Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD
Indlæg: 27 feb 2014 18:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2009 13:42
Indlæg: 0
Substans/er: D-lysergsyrediethylamid
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
250 ug

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Kl. 12.03
Jeg møder M, M og E på Østerport station. I Palæstina skulle vi have dæknavne som standard manøvre, og dér hed M E og M J. Nu møder jeg E for første gang, han har taget en guitar med.

Kl. 12.47
Efter at have købt ind, kører vi op til sommerhuset, hvor vi lægger de 4 mærker, 250 ug hver, på toppen af en Tanzaniansk træskulptur der forestiller et hoved. Indtagelsen foregår hurtigt og uden umiddelbar konsekvens, det smags og lugteløse blot-papir ligger på tungen i munden, indtil pappen er opløst tilstrækkeligt og delysiden er optaget gennem slimdhinderne.

Kl. 13.03
Der er en begyndende forskel i væggen og loftet, hvilket de tre andre ikke lader til at kunne mærke endnu, jeg lægger mig ned og optager stemningen. M sætter nu Bon Iver på, og da jeg skulle til at kritisere valget begynder en ny vision af musikken at trænge sig ind i min opfattelse, og jeg accepterer denne. De andre kan nu mærke forskellen, og lidt efter begynder en opløsning af den rumlige dimension, mens musikken dominerer sanseindtrykket. Jeg er inde i huset, men anlægget lyder til at være pakket ind, og jeg opdager at jeg er udenfor huset. Da jeg går ind igen er anlægget stadig lukket ind i huset. Det er et metodisk greb for selve albummet, og musikken pakker sig ud igen. I baggrunden af musikken er et tæppe af lyd, som mærkes som en baggrund af █████.

Kl. 13.25
Jeg er nu udenfor igen. This show contains scenes that some viewers may find disturbing - På kanten af verandaen til græsset under solen, og sandheden ████████. Latteren sprænger ind igennem hinderne løber ned ad kinderne løber ned af gaden står og ████ kommer, og dette øjeblik vil aldrig kunne ██████. Rene øjeblikke ████ ██████ ███ ██ ███ ██████.

Kl. ██.██
Mennesket har en mission, og det fejler og det har succes. E står dernede, han er pissemisundelse på mig og bløder ud af knæende og smerten han holder på bestråler mig i klare nervøse glimt. Jeg prøver hvad jeg kan, virkelig, det gør jeg altså, men hvad fanden kan jeg gøre, i tager alting så personligt

Kl. %# .@█
Just on the border of your waking mind most of us...very hard to explain why you're mad, even if you're not mad ... You know you're gold, you don't got to worry none you feel so glad to be, unable to go beyond just a foolish game that you hide behind So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking Twilight, I only meant to stay awhile except ... I think it's marvelous! Black and white horse arching among us And you'll be owning all the fines Steal my mind away from me

Kl. 1234
Tilfældighederne råder ultimativt over hvad end jeg foretager mig som endnu en bestandel af kludetæppet og jeg skubber glasset ned fra bordet for at komme væk og det går itu og syer sig selv ind i tæppet pludselig står M der og spørger om jeg har smadret glasset hvilket jeg selvfølgeligt benægter hvilket han selvfølgeligt godtager som den meningsfulde accept af kludetæppet han står og væver sammen med mig og jeg spørger væveren hvad meningen er og hans svar er █████ ██ ████ █ ██████

Kl. 9█.9█
Mit bange grin ses tydeligt i Es ansigt, Ms forklaring til E af hvordan selve trippet har forskellige variationer og tydeligvis møntet på mig. Vi er ganske naturligt 4 mennesker, som i et band. E er ikke E. E er J. Denne tur har været en jo en test for helvede, kan i ikke se det? M og M har været der. Jeg er der nu. Jeg vil aldrig opnå det samme igen, ingen vil opnå det samme igen! Jeg er taget alene op til dette sommerhus, det var jo hele tiden det der var planen. M og M findes ikke. Jeg er taget herop for at finde min afslutning. Jeg prøver at finde væk, jeg prøver men hold nu op med det der The time is gone, the song is over, thought I’d something more to say.

Kl. 5█.██
Der står et havebord midt på scenen med to havestole i et orange solskær. Jeg og M sætter os foran hinanden ved bordet.
Mig: Hvad laver jeg her?
M: Det tror jeg godt du ved.
Mig: Hvorfor skal det være sådan her?
Mi: Der er ingen vej udenom
Mig: Det er trist det skal slutte nu
Mig: Sådan er det jo

Kl. ██.{█
Jeg fortæller dig om den tibetanske dødebog og om at tage LSD, jeg fortæller dig om døden, jeg fortæller dig om hvad jeg har oplevet. Du fortæller du engang drømte du døde, og at det var det samme som jeg havde oplevet. Du fortæller at da du døde mistede du din mor, men du blev alligevel optaget af noget, og opdagede at i dette noget ville du og din mor og alle andre være. Men du valgte at vende tilbage for at være sammen med din mor, og der hvor du kom tilbage var din mor ikke. Og måske forstår du at du må rykke dig ud af det eller ind i det alt efter hvor du er.

Kl. 1█.██
ligger i sengen og er ved at sætte mig i stuen og sidder i hjørnet og haven går i et med toilettet ok ok ligger i sengen og solen står op over hjelmen og står i vinduet og står under døren og sidder på hjørnet og spiser stuen og indeni bordet sidder stuen i haven over sengen og

Kl. 16.██
Jeg sidder i hjørnet i stuen i en lænestol med et tæppe over mig. Jeg kan ænse Emil komme gående gennem stuen. Verden er tæt på ikke-eksisterende. Alle indtryk dominerer. Jeg prøver at se væk fra solen.

Kl. 17.02
Trippet er slut, på vej væk. Jeg er ikke klar til det her ansvar, jeg er ikke klar til at binde denne her knude op. I de senere timer, spiser vi mad og ser film. I sengen kryber jeg sammen og lukker af.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: LSD
Indlæg: 07 mar 2014 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2014 20:05
Indlæg: 0
Jeg går ud fra at du var på LSD da du skrev rapporten? Det første stykke forstod jeg meget fint, men ret hurtigt mistede jeg overblikket.
Og hvorfor er en del tekst blevet censureret?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: LSD
Indlæg: 08 mar 2014 23:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2011 03:39
Indlæg: 85
Selvom det var noget fragmenteret, så var det spændende læsning. Hvad tænker du om trippet her bagefter?

_________________
Too weird to live, too rare to die.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: LSD
Indlæg: 09 mar 2014 02:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det var et kort trip. Fire timer? Er du sikker på at der er tale om LSD?

tak for rapporten.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: LSD
Indlæg: 01 apr 2014 17:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2009 13:42
Indlæg: 0
At teksten er blevet censureret er et litterært kneb fordi jeg ikke aner om man kan skrive om de her ting, de giver så at sige ingen mening uden for trippet.

Jeg må indrømme at tidsperioden er halvt opdigtet. Jeg kan ikke huske hvornår det startede og hvornår det sluttede. Men det er også kun den mest intense del af trippet jeg har inkluderet. Resten var som sagt uinteressant. Jeg er så sikker som jeg kan være på at det var LSD, det er det mest intense jeg har prøvet i mit liv.

Det er efterhånden et par år siden det skete, men jeg tænker det har hjulpet mig igennem rigtig meget. Det har konfronteret mig med en stor del af min dødsangst og angsten for at være ene i verden. Det er ikke fordi jeg mener psykedeliske substanser giver nogen svar på de spørgsmål os mennesker må have, men de viser mig den rigtige retning, og så må man selv gå distancen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team