Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 feb 2010 17:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 feb 2010 23:44
Indlæg: 33
Substans/er: MDMA
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
30 mg + 10 mg - jeg er en forsigtig pige, så havde bestemt ikke lyst til en for høj dosis.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Stabil mental tilstand, dog i mindre godt humør inden indtagelse

Triprapporten
Ny på siden og første trip rapport, så alt kritik er velkommen :D

Jeg sidder pt. og hører et dubstep remix af Herbalist af Alborosie og får en utrolig trang til at genopleve mit yderst fantastiske mdma trip, som jeg prøvede for første gang for cirka 2½ måned siden. Så hvorfor ikke nedskrive trippet. Trippet forekommer stadig meget nært og mange af trippets unikke detaljer kan jeg huske.
NB. Link til dubstep remix, dejligt nummer: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ivW8f8hfbAg&feature=PlayList&p=0BAA6843876C3C2C&index=9[/youtube]

Det var bestemt ikke planlagt at jeg skulle prøve mdma denne aften, så der havde ikke ophobet sig nogen form for forventning til trippet. Jeg havde i længere tid snakket med min kæreste om at prøve det, men lejligheden havde ikke budt sig og kemiske stoffer har altid været no go for mit vedkommende, men man kan jo heldigvis ændre holdning :D

Baggrund for trippet:

Jeg har været i biograf med kæresten og er i humør til selskab, er dog træt og har ikke spist i mange timer, så energiniveauet er temmelig lavt. Vi tager op til min kærestes fætter, hvor det viser sig, at der er rimelig mange mennesker, fest og høj stemning. Jeg bliver en smule overvældet af de mange mennesker og især af to piger, som er der. De irriterer mig grænseløst og jeg er ellers en meget tolerant person, men ja, jeg kan ikke lade vær’ med at komme med nogle spydige kommentarer til dem, da de simpelthen opfører sig for åndssvagt. Jeg bliver i små dårligt humør og siger til min kæreste, at jeg bliver nødt til at tage hjem. Han trækker mig til side sammen med hans fætter og spørger om jeg har lyst til at prøve mdma. Min første indskydelse er JAA! Eftersom at jeg har lyst til selskab, men humøret vil bare ikke. Jeg overvejer lidt og siger så, at jeg ikke vil prøve det før, at jeg har lavet en okay grundig søgning på nettet omkring stoffet. Efter min søgning på nettet er jeg endnu mere opsat.

Trippet:

Min kæreste, fætteren og jeg går ud i køkkenet og tager hver en opvejet dosis mdma i en bombe (30mg). Jeg har hørt, at det smager ret gunsten, men smager ingenting, da vi har foldet det ind i toiletpapir. Jeg går tilbage ind i stuen og sætter mig i sofaen, de andre spiller ølspil og hører Nik og Jay. Jeg får hurtigt skiftet til et dejligt dub reggae mix og prøver at lukke lydene ude og slappe af. Efter cirka 20-30 min bliver jeg små svimmel og føler mig en anelse dårlig. Mærker sveden på panden der pibler af mig og føler mig rigtig varm indeni, dog ikke på en behagelig måde. Min kæreste siger, at jeg skal ligge mig ind i sengen og slappe af og drikke et glas vand. Jeg bevæger mig ind i sengen og han følger efter. Jeg får det hurtigt meget bedre og nyder at ligge i sengens bløde betræk.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg igennem mit trip fuldstændig mister min tidsfornemmelse og derved ikke kan angive hvor langt tid der går fra nogenlunde normal tilstand til fuldstændig euforisk tilstand. Min kæreste og jeg begynder at kramme og nusse. Følelsen af at blive rørt og røre ved hans hud er helt fantastisk. Jeg kan huske følelsen af, at jeg ikke kunne stoppe med det. Vi holder i hånden og glider vores hænder mod hinandens, det følelses som om at der opstår en utrolig forbindelse mellem os. Jeg bliver oversvømmet af en euforisk- og forelskelsesfølelse, som jeg aldrig har oplevet før. Det står lysende klart for mig, jeg elsker ham. Vi bliver temmelig opstemte og hver berøring slår gnister indeni mig. Han skal på toilette og jeg bliver liggende i sengen, himmelhenrykt og smilende. Jeg begynder at føle sengen under mig og det utrolig bløde betræk. Jeg kan ikke lade vær’ med at rive og flå i det og sige mærkelige lyde imens mine kæber spænder forfærdelig meget. Jeg begynder at gnide mine fødder mod væggen, det føles fantastisk. Nu vil jeg prøve med mine hænder, det føles også fantastisk. Jeg sætter mig op og føler luften omkring mig, den mærkes fuldstændig ren. Jeg griber ud i luften med hænderne med følelsen af, at jeg kan mærke den. Åh, sikke en følelse. Fætteren kommer ind og smider sig i sengen med et kæmpe smil, jeg ligger mig ned til ham og kigger ham dybt i øjnene og jeg fortæller, hvor meget jeg holder af ham. Vi begynder at kramme hinanden, igen føles berøring fantastisk. Min kæreste kommer ind og joiner os i krammeriet. Vi ligger alle tre og holder om hinanden og fortæller hvor meget vi holder af hinanden.

Jeg får det pludselig lidt mærkeligt, rejser mig og går ud og brækker mig, klamt hvidt skum. Efter en tandbørstning har jeg det godt igen. Jeg får lyst til en cigaret og lader de to fætre ligge og kramme, mens jeg går ind til festen og ryger en smøg. Virkeligheden har ændret sig, jeg er meget positivt indstillet overfor alle, selv de to piger. Jeg får lyst til at snakke med dem, fortæller hvor lækre jeg synes, at de er. Jeg ryger, men får det dårligt igen, brækker mig igen. Brækkede mig cirka 3-4 gange den aften, men det påvirkede mig ikke, for fik det glimrende lige bagefter.

Jeg smider mig ind i sengen igen, folk begynder at komme ind i soveværelset. 3 personer smider sig også i sengen. Får en lang og dyb samtale med en bekendt, derefter en dyb samtale med den ene pige, som virkelig er blevet fucket af sin ex. Jeg holder om hende og trøster hende. Jeg føler en utrolig kontakt med hende og føler, at jeg skal give hende en masse kærlighed. Vi ligger længe i sengen og snakker og jeg føler hele tiden et sus i kroppen, når folk rører mig. Ny pige kommer ind af døren, hov, hende kender jeg da. Springer op og giver hende et knus og siger, at hun bare ser for godt ud. Hun bliver glad og er klar på at danse med mig. Trækker den anden pige med ind i stuen og vi danser alle tre, flere kommer til. Musikkens vibrationer er intense og min krop dirrer. Jeg har en smule svært ved at danse, da mine lemmer følelse underlige og gummiagtige, men det er sjovt og jeg smiler som aldrig før. Jeg lukker øjnene og mine sanser er yderst forstærket. Hvor længe jeg har stået og danset er sløret.

Efter noget tid kan jeg mærke, at jeg bliver mere og mere ”normal” igen, så jeg tager en lille bombe mere (10mg). Vi fester videre, jeg drikker intet, ryger næsten ingen smøger. Nyder bare folks selskab og trangen til at snakke med folk er stor, egentlig ikke snakke, men lytte og give knus, give kærlighed mv. Klokken er ved at være mange og folk vil i byen, kæresten og jeg er ikke friske på byen, så vi smider os i sengen og snakker. Vi fortæller hinanden om hvordan mdmaen virker på os. Jeg falder i søvn og vågner 5 timer efter frisk, 2 timer før mit vækkeur ringer. Det er dejligt, jeg er stadig glad og smilende. Vi laver morgenmad og jeg smutter på arbejde. Havde en glimrende arbejdsdag og kunne sagtens overskue de hjerneskadede, som jeg arbejder med. Om aftenen tager jeg ud og spiser med kæresten, stadig glad og slet ikke træt, selvom jeg kun har sovet 5 timer. Aftenen efter mdma trippet slutter med, at jeg drikker mig temmelig fuld med min bror og ven og ender med at hænge fast i et trådhegn, hvorefter jeg falder ned i en busk med torne i, fuldstændig viklet ind i en lyskæde jeg har ”fundet”. Jeg har for cirka 2 uger siden fået den sidste torn ud fra mit lår.

Det var en glimrende aften i selskab med mdmaen og jeg havde ingen lyst til at prøve mdma med det samme igen, for hold da op for nogle vilde følelser der kommer til udtryk. Men her 2 måneder efter, glæder jeg mig til at prøve det igen og især til sommer, måske på en strand. Åh se, det kunne være dejligt. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2010 18:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Det var næsten som at være på MDMA at læse denne rapport:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2010 19:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Rigtig god rapport, flot skrevet og det lyder som en god aften. :)
Dog vil jeg påpege at din rus PÅ INGEN MÅDE stemmer overens med dosen du har taget.
30 mg vil normalt blive anset som alt for lidt til at mærke det (på erowid er 30 mg sat som threshold dose og 60-90 mg for små eller sensitive personer) og vil normalt aldrig give en rus som det du beskriver.
Jeg tror enten du har været misinformeret om dosen, at den har været forkert udmålt eller at det har været en af MDMA's "fætre" som fx. MMA hvor 30 burde give en ok rus (det er dog ikke så udbredt igen).
Hvis du virkelig er 100% sikker på at det var MDMA og at dosen var korrekt så ville jeg være ufatteligt påpasselig med at tage det igen - det er ikke normalt at 30 mg virker sådan og hvis det er rigtigt var du blevet slået helt ud af en normal startdose på 90-120 mg...
Be carefull.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2010 20:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 feb 2010 23:44
Indlæg: 33
Hej Insane Psychedelia user <--- sweet navn :)

Jeg har faktisk tænkt rigtig meget over det, da 30mg som du skriver er en meget lille dosis. Jeg har læst mig frem til at almindelig dosis for små eller sensitive personer er 50-75 mg, men næsten det samme, som de siger på erowid. Så vidt jeg husker, havde jeg ikke rigtig spist hele dagen før mdma indtagelsen, det kan selvfølgelig have noget at sige. Jeg er 100 % sikker på, at det var mdma og ikke mma. Var selv med til at veje. Jeg skal så ikke kunne sige om den vægt vi brugte er pålidelig, det vil jeg få testet.

Jeg vil helt sikkert i fremtiden være forsigtig og starte ud med 30mg igen og se om det giver samme effekt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2010 22:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis du kan få den effekt at 30 mg så er du heldig, men jeg ville stadig af samme grund være ekstra påpasseligt.
Det er virkelig ikke normalt og du er måske af samme grund lettere eksponeret for overdoser eller kraftige bivirkninger af stoffet - just be carefull. :)
Forresten er mit navn ikke "insane psychechedelia user", det er bare en automatisk rang man får når man har skrevet mere end 1500 indlæg her på siden - du har fx "junior medlem" i rang da du har skrevet mindre end 50 eller 100 indlæg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2010 02:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Nogen er Ekstrem følsomme overfor MDMA + nogen andre stoffer (DXM bl.a., så vidt jeg husker).

Så pas på! :)

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2010 23:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 feb 2010 23:44
Indlæg: 33
Mange tak for jeres omtanke - jeg har helt sikkert også taget det til mig. Sidst jeg prøvede mdma fik jeg 80 mg og brækkede mig i mange timer plus diverse andre negative symptomer. Så mdma er lagt på hylden for mit vedkommende, no go anymore :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2010 01:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
80 mg? Det var da også rimelig overdrevet, med tanke på din sidste oplevelse. Du skulle hellere have taget 10 mg. Det kan jo være det er din "rigtige" dosis.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team