Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 12:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blødt lys.
Indlæg: 25 feb 2009 00:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Substans/er: MDMA og hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
3 drenge om et gram MDMA og 3g 90krs hash fra staden.
MDMA'en er tvilvsom i renhed og ligner billeder af MDMA til pilleproduction frem for "ren" MDMA.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
S havde huset en uge da forældrene var rejst. J og V havde i lang tid ledt efter noget MDMA og endeli kom der held i sprøjten.
S er large med at lægge hus til trips og har gjordt adskellige gange.
Jeg lider af HPPD og har gjordt i 1 år på den givne dato. V og J er i fin mental stand.


Triprapporten
Jeg har siddet på staden det meste af dagen og det minder om en sløv sommerdag uden det helt store på skemaet. Jeg sidder hos en ven og ryger noget utroligt dårlig hash da J ringer og spør om jeg er frisk på noget X. Svaret er ja og han begynder jagten. Jeg har altid syntes at ecstacy piller var "lame" og "pissefarligt" (jeg vil vide hva jeg tar(flot)) så jeg blir glad da J finder et gram MDMA til en billig penge. Jeg tar metroen til S's hus og det hele er linet op. 1 gram grå/hvidt støv ligger der på spejlet. Vi deler det op og alle får 5 streger. Jeg sniffer 3/4 af en og bomber 2. J og S

Fyren som J har købt det af har anbefalet at sniffe det og sværget ved dets virkning og sandt nok. Efter 5 minutters ventetid og ca 2 minutters smerte af moderat intensitet for jeg en sjov følelse i fingrene V mærker det samme. Hold i nakken som jeg havde da vi gik i gang er væk og jeg føler mig frisk, men ikke speedy eller jittery. Der går en joints tid og vi sniffer igen.

Et stykke tid efter bliver J og V alvorlige. De siger der er noget vi må snakke om. Alle skræksenarioer løber gennem mit hoved. "Hvor meget var der?" "Er det i virkeligheden meth?" "har de gjordt noget dumt?"
Det siger så at de har "gemt" halvdelen og at det på spejlet kun var ca 500mg. Jubel udbryder i mit hoved nu. "der er meget mere hvor det kom fra" "de har ikke gjordt noget dumt." De tog det rimligt tungt, men jeg var hurtig til at tilgive dem og vi fortsatte vores roll.

S går i seng, og vi blir efterladt alene. 2 gamle venner kigger forbi med noget dårlig coke. V og J abstraherer fra at sniffe lidt af det på min anmodning. Der blir snakket dybt og intest mellem J og mig. Vi sidder på terassen og de andre inde i stuen. Jeg har aldrig haf et solidt venskab med J. Han har aldtid været lidt en outsider. Typen der blev mobbet og så mobbede tilbage,(hvis det gir nogen mening). Men på den time hvor vi snakkede om alt mellem himmel og hav bondede vi på en måde jeg aldrig har følt før. Jeg blev overstømmet med følelser af stærk kærlighed til det menneske som jeg indtil da ikke rigtig forstod. Det samme skete mellem V og mig den aften, bare mindre intenst.

V går i seng og en af de 2 venner smutter også. Vi er nu kun mig, J og E.
Solen er ved at bryde frem og jeg føler en indre ro, renhed og fuldstændig afslapning. Da solen rammer mit fjæs er det det bedste jeg har mærket nogensinde. Vi ryger en joint og får rent faktisk en fair fråder. J har tics i hele ansigtet og ka bestemt ikke ta i brugsen og købe morgenæder kl07:15 en lørdag morgen, Så jeg tar hans cykel og med et stort smil og en ny streg i næsen begiver jeg mig ud på en mission til brugsen.

Jeg passerer mange folk på den halvstore villavej som jeg cyklede på. Det føltes som om de alle sammen gloede på mig, som om de vidste jeg var skudt. Da jeg kommer ind i brugsen har de intet af det jeg ska købe til J, så jeg ringer ham op. (er så fucked at jeg kun får sagt: "yo, ska bruge... nå det har i ikke, øjeblik" på ca et sekundt) J bestiller noget andet og jeg betaler og kører hjem til S igen. (5 minutter på cykel)

J og jeg æder det købte og der bliver jeg ringet op af D. Han er i området ved et tilfælde og havde ringet forkert, men jeg fik ham hevet over til S. J går til køjs og efterlader de sidste 2 streger til mig.

D og jeg skilles, jeg tænker på at ta hjem, men er stadig oppe at køre så jeg går forbi en anden ven i håb om at han er vågen og vil gi en ryger. Det er han og han stikker mig 1,2 sort afghan til at sove på.

Jeg er hjemme kvart over 14. ca 18 timer efter den første streg. Formår at rulle en joint op og får taget et par puff før jeg falder om af udmattelse.

Jeg kan konstatere at de empathogenske kvaliteter påvirker mig i en uges tid efter brug. (klumper i halsen over de mindste tegn på mistrivsel, føer med andre på et nyt plan)
Samtidig er der intet spor af hppd under påvirkning af MDMA, ingen floaters eller visuel sne, ingen paranioa. Helt sikket noget der skal gentages, men med et renere produkt. Og i mindre mængder. Jeg vejer 62kg og jeg fik taget mere end 333mg. Jeg påstår på ingen måde at det er rent. og er tilbageholdene med at gøre det igen da jeg helst holder mig til shulgins grænser. Men det ska da siges at mit bond til V og J har holdt ved. De er gode venner, og vi deler mange minder, men der er også noget ekstra i vores forhold. Noget usagt, måske enda ubevist, men jeg ved at det føles som kærlighed.

BTW jeg er meget hetro. Det er "manly love" jeg snakker om.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team