Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jul 2012 06:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Substans/er: flydende lsd
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
1 dråbe, en øl og nogle joints.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
hey psych! jeg kan sgu ikke sove. så nu vil jeg gerne fortælle jeg om mit sidste lsd trip.

dagen starter sådan standard kedeligt, og jeg har ingen idé om at jeg skal ud på en rejse med min roomie.
Jeg smutter ned på det lokale spillested, da nogle af mine bekendte skal indspille en musikvideo.
omkring klokken 14 ankommer jeg til stedet, og chiller mens de laver lyd og lign. mens jeg kigger med over skulderen, og er deres rulle master. der går nogle timer og der begynder at dukke "statister" op på stedet.
under en af pauserne, overhører jeg to af mine bekendte snakke om noget som jeg synes lød lidt bekendt, så jeg går over og siger "hvaaaaaaaaaa, er det lsd i snakker om eller hvad?", hvilket det var. jeg spørger så om jeg kan købe noget og hvad prisen er. Prisen bliver 50kr, fordi han kender mig i forvejen (og virkede til at være godt fjern i kosmos). jeg stikker ham en seddel og han giver mig så dråben i min mund.
jeg var virkeligt overrasket over smagen, da jeg aldrig før har fået det flydende. smagen beskrives bedst som, syrlig og kemisk. jeg skynder mig at fange min roomie og fortælle ham at jeg nok snart tager hjem af, da jeg gerne vil trippe et tryggere sted. han spørger så om jeg kan få mere, og om jeg så ikke vil vente lidt på ham, hvilket jeg da ikke kunne se noget galt i. jeg finder syre gutten og sætter mig ned, og prøver at få en snak med ham, men jeg kunne slet ikke følge med på hvad han snakkede om xD
jeg går så ind i koncertsalen, og står lidt og beundre lysshowet, mens jeg tænker at det så småt er ved at gå igang. jeg fanger min ven, han får en dråbe og så smutter vi ellers hjemad.
Halvvejs hjemme, får han en besked om at vi skal komme ned på en bar, da nogle fra hans band sidder dernede. på daværende tidspunkt er mit trip stadig kun lige ved at starte, og han kan stadig intet mærke, så vi prøver at gå derned. vi køber en øl hver, som jeg dog hurtigt opgav på. nede ved bordet sidder de andre og spiller et eller andet kortspil, jeg ser så at de har taget jokerne ud og at der sidder en elastik rundt om. jeg begynder så småt at sidde og spille på elastikken mens mit blik bliver trukket hen mod væggene, som ellers har en kedelig farve.
jeg kan så småt mærke at jeg føler mig klemt, og siger så til min ven at vi bliver nødt til at smutte, da min aura ikke kan udfolde sig blandt så mange mennesker, hvilket han også godt kunne fornemme og se på mig. så vi efterlader vores øl og smutter hjemad.
på turen hjem valgte vi at gå en omvej, for at slippe for trafik og komme lidt ud i naturen.
vi går langs en sti, og PLUDSELIGT spotter vi bare det ultimative klatre træ, og skynder os op i det. mens vi sidder i træet begynder jeg for alvor at kunne mærke, hvordan mine sanser påvirkes (så meget at jeg sidder og kysser lidt med træet), mens jeg er helt opslugt af himlen (det var den smukkeste natte himmel jeg nogensinde har set).
efter hvad jeg vil gætte på har været en times tid, hopper vi ned fra træet, og det første jeg ser er et tog som kommer lige imod mig, troede jeg, det viste sig at det kørte på skinnerne ved siden af stien. holy shit hvor blev jeg bange. men til alt held kigger jeg op på himlen og ser et stjerneskud. men ikke bare hvilket som helst stjerneskud, men det første stjerneskud jeg har set i mit liv, hvilket giver mig så meget opperen på. vi beslutter os for at gå hjem, men når kun 20 meter, før vi står i en lille tunnel.
inde i tunnellen er der HELT mørkt, og det føltes som om, at der ikke fandtes andet, og at det her bare var intetheden, vi står der i et par minutter inden vi beslutter os for at smutte videre.

da vi kommer hjem går jeg ind på min vens værelse og tænder lyset, og med det samme opdager jeg at hans værelse ikke har nogle hjørner. væggene smeltede bare helt sammen og flød ud, og det samme gjorde alle hvide ting, som var i nærheden af væggen. vi står og har det lidt vildt over det indtil vi sætter os ved en computer, for at stene noget fruity loops, men vi nåede aldrig længere end til hans skrivebord. som baggrund havde han et billede af sin hund og sin weedplante. jeg tror vi endte med at kigge på den hund i en halv time, mens vi snakkede om hvordan vi kunne se dens aura og hvordan dens hoved blev større og fyldte mere og mere af skærmen.
min ven går ud i køkkenet og begynder at fråde brød og smøreost for sindssygt, hvilket gav mig den vildeste kvalme, selvom jeg normalt elsker begge dele. som et lyn fra en klar himmel slår det mig, at jeg har bare brug for cola. ikke så meget for at drikke det, men mere for at smage på det og føle på den i min mund. jeg udbryder "FUCK JEG KUNNE GODT DRIKKE NOGET COLA" hvortil min ven svarer at han kunne lugte cola lige i det jeg sagde det.
min trang ender med at blive så stor, at vi begiver os udenfor på eventyr igen, efter en cola. vi prøver at gå overtil nogle venner, som jeg kunne huske havde haft en cola om morgenen. da vi kommer derover, finder jeg colaen.. eller bundsjatten, liggende uden låg på. pisse ligeglad drikker jeg den med det samme, og kan bare mærke hvordan jeg har brug for mere, mens vi står og beundre himlen og stjernerne. jeg fyrer op i en smøg og tripper lidt over tracers fra gløden, mens jeg i baggrunden ser et stjerneskud mere, hvortil min ven bare råber "FUCK" og løber ti meter væk.
det viste sig at han havde set den som en komet, meget tydeligt, med flammer og det hele, og lige et kort øjeblik troede at han havde mistet forstanden.
vi beslutter os for at komme væk, for at tænke på noget andet, så vi begynder bare at gå imens vi snakker. uden jeg rigtigt opfattede det, havnede vi så nede i gågaden, som var fyldt med mennesker da det var lørdag aften.
vi chiller lidt rundt, indtil jeg ser at mit stampizzaria har åbent, hvilket minder mig om at jeg har en tyver i lommen. så jeg løber alt hvad jeg kan, ind og køber en iskold pepsi. da vi kommer udenfor og jeg får den første tår var jeg helt grædefærdig. aldrig før har jeg smagt noget så godt og forfriskende, og min ven bliver helt nødt til at smage, efter at have set hvordan jeg reagerede.
vi ender med at creepe lidt rundt, og kigge ind af vinduerne til de forskellige barer.
vi ender med at gå hjem til min fætter, for at se om ham og hans kæreste er vågne.
da vi ankommer opdager vi at deres dør er låst, hvilket vi slet ikke kunne forstå, da den næsten altid står åben. jeg prøver at finde deres ekstra nøgle men den er ingen steder at finde. så i stedet går vi om på deres terrasse, hvor der af en eller anden grund stod et stillads, som vi brugte til at kravle op på taget til hans vindue. vi kunne se at der var lys og hører dem snakke, men vi turde ikke rigtigt kalde på dem, af frygt for at vække hans forældre. i stedet ender vi med at stå i en halv times tid og hviske hans navn ind af vinduet og prøve at kalde på ham stille.
til sidst får jeg nok, går ned på vejen, og råber "EOW!" alt hvad jeg kan, hvilket virkede. han kigger ud af vinduet, ser os, og spørger om vi vil ind. vi kommer op på hans værelse hvor han og hans kæreste ligger og stener klovn, hvilket vi endte med at hygge os med i en times tid, inden vi prøvede på at sove.
jeg ved at der gik mindst en time, hvor jeg var i et drømmestadie mens jeg var vågen.
da jeg vågner dagen efter, er jeg mega meget i tvivl om den sidste time, - hvor jeg prøvede at sove - var en drøm, eller bare et trip.

alt i alt, vil jeg sige at det er mit bedste lsd trip jeg på daværende tidspunkt havde prøvet. det er kun lidt over en uge siden, så min hukommelse er lidt rodet og sløret omkring, hvad vi snakkede om.
men jeg kan ihvertfald huske at vi diskuterede farver rigtigt meget, og deres værdi, hvilket var meget spændende, især fordi min ven er farveblind.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Buttkraken 07 dec 2012 03:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2012 20:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
Nice rapport :) Den oplevelse med colaen lyder fandme god


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team