Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2017 12:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2011 10:32
Indlæg: 17
Baggrund for trippet
Jeg har i lang tid gået og haft det psykisk svært. Bærer hele tiden rundt på en intens og ubehagelig følelse, som jeg ikke rigtig har vidst hvad var, og hvor den kom fra. Jeg har meditereret i en lang periode for at komme ind i følelsen, og har også haft kontakt med forskellige psykolog-behandlere, for at finde ud af, hvad det var. Intet af dette har hjulpet. Jeg har haft en ide om, at LSD og andre psychedeliske stoffer kan åbne sådanne ting op, så af forskellige grunde faldt valget på LSD. Jeg har trippet på LSD før på doser ml 100-200 ug, men det har været, hvor jeg har lavet alt muligt under trippet, men jeg følte disse gange, at der kom nogle meget ubehagelig ting op, som jeg dog bare prøvede at aflede mig selv fra. Men denne gang vil jeg møde dem i stedet for at flygte fra dem. Da jeg ved, det kan blive meget intenst, valgte jeg kun at tage 50 ug, for dernæst at gå ind i en længere meditationstilstand.

+0.00 En halv 100ug blotter lægges under tungen. Jeg laver noget mad sideløbende, og får mig et solidt måltid aftensmad.
+0.30 Begynder at svede meget og kan ligesom mærke en lille forvrængelse af virkeligheden. Jeg begynder på meditationen.
+1.00 Jeg indtager en masse spontane yoga-lignende stillinger mens jeg lukker øjnene og prøver at fokusere på mine følelser.
+1.30 Jeg sætter mig ned, lukker øjnene og mærker bare hvad der sker i øjeblikket i min krop.
+2.00 Tingene begynder at tage fart. Der bliver åbnet mere og mere op for følelsen, og der begynder at vælte ind med minder fra min barndom. Minder som bestemt ikke er positive. Hele min barndom udspiller sig og alt er så ufatteligt mørkt. Følelsen ændrer sig til dyb sorg og en stadig stigende følelse af frygt og angst. Mange af de følelser af angst jeg oplevede som helt lille kommer nu igen.
+2.30 Den angst og modløshed jeg føler nu er så intens, at jeg næsten ikke længere kan være i det. Jeg prøver at glide med og acceptere alting og lade være med at skubbe følelserne væk, men det er som om, jeg bare kommer dybere og dybere ind i angsten. På dette tidspunkt begynder jeg at få negative tanker omkring, hvorvidt det i det hele taget var en god ide jeg indtog LSD. Mit angstniveau er nu så højt at det nærmest er panisk og føler en ekstrem tankemæssig tomhed. Hele min barndom har været noget lort - ligesom resten af mit liv også har været det. Jeg bliver så ked af det og føler at jeg er kommet for dybt ind i denne angst og at det blot bliver værre og værre, ser ligesom, at angsten har en uendelig dybde og det gør mig bange. Jeg tvinger mig til at blive lidt siddende lidt endnu, men alting er så ufattelig mørkt at det ikke kan beskrives med ord. Jeg prøver stadig at lade tingene komme som de kommer og møde det med accept.
+3.00 Er kommet endnu dybere ind i angsten og på dette stadie føler jeg, at jeg er ved at miste forstanden. Mørket er nu altdominerende, jeg græder og føler blot jeg falder dybere og dybere ind i disse negative følelser. Jeg er bange for, at jeg aldrig nogensinde kan få det bedre i mit liv, og det gør mig ekstrem ked af det og jeg får en angst der er så ubeskrivelig dyb.
+3.10 Jeg er forvirret og føler ikke længere, jeg er mig selv. Jeg kan ikke holde ud at være i min lejlighed mere, jeg skal væk. Jeg går en tur med musik i ørene, musikken lyder komplet anderledes end normalt og det hjælper lidt med at få tankerne væk fra dette sorte hul, jeg har åbnet op for. Går forbi et af de smukke træer fyldt med hvide blomster, plukker en blomst og dufter til den. Duften er VIDUNDERLIG og tænker, at det må være fra en anden verden.
+3.30 Jeg kommer hjem igen, alting føles igen for intenst. Jeg ved vitterligt ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Men jeg ved, at jeg skal have tankerne væk fra alt det jeg har åbnet op for. Jeg ser noget TV, men føler det er meget svært at følge med, men det får mig alligevel afledt en smule.
+4.00 Med tanke om, at der stadig er adskillige timer tilbage i trippet blusser min angst yderligere op, fordi alt sammen er så ubehageligt at være i. Jeg føler mig så tynget af alting og kan ikke holde ud at være i det længere. Kan se mit liv som det er nu, og som det har været førhen, og det er så ganske forfærdeligt at se på, fordi det har været så mørkt. Jeg begynder at tænke, at hele dette trip er en fejl og vil bare gerne tilbage til min normale tilstand. Kan simpelthen ikke holde mere ud nu. Jeg smider håndklædet i ringen og æder 2 mg clonazepam, og toppen af angsten begynder efterhånden at forsvinde.
+5.00 Medicinen har ramt mig hårdt og jeg lægger mig til at sove.

Et trip som jeg desværre fik sluttet før tid, men jeg fik en ide om, hvorfor jeg har det som jeg har det i dag, og det var egentlig også en af de ting, jeg havde brug for. Men vejen frem for mig er stadig uklar

Peace out.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2017 17:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Din årsag til at trippe minder sgu en del om min egen. Jeg valgte dog at starte med en dobbelt ayahuasca rejse weekend hos healingrejser. Og der er jeg 100% glad for at mit første møde med psycedeliske stoffer var i sådant et setting! Deres ophold er meget mere end blot ayahuasca trip. Faktisk havde jeg den bedste oplevelse ved en holotropisk åndedræts session dagen efter første aya tur. En psycedelisk oplevelse der overgik hvad aya viste mig hvilket var meget uventet. Men en kæmpe del af det er de mennesker og hjælpere du er omgivet af. Jeg mener ikke det er sundt at trippe alene som du har gjort medmindre man virkelig er erfaren og har indsigt i psykologien m.m.

Jeg prøvede i går LSD for første gang med en ven. 150ug eller hvordan det skrives :) Min ven oplevede ikke rigtig nogen effekt, men jeg gjorde. Minimale visuals med åbne øjne, men sådan var det også under aya for mig.

Men med de ting du beskriver vil jeg helt klart anbefale en dobbelt aya weekend hos healingrejser. Det er SÅ meget mere terapautisk end "bare" at trippe!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2017 00:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2011 10:32
Indlæg: 17
Det lyder spændende - det vil jeg da gerne høre mere om - evt. over en pb.
Synes dog priserne er lidt pebrede - troede ikke det var lovligt at holde sådan noget i DK?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2017 09:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
FrederikS skrev:
Det lyder spændende - det vil jeg da gerne høre mere om - evt. over en pb.
Synes dog priserne er lidt pebrede - troede ikke det var lovligt at holde sådan noget i DK?


Det er ulovligt at importere færdig ayahuasca, men ikke ingredienserne og ikke at lave det selv.

Når du har prøvet et ophold vil du ikke syntes det er dyrt i forhold til hvad det skal dække og hvor mange dygtige guides der er til at hjælpe. Jeg kan ikke se det kan gøres billigere i hvert fald. De har en facebook gruppe også hvor man kan søge info m.m. Vil man prøve ayahuasca, så vil jeg HELT klart tilråde dette frem får en tur i junglen. Efter min oplevelse ville jeg aldrig turde gøre det i udlandet og slet ikke i junglen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team