Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 maj 2017 21:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Jeg er en fyr på 27 år, jeg har valgt at trippe Lsd i dag, og jeg vil prøve (når jeg er i stand til det) at skrive lidt om trippet mens jeg tripper, for at se om jeg får nogen ting med jeg måske ikke havde husket ellers, jeg tripper alene i dag

jeg starter op med at Rulle 2 joints, lave et lille mix til piben

min Lsd dosis er 2x110 ug mærker

KLokken 15:50 Jeg sidder Alene hjemme, indtager de 2 mærker, på samme tid da jeg vil opnå et godt trip.

16:10 jeg mærker allerede god glæde og varme i kroppen, så jeg sætter noget india Psy på Anlægget

16:25 jeg begynder at føle at jeg smelter sammen med musikken , føler at Lsden kommer godt ud i kroppen på mig nu,
jeg går en tur og nyder den første joint og håber den kan sparke hul igennem til nogen hallucinationer

16:45 Hjemme igen, efter en halv joint begyndte tingene at bølge , jeg valgte at vende hjem ad igen da jeg ikke følte jeg længere var i stand til at bedømme virkelighed og fantasi, hallucinere helt vildt, tingene ser underlige ud, det samme gør computeren, har sat psytrance på igen, og jeg føler mit humør styret ret meget af musikken,

17:15 det hele danner mønstre, jeg har sadt siden sidst jeg skrev og betragtet mit trægulv som syntes at danne mønstere der bevæger sig

17:30 føler det er meget længere tid siden jeg har skrevet sidst, alt bølger til musikken og jeg spiser slik har umenneskelig fråder på, lidt som når man drikker vand og er tørstig føler næsten slikket forsvinder hurtigere end det kommer ind i munden, fed følelse får vild fed griner på over mine stavefejl

18:22 tripper vildt, musikken mønstrene bølgerne det hele er smukt lige nu

19:00 føler trippet lidt mindre intens , beslutter at gå en tur og tage den sidste joint med

19:30 kommer tilbage følte egentlig trippet var begyndt at forsvinde da jeg gik hjem igen, men nu kommer det hastigt tilbage det er for fedt, jeg vælger at gå en tur mere for at trippe videre.

20:40 jeg kommer tilbage, ser lidt morty and ricky, da jeg er ret sikker på at trippen nu er overstået, men da jeg går ud for at ryge en joint og tænke den dejlige oplevelse igennem kommer det lige tilbage i hovedet på mig, vejen danner mønstre som aldrig før og jeg tripper videre, jeg gir mig hen.

21:10 trippet daler igen, går ud og ryger for at se om der er mere at hente

22:00 trippet er aftaget og jeg sidder nu tilbage med en rigtig god følelse, jeg er meget glad og føler mig bare dejlig skæv og afslappet


Som alle andre gange jeg har taget lsd føltes det her som en af de gange jeg fik mest ud af det, mon det er fordi at lsden har så meget at gi af? tjaa hvem ved, jeg glæder mig til mit næste eventyr, hvilket der nok kommer en ny triprapport på.

Har i kommentare eller andet så skriv endelig, jeg følte virkelig jeg fik meget ud af trippet, og føler selv min rapport er blevet okay eftersom den er skrevet under et trip. :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2017 00:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Tak for din rapport. :)

Fedt med den præcise timeline, det er mange år siden at det sidst var på mode, er vild med en timeline.
Du kunne jo eventuelt prøve at en diktafon, evt den i din telefon til at bedre kunne huske hvordan det hele er, når du skriver din næste trip rapport. :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2017 22:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Tak for Feed back :) hehe ja jeg har været helt ude i at tænke om man kunne prøve at filme sig selv under trip, men jeg tror dog det ville ødelægge trippet at vide man er overvåget, selvom det er af en selv:P men en diktafon kunne måske være en ide, tak for tippet:)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team