Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 nov 2016 23:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2011 19:04
Indlæg: 2
Geografisk sted: Den psykedeliske dimension.
Substans/er: LSD og et par joints.
Setting: Alene hjemme til at begynde med og efterfølgende hos en ven.
Erfaring: Har haft en okay sjat oplevelser med psykedeliske substanser (mest svampe) men intet der kan måle sig med denne her tur.

Dosering:
2x mærker på 120µg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Okay humør efter et tidligere svampe trip, hvor før det havde jeg en lidt længere deprimeret periode.

Triprapporten

11:30
Jeg starter min dag med at spise noget morgenmad og tager efterfølgende ned for at købe noget frugt og et par energi drikke så jeg havde noget lækkert at få ned under selve trippet.
Rydder efterfølgende lidt op og sætter nogle fyrfadslys op rundt omkring og sørger for at skærme lidt af fra lyset udenfor, for at give lidt stemning til rejsen jeg skulle til at begive mig ud på.
Jeg snakker med en ven (lad os kalde ham D) over skype inden jeg kaster mig ud i det og fortæller ham jeg gerne lige vil snakke med ham imens jeg tager mine mærker da jeg følte at det ville være rarest.

13:00
Vi sidder og spiller noget League of Legends samtidig med at jeg vil tage mærkerne og synes det var utrolig rart at have ham over skype og bare sidde og spille lidt imens jeg lagde begge mærker under min tunge. Der går ca. 20 minutter da jeg fornemmer, ved at kigge på væggen bag min computer skærm at væggen ikke længere er ligeså hvid som den plejede at være, den blev rød og grønlig og lysene blev mega behagelige at iagtage. Jeg fortæller D at jeg bliver nødt til at ligge mig over i sengen da jeg synes at selve come up blev mindre ubehageligt og da jeg ligger der i sengen er det eneste jeg kan høre; D og en fælles ven snakke over Skype. Jeg ligger der et godt stykke tid og jeg oplever diverse skygger i udkanten af mit syn, følte det lidt ubehageligt til at starte med men det kom jeg hurtigt over og blev utroligt glad efterfølgende. Da jeg har ligget der lidt ringer jeg til D fra mobilen da jeg ikke kan overskue at rejse mig og gå over til PC'en, jeg fortæller ham at jeg nok ikke kommer tilbage for at snakke med ham og får ham til at ligge på, på skype. Jeg ligger der og kigger rundt og oplever loftet og gardinet begynder at "trække vejret" rimelig dybt og tænker at nu begynder der altså at ske noget.


14:30 ca.
Rejser mig fra sengen og sætter mig over i sofaen for at sætte noget højt musik på. Musikken giver mig en utrolig lykkelig følelse igennem hele kroppen og bliver helt opslugt over hvor fedt jeg har det. Jeg begynder at se forskellige mønstre forme sig på væggen samtidig med at væggen begynder så småt at skifte farve til alle regnbuens farver. Jeg tager min mobil frem og skriver med en ven, B. Fortæller B at jeg har det utroligt godt (han ved at jeg ville tage mærkerne) og om vi skal finde ud af noget senere, som vi da absolut skulle! Jeg ser efterfølgende at min mobil begynder at smelte i hånden på mig og bliver utrolig glad for at have set det da jeg aldrig har oplevet den "effekt" før på den måde.


15:00 ca.
Går lidt rundt i lejligheden mens jeg virkelig kan mærke at jeg peaker og jeg får de vildeste visuals; jeg ser lyskæder hænge i alle afkroge og kanter på døren og bliver fuldstændig revet rundt i det psykedeliske univers. Der er forskællige farver over det hele og mønstre bliver utrolig tydelige samtidig med at de skifter farve forholdsvis hurtigt. Jeg går ud og smager på nogle vindruer som smager helt fantastisk og bevæger mig efterfølgende ud på toilettet for at kigge mig selv i spejlet. Jeg synes ikke jeg ser synderlig blæst ud hvilket jeg faktisk havde regnet med, dog blev mine pupiller større og mindre. Kigger efterfølgende ned i håndvasken og får hurtigt øje på nogle skægstubbe der nærmest leger tagfat og bliver fuldstændig målløs og bruger lidt tid på at iagttage 'dem', uanset hvor tæt på jeg kiggede blev de bare ved med at jagte hinanden. Går tilbage til køkkenet for at spise nogle vindruer og føler at mine hænder bare løber med saft fra vindruerne hvilket jeg begyndte at små grine lidt over.
Jeg går efterfølgende ind og sætter mig igen og på en eller anden måde begynder jeg at tænke på min eks hvilket får mig i mega dårligt humør i et kort øjeblik og bliver nødt til at fortælle mig selv at jeg skal tænke på noget andet, hvilket var lidt svært men kunne mærke på en eller anden måde at jeg ville bad trippe hvis jeg forsat tænkte på hende så jeg prøvede intenst på at tænke på noget andet hvilket var lidt svært til at starte med men det lykkedes dog kort efter.


15:30 ca.
jeg beslutter mig for at gå udenfor for at ryge en smøg og jeg kigger over mod nogle træer der begynder at skifte farve til grøn og bliver efterfølgende lidt paranoid over at være udenfor hvor der render andre mennesker rundt og beslutter mig for at hoppe indenfor igen. Da jeg træder ind af døren ser jeg min dør indtil stuen begynde at "trække" vejret utrolig dybt og samtidig er blevet helt rød. Går over og ligger mig i sengen og kigger op i loftet som jeg føler jeg er et med. Loftet begynder nærmest at skifte form, det var ligesom at kigge i et kaleidoskop. Jeg prøver intenst at fokusere og lade LSD'en tage mig fuldstændig med. I midten af hvor jeg fokusere på loftet begynder der at forme sig en tunnel og jeg bliver nærmest revet ind i det og oplever utrolig mange visuals hvilket jeg synes var det fedeste nogensinde. Det føltes som om jeg havde ligget og stirret derop i en evighed men tror ikke der havde gået mere end 10-15 minutter. Jeg sætter mig efterfølgende ned på gulvet da jeg virkelig følte at det var det perfekte sted at sidde og jeg aner ikke hvorfor. Mens jeg sidder der kigger jeg på nogle fyrfadslys jeg havde sat på bordet i en lang række. Jeg kigger på selve stearinen der har skiftet farve og jeg oplever at i takt med stemningen i musikken begynder de at skifte farve. Vender mig om og kigger ned i mit trægulv og ser samtlige mønster, knaster og årer i træet begynde og danse vildt og voldsomt rundt og det var lige meget om jeg prøvede at få dem til at stoppe de dansede bare derud af og jeg begyndte at få en følelse af at jeg og rummet var et. Følte at lejligheden var levende og jeg var en fast del af den. Jeg mistede fuldstændig tidsfornemmelsen og var egentlig ret ligeglad for tid interesserede mig overhovedet ikke på dette tidspunkt.


16:00 - 16:15 ca.
jeg fanger mig selv i at blive utroligt forvirret samtidig med at jeg bare går frem og tilbage i lejligheden, jeg aner ikke hvorfor jeg blev det men synes det var mega mærkeligt. Snakker efterfølgende i telefon med min ven B som jeg havde snakket med tidligere og vi aftaler at jeg ville tage en bus ud til ham senere og det gjorde mig utroligt spændt og følte at jeg skulle ud på et eventyr. Jeg stiller mig over til have døren for at ryge en smøg og kigger ud. Jeg kan se forskellige lys fra andre lejligheder, gennem min hæk, der nærmest blinker til mig og skifter farve samtidig. Det var et utroligt syn at kigge på og det var samtidig begyndt at blive mørkt så det lignede nogle gange at hækken andreb lysene men lysene ville ikke lade mørket overtage så det var nærmest som at se skægstubbene "andgribe" hinanden. Sætter mig over i sofaen og lytter til musikken imens at jeg kigger på mit fjernsyn der står tilsluttet med bluetooth til min mobil for at hører musik så det var ikke fordi jeg så fjernsyn som sådan. Men detaljerne på skærmen begyndte at forme sig til hvad der lignede ansigter på totempæle og blev fuldstændig paf over det og begyndte at grine. Jeg kiggede rundt i rummet og lige meget hvor jeg kiggede hen var det et stort farveland der vibrerede og blinkede i alle mulige farver, samt mønstre der dannede sig. Det var lige før at det blev for overvældende men var utrolig lykkelig over at se hvad der skete.


17:00 ca.
Jeg står og ryger en smøg ud af havedøren igen og pludselig hører jeg noget lignende et brag og bliver utrolig bange i et par sekunder, bliver nærmest panisk og føler at jeg kan mærke en frygt indeni. Dog får jeg hurtigt sagt til mig selv at det er ingenting og kommer meget hurtigt tilbage i det gode humør. Lukker dog efterfølgende døren og ligger mig i sofaen for at kigge på min mobil, hvor jeg hopper ind på facebook bare for at læse lidt ligegyldige ting hvilket morer mig utroligt meget da bogstaverne nærmest danser med hinanden og kan slet ikke formå at læse hvad der står.
Jeg ringer lidt efter til B hvor vi snakker lidt og aftaler at jeg ville tage en bus ud mod ham 19:05. Jeg kunne slet ikke vente med at komme afsted, havde den sygeste trang til at tage på "eventyr" ud til ham. Efter at have snakket med ham stiller jeg mig ud i køkkenet for at ryge en smøg og jeg ser røgen for mig utrolig tydeligt og den skifter svagt farve hen mod lyserød. Begynder efterfølgende at få kvalme af røgen og føler at der er røg over det hele og at det nærmest ville kvæle mig og jeg kastede smøgen ned i håndvasken så den gik ud og forlod køkkenet for at komme væk fra røgen. Begynder at gå forvirret rundt i lejligheden, frem og tilbage fra stuen til køkkenet og tænker over hvad jeg skal tage med ud til B da jeg ville pakke nogle ting sammen og tage med. Dog kunne jeg slet ikke finde ud af hvad jeg skulle starte med at pakke så det endte med at jeg gik frem og tilbage i godt og vel 30-45 minutter og jeg aner ikke hvad jeg sådan rigtig foretog mig, følte mig mega forvirret og lidt stresset over at jeg faktisk skulle afsted men ville utroligt gerne.


18:00 ca.
Jeg ringer til B for at høre ham om hvad fanden det egentlig er at jeg skal have med da jeg slet ikke kunne finde ud af det. Der var jo ikke rigtig noget jeg skulle have med men det endte så med at vi snakkede om at jeg kunne tage noget mad med ud til ham som vi kunne lave senere på aftenen. Pakkede osse en dyne og hovedpude i en stor pose, samt en taske med lidt af hvert i. Jeg aner ikke rigtig hvad jeg har lavet indtil klokken blev 18:40, (udover at rende mega forvirret rundt) hvor jeg besluttede mig for at gå ned til bussen så jeg var i god tid. Jeg puster alle fyrfadslys ud og dobbelt tjekker at alle lys er slukkede og at vinduet og havedøren er lukket. Stiller tingene jeg skal have med ud foran hoveddøren og render ind igen, forvirret, tjekker igen om jeg skal have mere med og at alt er slukket og lukket. Siger til mig selv at jeg skal tage mig sammen og at alt er som det skal være. Så går jeg ud af hoveddøren og låser og kan huske at jeg tjekker et par gange om døren virkelig er låst.


18:40
Jeg bevæger mig så småt ned af den vej jeg bor på hvor der er lejligheder på begge sider og får nærmest lidt tunnel syn og gaden svinger frem og tilbage samtidig med at jeg ser skygger af personer selvom der ikke er nogen, bliver dog ikke bange for det overhovedet synes egentlig det var ret nice. Kommer ud til hovedvejen hvor jeg går langs en sti og iagttager bilerne som jeg synes ser enorm store ud. Ankommer til et lyskryds og det bliver grønt for mig og jeg kigger op på det grønne lys som ligner en tændstikmand der nærmest vil vise mig sin dans, hvilket gør mig mega glad. Jeg føler på dette tidspunkt at jeg er et med alt og at jeg nærmest er kongen af denne planet, hvilket jeg synes var ret morsomt. Ankommer nede til busstopstedet og ser at jeg er i mega god tid så jeg sætter mig lidt i læ på en bænk og kigger rundt og iagttager alle lysene imens at jeg lytter til musik på mit headset, har den fedeste følelse af at jeg har pakket taske og dyne/pude osv ned, da jeg følte at jeg skulle ud på en længere rejse. Begynder og fryse lidt men tænker lige pludseligt "Hallo, det er ikke koldt" og så får jeg faktisk varmen rimelig hurtigt og sidder og tænker at det ikke er koldt fordi at "jeg er her og jeg er i live". Bussen ankommer og jeg hopper ind i den og er utroligt glad for at se buschaufføren, hvorfor ved jeg dog ikke. Sætter mig bagerst og lukker øjnene mens jeg hører musik. Oplever massere af CEV's imens jeg sidder i bussen ud mod B, dog ikke det helt vilde.


19:30 ca.
Jeg ankommer til min destination hvor jeg ville mødes med B og følges hjem til ham og er overdrevet lykkelig for at se ham og fortælle ham om lidt af det jeg havde oplevet.
Da vi ankommer hjemme hos ham sidder vi og hører noget musik og jeg snakker om alt muligt hvilket jeg selv synes var mega sjovt og grinte flere gange af mig selv fordi at jeg følte jeg nærmest gentog mig selv konstant, selvom vi snakkede om alt muligt forskelligt var det ligesom om at jeg altid endte med at sige at "vi alle er et".


20:00+
Vi beslutter os for at ryge en joint og de efterfølgende visuals var utrolig rare, dog meget milde. Det hele bølgede nærmest for mig og jeg syntes at det var lidt ligesom at have taget svampe.
Vi sad så og hyggede til en 23:00-00:00 tiden hvor jeg først der syntes at det hele var begyndt at aftage og havde den mest fantastiske følelse af alt det jeg lige havde oplevet.



Det her har absolut været det mest utrolige trip jeg har været på og er utroligt glad for at jeg valgte at gøre det alene, selvom jeg flere gange under trippet gerne ville have haft en med på det.
Jeg har prøvet at få det meste med men det er utroligt svært at huske alle de ting der skete undervejs, så jeg håber at min rapport har været interessant nok at læse.
:peace:

_________________
Life is this moment and how you feel about it. - Abraham Hicks


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2016 09:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2016 11:15
Indlæg: 2
Geografisk sted: Kongeriget Sjælland
Fuuuck, det lyder for vildt!!
Dejligt det hele gik godt, og du håndterede stress/"badtrip-potentiale"-situationer godt. Jeg leger lidt med tanken om LSD, har ikke prøvet psychedelics før, men har helt klart denne rapport i hovedet, når dagen kommer :)

_________________
Use them with care, and use them with respect as to the transformations they can achieve, then you'll have an extraordinary research tool


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team