Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jun 2016 23:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jun 2016 22:21
Indlæg: 0
Det her er mit første LSD trip
Dose: ca. 220 ug
Setting: Vens hus og byen omkring
Humør: glad og afslappet
Mennesker i huset: min bedste ven og hans kæreste, mig og to andre venner.
tid: 11-6-2016 KL. 12:00

lidt backstory:

Min bedste ven, en fælles ven og mig havde længe overvejet at prøve LSD eller svampe, vi valgte LSD fordi det var den nemmeste for os at skaffe. Vi lavede en masse research og da vi så endelig fik hænderne på LSD var der en del hype, hvilket jeg tror gjorde trippet meget bedre.
Vi havde læseferie og der var lang tid til den næste eksamen så vi tog chancen der pga. vores fælles ven havde huset for sig selv de følgende tre dage.
Den første dag røg vi lidt hash så vi kunne blive lidt afslappet og få følelse af et safespot til næste dags trip.

trippet:
Det er anden dag hos vores fælles ven og vi planlagde at tage vores mærker kl 12 så vi havde hele dagen til at trippe.
Min bedste ven og jeg havde to mærker og vores fælles ven havde et mærke. Vi tog det første mærke kl 12 som planlagt men da vi ikke rigtigt oplevede nogen effekt efter en time, tænke vi at vi skulle tage nr. 2 for at få noget ud af det. Vi tog det andet mærke kl. 13. Vores fælles ven havde ikke flere mærker, så han besluttede sig for at prøve at blande det med molly. Vi havde ikke noget mad så vi gik en tur op til købmanden for at handle ind. På vej der hen begyndte jeg at føle mig mere glad og lidt energisk, men ellers ikke noget specielt der. Da jeg stod ved kassen begyndte det at snige sig en på mig, så jeg kan mærke mine øjne blive gigantiske og jeg kan ikke lade være med at smile. Så der står jeg foran kassedamen og stirrer som en idiot og smiler som en galning, så jeg fik en panik anfald der varede hele 0,5 sekunder, fordi jeg kom i tanke om "når ja, hvad vil hun gøre ved det". På vejen hjem fra købmanden fortsætter effekten med at sige ind på mig, så da jeg ser en gammel dame bukket ned for at hive ukrudt op, bliver hun til en postkasse. I det jeg ser "transformationen" fra ældre dame til postkasse flækker jeg af grin, så igen står jeg og griner og smiler som en galning.

Da vi endelig kommer helt jeg kommer min bedste ven og jeg til at kigge i en kæmpe spejl i forgangen. Det er det sekund vi begge kigger ind i spejlet at vi begge bliver blæst af helvede til. Jeg kigger på min vens ansigt, og kan se at han ændre alder, som om jeg kan se hans krop gå fra teenager til 70 eller 80. Jeg kunne se rynkerne udvikle sig og håret blive gråt. Jeg så basically min vens krop gennemgå hele hans liv på 2 sekunder men føles som timer. Efter det bevæger jeg mig lige så stille gennem huset og stirrer på alt, gulvbrædderne havde nogle hvide streger som hoppede rundt, og endte med at blive til en lille mand lavet af røg. Det var som om der var en tykt lag af røg på gulvet, hvor den lille mand kom op fra og begyndte og danse. Muren blev flere nuancer af grøn mens han dansede.

Da den lille mand lagde sig ned igen gik jeg ud i haven til en hængekøje. Da jeg lagde i hængekøjen og kiggede ned i græsset blev at stille, og lige pludselig var det som om mit syn gik fra 720p til 4k. Jeg følte mig og naturen blive til en, og en masse tanker om at vi skal passe på hinanden og naturen kom frem. Jeg samlede noget mos op og mærke en helt speciel forbindelse til mossen. Det var som om jeg følte moder natur selv var inde i mosset, hvilket gjorde det var ekstremt blødt og dejligt. Jeg kiggede på den flaske jeg havde med ud i haven, og på den var der en lille brun bille. Jeg løftede flasken meget langsom for at nær studere min nye ven. Jeg kunne se alle detaljerne på billen mens den kravlede rundt på min flaske. Jeg kunne nærmest mærke hvordan naturen ville have et jeg skulle passe på billen, så da jeg var færdig med at kigge på den satte jeg den lige så stille ned i græsset igen. Efter at have lagt i hængekøjen i ca. 5 timer kiggede jeg på min telefon, og fandt ud af at der var gået en halv time.

Jeg besluttede mig for at kigge på skyerne, så jeg rejse mig fra hængekøjen (den var omringet af træer) og lagde mig ud på græsset. Da jeg kiggede på skyerne blev jeg først lidt skuffet pga. det kun var kanten af skyerne der bevægede sig. Da jeg tænke på at gå til bage til hængekøjen forsvandt mit 4k syn og skyerne begyndte lige pludselig at få tydelige former og farver. Det første jeg så var nogle stærke blå stråler, som hurtigt blev til at stor ugle hvor jeg kunne se alle den knogler som x-ray. Uglen baskede med vingerne mens vinden trak den hen over himlen. Jeg kigger på en anden sky og ser et skarp lyserødt lys. Efter at mine øjne vennede lig til lyset var alle skyerne lyserøde og nærmest flydende. Jeg begynde at se skygger bag skyerne, de lige små engle med buer, frøer, firben, fugle, skeletter og mennesker der dansede. Alle disse ting dansede i et bestemt rundt mønster og var identiske hele vejen rundt i mønsteret. Når jeg kiggede på et net som var på have trampolinen, og så kiggede rundt var alt pixeleret. Som om det var et billede i lav opløsning man havde zoomet ind på.

Min ven kommer hen til mig og da jeg kigger på hans ansigt bliver jeg totalt overrasket. Hans øjn skifter farve og hver gang de fik en bestemt tjekkis farve begyndte de at lyse helt vil. Jeg kigger på hans ansigt og ser en helt ny farve, jeg har aldrig set den før og jeg kan ikke forklare den ud over at farven var varm. Vi besluttede os at gå en tur op på den nærmeste skole og trippe lidt der. På vejen der op var alle farver meget kraftige og havde hver deres unikke følelse. Jeg prøvede at kigge langs med vejen hvor alle ting blev strakt ud. Jeg prøvede at kigge på skyerne igen, hvor jeg kunne se at de blev til en slags ocean. Det var lige som at stå på undersiden af en flyver og se en helt flat hav med nogle meget afrundet bølger. De var som om at det var en vandfald af skyer længere ude der slog ned på en måde, så alle bølgerne var voldsomme og store men på en måde stadig rolige (der findes ikke rigtigt ord der kan forklare det). På resten af gå turen begyndte jeg at tænke virkelig meget over mit liv. Jeg tænke de ting jeg havde gjort igennem, om det var det rigtige jeg gjorde og så videre. Den næste halve time gik med at jeg bare gik og tænkte på mit liv.

Resten af mit trip var nærmest bare de samme men det var sindssygt og fantastisk på samme tid.
Dagen efter: Jeg var mentalt træt og ikke andet så jeg vil sige at det var det værd.

Konklusion:
Jeg vil meget bestemt gerne prøve at udforske den psykedeliske verden igen.
Ord kan ikke rigtigt forklare nogle af de ting jeg så, så det lyder måske ikke så vildt som det var.
Trippet har været en af de bedste oplevelser nogensinde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2016 17:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2014 17:48
Indlæg: 14
Fin rapport. Lyder som en god tur du har været på:-)
Du skriver at, det måske ikke lyder så vildt, som det var. Men jeg synes nu det lyder ret vildt, med postkassedamen, røgmanden, og din "aldrende" ven:-)
Det fik mig til at glæde mig til mit næste lsd trip:-)

_________________
Alt er energi, det hele hænger sammen:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2016 23:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Jeg kunne godt lide din sætning hvor du skriver "efter at have lagt i hængekøjen i ca 5 timer kigged jeg på min telefon, og fandt ud af der var gået en halv time" Må indrømme jeg grinte lidt højlydt


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team