af de ovennævnte punkter, men goddamn, GODDAMN DET VAR VILDT!

fååååååååååårk :peace:

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Senest rettet af Hazer 29 mar 2012 22:44, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2011 00:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Nice nice nice nice nice nice.
Skide god rapport der dækker både det følelsesmæssige og det visuelle på rigtig god vis, det er noget jeg altid ser som en kæmpe udfordring når man skriver rapport.
Du glemte at skrive om fyrværkeriet fra fredag aften, det, sammen med vores besøg i den grå hal (som du også har glemt), var første aftens højdepunkt for mit vedkommende.
Jeg kender ingen der tripper så dybt som du gør, det har muligvis noget at gøre med at du forbereder dig så meget mentalt i modsætning til mig der bedre kan lide bare at tage stoffet og lade det styre mig 100 %. Det er fedt at du er så god til at beskrive det.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2011 10:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
jeg kan godt huske fyrværkeriet og den grå hal nu du siger det, men det var langt fra højdepunkter for mig. Den grå hal var præget af dommedagsfølelse, og jeg havde bare glemt fyrværkeriet før du lige nævnte det. Men det kan du jo skrive om :p

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2011 20:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 sep 2009 00:16
Indlæg: 2
nice :D .. mere dark ! den grå hal var en dimension for sig, hvor vi var kongerne !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2012 13:44 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Fin rapport! Du får beskrevet dine visuals rigtig fint.
Du har ret LiquidArt - Mere dark! :)

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2012 12:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2012 08:54
Indlæg: 28
Wooooow :-D

_________________
Husk du er dødelig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2013 11:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
din 2cb/emma tur lyder sku god! :D

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2013 17:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Utroligt spændende triprapport, men den skrifttlige udførsel gør det ret svært at forstå og jeg ender altså med at give op i forsøget. Ærgerligt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team