Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2010 22:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2010 21:09
Indlæg: 0
Substans/er: MDMA 120 mg. + 40 mg
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
120 mg. + 40 mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
En smule tømmermænd

Triprapporten
Min første triprapport af MadHatter,


Efter en veloverstået eksamen på en af danmarks universiteter, drager jeg til Århus for at besøge et par gamle venner. Vi har i længere tid haft en aftale om, at jeg skulle prøve MDMA sammen med dem, da det er en af de stoffer, som jeg endnu ikke har prøvet.
Hele min Århustur starter med at jeg slapper af hos en helt tredje kammerat i nogle hverdage, hvorefter vi tager i byen torsdag. MDMA'en skal indtages med to andre venner den efterfølgende dag, fredag. Torsdag bliver vild og sen, og jeg vågner fredag med en smule tømmermænd (hvilket jeg sjældent gør, da jeg som oftest drikker med måde), jeg drager herefter hjem til min kammerat K fredag eftermiddag, og vi sidder og snakker lidt om forbehold m.m. når man skal på MDMA. Vores 3. kammerat J tager toget med MDMA'en fra en af danmarks andre store byer. Vi er meget spændte og venter kun på at J ankommer.

Efter 2-3 timer med stemningsskabende snak om MDMA får vi den helt forfærdelige nyhed, at fyren som skal skaffe vores MDMA ikke er til rådighed! Hele vores aften og medfølgende planer braser fuldstændigt. Jeg og K tænder derfor en joint og kontakter J med den dårlige nyhed. J siger han alligevel kommer til Århus.

Omkring kl. 22 har K og jeg set 1 afsnit South Park og er mega skæve. Vi har for alvor opgivet alle planer om MDMA. Pludselig kommer J smilende og meget energisk ind af døren. Han kan ikke holde masken, og udbryder nærmest før et venligt "goddag" at han har skaffet 1 g rent MDMA. Stemningen nærmer sig allerede her noget helt unikt. Vi danser, hopper og synger af glæde for at vores aften nu alligevel skal blive et eventyr. K og jeg springer hurtigt i bad og gør os klar. Jeg ifører mig min raver-trøje (en multifarvet polyester hættetrøje), og vi indtager hver 120 mg. MDMA. Herefter går vi ind mod Train.

Omkring kl. 23 står vi i køen til Train. Jeg kan endnu ikke rigtigt mærke noget, men K og J fortæller mig at de kan mærke introen på en god rus. Vi kommer igennem køen af flotte piger og store mænd, og får afleveret vores jakke (det skal lige nævnes at vi har 2 joints i en af jakkerne). Vi kommer ind og opdager at Sébastien Léger endnu ikke er gået på, men der står en DJ ved navn Flip og spiller hele stedet op. Vi danser en smule.

Omkring kl. 23.30 køber jeg en sodavand da jeg ved at det er essentielt at indtage væske når man danser. Jeg mærker pludselig en bølge af udefineret energi svæve henover min hud. Det føles varmt, men alligevel koldt, og fremfor alt rart. Jeg lægger mærke til at alt nærmest glimter for mine øjne - verden er ligesom blevet udsmykke med et lag af glinsende krystal. Disse bølger fortsætter de næste 4-5 timer.

Omkring 00.30 er Sébastien Léger gået på, og vi beslutter at tage 40mg MDMA til. Vi er alle 3 godt oppe at køre her, og føler os fuldstændigt i kontakt med stedet, gæsterne, os selv og hinanden. K falder i snak med en pige væsentligt over hans egen alder, og forfører hende fuldstændigt overlegent. Hans romance tvinger J og jeg ud på vores eget lille eventyr. J og jeg har begge kæreste på, så vi var godt klar over at der var fristelser i luften i aften. Vi møder begge to hurtigt en pige hver, som vi begynder at danse med. Pigen jeg danser med hedder Mette, og hun drikker vand (er hun selv på noget tænker jeg?) Alt uden lige, så har vi en fantastisk dans, hvor hun smyger sin slanke, lækre krop tæt op af mig, og blidt fører sine fingerspidser ned af mit bryst... Hvilken fantastisk fryd! Vi danser og rører hinanden i omkring 30 min., før jeg finder K og J igen.

Omkring 03.00 går vi ud i kulden for at trække lidt frisk luft. Normalt ryger jeg ikke cigaretter, men J tilbyder mig en, som jeg tager imod. Vi ryger blå Savoy, da vi bruger dem til at lave joints. Jeg inhalerer røgen helt ned i bunden af mine lunger, og kan mærke hvordan min krop bliver masseret indefra. Den normale, klamme fornemmelse af røg er blevet erstattet af en følelse af at inhalerer luft renere end selve atmosfærens. Igen.. Fuldstændigt fantastisk følelse!

Omkring 05.00 lukker Train og vi bliver smidt ud. Vi tripper stadig, men er på vej ned. Vi har i mellemtiden mødt to rumænere, som gerne vil dele vores joints - hvilket vi selvfølgelig gør, da vi er gode, venlige og åbne mennesker. Vi går ud i deres bil, og laver ellers den velkendte box med lukkede vinduer og joints. Jeg bliver skæv og fjollet, men bliver ikke træt eller stenet - tværtimod. Vi kører hjem til K, hvor vi spiser æbler og bananer med de to rumænere som er fulde og skæve. De gøgler totalt og vi er helt med på deres bølgelængde.

Omkring kl. 07.00 kører romænerne hjem, og vi går i seng. J har drukket øl i løbet af aftenen, i modsætning til K og mig, så han har det en smule dårligt og kaster op. Ellers er alt fint.

Jeg står op omkring kl. 12, og har det på ingen måde dårligt eller befinder mig i en deprimeret tilstand.

//MadHatter


Senest rettet af MadHatter 05 feb 2010 16:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2010 23:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2010 22:50
Indlæg: 84
Geografisk sted: helt ude at flyve
God nok rapport, jeg kunne godt taenke mig lidt mere om selve rusen, end hvad du lavede om aftenen :). Selvfoelig godt at du faar med hvad du laver undervejs, men kunne godt taenke mig lidt mere hvordan det foelte paa dig.

Btw hvor han smyger sin slanke WTF? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2010 23:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Jeg troede lige det skulle blive en rigtig fed rapport men så blev den for kort :D Ellers godt skrevet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2010 16:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2010 21:09
Indlæg: 0
Rapporten blev skrevet ret hurtigt ja, men jeg lover at der kommer flere på min tid her på Psychedelia ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2010 22:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2010 22:11
Indlæg: 4
Geografisk sted: Midtjylland
Hahahaha, fantastisk! Jeg besluttede mig for at lave en bruger herinde i foregårs, efter jeg kom i tanker om en bestemt person foreslog det efter vi havde drøftet siden et par gange, VED SELV SAMME LEJLIGHED SOM DU HER BESKRIVER! Jeg sidder og kigger TripRapporter hist og her og tænker så, nææh, MDMA første gang, det lyder spændende, det kender jeg jo noget til. Så åbner man tråden, giver sig i kast med rapporten og får så en underlig, spirende fornemmelse af at jeg ved hvorhen denne rapport fører hen og hvem der kunne have skrevet den, men jeg tænker, arhhh, det kan næsten ikke passe, det ville alligevel være for mærkeligt et sammentræf. Men ork jo, i takt med jeg kommer længere og længere i historien bliver jeg mere og mere sikker. Og sikke en beskrivelse af en ABSOLUT FANTASTISK AFTEN!!! hahaa, det kunne ikke være bedre beskrevet hr. "MadHatter", og forresten, tak for komplimenten mht. til den overlegne scoring af det ældre tøsebarn :D - "K" her :D :D :D
Og endnu et fuldstændig usandsynligt sammentræf, tjek min signatur hr. MadHatter, lyder det velkendt? :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team