Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 aug 2015 04:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
Hej.

Dose : Hanuman 216ug labtestet LSD og nogle hashjoints.

Set/settings: Alene hjemme, jeg er lidt asocial men jeg føler mig ret bevidst om mig selv og kender mig selv ret godt også psykisk, og jeg følte LSD ville være et værktøj der kunne hjælpe mig med at forstå dette vidunderlige univers vi lever i.

Jeg havde dog min mor i baghånden som vidste jeg skulle prøve dette og var klar hvis der skulle være det mindste, ret sej mor jeg har! :)

Først fik jeg noget fake LSD hjem som ikke virkede, skulle være 1250ug, men jeg kunne æde det hele og kun fornemme noget, jeg havde MEGET store forventninger da jeg følte dette LSD kunne give mig svaret på alle de ting jeg har gået og tænkt på hele livet, men dette gav bare en summende fornemmelse, og jeg oplevede intet sådan set, jeg tror placebo'en måske spillede mig et puds.

Jeg var så heldig at opleve LSD for første gang i mine 36år i tirsdags, jeg vil her forsøge at beskrive hvad jeg oplevede, og om jeg oplevede min egodød eller var meget tæt på.

Nå, det startede med jeg fik noget LSD hjem kaldet Hanuman 160ug, disse mærker er testet til 144ug og jeg startede forsigtigt ud med et kvart mærke, det gik nok en times tid og så tog jeg den anden kvarte og ventede 1 times tid mere og jeg følte ikke der skete noget, så jeg tog det andet halve mærke, lidt for kåd og ventede noget tid og tænkte så fuck it og tog et halvt mærke mere så jeg var oppe på 1½mærke da jeg havde snakket med en gut om at LSD hurtigt sætter ens tolerance op, og blev måske en smule overmodig. Jeg ender så med at sidde og snakke med denne person over en chat og han linker til nogle billeder som folk havde lavet på LSD og jeg begyndte pludselig at finde dem ret spændende, og så fik jeg også nogle billeder der flashede og der kom trippets begyndelse og jeg prøvede så at snakke videre med denne gut på denne chat og det ender med jeg sidder og får den største griner på og kan dårligt skrive med ham længere og han sidder og får sig en stor griner i den modsatte ende over de mærkelige ting jeg pludselig begynder at skrive da jeg har mistet logikken og ikke helt ved hvad jeg fik skrevet, jeg fik desværre ikke gemt denne samtale.

Nå jeg begynder pludselig at se ting som ikke er der, f.eks stod der pludselig en lille drage ved siden af min computer mens jeg sad og skrev kunne jeg se den ud af min øjenkrog og jeg prøvede så at kigge på den, men pludselig var det et æsel og jeg var FÆRDIG af grin og kom så lidt igen til mig selv og fik vildeste griner på over hvordan jeg tiltede rundt og ikke fattede hvad der skete, jeg prøver så at samle mig lidt sammen og holde fast i mig selv mens jeg forsøger at chatte videre, det ender så med computeren pludselig blev levende og knapper blev til ikoner jeg aldrig har set i mit liv og de flyttede sig rundt som om de legede tagfat med mig, og jeg måtte samle mig sammen og skrive jeg måtte logge af da det begyndte at overtage mig, han nåede lige at sige jeg skulle tage noget tøj på og gå en tur, og da jeg gjorde dette følte jeg at verden var blevet meget større end jeg kunne rumme og blev lidt forvirret og farede lidt vildt men endte med at komme over til min mor som bor lige i nærheden og lige sige ”hej alt ok jeg er fløjet igen”, jeg tripper så rundt ude i mørket og pludselig ved jeg igen ikke hvor jeg er og farer igen vild for at vågne op et eller andet sted som om jeg var faldet omkuld og gået ud, og så finde vej hjem, fik låst mig ind, trippet overtog mig TOTALT på dette tidspunkt og jeg gik lidt i panik da jeg var helt overbevist om jeg skulle DØ nu, altså rigtigt dø, fysisk! Så jeg panikker og tager noget rivotril da jeg har hørt de bruger det til folk der kommer ind på den lukkede som en slags modgift mod LSD, jeg følte jeg skulle sige farvel til min mor så fik fumlet tlf frem og ringet til hende og hun kom så ned og sad bare roligt og var der for mig, hun har selv prøvet det og ved en del om LSD så derfor følte jeg mig meget tryg, jeg KLAMREDE mig fast da jeg troede jeg ville dø hvis jeg slap, jeg følte mig på dette tidspunkt KOMPLET RAVENDE SINDSYG, jeg troede virkelig jeg var blevet gal og aldrig ville komme tilbage, jeg følte jeg kunne vælge imellem at flyve væk som en sjæl eller bliver her, det var som om HELE min krop den nu græd, det VÆLTEDE ud af mig, næse, øjne, og hele kroppen, jeg havde nu en følelse af at jeg forstod ALT, som om jeg forstod hvordan hele universet hænger sammen, og jeg sad også og sagde nogle ting til min mor om hvor fantastisk det hele var og jeg følte en form for udrensning af negative ting som jeg virkelig har trængt til i MANGE år efter psykiatrisk behandling med zombie medicin, og jeg mener ikke jeg fejler en skid. men da rivotrilen begyndte at virke, kom jeg stille og roligt ud af trippet igen og blev ret hurtigt nogenlunde normal igen selvom jeg var påvirket fra 21:50 til kl 6.40 og måske lidt længere, men det var bare små visuelt når jeg lukkede mine øjne, måske bare fordi jeg var så overvældet over det jeg havde oplevet.

Jeg røg en masse joints for at kunne sove, men jeg kunne ikke slippe alle de tanker jeg havde omkring denne voldsomme oplevelse jeg havde haft, men det endte med jeg fik sovet lidt alligevel og det var den vildste søvn i mit liv, jeg sov så tungt som jeg aldrig har kunne sove. Og igennem dette trip, græd og grinede jeg mere end jeg nogensinde har gjort i mine 36år.

Jeg skal helt sikkert prøve LSD igen og har også fået noget pure white xtal hjem til næste gang på hele 250ug pr mærke, men der skal gå noget tid, jeg er stadig ikke kommet mig over den fede oplevelse jeg havde! :)

Var dette min egodød jeg oplevede, eller fik jeg revet mig ud af det?

På forhånd tak for feedback.


Senest rettet af Spotten 12 aug 2015 03:32, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2015 17:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2015 17:44
Indlæg: 89
Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Det lyder som noget af en tur, godt du fik noget positivt ud af oplevelsen og kom helskindet ud. Du kan sagtens opleve ego død i disse doser så det er meget normalt. Vil dog ikke anbefale 216 ug til en nybegynder 100-120 ug burde være nok til en førstegangs oplevelse og få en idé af hvad LSD er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2015 03:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
Acidprophet skrev:
Det lyder som noget af en tur, godt du fik noget positivt ud af oplevelsen og kom helskindet ud. Du kan sagtens opleve ego død i disse doser så det er meget normalt. Vil dog ikke anbefale 216 ug til en nybegynder 100-120 ug burde være nok til en førstegangs oplevelse og få en idé af hvad LSD er.


Hehe, det var det skam også! :) Jeg blev nok lidt for overmodig da jeg jo først fik falsk LSD eller meget mild LSD og havde store forventninger, sad bare og tiggede om at få det som alle beskriver som er så smukt at man dårligt forstår det! :)

Jeg har ladet mig fortælle LSD hurtigt ændre ens tolerance.

Tak for dit indput! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2015 15:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
en anden gang ville det være en god ide at researche lidt mere inden du tager den slags stoffer, hvis du har et mærke på 1250 ug som du tror er lsd så er det rimelig friskt at spise et helt, som du har fundet ud af så er 200 ug mere end rigeligt til en nybegynder, havde du spist 1250 ug lsd kan du selv overveje hvor voldsomt det havde været, det har ikke været et lsd mærke, nok nærmere et farligt research kemikalie som nbome eller lign som man helst ikke skal rode med, 30 minutters research kunne spare dig fra en overdosis og farlige efterligninger :)

lyder ellers som et spændende trip, vildt nok at mor lige agere tripsitter :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2015 22:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
Crime skrev:
en anden gang ville det være en god ide at researche lidt mere inden du tager den slags stoffer, hvis du har et mærke på 1250 ug som du tror er lsd så er det rimelig friskt at spise et helt, som du har fundet ud af så er 200 ug mere end rigeligt til en nybegynder, havde du spist 1250 ug lsd kan du selv overveje hvor voldsomt det havde været, det har ikke været et lsd mærke, nok nærmere et farligt research kemikalie som nbome eller lign som man helst ikke skal rode med, 30 minutters research kunne spare dig fra en overdosis og farlige efterligninger :)

lyder ellers som et spændende trip, vildt nok at mor lige agere tripsitter :)


Jeg kan se jeg ikke har fået forklaret mig ordentligt, det må jeg lige rette! :)

Jeg tog ikke 1250ug, jeg fik 5 mærker hvor det skulle være 1250ug samlet, jeg har senere fundet ud af disse mærker kun er på 10ug pr stk, så jeg havde fået 50ug LSD og betalt for 1250ug, jeg blev scammet på Silk Road Reloaded version 3, som FBI kalder "The Road To Prison", så efter den erfaring snakkede jeg med nogle som kendte til miljøet som henviste mig til Agora Market, og derinde fandt jeg så nogle seriøse sælgere hvor jeg nu har købt det LSD jeg skal bruge hvis man kan sige det sådan! ;)

Udover det, jeg synes selv jeg var FOR forsigtig med det milde LSD, jeg startede med 1/4 del af et af disse mærker som skulle have været på 250ug pr stk men kun var på ca 10 pr stk, så jeg har startet med ca 2.5ug LSD, derefter har jeg spist et kvart mere og så et halvt mere da jeg ikke kunne forstå der ikke skete mere, jeg havde jo som skrevet meget store forventninger til dette "stof" som folk kalder det, og blev klart skuffet over de snyde mærker jeg havde fået, så endet endte med jeg direkte kiggede efter kendte LSD mærker, nogle af de gode på markedet, og jeg fandt frem til Hanuman 160ug som er testet til 144ug, så det stolede jeg på var LSD og stolede på dosen, og jeg fik mig sgu noget af et trip af sådant 1½ mærke (216ug), jeg blev lidt for kåd pga den kedelige førstegangsoplevelse med "LSD", og når jeg siger det sådan er det fordi jeg er HELT sikker på jeg kunne mærke et eller andet, som om det summede ekstra når man røg en joint f.eks, og føltes fedt når man cyklede en tur ud i mørket, men jeg fik aldrig det vilde ud af det som jeg søgte, men det gjorde jeg så med disse "hanuman".

Jeg har nu også fået fat i nogle 125ug mærket kaldet "Elephant", og nogle andre nyere modeller som "GAIA", og "Orange Sunshine", de mærker som har set "Pure white xtal" LSD'et, tæt på det reneste man får som skulle være "Needlepoint" LSD, så vidt jeg har læst mig til her:

Citat:
Needlepoint -very pure(95%) white powerdery crystal,was available in small amount`s. The best of the best

White Fluff -Very pure(95%) white light flakes of crystal. Still around and the most sought after. very pure

Silver -Good and clean(85-90%)-light greyish crystal. Was an unbelievable amount of this around in the late eighty`s and early nineties. Very good stuff. My first thumbprint was this kind. If you ate acid in the 80-90`s you probably sampled some silver.

Amber -Decent(70%?) This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good.Lot`s a people worked with this crystal but I always would use silver instead since it was better and the same price.

Lavender -(60-70%?) light purple to almost black colored crystal. Like amber it varied batch to batch.

TJ (tornado juice) - purity unknown. I seen this shit in about four different colors and it always scared me. No experiance with it.

Champagne -(50-60%) black crystal, nasty stuff IMHO. I worked with it once and swore to never touch it again.


Jeg så godt de mærker du omtaler med mærkelige kemikalier blandet sammen, det er slet slet ikke noget for mig, jeg har ingen dødsønsker! :D

Jeg tror på LSD er et værktøj som et teleskop, teleskopet skaber ikke de ting man ser igennem det, det samme gør LSD ikke, LSD kan udløse latenter der ligger skjult dybt i en, så man skal sgu passe på hvis man ikke kender sig selv rigtigt godt, vil jeg sige.

LSD er ikke legetøj som man heller ikke lader børn lege med tungere værktøjer, som store køkkenknive, for det kan man nemlig dø af! :) Jeg er sikker på man ikke kan dø af LSD, men man kan blive sindsyg hvis vi skal kalde det for det, og det tror jeg er hele pointen med LSD, det handler om at gå fra forstanden for at forstå det hele, det skal opleves, men jeg synes man skal sørge for at være parat på at blive sindsyg og måske ALDRIG komme tilbage igen hvis man har et latent der udløser død og ulykke, men jeg tror samtidig en masse mennesker der har det svært, kunne have stor glæde af dette værktøj, der findes jo lande hvor det accepteres indenfor psykoterapi.

Det der skete i 60'er-70'erne, det ødelagde alt, LSD blev gjort til et sort får fordi DE ikke vil have vi siger dem imod.

Jeg er forundret over hvordan denne verden fungere og drives, og det drev mig til at prøve LSD da jeg synes den verden jeg normalt ser, ikke er særligt smuk eller skøn, men efter 1 trip på LSD, blev alt pludseligt smukt og vidunderligt og endda helt ufatteligt, virkelig en fed oplevelse selvom den var voldsom! :)

Forresten tak for omtanken, som du kan høre passer jeg meget på og lader tit andre der gerne tester alt, teste det før jeg tester det, lyder måske ondt, men hvis folk selv sidder og plager om at få det trip man ikke selv tør tage fordi der er lidt "lilla" skær på bagsiden og man straks tænker på "TJ" eller "Champagne"; jeg ønsker REN LSD, ikke efterligninger eller billigløsninger, ligesom den fed jeg ryger skal boble, hvis den ikke bobler er den ikke værd at ryge, ligesom LSD skal være et rent trip, ikke rodet som svampe tit bliver omtalt som.

Nå, kort historie lang! :lol:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team