Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jun 2016 22:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Så det her er historien om mit første LSD trip, som var den 11-06-2016 kl. 12:00. Vi er 2 bedste venner som tager 2 mærker LSD, og der er 3 andre venner og min kæreste med os ( hvor der så er to der tager mdma senere)

Så vi starter med at tage 1 mærke, vi fik at vide det var på 100 UG, men det måtte have været mindre, efter der ikke var så mange visuelle effekter efter 2 timer.
I starten lige efter vi tog det første mærke, kunne jeg mærke, at jeg havde meget mere energi og kommer i et meget glad humør. Vi beslutter os at gå en lille tur.
Vi begynder begge to at blive meget eventyr lystende, og vi har det rigtig sjovt. Da vi kommer tilbage fra den første gå tur (omkring kl. 13:30) Mærker vi ikke så meget igen, og vores set og settings er så gode, at vi beslutter for at tage mærke nummer 2, som er på samme mængde UG som det første mærke. Jeg begynder at føle mig utrolig glad, og vi beslutter os for at gå på tur igen.

Det begynder at kicke en smule ind. Vi går ind til en købmand for at købe lidt at drikke og spise. Alt lys og farver begynder at blive meget flottere, og det gjorde mig helt glad at kigge på de forskellige lys og farver. Da vi kommer tilbage fra tur nummer 2, begynder det visuelle at komme. Der er et spejl ved indgangen, og jeg virkelig fanget af det. Jeg begynder at kigge på selv og min ven, og det begynder at blive ret intens. Vi ansigt begynder at ændre form, og det blev nogen gange helt sløret. Jeg begynder at få andre øjne, og begynder at føle at jeg ligner ligefra en kat til en slange, til en ugle og også et rumvæsen. Min vens hår begynder at vokse og ændre farve, og han begynder at få en masse farvede prikker i ansigtet. Hans øjne ændre også størrelse. Jeg begynder selv at kunne se "elektroniske" linjer i mit ansigt i alle farver, hvor lyset bevæger sig igennem dem, og de spreder sig i mit ansigt. Vi bevæger os ud i haven, og der begynder at stå bogstaver i græsset, samtidig bevæger det sig. Farver begynder at blive intense, og giver mig nogle følelser, som jeg aldrig har følt før, det var helt umenneskelig. Skyer begynder at bevæge sig, og tager skikkelser som frøer, engle, fugle, mennesker, børn, og øjne (der var bare generelt øjne overalt). Jeg lægger ned med det halve af mit ansigt nede i jorden, og der skabes mønstre i græsset.jeg kigger på min hånd hvor jeg ligger ned, og den begynder at blande sig ind med græsplænen. Jeg begynder at miste følelsen af tid, og føler mig forbundet med alting. På et tidspunkt at det som om jorden og græsset tager fat i mig, men det havde jeg det helt okay med. Vi går inden for igen, og der er de samme "elektroniske" streger på væggen, som der var i mit ansigt. Der er øjne i både loftet og i gulvet.

Så begynder der at ske noget helt fantastisk. Jeg kunne mærke hvor folk var, og hvordan de havde det, og kunne virkelig mærke stærke følelser. Hver person har sin egen "farvefølelse". Altså, jeg begynder at kunne føle farver, og hver farve havde en unik følelse, som var helt umenneskelig. Vi tager på vores tredje gå tur, og ligepludselig begynder jeg at føle, at der er sjæle i forskellige objekter (Jeg fandt op til 4 sjæle). Den ene var et lille stykke træ, hvor det begyndte at tale til mig. Det var simpelhen en genfødsel af Eik Skaløe. Jeg følte en farverne lyserblå og guld, når jeg rørte ved den, og det føltes som om jeg kunne bøje og forme den som jeg ville. Vi kom tilbage i huset igen, og her finder jeg den anden sjæl, som var i et rødt blad. Det var bare virkelig smukt, og jeg nærmest se et træ inde i bladet. Det gav mig en virkelig stærk følelse, og jeg måtte bare vise og fortælle det til de andre.

Vi tager nu på en fjerde gå tur. En af mine venner, som bare havde røget lidt hash, tog mig op på hans skuldre, og det føltes som om jeg bare fløj. Her finder jeg den tredje sjæl, som lægger i en fortovs plade (ja, jeg er gået fra forstanden). Jeg begyndte banke på den, og den havde en helt anden følelse og lyd end de andre plader, det var helt fantastisk (Jeg kunne dog ikke tage pladen med hjem :mrgreen: ) Jeg begynder at tænke meget over livet, hvad jeg skulle med det. Jeg kom bare til en simpel konklusion, at det skal bare leves og nydes, og jeg skal sætte pris på alt det dejlige i mit liv. Nu fandt jeg den sidste sjæl, som var i en flot pink blomst, som også gav mig en ekstrem følelse, så jeg måtte bare have den med hjem. Da vi kommer hjem, havde de andre bestilt pizza. Min lugtesans begynder at blive ret stærk, og pizzaen duftede mega godt, og samtidig smagte himmelsk.

Sent på aftenen tager jeg mine sokker af, og står midt ude på græsplænen, og føler mig som et træ med rødder i jorden. Trampolinen i haven begynder at svæve og forsvinde når jeg stirrede på den. Et af trampolinens ben begynder at lyse meget op. Jeg går derefter inden for, og vi høre lidt musik, som bare lyder fuldstændig fantastisk. Højtaleren havde lys i sig, og jeg beslutter mig at kigge lidt på det Det er bare super flot, men da det skiftede til pink, blev hele højtaleren bare til en stor pink kasse.

Vi begynder at lægge os til ro, men kan simpelhen ikke sove, for når jeg lukkede øjnene, trippede det også bare fuldstændig. Jeg havde trippet intenst i hele 10 timer nu, og jeg begynder at blive virkelig træt. Linjerne mellem brædderne i loftet begynder at lyse i alle farver, og begynder at bevæge sig. Jeg følte at jeg havde et tredje øje i panden. Jeg lægger ved siden af min kæreste imens vi høre Lucy in the Sky with Diamonds, og havde aldrig følt mig så forbundet med en person før. Vi trippede i alt i hele 13 timer.

Efter trippet var jeg bare helt vild træt, og havde en smule ondt i øjnene, men det var helt klart det værd.

Jeg føler mig meget lykkeligere nu, og føler at jeg slet ikke har brug for ting som hash og andre rusmidler. Jeg har set nogle nye sider af mig selv, og jeg sætter pris på alting nu. Det var en god oplevelse!


Senest rettet af psykedeliskugle 13 jun 2016 20:48, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2016 18:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Det lyder som et lækkert trip! Tak fordi du delte. Har endnu mit første LSD trip tilgode. Når jeg læser din historie, så giver det mig endnu mere mod på det :D

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team