Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 apr 2017 20:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Substans: Lsd
Dose: 145 ug
Setting: Hos en af mine rigtig gode venner

Jeg vælger at skrive denne triprapport, da mange tidligere i et af mine indlæg, frarådede mig psykedeliske substanser hvor jeg her tilbagemelder hvordan det var. Jeg håber i kan bære over med at det er min første rapport og at jeg også er lidt doven i dag så Kommaer bliver der få af, rapporten er nok også heller ikke så velformulerende og god som den kunne have været.

Jeg trippede her for nyligt hos en af mine venner for få dage siden. Op til dagen var vi begge meget spændte og nysgerrige hvilket vi mente gjorde trippet bedre. Det begyndte med at jeg fra morgenstunden af tog en bus hjem til en af mine venner som jeg har valgt at kalde A. Jeg tog mærket i bussen kl. 8.30 så vi ikke behøvede at vente på at trippet skulle begynde når vi mødtes. Det skulle være så tidligst som muligt da hans forældre kom hjem kl. 17-18.

Da vi mødtes kunne vi begge efter 10 min se at farverne blev kraftigere. Vi gik ud fra at det var fordi vi ikke havde spist morgenmad. Jeg kom hjem til ham og lagde mine ting hvor jeg begyndte at nusse hans stol i et øjeblik fordi jeg troede det var hans hund da den var belagt med pels, det var megasjovt. Vi gik ned til et supermarked for at købe noget slik. Da vi kom hjem sad vi og snakkede og lige pludselig blev vi ramt af de hårdeste grineflip. A spurgte mig ud af ingenting om jeg ville have nogle vindruer. Jeg ved ikke hvorfor men det var så sindssyg sjovt da han sagde det og vi var ved at flække af grin. Vi spiste kun få vindruer da de smagte meget surt. Mens vi sad og snakkede og grinede begyndte A's øjne lige pludselig at bevæge sig væk fra hinanden og det var næsten helt skræmmende men samtidig også pissesjovt da han lignede en eller anden fra en tegnefilm jeg ikke kan huske hvad hedder. Vi prøvede at høre noget musik og ting begyndte at bevæge sig, fx billeder der var fast monteret på væggene begyndte at blafre. Musikken lød helt klar og magisk. Efter vi havde grinet over en masse masse andre ting gik vi rundt i huset. Jeg så mig i spejlet og blev lige pludselig ramt af en masse tanker og stemmer i mit hoved om hvad fanden jeg havde gang i at jeg havde den alder jeg havde og tog lsd. Det gik hurtigt over og jeg fik flere grineflip med A. Da vi kiggede os i spejlet var hele vores ansigter dækkede af mønstrer. Jeg havde en masse tusind tal stående på mit ansigt. Det var sindssygt og overvældende. Alle de sanseindtryk man fik var spændende men også meget overvældende..

Vi besluttede os for at gå en tur men det tog os hundrede år for at gå ud da vi hele tiden flækkede af grin eller blev fanget af et eller andet sjovt i huset som bare satte tusindvis af tanker i gang. Da vi endelig kom ud og gå kunne vi lige så godt gå med hans hund. Vi gik udenfor. Det skal lige siges at min ven bor lidt væk fra byen så han har en del marker og landskab omkring sig. Da vi så ude i det fjerne lignede det et billede som noget en maler havde malet. Når distancen fra os og ude i det fjerne nåede over 300 -500 m kunne vi ikke længere se dybde og alt så fladt ud som var det en papirtynd flad væg med træer og himmel. Det var virkelig flot. Hver eneste gang vi kiggede på klokken blev vi overrasket over hvor lidt tid der var gået. Vores hjerne kørte så hurtigt og med så mange tanker at man både hverken kunne føre en fuld samtale uden at man i samtalen blev overrumplet af 20 nye ideer til noget at snakke om, men også fordi der var så mange sanseindtryk så hvert minut føles som 10.

Da vi kom hjem med hunden spiste vi lidt af vores slik og vi havde endelig vendet os til peaket og ramt vores plateau. Så vi kunne endelig nyde vores visuals og alle de smukke mønstrer vi havde. Vi lyttede hver især til musik i vores beats og det lød sindssygt, det var helt magisk og vi sad i A's badekar uden vand i og bare lukkede vores øjne og kunne mærke, føle, lugte og smage musikken. Det var helt utroligt. Vores CEVS var utrolige, det lyder måske underligt men jeg så bl.a. memes som var lagt i spiraler som dannede et mønster det var virkelig underligt og sjovt. Vi spiste vores slik og kunne se i vores visuals at de ændrede sig efter smagen.

Da vi følte os helt tilpas med alle sanseindtryk gik vi ud for at ryge noget virkelig kvali skunk som vi havde købt dagen forinden. Det ramte virkelig hårdt og da jeg tog min vens solbriller var det som om alt var i minecraft og animeret det var helt utroligt. Hans hund sad også bare og solede sig og så mega dejlig ud så vi gik hen for at nusse den. Senere kom nogle af A's brors venner og hilste og hørte hvordan lsd var osv. Vi blev overrasket over hvor stor en impakt andre "fremmedes" tilstedeværelse gjorde på en.

Derefter gik timerne bare og vi slappede af og havde dybe samtaler. Vi gik ud for at spise aftensmad på et pizzaria hvor de ik forstod hvad vi ville have da vi var forvirret. De kunne ikke forstå om vi vil have kvitteringen med eller ej fordi jeg åbenbart havde set rigtig forvirret ud, da vi satte os ned flækkede vi af grin over det. Vi spiste vores pizzaer og gik derefter hen til en legeplads hvor vi gyngede, det føltes helt fantastisk på den måde vinden susede gennem kroppen.

Efter vi havde siddet og nydt gyngeturen tog vi hjem og hilste på hans far hvilket stadig var svært da vi stadig var kun i begyndelsen af comedown. Det var lidt nemmere for ham da han ikke havde taget så meget lsd. Henad aften sad vi bare og så family guy og Rick and morty og andre serier på Netflix og vi kunne så godt relatere til dem og forstå dem. Som om vi kunne leve os meget mere ind i det og var så enig med alt det de sagde og følte.

Da kl. Blev 1 prøvede vi at lægge os til at sove, A kunne godt men min hjerne kørte stadig på fuldt drøn selvom mine øjne var så udmattede. Jeg sad og så videoer indtil kl. 3 hvor jeg begyndte at tænke langsommere og langsommere. Henad 3.30 tror jeg at jeg faldte i søvn. Søvnen var meget anderledes end normalt, man kunne ikke finde ud af hvornår man havde været vågen og hvornår man havde sovet.

Alt i alt har det været en fantastisk oplevelse. Jeg har undladt rigtig mange detaljer men der var simpelthen for meget at inkludere hvis jeg skulle få alt med. Der skete så utrolig meget.
Jeg må sige efter at have prøvet det. Det er rigtig nok som mange siger at det ikke er noget for alle. Men hvis du gør dig din research og har en god ven med dig og godt mindset og setting så Burde det kunne lade sig gøre. Lsd viser dig ikke hvad du vil se, men hvad du har brug for. Derfor skal du kun tage det når du er klar til det.

Håber I kunne lide min rapport, I må meget gerne give feedback eller dele tanker om mit trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2017 14:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Dejligt at du kommer tilbage med en triprapport.
Jeg er virkelig glad for at trippet faldt heldigt ud, for du har taget en noget kraftigere dosis end anbefalet, og I havde ikke nogen tripsitter. At have en bagkant, hvor forældre kommer hjem, inden I kan forvente at trippet er overstået, er heller ikke anbefalelsesværdigt. Du har altså kastet dig ud i det, uden at følge særligt mange af de råd du har fået.

Husk nu at lade være med at gå højere op i dosis næste gang. Bliv på den kendte dosis, da I jo heller ikke kan vide præcis hvor høj dosen egentlig var, da blotters kan variere noget i forhold til det annoncerede.
Når du har lidt større erfaring, og lidt højere alder, kan du forsøge dig med at gå op i dosis.

Nå, det var så opsangen :)

Super godt at det gik fint. Og dejligt at I fik noget ud af trippet.
Hvordan påvirker det jer efterfølgende? Har det forandret noget i dit unge liv?

Stay safe :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2017 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Haha, ved godt at det nok ser ud som om vi ingenting havde tyr på og planlagt men. Det hele gik perfekt og kunne ikke ønske mig det anderledes. Vil heller ikke gå højere op slet ikke. Men ved at blotterpapiret ligger på 145 ug- 155 ug. Jeg kender fyren. Lige efter trippet kunne jeg stadig mærke at jeg havde en del nye hjerneforbindelser dermed at lyde også lød lidt anderledes osv. Men selve mentalt har jeg siden da lært at sætte mere pris på livet og mine familie medlemmer. Fx kom min mormor forleden dag efter trippet og jeg kunne mærke hvor meget hun betød for mig og hvor vigtigt det var at hun vidste det. Jeg ønskede og ønsker her nu også at bringe mere tid med mine ældre familiemedlemmer og bare hele familien generelt da MSN aldrig ved hvornår de går herfra. Jeg synes livet på nogle punkter er blevet smukkere. Derudover føler jeg mig bare rolig efter. Kommer ikke til at trippe i noget tid tror jeg. Alt i alt var det en fantastisk oplevelse og kan stadig ikke fatte at vi har taget lsd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2017 23:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Dejlig at høre, at du har fået noget med, udover det at have prøvet det.
Det vil være ganske fornuftigt at tage det helt stille og roligt fremover, mht. psykedelika.

Vil du i øvrigt prøve at understrege hvor meget dette IKKE er legetøj, når du utvivlsomt vil underholde med din oplevelse overfor dine venner og bekendte. Det er virkelig vigtigt du påtager dig et ansvar fremover, og hjælper os alle til at der ikke kommer flere trælse historier om unge (eller hvemsomhelst) og psykedelika. I det hele taget ønsker vi kun at alle får en god oplevelse med psykedelika, hvis det skal prøves.
Betragt dig som en form for indviet, der nu skal viderebære ansvaret, respekten og ærefrygten for alle psykedeliske stoffer.

Det er IKKE legetøj eller partydrug!

Vær beæret over at du har fået lov til at se mange af de gode sider ved LSD, og blev forskånet de værest, i hvert fald denne gang.


Hold fanen høj :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team