Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 mar 2014 20:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 mar 2014 18:11
Indlæg: 12
Substans/er: LSD, og hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
i alt til 3 dråber og kan ikke huske om det var en eller flere joints

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Havde det godt på det tidspunkt mente jeg selv, var gået fra en kæreste som jeg ikke havde det godt med et par måneder før så alt var begyndt at køre igen, fået ny lejlighed, nyt fantastisk job osv.

Triprapporten
Første gang jeg skulle tage LSD. De fleste i grubben havde prøvet det og fortalt hvor sjovt og fantastisk de havde haft det på festivallerne, og har længe gerne ville prøve det.
Så da mig og to venner valgte at tage til skovfest, spurgte de om jeg også var med på dråber eller om jeg skulle have noget andet. Og jeg kunne mærke jeg ville have LSD, og jeg glæde mig virkelig til at se syner som de havde fortalt det!
^Det skal så lige siges at jeg var så klar på at prøve noget nyt, selvom jeg ikke anede en skid om det eller hvad det kunne gøre eller hvad jeg selv skulle gøre og føle, og hvad et badtrip var. Jeg havde hverken spurgt ind til eller sat mig ind i LSD overhovedet, fordi det har jeg ikke at gjort med andre stoffer, har altid taget det som det kom jeg havde aldrig oplevet at få det mærkeligt eller underligt (selvfølgelig når jeg har taget for meget og ligger og raller, men der stopper jeg bare med at tænke) har altid nydt mine omgivelser og aftener så havde aldrig forestillet mig hvad der kunne ske..
Dem jeg var sammen med havde endda meget styr på det, de havde taget det flere gange, og havde både læst og oplevet meget om det så derfor følte jeg mig tryg ved at tage det med dem. Her får i historien så godt som jeg nu husker den

Start på trippet...
Efter vi havde hentet hvad vi skulle bruge tog vi den første på vej hjem ad. Kunne ikke rigtig mærke noget til at starte med, men da vi kom hjem til mig valgte vi at tage op og handle, og jeg har aldrig haft det så sjovt inde i et supermarked før, det var ligesom at opleve en første gangs skævhed, vi opdelte os da vi skulle have forskellige ting. Jeg kunne simpelhen ikke lade vær med at smile, begyndte også at gå derinde og småfnise for mig selv, følte jeg skulle se og røre ved så mange ting, og alt bare var sjovt og der var så mange farver som var så flotte.
Det var stadigvæk en meget mild blæser da vi havde fået handlet og kom hjem til mig igen. Ikke så længe efter valgte vi at tage en mere da vi nu skulle afsted mod byen.
Vi tog bilen, og efterhånden som vi kørte kunne jeg mærke jeg blev mere og mere blæst, kan huske jeg fik helt vildt griner på fordi det lignede at bilerne foran os hoppede på vejen og jeg syntes det var det vildeste! :D .. så kan jeg huske jeg kigger ud af vinduet, og ser vi køre forbi et af de der blå skilte på motorvejen, og næste gang jeg kigger ud af vinduet står der det samme på skiltet, og sådan gør der så på alle skiltene, og så bliver jeg forvirret og spørg dem om hvad det er for noget? De siger det er syren som sparker ind, og så tænker jeg bare ok det sgu lidt mærkeligt med fuck det.
Vi køre fra ved sådan en snoet vej og fik en kilden i maven som om jeg var i en karrusel, det var den sjoveste køre tur jeg nogle sinde har haft! Men kan huske at det så ud som om de faldt i søvn flere gange så jeg råbe PAS PÅ VÅGN OP, men de siger det var mig som var helt væk..
Vi får sat bilen og vælger at tage toget, og det var også det vildeste at køre igennem tunnellen, den føltes uendelig og meget spændende, utroligt hvad der kan ske ved grå vægge på sådan et stof altså!

Da vi kommer ud fra toget og går mod stedet syntes jeg stjernerne er så flotte, som om de lyser meget mere op, og alt på den tur er bare glade tanker og vi hygger os utroligt meget, for mig lignede det at der var sat lyskæder op hele vejen på hegn og så videre, det hele var så nyt og spændende for mig.
Da vi er 200-300 m fra stedet kommer der nogle mod os og siger der er fyldt med pansere derhenne så de to andre får nøjer på og kan se politi alle steder så de ville ikke derhen, jeg ville gerne og kunne ikke se nogle overhoveder, så vi vender om.
Kan huske vi tager en taxa derfra, og da jeg sætter mig om bag i sammen med den ene ven, er jeg helt sikker på vi sidder i cash cap, lys og lyde og synker helt ned i stedet og smiler og griner bare, vi har gang i en samtale jeg ikke husker men sjovt havde vi det.
Da vi omsider sidder i vores egen bil igen tager vi 3 dråbe, kan huske jeg siger at jeg har det for nice så ved ikke om jeg har lyst til en mere, hvor de så siger jeg får det endnu vildere af en til, så jeg tager den uden tøven.
Da vi lander på p-pladsen og bilen stopper får jeg det underligt, der kommer en masse lugte og følelser ignnem. Kan huske at lugten af lort var ekstrem stærk, og jeg føler de har mindfucket mig og vi har siddet i bilen hele tiden, de fortæller mig at vi altså ikke har siddet i bilen og har været afsted, men det er stadigvæk ikke helt det jeg føler.
Når men så kommer vi hjem til mig igen og sætter musik på og hiver godter frem på bordet af forskelligt drikkelse og ædelse. De føre mig hen til forskellige ting i lejligheden som jeg skal se og forstå. efter lidt laver vi en joint, og mens de ruller den har jeg et tæppe på, som jeg også ruller mig ind i, og da de tænder for den er det som om mine fødder bræder, vildt sjove ting man kan mærke.
De fortæller mig at jeg skal lade vær med at bekymre mig om hvordan de har det, og tænke på hvad jeg selv vil og hvordan jeg har det.
Da vi ryger kan jeg ikke rigtig beslutte mig om jeg har lyst til at ryge eller ej, og sådan bliver det med alle ting lige pludselig. Så finder jeg så en øl frem fra køleskabet, og har aldrig smagt noget så fantastisk!

hmm men efter noget tid starter det for alvor....
Jeg havde det som om jeg var fanget i nogle små øjeblikke hele tiden, og at hver gang jeg var fanget i et øjeblik "fangede" de mig og satte mig tilbage, det er rigtig svært at forklare.
Og kommer i tanke om jeg havde læst en quote tildligere hvor der stod "create your own dream, ore someone else will hire you to create theres" - så det var jeg helt sikker på skete. Jeg ville ikke have de var i nærheden af mig, men det var som om når jeg gik over til en ting flere gange var det det samme som skete igen, og hvergang de ville give mig noget at drikke ville jeg ikke have det og slog ud med mine arme. Da jeg gik ud på toilettet var jeg helt sikker på de havde fanget mig i et "øjeblik" igen, og havde puttet toiletbørsten ind i munden på mig selvom jeg ikke kunne se dem, som om de snød mig hvergang de lavde noget nyt til mig. og det irriterede mig at de blev ved med at følge efter mig.
Jeg græd og spurgte hvad de gjorde ved mig, og bad dem om at stoppe hele tiden mens jeg gik forvirret rundt om mig selv, og sagde de skulle tage den ud af min mund. De sagde så; jamen hvad er det vi skal stoppe med, hvad er det vi har puttet i din mund, vi er dine venner vi vil ikke gøre dig fortræd - det gjorde jeg blev mere og mere bange, og var helt sikker på de mindfuckede mig og gjorde alt muligt ved mig. ved ikke hvor længe det her vare men det føltes som en evighed!! var helt sikker på at de også puttede deres .. jaaa hmm ... langt ned i halsen på mig, og faktisk udnyttede min tilstand.. fordi de kunne fange mig i mine øjeblikke, hvor jeg så ikke kunne se hvad der skete, men ja jeg kunne føle og smage hvad der skete.
Mens alt det her sker kan jeg huske min ene ven havde nævnt tidligere at man selv kunne bestemme hvor blæst man ville være, så derfor prøver jeg at tvinge mig ud af min blæser, og det resultere så i at jeg føler og ser jeg bliver rødglødende, snore rundt hele tiden imens jeg bla. falder på gulvet, og ligepludselig står jeg op, og så ind i vægen, i døren, ud på badeværelset, slår hovedet på toilette, og så kommer de ud og jeg spørg dem hvad fanden der sker, og de siger jeg ikke skal tænke over det, men jeg tvinger mig selv mindre blæst stadigvæk, og det her gør virkelig ondt i både hoved og krop men jeg vil virkelig finde ud af hvad fanden der sker, og jeg tror på at hvis jeg bliver med at at gøre sådan her så finder jeg ud af det. Det næste der sker at jeg snore mig op igen og lige pludselig er vi alle sammen i sengen. så er det som om det hele er mørkt og jeg slapper af. men så bliver det for mærkeligt igen og jeg snore igen, og den her gang snore jeg mig op så jeg sidder op, har åbenbart ligget under dynen med hovedet, og så spørg jeg hvad der sker, og de siger jeg skal lade vær med at tvinge mig ud af blæseren, og så kan jeg se dynen bliver taget væk og jeg forsvinder ind under den igen. Kan ikke huske så meget mere, andet end jeg skiger de skal stoppe og lade mig være flere gange.. Jeg har det virkelig ubehageligt og føler mig skidt til pads. Tager også min morgenkåbe på og køber barfodet udenfor hvor de følger efter mig men jeg vil bare have de lader mig være. De får mig så snakket til ro, men da vi er på vej ind, løber jeg fra dem igen. Og det sker flere gange er ikke sikker på hvormange 2-4 gange vil jeg skyde på.
Tilsidst ender det med jeg jeg sætter mig i et hjørne og siger de skal gå hjem, siger jeg ikke vil have dem i min lejlighed mere... da de går åbner jeg døren og ser om de virkelig gå, og der får jeg det som om jeg skal følge efter dem. Jeg får at vide at når jeg vågner skal jeg ryde op og tænde for tv'et og ringe til dem.... Men det er som om det ikke hjælper at de er gået, som om jeg stadigvæk kan høre om føle dem i lejligheden.. Så begynder jeg at tape lejligheden til så jeg ville kunne se hvis de er der, og så sætter jeg mig ud i min have fordi der føler jeg at jeg kan være lidt alene og se hvis de kommer ind fra den anden side.
Men det er morgen så folk beynder at snakke og gå med deres hunde osv. så de kan også se jeg sidder der med tæpper og alt muligt så jeg går ind i seng og ruller mig ind i min dyne og prøver at få styr på mit hovedet. Men det er som om jeg føler jeg bliver nødt til at ryde op NU så det gør jeg. da jeg er færdig ligger jeg mig ind under dynen igen. Og så ringer mit vække ur på mobilen. jeg slår det fra og tager mig en smøg og ligger mig igen ligger der længe men det er som om tiden står stille. lidt efter kigger jeg op, og så ringer uret igen og der står det samme, og jeg tager mig en smøg og ligger mig igen, og det sker 3 gange og så bliver jeg endnu mere bange. så jeg slukker min mobil helt.. ligger mig helt tæt under dynen.. tror ikke jeg har sovet da man ikke rigtig kan det efter så meget syre, men da jeg føler mig nogle lunde "normal" går jeg i bad med alt mit tøj på og sidder bare derude og græder.
Jeg ringer så da jeg har været i bad, og den ene kommer tilbage, jeg fortæller ham jeg føler mig misbrugt osv. og han lytter og fortæller mig at hvad jeg har set og oplevet ikke er sket. og det kan jeg bare ikke forstå. Han spørg om jeg har tænt tv'et endnu og det har jeg ikke. Da jeg tænder det er der blå skærm, og det jeg har oplevet med at jeg har haft den lagt nede i halsen og at jeg kigger og råber stop og sådan. Da jeg siger til ham hvad der står, siger han at det ville da være underligt hvis der stod sådan noget - og mine tanker køre bare rundt og ved ikke hvad jeg skal forholde mig til. Vi vælger så at køre en tur, men lidt efter siger jeg at jeg bare gerne vil hjem og være alene..

^ Det er så min fortælling om det værste trip nogle sinde. Det har taget mig over et år at stå frem med den, og herinde kan jeg være annonym, og i kan måske fortælle mig lidt om hvorfor jeg har oplevet dette, og om det er mig som selv har kørt mig så langt ud, eller om man rent faktisk kan tricke en anden så meget til ikke at vide hvad der sker. En af grundene til jeg også står frem med det her er at efter så lang tid er jeg begyndt at spekulere meget over situationer, og oplever stadigvæk flashback med den sindstilstand...
Og har efterfølgende troet at når jeg var sammen med nogle, var det fordi det var dem jeg ville se, men at det i vikeligheden har været nogle andre. Men ikke når jeg er normal. Så har droppet alle former for syre og hash! Og hvis jeg får det skidt og folk spørg om jeg har lyst til noget eller om jeg har det godt, får jeg angst overfor dem og er sikker på de udnytter mig. syntes bare det er vildt det først kommer efter så langt tid.
Og har oplevet at høre fra en veninde da vi sad og røg hjemme ved hende (fordi jeg fik det underligt igen) "vi skal have dig noget mere væk fra din sikre zone", og en anden gang "der var så den første som brød mønstret", og "det alt alt for hurtigt det der", see (og så har der stået) "drømmefangeren" ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2014 22:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Det gjorde godt nok indtryk at læse sig igennem.. Det lyder virkelig ubehageligt, og jeg kan til dels relatere til det, altså oplevelsen af at være paranoid i et psychedelisk trip, og blive mistænkelig over for folk, misforstå ting osv. Det tror jeg der er mange der har prøvet.

Dine venner lyder til at have tacklet situationen meget fornuftigt (udover lige at give dig LSD uden at sørge for at du har ordentligt kendskab til det, eller andre lignende stoffer). Men lad mig lige slå fast, at det altså 100% er en oplevelse du har haft, og ikke er noget der har fundet sted i virkeligheden. Det lyder meget urealistisk at dine venner skulle behandle dig så ondskabsfuldt, i så sårbar en situation som du var i. Du er kommet til at jinxe det helt ud, og har ikke rigtig givet dem mulighed for at hjælpe dig, det skriver du jo egentlig også selv. Men det er selvfølgelig også svært at modtage hjælp fra nogle, som man mistænker for at have onde/udnyttende hensigter overfor en. Meget ærgerlig situation. Hvordan er dit forhold til de mennesker i dag?

Det er forresten et rigtig stort skridt du har taget, bare at skrive et langt indlæg om det herinde. På den måde kommer man ligesom ud med det, får bearbejdet det inde i hoved, og snakket med andre om det, hvilket er meget vigtigt. Hvis man forsøger at gemme sig fra oplevelsen, eller ignorere, så ligger det bare og ulmer i en. Og det tyder på, at du er sunket lidt ned i trippet efterfølgende, fx. det du skriver med at du oplever det samme mønster i andre sociale sammenhænge. Og det vil jeg tro skyldes, at du ikke har 'arbejdet' med oplevelsen efterfølgende. Hvis du ikke rigtig føler at du har nogen at betro dig til IRL om alt det her, så kan en psykolog helt sikkert være en hjælp.

De der stemmer du til slut skriver om, var det nogle ting som din veninde udtalte, eller føltes det som om hun sagde det, eller var det en stemme i hoved, eller hvordan skal det forstås?

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2014 23:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 mar 2014 18:11
Indlæg: 12
Hej, tak for dit svar og gennemlæsning.

Mit forhold til dem idag er helt fint, det har dog også taget tid at nå til det niveu igen. Jeg havde dårlig samvittighed over at have beskyldt dem for så mange ting, men samtidig ikke da jeg var sikker på at det var fordi jeg vidste noget de ikke ville indrømme over for mig.
- men til gengæld hvis jeg er i en gruppe af flere mennesker som jeg ved har taget en del lsd, kan jeg godt få det underligt fordi jeg tror de ved mere om det her end jeg gør. og at de så kan mindfucke mig og overtage showet hvis du forstår - og så kan jeg ikke rigtig forholde mig til det hele og går og undre mig meget igen og så har jeg ikke lyst til at være der da jeg vender alt inde i hovedet. Og så ender det somregl med jeg får dirren i kroppen og trykken for hovedet igen.

Tak, jeg følte at jeg ville skrive det herinde da jeg ved der er mange brugere som har oplevet en masse forskelligt, enten dem selv eller deres bekendte så ville meget gerne have en masse feedback fra jer.

Tror nemlig også jeg har prøvet at lægge det fra mig og glemme det, og det har jeg også fået fortalt ville være bedst hvis jeg gjorde det da det kunne ødelægge mig. Tror du at det er derfor jeg har oplevet det i andre sammenhæng? Fordi der ikke rigtig er kommet en afslutning oppe i mit hoved? Hvordan er din erfaring eller kendskaber omkring hvordan man kan komme videre fra et badtrip? Det er jo noget som har virket så virkeligt for mig at det åbenbart prikker til min underbevisthed så tit? Hvis jeg nu havde oplevet at jeg var ved at blive spist af trolde og drager havde det nok været noget nemmere da det er meget fantasi agtigt.. Har læst mig frem til herinde at nogle har foreslået andre at tage en mildere dosis og så ligge sig ned et uforstyrret sted og få arbejdet med sig selv på den måde. HAr fået den forståelse at man går i gennem sine frygter når man er på det, er det det som er sket?
Har overvejet at søge prof. hjælp, spildte bare mange penge og tid sidst jeg havde en da hun først efter mange gange fortæller mig hun ingen erfaring har med nogle former for euforiserende ting. Så det droppede jeg helt efter hun havde siddet og fyldt mig med en masse jeg så slet ikk kunne bruge.

Det er ikke stemmer som sådan, det er ting jeg har oplevet.
Første citat skete da jeg sad sammen med min veninde og vi havde blæst og ville røge en joint. Og så var det hun sagde det med ud af den sikre zone, hvor jeg spørg hende om hvad hun mener, hun smiler bare og giver mig jointen og siger jeg skal ryge.
Anden citat skete da vi sad en flok på 7 hvor jeg kendte 3 af dem godt, og havde kun set de andre 3 en gang eller to. Det var imens vi sad rundt om bordet og varmede op.
Tredje citat skete en anden gang da jeg og en anden flok sad og varmede op inden vi skulle i byen, hvor jeg åbenbart også må have brudt mønstret?
Fjerde citat skete da jeg var ude og gå med en som jeg havde røget med tidligere på dagen, og havde fået det rigtig underligt i hans tilstædeværelse hvor jeg følte at der skete noget helt andet omkring mig, så nærmest mine omgivelser ikke passede med hans, da jeg havde hørt ham sige noget, men da vi var gået fra det stedet af, er det han beder mig om at kigge og se hvad der står


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2014 01:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har trippet rigtig mange gange og har haft et hav af bad trips, men aldrig med så hårde eftervirkninger. Jeg føler virkelig med dig. Jeg har haft tunge tanker og en dårlig stemning efter et bad trip, men noia har jeg aldrig oplevet efter trippet har lagt sig. Jeg TROR, at du (måske ubevidst) tillægger dine oplevelser fra trippet for stor værdi. Jeg plejer at sige til mig selv, at det der sker i trippet, bliver i trippet. Det betyder, at ligegyldigt hvor mange mystiske og meget virkelige forestillinger et trip kan frembringe, så er det stadig STOFFET der fucker med dig. Alt hvad du oplever i et trip, skal forstås i den kontekst, det betyder at de forestillinger om bestemte folk og situationer man får i et trip, ikke nødvendigvis er rigtige (-og sjældent er det).

Jeg er HELT sikker på at du kommer videre, men det er satme hård kost sådan et bad trip, især det første. Det skriver jeg ikke for at lokke dig ud i et nyt trip, men bare for at fortælle, at det KAN lade sig gøre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2014 18:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2014 17:46
Indlæg: 0
Hej funone,

Jeg kan relatere utroligt meget til din historie og eftervirkninger.

Jeg sidder lige med en kammerat og vi ville læse triprapporter, fordi han er interesseret i det. :P

Mit trip er 2 år siden nu, og jeg kan stadig komme i nogle ubehagelige situationer dagligt, dog er jeg begyndt at kunne klare tanken om at det nok aldrig bliver anderledes. Jeg har også overvejet psykolog nogle gange jeg har haft det slemt.

Det forholder sig sådan at jeg tog et LSD trip, der gik galt. Det minder en smule om dit, så du er ikke i tvivl om hvordan jeg ca. har haft det.

Nogle af disse "øjeblikke" sker stadig... Men jeg VIL finde en forklaring på hvad der bliver ment med det folk siger. Ofte har jeg bare glemt hvad jeg snakkede med kammeraterne om (pga. hash etc.).

Har et eksempel, hvor jeg på arbejdet sad i en lastbil bagi. Vi sad 5 i lastbilen, og skiftedes lidt til at sidde oppe ved chaufføren. Da det tilfældigvis bliver min tur siger han "Ej, skal jeg nu sidde med den syge?" - Sådannogle ting misforstår jeg, og har svært ved at finde ud af at det eneste han mente var i forhold til at jeg havde gået og snøftet lidt hele dagen.

Det sker oftere og oftere jeg finder forklaring på episoderne, hvilket jeg mener er fremskridt, men det har været en lang kamp, og bliver det nok også de næste par år.

Nu har jeg ingen stor uddannelse som psykolog, men mit råd ville være at droppe alt rygning i 6 måneder. Det hjalp mig utroligt meget. :P

Jeg er så skide heldig at jeg har venner og en kæreste der støtter meget, samt min kammerat, har selv været ude i miljøet, så han ved hvad han snakker om.

Nu ved jeg ikke hvor længe siden det er, men må ligemeget hvad, er det super flot at du kan dele det med os andre - Jeg har ikke haft modet endnu, men det kommer nok en dag, så andre som mig kan se at man ikke er den eneste.

Tak for indlægget, det var en fornøjelse.

- Jeg vil vise denne tråd til min kæreste næste gang jeg ser hende!

Peace :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2014 18:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 mar 2014 18:11
Indlæg: 12
Hej Darfy Duck..
Dejligt du kan relatere til det, eller det ved jeg ikk om man kan sige, men du ved sikkert hvad jeg mener ;)

Har det også stadigvæk på samme måde med de "øjeblikke" og lige for tiden har jeg mange Deja Vú, ihvertfald 4-5 stks om dagen så det er bare great! De er lidt svære at ignorere, men hvis jeg ikk gør det får jeg det bare værre :)

Det er et meget godt eksempel du kommer med, fordi de viser dig hvor hurtigt dine tanker kommer den gale vej, jeg ved hvad du mener. Det er ikke sjovt fordi man ligger alt for meget i det. Men igen, det er svært at styre, men det må jo være fordi det er noget som rammer undebevistheden, så ved ikk helt om det er nogle tanker om en selv man ikk har fundet en afslutning på. <- Og mens jeg skrev det gik det lige op for mig hvad det egenligt var jeg mente! :D hmm .. men selvom det kan være et prik til underbevistheden er det stadigvæk svært at finde svar på "hvorfor" ..

Altid noget du er i forbedring på egen hånd, jeg er selv på vej, men jeg prøver at lade vær med at finde en forklaring, fordi det gør bare det hele endnu værre for mig, så at du kan komme frem til det er fedt! Jeg har selv overvejet psykolog mange gange, og gør det stadigvæk.. Især i stressede perioder fordi der er det virkelig slemt!

Jeg har ikke røget i snart et år, jeg er dog hoppet i et par gange (ikke mere end 10, og det gælder også med hvæs) og det hjalp mig super meget! Det var godt at få det ud af systemet

Dejligt du har nogle omkring dig som kan støtte dig igennem alt det her, for det er vigtigt at have nogle at gå til som ved hvordan du har det. Nu flere man skubber væk pga det her, nu værre får man det fordi man lukker sig helt inde i sig selv :)
Folk og deres kommentare herinde har været super hjælpsomme, så jeg syntes du kan prøve at læse dem igennem engang når det lyster :)

Keep ya head up 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2015 10:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
Kæft en oplevelse! Hatten af for at du tør stå frem og fortælle den, men forstår udemærket du søger en afklaring da det er nogle grimme ting at tænke om sine venner, dem der ellers skulle passe på dig igennem trippet som de sikkert også har prøvet! :)

Jeg har aldrig selv prøvet LSD men har hørt/læst lidt om det og snakket med flere som har prøvet det og ønsker også selv at prøve det, men jeg ville aldrig turde tage det i kalder "Dråber", jeg går ud fra i snakker om flyvende ren LSD?

Jeg har selv tænkt mig at indkøbe nogle Albert Hoffman 250ug hvor jeg vil nøjes med enten 1/4 til 1/2 mærke til en begyndelse, og jeg venter gerne 4-8 timer før jeg tager den anden kvarte for ikke at ende med at få for meget.

Jeg så i et program forleden på DR "Sandheden om LSD" at de anbefaler et trip 14 dage efter et badtrip for at rense ud, jeg har gennemlæst alt du har skrevet og læst alle kommentare og jeg har ikke set andre foreslå dette?

Nu er jeg selv totalt grøn så tag det lige med et gran salt, spørg de venner du føler du kan stole på som har kendskab til det.

Held og lykke herfra med din tilstand, håber du får det bedre da det lyder til du har fået tilegnet dig noget negativt fra dit sidste trip.

Kærligst Spotten


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team