Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 nov 2016 08:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jan 2016 17:33
Indlæg: 9
Dosering:

2 mærker på 120ug. Så altså 240ug i alt.

Set/Setting:

I min lejlighed om aftenen, og alene på mit værelse, med min bofælle i værelset ved siden af. Han har lige så meget erfaring med LSD som mig, men tog dog ikke LSD samme aften, da jeg gerne ville trippe alene.

Lidt om mig:

Jeg er en ung fyr. Jeg har tidligere startet en enkelt tråd med en masse spørgsmål om LSD, da jeg dengang ingen erfaring havde. Nu er jeg så tilbage, og en lille håndfuld syre oplevelser større. Jeg vejer ca. 70 kg, og ville mene jeg er nogenlunde godt mentalt kørende. Jeg er i hvert fald altid positiv.
Jeg valgte at trippe alene denne gang, da jeg før hen har haft lidt svært ved at nyde mit trip fuldt ud, hvis der har været andre tilstede. Jeg fandt hurtigt ud af, at LSD er noget jeg vil nyde bedst alene.
Jeg har førhen brugt et enkelt mærke på 120ug, men er alle gange blevet en del skuffet. Man kan mene at 240ug er en smule voldsomt, da jeg ikke har de store erfaringer, men denne gang ville jeg ikke blive skuffet, og valgte derfor at skrue mit trip meget op.
Jeg har valgt at skrive denne rapport, da jeg håber på at få alverdens kommentare samt feedback.
Helt ærligt må jeg sige at jeg faktisk er lidt i tvivl om hvor vidt det jeg har oplevet kan passe, hvilket også er en grund til jeg skriver denne rapport. Så jeg håber i har overskud til den lange tekst, og i vil komme med kommentare. :)

Triprapport:

(Jeg har angivet tid i rapporten, men tidspunkterne er et gæt, da jeg faktisk ikke kiggede på uret en eneste gang under trippet. Jeg vil dog mene at selvom jeg var ret langt ude, stemmer tiden nok nogenlunde)

Ca. 20:00
Jeg sidder foran computeren hørre musik og spiller spil.
Jeg ligger de to mærker under min tunge, og venter der efter en halv time med at tygge dem grundigt for efter at sluge dem.

Ca 21:00
Jeg giver op med at spille da jeg bliver alt for ukoncentreret, og ikke har overskud til at foluserer på spillet.

Ca. 21:15
Jeg ser videoer på min computer, samtidig med at jeg nu kan mærke LSD'en i min krop.
Ca. et kvarter efter begynder hallucinationerne blidt.
Ingen vinduer er åbne, og der er lunt og vindstille på mit værelse, dog begynder to plakater at blafre lige så stille og roligt.
Smilet på mit ansigt bliver kæmpe, og jeg kigger rundt på mit værelse hvor jeg får øje på at gardinet og planterne også bevæger sig en smule. Alt i takt med hinanden.
Jeg kan nu virkelig tydeligt mærke LSDen i min krop, og jeg kan ikke finde ud af om jeg har lyst til at ligge ned eller blive siddene.

Ca. 22:00
Jeg sidder stadig foran min computer, med stille og roligt musik i baggrunden, og selvom jeg havde lyst til at kigge rundt og nyde mit trip, sidder jeg og læser en artikel. Midt i artiklen giver jeg op, da jeg ikke har nogen idé om hvad jeg har læst, og ordene danser rundt på skærmen.
Jeg kigger på på min seng, og folderne begynder at bevæge sig som slanger, jeg går derfor hen på sengen for at se nærmere, men da jeg kommer tæt på, stopper de med at sno sig.

Ca 22:15
Jeg ligger på sengen, selvom jeg slet ikke kan finde ud af hvad jeg har lyst til. Jeg rejser mig op og ligger mig ned gentagende gange. Jeg havner til sidst på stolen foran skærmen igen, og nu blafrer både plakater, gardinet og planterne helt ustyrligt. Mit smil bliver kæmpe, og jeg får en kæmpe tilfredsstillende følelse inden i. Dog ved jeg stadig ikke om jeg har lyst til at stå op, ligge ned, eller sidde på min stol. Jeg bliver på stolen og hele rummet bølger i takt med alle de flagrende ting på værelset.
Ca. 15 min senere får væggen min opmærksomhed, og jeg kan ikke tage øjnene fra den. Der begynder at danne sig et kæmpe cirklet mønster på den blanke væg. Cirklen er lilla og gul, i en lidt selvlysende nuance. Mønstret stikker få centimeter ud fra vægen og det hele er i bevægelse og ligner en smule væske. I midten af mønsteret begynder begynder det at dryppe med den gule og lillae farve, dog forsvinder dråberne lige så snart de skilder sig fra mønsteret.

Ca. 23:00
Jeg kigger på træ gulvet, der på ingen måde ligner sig selv. Det lyse træ gulv er nu en meget mørk lilla farve, og bevæger sig som om det vil sluge mig. (Meget svært at forklare).
Selvfølgelig er det nu guvlet der har min opmærksomhed, og selvom det ville glæde mig at gulvet slugte mig, sker dette dog ikke. Jeg tænker at jeg desværre ikke har taget nok LSD, men nyder stadigvæk oplevelsen helt vildt.
Da jeg stadig ikke kan beslutte med mig selv om hvor vidt jeg skal stå, ligge eller side, vælger jeg at ligge mig ned.
Jeg kigger rundt i nok 10 min, og stirrer rundt på det værelse som jeg kender så godt, men som nu nærmest er levende.
Helt naturligt lukker jeg nu øjnene. Foran mig er der en let på klædt dame som danser i takt med det musik der spiller i baggrunden fra min højtalere, jeg kan desværre kun se hemde svagt.
Hun danser stille og roligt, og det går hurtigt op for mig at der faktisk er ca. 8 af den samme dame, hvilket gør det umuligt at fokusere på hende.
Da jeg åbner øjnene igen er mit syn virkelig slørret, jeg kan ikke fokusere på noget. Der er et ekstra lag i mit syn med flere hundreder af ansigter af den dame der lige har danset for mine lukkede øjne. Ved ikke helt hvordan jeg kan beskrive det.

Ca. 00:15-00:30
Beslutter jeg mig for at gå en tur.
LSD'en er meget svag nu, men jeg nyder stadig at kigge rundt, og selvom alt er mere genkendeligt og meget mindre levende end tidligere, tripper jeg da stadig.
På turen bliver alt sig selv igen, og da jeg kommer hjem, ca. 1 time senere, ligner mit værelse sig selv, intet blafrer, intet er levende, og jeg sætter mig i min seng, slapper helt af og ser en serie.

Konklusion:

Alt i alt var det en helt unik og fantastisk oplevelse. På intet tidspunkt følte jeg mig skræmt eller bange. Det eneste negative var at jeg ikke kunne finde ud af med mig selv om jeg havde lyst til at stirre ud i rummet, på min computer eller fjernsynet. Samtidig med at jeg slet ikke vidste om jeg ville sidde op, ligge ned, eller stå op. Altså jeg var en smule urolig.
Udover det var det en helt fantastisk oplevelse. Mængden af enheder var perfekt, og det var disse hallucinationer jeg altid har søgt. Jeg har førhen spist trøfler, svampe samt LSD med henblik på at hallucinere hvilket aldrig var en succes, så da jeg begyndte at hallucinere klart og tydeligt, kunne jeg ikke andet end at blive vildt glad.
Jeg vil til en anden benytte mig af samme dose, altså 240ug, da jeg føler mig meget tryk ved den. Og helt ærligt kan jeg slet ikke vente til min næste lille rejse. Hvilket selvfølgelig sker med tilpas mellemrum.
Dog ville det være mega cool, med noget feedback om hvor hvidt i mener jeg kan og burde skrue op eller ned.
Det ville også være rart med noget feedback, da dette er min første rapport der intet har med skole at gøre.
Udover alt det ville det være fedt hvis i kan fortælle mig om det virkelig kan passe at jeg oplevede hvad jeg oplevede, da jeg nu sidder og nærmest ikke tror mig selv.

Tusind tak fordi i gad bruge tid på at læse dette. Og det var mega dejligt at opsumere i en trip rapport.

GOD DAG TIL ALLE! :)


Senest rettet af Ung Kriminel Fyr 19 nov 2016 02:17, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2016 22:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej - fin rapport.

Det lyder til at du har haft et dejligt trip, og fået det ud af det som du ønskede.

Du skriver at dosen var perfekt - men er usikker på om hvorvidt du bør øge den.
Til dette kan jeg kun sige, at kun du alene, kan vurdere om hvorvidt du bør gøre dette. Hvad end råd jeg kan give omkring din process og dine behov er forankret i den begrænsede indsigt der af din rapport udspringer.
Jeg vil derfor ikke råde dig til at øge dosen før du med sikkerhed i sindet selv opsøger den.
Du fik jo det ud af det som du ville - og det må være det vigtigste!

Angående din oplevelse:
Jeg er af den opfattelse at enhver oplevelse er sand. Uanset hvor inkommensurabel den end må fremstå at være. Den eksisterer som et produkt af din fantasi og har manifesteret sig i dit sind - og du formår at gengive den. Det kan på sin vis sidestilles med en drøm.
Jeg syntes at du bør læse Fannys indlæg;
https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=46&t=50519&p=686875&hilit=kalium#p686875


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team