Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 mar 2018 22:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 mar 2018 22:15
Indlæg: 0
substans: LSD (california sunshine on hippie blotter)
dosis: 125ug
set: psytrance event, indendørs
setting: fantastisk humør, afsted med to kammerater.
tidligere erfaring: fem gange på mdma, en gang på svampe.

Så kom dagen endelig hvor jeg skulle prøve lsd.
Efter en masse læsning og videoer om stoffet på nettet. Og en grundig test af mærket med en reagent test som påviste at det var lsd, og ikke et rc, følte jeg mig i den grad klar til en tur
ind i sindet, og ud på dansegulvet for at se hvad syre kunne gøre ved mig.
Jeg lagde 1,25 mærke af 100ug under tungen ca. 15 minutter inden vi kom til destinationen. Jeg smagte trods testkit efter om der var nogen form for bitterhed eller "batteri-agtig" fornemmelse på tungen. Der var en svag smag af pap og en smule blæk, så jeg blev endnu mere sikker på den var god nok. Jeg kiggede ud af bilvinduet og havde en lille snak
med mærket om vi skulle være gode ved hinanden og have en festlig aften, så jeg ikke kom til at spolere noget for mine to kammerater som også var med. Vi havde på forhånd snakket om bekymringer og tanker omkring trippet, så der lå en god forventnings afstemning forud for aftenen, hvilket også var med til at skabe en tryg atmosfære, hvis nu jeg skulle komme i negative tanke spiraler.
Godt en times tid efter indtagelse begyndte effekten så småt at tage til. Jeg fik en fornemmelse i maven som havde jeg tusinde sommerfugle der baskede rundt derinde. Det spredte sig til resten af min krop i form af en slags elektrisk summende fornemmelse som gav mig et kæmpe boost af ren energi. Det var så intenst af jeg næsten sitrede helt ud i fingerspidserne, og mit åndedræt når jeg pustede ud rystede nærmest også og det føltes bare så super godt. Mit humør blev forstærket enormt, og jeg blev et stort grinende, smilende legebarn på dansegulvet.
lsd'en ramte mig i bølger lidt som mdma gør det, og hver gang kom der en ny lille effekt på. Først kom der auditoriske "forstyrrelser"; Da jeg mente de fleste numre havde et slags grinende lydspor indover sig, som en glad joker grinede bag tracket. Jeg spurgte mine kammerater om de også kunne høre det, men de havde ingen ide om hvad det var jeg hørte. Lyden blev samtidig knivskarp, og til tider en smule overvældende. Men ikke noget som ikke kunne fikses ved blot at gå en smule bagud fra højttalerne. Lige så stille kom de visuelle aspekter også på banen.
Min krop og alle andres synes at være dækket af et helt fint lag neon støv, som glimtede lige så svagt når jeg så på dem. Mine ene kammerat lavede nogle sjove øjne
til mig og løftede øjenbrynene, og det var som om alle hans ansigtstræk blev forstærket betydeligt, det så simpelthen så skæg ud, som om han var en legende goblin som ville have mig med på narrestreger.
Da vi sad og chillede og fik pusten med en kop juice begyndte alle loftpladerne at pulsere og kaleidoskopiske mønstre i neonfarver roterede rundt om.
Jeg havde været bange for det var noget jeg ville blive svimmel eller få kvalme af, men det var simpelthen bare så smukt. Når jeg kiggede på det fandt jeg
en komplet ro i min krop og jeg følte at min hoved sank fuldkommen ned i mine hænder som jeg holdte bag nakken. Til tider var den en slags knugende fornemmelse i maven,
som om jeg var sulten uden at være det, men dette var nemt at ignorere.
Det psykedeliske "head-space" havde også fået godt fat i mig, da min fornemmelse for tid gik fuldkommen i fløjten. Det ene øjeblik følte jeg at vi havde siddet
og slappet af i en halv time hvor det kun havde været fem minutter, og en time på dansegulvet føltes som et par minutter.
Jeg blev til tider en smule disorrienteret da alle neonfarver i den grad fangede min opmærksomhed, så jeg troede min kammerat var over det hele, fordi han havde
en trøje på i samme farver som nogle andre også havde på, men et helt andet mønster. Men mit jeg fik alligevel lavet en kobling mellem farverne så det gav fuldkommen mening for mig at han pludselig var 10 meter væk, og så 10 meter den anden retning.
Jeg havde et stort behov for at vi alle tre fungerede som en enhed og vi alle var glade og i godt humør. Det kunne godt være lidt hårdt at være i, da jeg gerne ville udforske mit eget trip samtidig.
Der var et kort øjeblik hvor jeg panikkede en smule fordi min ene kammerat lod til at være pist forsvundet, selvom vi lige var blevet enige om at følges ad ud på dansegulvet.
Han kom dog et par minutter efter, hvilet føltes som meget langt tid, da han lige ville optage en video. Jeg blev nødt til at forklare ham at det måtte han altså lige fortælle mig
næste gang for ellers blev jeg helt rundt på gulvet. Det var der heldigvis fuld forståelse for.
Jeg følte jeg havde let ved at afkode hvor mine venner var i deres trip og hvad de derfor havde "behov" for. f.eks. masser af krammere osv til ham på mdma, hvornår vi havde brug for pause hvis tempoet havde været lige højt nok osv.
Kraftigt berusede personer følte jeg voldsomt frastødende, og jeg kunne lugte deres alkohol ånde. De virkede dumme, bedøvede og ukordinerede for mig
og jeg ville helst bare at de fandt deres egen kasse gå hen i. Det gjorde mig også ærgerlig at så mange stod med deres telefoner fremme, og filmede eller smsede midt ude på gulvet
istedet for at danse i nuet. Jeg befandt mig til tider aller bedst når jeg stod med lukkede øjne, og dansede mig væk i mine CEV´s som bestod af alt fra tunneller af neon
farvede briller til kaleidoskoper i alverdens farver og mønstre.
Jeg havde et par gange en lille fornemmelse af at miste mig selv fuldkommen i musikken og min krop kunne jeg næsten ikke mærke, det var som om jeg svævede ud af den.
Men det blev aldrig til mere end lige ved grænsen. Ikke fordi jeg kæmpede imod det, jeg ville det faktisk rigtig gerne. men der har nok være for mange stimulanser omkring mig
til at flyve helt væk.
Da jeg havde ramt plateau havde jeg det stadig fantastisk, jeg svedte knap så meget som da jeg kom op, og jeg havde det lækkert i min krop. Til gengæld skulle der nu
"kæmpes" lidt for at få det hele til at intensiveres igen. Alle visuals osv var der stadig, men jeg var bare landet rigtig godt i det. Jeg kan godt forstå mange
godt kan føle at der er "lang tid" igen, hvis man her begynder at kede sig og gerne vil i seng, eller lign.
Vi havde heldigvis stadig tre timer tilbage på gulvet, så da musikken langt om længe kastede sig over i noget fullon, fandt jeg hurtigt tilbage i det legende knudrede headspace.
Jeg synes det var sjovt at se dem på mdma, og hvor nemt det var at få dem helt op at støde ved at danse med dem. Men samtidig havde jeg også lidt sympati med dem som stadig ikke turde
slå sig helt løs. De sidste par timer blev der bare danset, og jeg fik mig et par fadøl da jeg følte det hele var ved at dampe lidt af.
Det egentlige comedown varede et par timer og det var faktisk rart at føle min krop blev sig selv igen, og hjernen begyndte lige så stille at arbejde som "normalt".
Effekten aftog helt ca. kl 8.30 på vej hjem, og omkring kl 10.30 efter et varmt bad, en kop kakao og noget mad faldt jeg hurtigt i søvn.
En fantastisk aften, med et fantastisk stof, og med de bedste kammerater omkring mig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team