Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 mar 2014 18:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2005 19:23
Indlæg: 59
Substans/er: LSD, Cannabis
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 mærker LSD, en halv joint med skunk og hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Mit første LSD-trip foregik 1½ måned tidligere, på en af de koldeste dage i vinteren. Set/setting var ikke så optimale, for jeg ville helst være udendørs, men det endte med at vi blev inde pga. kulden. Trippet kom aldrig rigtig til live.

Det kom det dog virkelig denne gang! :rocking:

Det startede med, at jeg og en ven mødtes lørdag eftermiddag og tog mærkerne i munden på Nørreport St. omkring kl. 14:30. Herefter tog vi metroen til Christianshavn og slugte mærkerne efter at have haft dem i munden i 10-15 minutter. Vi havde planlagt at ryge en joint på staden ca.1 time inde i trippet. Vi havde ikke røget på første LSD-trip, og vi var bevidste om at det muligvis ville blive lidt overvældende, så vi var enige om at tage det stille og roligt med jointen. Desuden havde vi ikke røget siden nytår, så der skulle helt sikker ikke meget til, for at give effekt. :)

Eftersom det var lørdag eftermiddag, vejret var nogenlunde lunt og solen ville skinne hele dagen, var jeg rimelig sikker på at staden ville være halvproppet med både turister og rygere, hvilket også var tilfældet. Efter at have stået i en kæmpe kø til en hashbod, fik vi købt noget skunk og noget "luksus marok", hvorefter vi slog os ned udenfor Nemoland så vi kunne få mixet en troldmand.

En lidt underlig come-up fornemmelse var nu mærkbar mens jeg ristede en cigaret til jointen. Om denne come-up fornemmelse var medvirkende til at jeg kom til at brænde et hul i cigaretten under ristningen ved jeg ikke, men det er sjældent at jeg ikke har styr på at riste en smøg perfekt. Fik dog ristet en ny som blev helt fin. Vi sad derefter lidt og slappede af i solen, og besluttede at vi egentlig hellere ville finde en ledig bænk nede ved søen og ryge den lidt mere afsides. Vi havde nu lavet en ret stor og potent troldmand som vi fik sat gang i, mens vi hørte noget Neelix på en lille medbragt højtaler, som spiller overraskende godt. Da vi ikke havde prøvet at blande LSD og cannabis ville vi som sagt tage det stille og roligt, og vi fik stille og roligt røget halvdelen, hvorefter vi slukkede den og afventede. Det var en vild joint så der gik ikke så længe før vi fik et mindre grineflip over et eller andet jeg ikke kan huske ^^

Det var nu over en time siden vi havde indtaget de 2 mærker, og LSD'ens effekter begyndte så småt at komme rullende! Vi slukkede musikken og gik så en tur langs søen ved Christiania. Den visuelle effekt blev tydelig mens vi gik langs søen. Mit synsfelt føltes lidt mere vidvinklet, ledsaget af en svævende bobbelfornemmelsen. Jeg kunne samtidigt mærke på min ven, at han ikke var så glad for at gå rundt langs søen blandt så mange mennesker. Han kunne ikke rigtig hvile i sig selv, og var urolig over om folk kiggede på ham. Alligevel blev vi enige om at tage bussen ind til Hovedbanegården, for at rende lidt rundt inde i centrum og tjekke byen ud i vores nye tilstand!

Den korte bustur var ikke så nævneværdig, men da vi var fremme begyndte det virkeligt at blive fascinerende.

Vi gik fra Hovedbanegården til Rådhuspladsen og gennem Strøget mens LSD'en tog til i styrke.
Vi var nu kommet frem til Københavns Byret, som var helt ekstremt fascinerende at se på. Dens store søjler blev skiftevis tykkere og tyndere i en bølgende rytme og mønstrene og udskæringerne i loftet bevægede sig ind og ud ad hindanden. Hele facaden var dækket af skiftende geometriske mønstre og dens konturer skiftede mellem at blive lysere og mørkere og havde en fed 3D-effekt. Jeg syntes også at bygningen virkede helt gigantisk og ligefrem "breathtaking". Jeg stod nok i 15-20 minutter og iagttog den bygning. :D
Billede

Fornemmelsen af LSD'en i kroppen var meget klar nu, og det var omkring 2½-3 timer siden vi havde indtaget mærkerne. Jeg besluttede at det ville være en god idé at få lidt mad, jeg havde dog ingen anelse om hvad det skulle være for noget mad. Vi havde meget svært ved at tage stilling, men vi fandt pludselig på at prøve at tage på "Cocks & Cows" som er en burgerrestarurant.

Hele området ved Storkespringvandet så nyt og anderledes ud, men det lykkedes os at finde frem til restaruranten hvor vi kom ind ad døren med kollosale pupiler og forvirret fik bedt om et bord til to. Ved bordbestillingen kom jeg samtidigt til at træde tilbage og opdagede at jeg stod på fødderne af en mand bag mig - det var ikke så heldigt, men jeg fik hurtigt sagt undskyld og han tog det forholdsvist pænt ^^

Restauranten havde ingen ledige borde, men vi skulle sandsynligvis kun vente 10-15 minutter så vi blev henvist til deres bar i underetagen. Baren var meget mørk og grotteagtigt indrettet og med to masker hængende på væggene. Dette blev selvfølgelig forstærket helt vildt af LSD'en så der virkelig opstod en bizar grottestemning! Efter 10 minutter i grotten blev vi henvist til et bord ude i et stort gennemsigtigt plastiktelt i restaurantens gård. Det var ret overvældende pludselig at skulle sidde og spise på en restarurant omringet af borde med spisende gæster! :shock:

Da tjeneren kom med menukortet var det fuldkommen uoverskueligt at fatte noget som helst på kortet. Bogstaverne var ikke ligefrem rolige og min evne til at fokusere var meget ringe. At forstå simpel tale var udfordrende, og at tjeneren talte engelsk gjorde det bestemt ikke nemmere. Interaktionen mellem os og tjeneren blev helt igennem akavet og vi var ikke meget for at have øjenkontakt med ham. Det lykkedes dog min ven at få bestilt en burger og en stor cola, og jeg havde lige præcist overskud til at sige "same". Jeg tror virkelig jeg har set blæst ud da jeg pegede på kortet og sagde "same". Det var ikke noget der gik mig synderligt på, men det var ret så akavet. ^^

Der gik måske 20 minutter før tjeneren kom med maden - det lignede fuldstændigt plastikburgere! Jeg kiggede meget skeptisk på min burger og grublede over hvordan jeg skulle spise den og om det overhovedet var realistisk at spise det hele. Jeg kiggede mig omkring og så at alle folk spiste med kniv og gaffel, så det ville sikkert se besynderligt ud hvis man begyndte at æde løs med hænderne hvilket ellers virkede mest oplagt. Det ville sandsynligvis heller ikke have været et kønt syn, så valget faldt på kniv og gaffel som alle andre. At benytte kniv og gaffel var dog en yderst kompliceret sag, men vi fik langsomt men sikkert indtaget vores burgere, som i kampens hede blev fuldstændigt massakreret ud over vores tallerkener. :P

Efter maden var betalingen endnu en forvirrende udfordring og jeg begav mig derefter halvsvimmelt ud på toilettet. Væggene på toilettet kørte rundt og jeg stod et godt stykke tid og stirrede ind i mine kulsorte øjne i spejlet, mens jeg observerede hvordan der gled skygger og bølgende mønstre over mit ansigtet - det var ret vildt, men ikke skræmmende, tværtimod.

Efter restaurantturen var det så småt begyndt at blive mørkt og vi gik tilbage gennem strøget til rådhuspladsen og observerede byens nye aftentilstand. Her gik vi lidt frem og tilbage, indtil vi gik ind på Heidi's Bier Bar og bestilte en fadøl hver. Det var nu 6½ time efter indtagelsen, og her begyndte vi langsomt at føle os mere normale og fokuserede. Dagen endte med, at vi ringede til en ven og var på forskellige barer hvor vi mødte nogle andre bekendte.

Alt i alt en vildt fascinerende, surrealistisk og til tider udfordrende dag. Jeg fik virkelig set København i et andet lys. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2013 13:48
Indlæg: 5
Wow, det lyder sørme underholdene! Jeg tror dog ikke at jeg ville turde dette, men sikke en fed oplevelse som i må have haft! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2014 10:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Haha! Sjov og god rapport, lyder til at have være fedt. Der er noget vildt nice over bare at kaste sig ud i random ting på syre xD

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team