Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 13:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2009 14:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Substans/er: MDMA (ikke cuttet - krystaller)
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
En stor fed line, ukendt mængde

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Havde kun spist 1 måltid på dagen, var i stort søvnunderskud, havde drukket 5-6 redbulls og lidt over 10 øl. Svineinfluenza :D

Ikke ligefrem de bedste settings..

Triprapporten
* hvis du bare vil gå direkte til indtagelsen af stoffet - og hvad der sker derefter, så scroll ned til linjen, hvor jeg har splittet teksten op *

Det var fredag, den sidste aften på vores studietur i London. Da det var den sidste aften, havde jeg selvfølgelig tænkt mig at gå all-in, og fyre den af så meget som muligt. Pga. søvnmangel (havde kun sovet 3 timer den natten før), var jeg nødt til at knalde den ene redbull ned efter den anden, for ikke at gå død.

Efter at have været på restaurent hele klassen, hvor jeg ikke kunne spise noget, så drak bare 8 øl i stedet, tog jeg og nogle venner videre ind til nogle pubs, som en lille opvarmning til Fabric. Jeg havde set meget frem til den her club, da jeg havde hørt den skulle have 3 scener, hvor der kun blev spillet elektronisk musik. Denne aften var det et event med 12 dj's, hvoraf størstedelen af dem var navne man kender i forevejen. Den viste sig dog at overgå mine største forventninger.

Mig og 3 andre tog derind sammen, hvor vi skulle mødes med nogle andre fra klassen indenfor. Der var en flere hundrede meter lang kø, der snoede sig rundt om sig selv, hvilket betød at vi måtte bruge omkring 3 kvarter på at komme ind.

-------------------------------------------------------------------

Vi kom indenfor, der var 1000-vis af mennesker, og stedet var gigantisk. Efter at have lagt noget overtøj i endnu en monster lang kø, beslutter en ven og jeg os for at gå ud og ryge en smøg. Udenfor i et af de mange rygeområder, falder jeg i snak med en gut der spørger om jeg vil købe noget MDMA af ham. Jeg, der var pisse stiv og smadret i forevejen, overvejede det ikke i mere end ½ sekund - jeg havde brug for noget der kunne ''kvikke mig op''. Vi går ned på toilettet, random guy hiver en pose med nogle store dejlige krystaller op ad lommen, laver en stor fed upulveriseret line, ruller en seddel, og så gik jeg ellers bare amok ;) FUCK hvor det sveg i næseborerne :( Jeg stak random guy 5 pund (40 kroner(wtf)) og så forsvandt han ellers bare ud i intetheden.

Mig og min klassekammerat sætter os op i en af barerne og jeg sidder spændt og venter på det sparker ind. Ligepludselig slog det mig, som en lyn fra himlen. Jeg har aldrig prøvet andre 'partydrugs' end coke og amf, og vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente af virkningen. Efter få sekunder indså jeg at det var en virkelig kraftig dosis jeg havde indtaget. Jeg sagde til min ven at jeg var nødt til at sætte mig i en sofa, og at jeg nok ville passe out. Der gik lidt panik i ham, men jeg tog den stille og roligt (har lært at det er vigtigt ikke at vise psykisk nederlag over for det stof man tager). Det begyndte at sortne for mig....

Pludselig begyndte jeg at headbange lidt og bevæge kroppen i sofaen, og min ven troede jeg var ved at få spasmer. Jeg fortalte ham at vi var nødt til at gå ud på dansegulvet, og fyre den af, for ellers ville jeg gå død (det var rigtig godt jeg fandt ud af det :D) Da vi kom ud på dansegulvet blev det hele meget meget vildt. Musikken instens (tror det var noget minimal der blev spillet) og det gik hurtigt op for mig, at over halvdelen af de tusindvis af mennesker der gav den gas på dansegulvet, var på stoffer.

Min ven har ikke selv prøvet andet end hash, men han havde intet imod at jeg tog det. Han er iøvrigt stor fan af elektronisk musik (han laver selv lidt), så det var bare en bonus at jeg kunne fyre den af med ham. Måden jeg dansede på var helt vild, og jeg havde en følelse af at jeg ejede dansegulvet. Pludselig mødte 4-5 stykker fra klassen på dansegulvet, og jeg for hurtigt sneget mig væk. Jeg fortsætter mine vilde moves rundt omkring, og fyrer den af med tonsvis af mennesker på gulvet, der allesammen er på stoffer og elsker musikken. Det var en helt vild følelse, jeg aldrig har oplevet før.

Efter at have fyret den af i ½ times tid (tror jeg), kommer benga suddenly på scenen, og folk går helt amok. De dybe basstoner gør mig helt vild i varmen, og det var alle farvouritnumrene han fyrede af :D Specielt da han satte et eller andet vildt mixmix af ''Crunked Up'' på, gik folk helt amok. Nogle kunne ikke styre sig, og kom op at slås, men det var jeg heldigvis god til at undgå, jeg nød bare at fyre den af med folk og kommunikere gennem de syrede moves.

Men.. Så får jeg det pludselig dårligt, og kan hurtigt mærke at jeg skal brække mig. Havde selvfølgelig glemt at drikke rigelige mængder vand. Så skubbede folk væk, løb ned mod toilettet, knækkede mig en tur og bællede en masse vand. Købte yderligere 2 flasker vand, som jeg tog med op på dansegulvet og drak sammen med tilfældige der også var påvirkede, så de heller ikke endte galt ;) Mindes også at jeg stod sammen med et par andre gutter, der så ud til at elske mig. De havde en lille underlig flaske som de sniffede en eller anden væske af, og de tilbød mig noget, men jeg vidste ikke lige hvad jeg kunne forvente af sådan en cocktail, så jeg holdt mig bare kørende på MDMA'en, som iøvrigt stadig var lige så kraftig som i starten. Den holdt mig kørende i mange timer :D

Alt i alt den fedeste fest i mit liv. Dog lidt problematisk, da vi skulle tage afsted fra hotellet kl 5 om ''morgenen'' hele klassen. Tog et bad, mens jeg dansede rundt i badet til ekkoet i mit hovedet af Bengas dub. Kunne slet ikke stå stille. Tømmermændende var virkelig det værste jeg nogensinde har oplevet. Konstant kvalme, underlig form får midlertidig depression, kunne slet ikke smile overhovedet, også selvom jeg anstrengte mig. brækkede mig heldigvis ikke. Og turen over mod lufthavnen var det hårdeste i universet, mine ben havde bare ikke længere noget at give af.


Nå, men det var så min lille MDMA-roman, håber i nød at læse den :D Undskyld jeg ikke lige har fået rettet den igennem.

MDMA overgår alle mine forventninger, virkelig. 10/10

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2009 21:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2007 23:02
Indlæg: 23
Cool history, godt at høre at det ikke altid er man skal tage så meget bare for at feste igennem! ;D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2009 23:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Znow skrev:
Cool history, godt at høre at det ikke altid er man skal tage så meget bare for at feste igennem! ;D


Well, ved jo som sagt ikke hvor meget der var, men ingen tvivl om at det var meget, i forhold til det var én streg. Lige da det slog ind, blev jeg også helt svimmel, og troede jeg havde fået OD, men det skulle åbenbart bare danses væk =) Ved ikke om koffeinen havde indflydelse på dette..

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team