Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2016 15:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jul 2016 01:41
Indlæg: 15
Jeg har i lørdag ude i det mest sindsyge LSD trip jeg nogensinde har oplevet.

INDEN JEG BEGYNDER. Så please lad værd med at komme med negative kommentarer men jeg ikke havde psyken til det. At man ikke skal expermantere med psykedeliske stoffer i en ung alder, og det kan ødelægge ens voksen liv. Og alt jeres set og setting har jeg forstået. MEN jeg kan godt sammen med tusind vis af menneske på LSD.

Det bliver ikke den længste Triprapport. Jeg gør mit aller bedste for at forklare det men det skete så mange ting at det meste nok ikke giver mening.


I lørdags var jeg til Qlimax. Massere af venner, pisse fed musik, og havde planen om at tage LSD til festen. Jeg har prøvet at tage LSD 1-2 hits flere gange til sådanne fester.

Aften skrider frem og er i TOP humør fordi stemning til festen er fed, musikken er kanon, scenen og lys showet er bare fantastisk!

Jeg tager min første mærke omkring kl 00.00. Det går de 20-35 minutter før jeg begynder at mærke noget. Lys bliver mere klart og skarpt, lyden bliver ekstrem høj, ting bølger, bevæger sig. Omrking 3 timer længere henne kan jeg sammenligne den oplevelse jeg havde sidst men på 2 mærker, og ny får jeg den følelse, kun af at taget 1. Det kender jeg ved at jo længere væk jeg kigger, jo mindre er folk. Sådan små 10cm høje, og det føles som om jeg har en større vifte at se verden på.

Jeg føler for at tage et til efter 3-4 timer. Og der skal jeg lige love for at det bliver vildt. For det første så bliver alt på en måde 3D, jeg ser mørke skygger, alt bevægelse går i slowmotion. Musikken er normal, men når jeg bevægede mig så blev bevægelsen sådan tvunget efter. Det jeg kigger på bliver mere og mere fantastisk, jeg ser en helt anden verden. Hvis jeg kigger ned så kan jeg egentlig ikke se min krop, kan se andre mennesker fra skulderne og op, alt nedfra er bare mørkt og i skygger. Jeg beslutter mig for at gå rundt, og mennesker som jeg går forbi nærmest popper ud af ingen ting.

Jeg stiller mig på trappen og kigger ud over hele puplikummet. Alle mennesker ligner de er tegnet. Det mindede mig om et Filter som jeg har set på instagram.
Og her står jeg og kigger i ihverfald 30 minutter, og kigger og kigger, og tænker at det her kan slet ikke være muligt.

Timerne skrider frem også bliver det freaky! Det er nok på det tidspunkt her hvor jeg har læst at LSD virkelig kan trække en dybt ned. Scene showet bliver for meget for min opfattelse, og jeg får sådanne chock fordi jeg ikke kan følge med i alt hvad der sker. Min kammarat spørger om jeg er okay, og på dette tidspunkt blev jeg faktisk lidt bange. Jeg ville bare lukke øjene, men det blev bare værre. På et tidspunkt var alle folks hoveder bare et stort ovalt øje, og alle de øjne kiggede på mig. Det var lidt skræmmende. Jeg lukkede øjene igen og åbnede. Min vens hovde helt trukket fra hinaden, og havde bare et øje i panden.
Jeg kan ikke høre hvad der bliver sagt til mig, musikken overdøver bare alt, og det er det eneste jeg kan høre.

Jeg beder min ven om at følge mig op til mine venner, fordi jeg kan virkelig ikke se noget foran mig, hvor jeg skal gå hen, det hele sejler og er bare mørkt.

Det var heldigvis kun i 15-20 minutter jeg blev bange for hvad der skete med mig, så begyndte det ellers at blive okay igen, fik glade tanker og tænkte ikke mere over det sindsyge der lige var sket.

Festen er slut, jeg kommer ud til bussen og venter. Jeg er ved at blive migselv igen. Her står jeg og kigger på en græs skråning. Og alt græsset får på en måde øjne og kigger. Det som jeg tænkte og ville forstille mig, det gjorde græsset. Jeg tænkte på en travl stor by, og så voksede der bygninger, så biler, små mennesker gik.

Jeg ved godt det hele her er nok lidt mærkeligt fortalt, men jeg havde bare lige brug for at dele det her med jer. Om i har prøvet noget ligende. I må meget undskylde hvis det er er dårligt forklaret.

Jeg ville ønske jeg kunne huske det i de mindste detaljer, men det hele var bare så overdrevet fedt! Og jeg nød hvert sekund af det aligevel ! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team