Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 apr 2017 22:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
En ven og jeg havde skulle prøve LSD og ca kl 18 150ug hver. Der gik 1-2 timer inden jeg mærkede ordenlig effekt men den blev aldrig specielt voldsom i forhold til hvad jeg havde forventet. Men ven mærkede ingen effekt stort set hvilket var ret underligt.

Ved 20-tiden gik vi en tur og under turen oplevede jeg ikke den store mærkbare effekt.

Jeg havde det sjovt og grinede ind imellem og følte det som engang jeg havde taget under 1gr spids nøgenhat. Sidst på aftenen (ved 22-23 tiden) fik jeg det ret dårligt med det hele og at vi havde taget LSD og at jeg løj overfor familien m.m. om den slags. Jeg har rejst med ayahuasca før og her fik jeg også dårlig stemning på sidste del af det og ville bare det skulle slutte.

ved 24-tiden gik vi i seng, men da jeg lå mig for at sove begyndte jeg at trippe hårdt. Jeg startede podcast på min telefon, som jeg normalt gør for at sove, men stemmerne lød som om de var forvrænget og blev afspillet for hurtigt. Lydende kørte rundt i værelset og hvis jeg lukkede øjnene så jeg geometriske universer. Jeg var lige ved at freake, men vidste fra tidligere erfaring, at jeg skulle slappe af og ride det ud.
Jeg sov måske ca 20 minutter hele natten. Kunne simpelt hen ikke falde i søvn selvom trippet aftog omkring 2 tiden.

Dagen efter havde jeg det mentalt ret dårligt og havde ikke lyst til nogensinde at prøve det igen.

Jeg føler dog jeg fik lidt lærdom i form af en lærestreg, men syntes som ved aya og svampe at visdommen ikke holder og fader efter et par dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2017 07:51 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Min umiddelbare tanke er, at det var temmelig optimistisk, at tro du bare kunne sove på 150µg LSD efter kun 6 timer.. Måske de 'store effekter' var udeblevet, og så kan jeg godt se det ikke lægger op til at være vågen længere..
Var det på blotters? Jeg kender ikke noget til Nbome, men kunne det tænkes at være det i har fået? https://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe#Dosage

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2017 21:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Frugthat skrev:
Min umiddelbare tanke er, at det var temmelig optimistisk, at tro du bare kunne sove på 150µg LSD efter kun 6 timer.. Måske de 'store effekter' var udeblevet, og så kan jeg godt se det ikke lægger op til at være vågen længere..
Var det på blotters? Jeg kender ikke noget til Nbome, men kunne det tænkes at være det i har fået? https://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe#Dosage


Det var to små stykker pap vi lå under tungen. Ved ikke om det er hvad du mener? Ved ikke hvad Nbome betyder hehe. Er det typen af LSD?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 16:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Smagte mærkerne af sæbe?

Lyder som en rigtig træls tur, og tror ærlig talt ikke at I har spist 150 µg LSD.
Ikke med den beskrivelse du har af forløbet.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 15:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 12:10
Indlæg: 0
Smagte det bittert, for så er det sikkert NBOMe. Og det kan sagtens ske at du har fået mere end 150ug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 22:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Ingen af os mener at det smagte af noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 04:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 12:10
Indlæg: 0
Har i evn stadig et mærke, for så kunne du lyse på det med uv lys. Men hved ikke hvor synligt det er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 07:35 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Jeg synes også forløbet lyder lidt mystisk, og i hvert fald ikke som en 150 mikrogram dose af LSD.

userx skrev:
Ved ikke hvad Nbome betyder hehe. Er det typen af LSD?


NBOMe er et stof, der tit bliver lagt på mærker og solgt som LSD. Det har en lignende rus, men det er ikke det samme som LSD. Generelt vil folk gerne undgå NBOMe fordi det i modsætning til LSD faktisk kan være farligt, og der har været en del dødsfald i forbindelse med det. Der er rigtig meget NBOMe i omløb i Danmark, så det kan være svært at vide hvornår man får noget reelt.

LSD er smagløst, men NBOMe kan smage bittert, metallisk eller surt og nogle gange kan det lamme tungen lidt. Det er derfor folk spørger om dit mærke evt. smagte af noget. Hvis du stadig har et mærke kan du teste det, enten ved at lyse på det med uv lys (LSD lyser op, det gør NBOMe ikke), eller få fat i et testkit til at teste hvilket stof der er på dine mærker. (Psychedelia har samarbejde med http://eztest.com, hvor du kan få rabat på stoftests via rabatkoden 'psychedelia')


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 08:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Plejadestjerne skrev:
Jeg synes også forløbet lyder lidt mystisk, og i hvert fald ikke som en 150 mikrogram dose af LSD.

userx skrev:
Ved ikke hvad Nbome betyder hehe. Er det typen af LSD?


NBOMe er et stof, der tit bliver lagt på mærker og solgt som LSD. Det har en lignende rus, men det er ikke det samme som LSD. Generelt vil folk gerne undgå NBOMe fordi det i modsætning til LSD faktisk kan være farligt, og der har været en del dødsfald i forbindelse med det. Der er rigtig meget NBOMe i omløb i Danmark, så det kan være svært at vide hvornår man får noget reelt.

LSD er smagløst, men NBOMe kan smage bittert, metallisk eller surt og nogle gange kan det lamme tungen lidt. Det er derfor folk spørger om dit mærke evt. smagte af noget. Hvis du stadig har et mærke kan du teste det, enten ved at lyse på det med uv lys (LSD lyser op, det gør NBOMe ikke), eller få fat i et testkit til at teste hvilket stof der er på dine mærker. (Psychedelia har samarbejde med http://eztest.com, hvor du kan få rabat på stoftests via rabatkoden 'psychedelia')


Vi har ikke flere mærker. Bestilte to stk på nettet fra england fra en sælger med god rating. Som sagt smagte det ikke af noget og ingen lam tunge :) Dosis må have været i den lave ende nok. Det er det der er så pisse træls ved alt der skal indtages oralt at der går så lang tid inden effekten rammer og det er et gamble hver gang. :cry:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 14:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 12:10
Indlæg: 0
Jeg tror at det der er sket er du enden har fået forkerte mærker f.eks 300mics, ellers ved sælgeren nok ikke hvad han har givet dig. Det lyder mærkeligt at du reagere på den måde. Ved det ikke rigtigt men tror måske (bare gæt) at når de skal tilsætte acid kan der komme mere på noget end på andet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 15:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Synes det lyder som en normal reaktion, jeg kan heller ikke sove i nogengange helt op til 20 timer efter indtagelse af 100-150ug - folk er forskellige. Planlæg så i har noget bedre tid en anden gang, eller i hvert fald du, eller brug noget andet som du selv er inde på.


userx skrev:
Jeg føler dog jeg fik lidt lærdom i form af en lærestreg, men syntes som ved aya og svampe at visdommen ikke holder og fader efter et par dage.

Er du sikker på det? :D

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 15:34 
yoloswagbroother99 skrev:
Jeg tror at det der er sket er du enden har fået forkerte mærker f.eks 300mics, ellers ved sælgeren nok ikke hvad han har givet dig. Det lyder mærkeligt at du reagere på den måde. Ved det ikke rigtigt men tror måske (bare gæt) at når de skal tilsætte acid kan der komme mere på noget end på andet.


Hey og velkommen til yoloswagbroother99 :)

Men det tror jeg ikke, du skal regne med. 300µg LSD er en rimelig høj dosering, og ud fra userx´s beskrivelse, lyder det ikke som om, det har været så intenst, som 300µg kan være.


Top
  
 
Indlæg: 15 apr 2017 18:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det kan også være at mærkerne bare har haft en hård tur. Så vidt jeg har forstået er lsd ekstremt skrøbeligt og man kan derfor sagtens risikere at ens 150 micrograms mærke kun er på 50.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 21:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 12:10
Indlæg: 0
Ø Tripperen! skrev:
yoloswagbroother99 skrev:
Jeg tror at det der er sket er du enden har fået forkerte mærker f.eks 300mics, ellers ved sælgeren nok ikke hvad han har givet dig. Det lyder mærkeligt at du reagere på den måde. Ved det ikke rigtigt men tror måske (bare gæt) at når de skal tilsætte acid kan der komme mere på noget end på andet.


Hey og velkommen til yoloswagbroother99 :)

Men det tror jeg ikke, du skal regne med. 300µg LSD er en rimelig høj dosering, og ud fra userx´s beskrivelse, lyder det ikke som om, det har været så intenst, som 300µg kan være.






Det kan jeg godt se men sover bare selv "fint" på en 100ug dose


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 21:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Efter der er gået lidt tid vil jeg ikke længere afvise at vi forsøger igen en gang. Spørgsmålet er så om man bare skal prøve 150ug igen eller det dobbelte. Min ven er på diverse medicin, så måske det dæmpede effekten for ham?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 23:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Lad være med at tage dobbelt dosis. Det er meget bedre at ryge lidt skunk for at sætte gang i trippet. Det har jeg selv brug for. Det hedder en kicker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 00:08 
Selv mener jeg, at 150-200µg burde være nok, hvis ikke man er erfaren med stoffet. Jeg tror, Buttkraken har fat i noget, og at jeres mærker sandsynligvis ikke har været på 150µg længere.


Top
  
 
Indlæg: 17 apr 2017 03:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
yoloswagbroother99 skrev:
Det kan jeg godt se men sover bare selv "fint" på en 100ug dose

Så er du vidst en af de få haha :) Det er meget normalt at folk har virkeligt svært ved at falde i søvn på lsd.

Til trådstater:
Jeg synes det lyder som en rigtig dårlig idé at tage den dobbelte dosis. Jeg syntes faktisk også det lyder som en rigtig dårlig ide overhovedet at prøve igen. For det første siger du selv at din ven er medicineret, dog ikke hvad, men det kan tyde på at han måske ikke skal lege med det her. For det andet lyder det slet ikke til, at I aner en skid om, hvad det vil sige at tage lsd. For havde I bare vidst en smule, ville ikke ikke overveje bare at fordoble dosen og I havde heller ikke regnet med at kunne sove efter bare sølle 6 timer. Intet ondt ment, men det lyder godt nok slet ikke til, at I er klar til det her eller har styr på, hvilke kræfter I leger med.
Jeg vil helt klart anbefale jer at læse rigtig godt op, på stoffet inden I forsøger jer igen.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 01:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
@Buttkraken - LSD er sådan set et OK stabilt molekyle, såfremt at det bliver opbevaret ordenligt. Dvs. ikke ved for høje temperaturer, ikke bliver eksponeret for lys og helst i en 'lufttæt beholder' af en art. Hvis et 150µg mærke skal reduceres til 50µg så skal det virkelig behandles dårligt o.O

@userx - I forhold til doseringen, så er det ikke uhørt at folk ikke mærker nogen synderlig effekt første gang de tager LSD. Der kan være mange forhold der spiller ind, men primært psykologiske. Det er f.eks. beskrevet i noget af den tidlige litteratur på LSD brugt i terapi at nogle patienter har indtaget endda MEGET høje doser uden at udvise nogle tegn på at være påvirket. Sindet kan stritte rigtig meget imod.

Der er også nogle nyere studier der peger på at der kan være en sammenhæng mellem hvor "åben" man er som person og hvor kraftig en effekt man oplever af Psilocybin som er nogenlunde tæt beslægtet med LSD. Forholdet er dog gensidigt. Psilocybin oplevelsen øger en persons åbenhed, og desto mere åben man er, desto mere virksomt bliver stoffet. Det er i min overbevisning ikke et langt stræk at sige det samme muligvis gør sig gældende med LSD.

Din oplevelse med ikke at kunne falde i søvn må jeg sige er temmelig forventelig. Selv personer der har taget mikrodoser (8-15µg) af LSD for sent på dagen oplever at have meget svært ved at falde i søvn. Det skyldes sandsynligvis at LSD giver en del energi ved at "stimulere" ens dopamin system, det samme system som f.eks. sukker, koffein, amfetamin og kokain stimulerer. Altså, man kan sige at stimulering af ens dopamin system virker opkvikkende og derfor bliver det svært at sove.

Jeg vil ikke anbefale dig at øge doseringen næste gang. 150µg skal nok give dig et helt fint trip når du er klar til at ta' imod det. En måde at forberede dit sind bedre på oplevelse er ved at meditere regelmæssigt. Det kan også være en god idé at ligge dig ned efter du har taget stoffet og lytte til noget afslappende musik, det kan hjælpe dig med at slappe af og hjælpe dit sind til at give slip og lade trippet træde frem.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team