Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: held i uheld
Indlæg: 08 aug 2009 11:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jun 2009 00:53
Indlæg: 130
Geografisk sted: byen
Substans/er: 1 Ecstasy pille
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
1 Ecstasy pille af dårlig kvalitet...

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
settings var roskilde festival 09, jeg har ingen sygdomme eller noget i den stil

Triprapporten
hey, her er min første trip rapport. skrevet imens jeg er total overtræt. jeg håber i bærer over med mig XD

det hele starter et par dage før roskilde, nogle venner og jeg selv beslutter at vi vil prøve svampe for første gang på roskilde. vi har en del hash med men satser bare på at for fat i nogle svampe dernede.

tiden flyver af sted der nede, ikke kun fordi jeg virkerlig er meget skæv dernede. men også fordi jeg er omgivet af super nice venner.

endelig oprinder dagen hvor vi beslutter os for at for fat i nogle svampe, mig og 2 gode homies tager et skilt om nakken som vi skiftevis bærer rundt på.
på den ene side af skiltet stod der svampe søges og på den anden side stod der lampe søges, i tilfælde af at vi skulle møde noget politi eller noget :wink:.

imens vi går rundt og spørger efter svampe sørger vi for ikke at spise noget, så hvores maver er klar til at optage svampene. men på trods af at vi spørger mange steder, og hele tiden er lige ved at havde fat i nogen. så lykkes det os ikke. resultatet bliver at vi sidder 4 drenge en smule adskilt fra resten af lejren pænt sultne og tæt på at gå kold. pludselig midt i al skuffelsen over ikke kunne skaffe nogle svampe, forslår en af os at vi også bare kunne tage noget Ecstasy og fyrer den for sygt af på roskilde.
(skal lige siges at der lå en i vores lejer som vi lige havde lært at kende på roskilde, der havde en omkring 50 piller med, og som glædeligt gav 4 ud.

først er der helt stille, og så lige pludselig har vi alle sammen en i hånden og er klar til at rocke :rocking:.

først prøver jeg at sluge pillen men den klæber sig nærmest fast til min tunge. kombinationen af den grimme smag og min ørken mund gør det umuligt at sluge pillen, men lidt vand hjælper den på vej.

her efter er det hele lidt uklart men jeg skal prøve at beskrive hvad der skete, og se om jeg kan huske det hele.

vi skynder os op mod orange scene for at hører noget trantemøller, på vej der op går det op for mig at jeg ikke har spidst noget i de sidste 15 timer pga jeg skulle være klar til svampene. det sætter en lille smule panik i mig, men vi skynder os ind i en madbod og jeg for virkelig sættet en stopper for sulten :)

dernæst siger en af mine venner lad os kalde ham HS, til vores "tripsitter" her er mit dankort og min kode, bare sørg for der ikke sker os noget så kan du spise og drikke alt hvad du vil på min regning :lol:

vores tripsitter stiller sig i kø til en af mad boderne sammen med mig, for at bestille lidt til alle der var på Ecstasy så ingen fik det dårligt... der står vi cirka i 15 min og da vi endelig for alt maden og vender os om for at finde de andre er de alle sammen pist væk :shock: :shock: :shock:

vi går op imod scene og prøver at få fat i dem, men vi støder ind i nogle andre mennesker og beslutter os for at hinge lidt ud med dem først.
ligepludselig sidder jeg sammen med en masse mennesker som ikke er på noget, mens jeg sidder og er på E. jeg begynder stille og roligt at synes at alting virker for mærkeligt, (generalt var det også et mærkelig sted vi var, det at jeg var på stoffer gjorde det bare endnu mere mærkeligt...)

jeg føler ikke længere jeg kan stole på nogen ud over vores tripsitter, en af min eneste barndoms venner. og jeg begynder at tænke over om det har var en god ide. jeg for overtalt min tripsitter til at gå tilbage i lejeren for at det hele skal blive lidt mere roligt. på vej tilbage fortæller tripsitter at det er mega dårlig Ecstacy og det måske er derfor jeg er ved at få det dårligt...

vi kommer tilbage til lejeren og finder sjovt nok de 3 andre også... først så prøver jeg og HS at sove mens vores tripsitter sidder ved siden af mig fordi jeg har "brug for at er i nærheden af mig" lidt fuckt..

det lykkes hs at falde i søvn, tro jeg men det vender jeg tilbage til. jeg kan derimod ikke sove og sætter mig op i lejeren. nu sidder vi en masse og chiller for sygt. alle de dårlige følelser er forsvundet og vi sidder og har det mega sjovt og alt muligt latterligt. jeg kan ikke rigtig huske så meget visuelt, eks. ved jeg ikke hvor mange vi var og hvem vi var osv.
til sidst er vi kun en pige og 3 drenge på E. det er efterhånden tidlig næste morgen og der ligger den vildste tåge over roskilde så man ikke kan se 10 meter frem. vi har det rigtig rigtig grineren og jeg for det faktisk kun dårligt en eneste gang i løbet af aftene. da en af de andre drenge begynder at fortælle om hvordan E virker, bliver jeg nærmest bare suget ind i hans øjne, både fysisk og psykisk... men det var faktisk ret grineren at prøve bare lidt uhyggeligt lige i nuet.

da vi er ved at gå kolde og beslutter os for at ryge lidt hash, ligger vi mærke til at vores 3 pavilioner er begyndt at væltet omkring os. den ene er endag bogstavligtalt væltet ned over mig så jeg ikke kunne se de andre uden jeg lagde mærke til det.... :hm: :shock: lidt random. men også ret grineren.

næste morgen viser det sig at HS næsten ikke havde sovet, han stod senere op end mig :evil:. men at han åbenbart har ligget vågen hele natten og lyttet til os. han sagde at han gerne ville komme ud til os men at han nærmest ikke kunne bevæge sig. han sagde dog også at det underligt nok ikke var så slemt da han faktisk lå og hyggede sig ved at lytte til os :?.

alt i alt et helt vildt fedt trip, lidt ærveligt det fuckede op for HS.
ps. kan huske at jeg kunne mærke sved dråberne kravle ud af mit hoved men jeg svedte slet ikke. det føltes nærmest som om mit ansigt smeltede. på en lidt skør måde... hvis det giver mening.

:mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2009 13:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
God rapport fra en fantastisk festival. Absolut godkendt. Det lød som om du alligevel nød oplevelsen og gjorde dig nogle erfaringer. sådan skal det også være.

Mvh Mikkel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2009 17:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
DoYouSpeakWak?? skrev:
God rapport fra en fantastisk festival. Absolut godkendt.


Hvad har du røget? Hvis du ikke vidste hvordan ecstasy føles, og du læste den rapport, så ville du ikke være blevet en tand klogere. "bliver paranoid, har upperen på, får kun en smule nederen på". Det var så den del af rapporten der handlede om ecstasy.

Næste gang, så prøv at kombinere beskrivelsen af interne og eksterne begivenheder noget bedre. Rapporten handler primært om eksterne ting, hvilket også kan være interessant at læse om, men der bør være vægt på selve trippet i en TRIPrapport :wink:

:x----
Den får 1 af 5 Dr. Phibes


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2009 02:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Hey jeg så sgu da sådan et skilt dernede! Boede du tæt på F? Helt nede langt væk fra alt i vest?

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2009 21:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jun 2009 00:53
Indlæg: 130
Geografisk sted: byen
vi var nede forbi F med skiltet XD vi boede 500 meter derfra XD.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2009 02:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2009 06:11
Indlæg: 154
JEg synes slet ikke din rus minder om ecstasy. Det må være meget dårlig ecstasy som du selv er inde på. Det lyder også som om du har haft det mere sjovt end euforisk. E giver normalt ikke morsomme oplevelser som fx cannabis, men bare lykkefølelse og eufori. Virkninger er naturligvis individuelle i en eller anden grad men det virker som om der har været meget lidt E i de piller.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2009 15:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jun 2009 00:53
Indlæg: 130
Geografisk sted: byen
jeg lover dig jeg blev blæst, men fik også flere kommetare fra mine kammerater der synes jeg reagerede på en lidt anden måde end hvad de havde regnet med. skal siges at jeg prøvede noget lign. E efterfølgende og der reagerede jeg totalt anderledes, næsten stik modsæt. så det har bare været utrolig dårlig E. hvis det da var E...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2010 11:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Virker som et godt trip, men som andre har nævnt, så savnede jeg noget mere om selve trippet og ikke så meget omgivelserne, dog ved jeg godt det ikke altid er til at forklare, især ikke på skrift samt det kan være svært at huske oven i :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team