Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 22:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2010 01:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Substans/er: MDMA
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
200mg i bombe, 92% rent.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Har Diabetes Type 1 (sukkersyge)

Triprapporten
Denne triprapport stammer fra fredag d. 26. Februar.
Efter skole tog jeg hjem, fik lidt mad og smed ellers en 8 stykker bajer i en pose og kørte ind til min ven F, for at få en god fredagsbajer og tage en slapper med ham.
Vi kom efter noget tid til at snakke om stoffer, vores meninger omkring dem, og samtalen gik lidt dybt efterhånden, faktisk en god samtale. F, skulle så hjem til et familiemedlem og spise aftensmad, og mens jeg sad alene, kom jeg til at tænke lidt over tingene, og jeg kom frem til at jeg skulle have en fed aften på MDMA. Jeg hoppede ihvertfald i bilen og hentede så noget emma.
F kom hjem igen, og efter noget tid kom nogle af mine og F’s fælles venner forbi, og de andre var opsat på at skulle have en rolig fredag aften med øl og lidt hash. Vi sad så 3 drenge i lejligheden da jeg kl 20:37 indtog omkring 200mg.

Efter omkring 30-45 min. Begyndte jeg at blive lidt ængstelig for at effekten skulle virke, men jeg prøvede så vidt muligt at ignorerer det, og bare lade det virke når det ”ville”. Lige før der var gået en time, har jeg så mistet tidsfornemmelsen, bl.a. fordi jeg slukkede min telefon da det begyndte at virke, og dels også fordi at det ramte mig utroligt hårdt og pludseligt. Jeg sad bare og mærkede det virke, da jeg pludselig fik det lidt dårligt, og blev ramt af en lille smule .. ikke panik, men jeg blev på en måde lidt bange, så jeg kiggede over på min ven P, og spurgte ham om vi ikke kunne tale lidt sammen.
Jeg vil ikke gå længere ind i den her samtale, for det er der ikke rigtig nogen grund til, men den var utrolig dybsindet, og den varede i lang tid, hvor jeg så automatisk fik alle de forkerte følelser jeg havde gået med ud af kroppen, og jeg havde en god følelse i hele kroppen mens jeg snakkede med min ven, tingene blev dog først rigtigt positivt efter at vores samtale var slut. Desuden havde jeg meget svært ved at fokuserer på de ting min ven sagde til mig, jeg sad og kiggede utroligt intenst på ham, direkte i øjnene og lyttede alt hvad jeg kunne, men det var ikke altid at ordene nåede ind til mig, alligevel var det utroligt smukt at snakke med ham.

Som jeg skrev før, blev tingene først sjovt efter jeg var færdig med samtalen med P, og de andre var så småt blevet lidt fulde, og faktisk også irriteret over at vi havde snakket i omkring en time til halvanden.
P som jeg havde snakket med tog så afsted for at hente en af hans venner (ikke en fælles bekendt), og jeg kunne begynde at mænge mig med de andre. Jeg havde en pose druesukker med, som vi åbnede og alle de små stykker sukker blev smidt ud på bordet, og så sad vi ellers 3 drenge og rodede rundt efter dem der smagte bedst. Det føltes utroligt rart, og en stærkt følelse af samvær og sammenhold strømmede igennem mig, som mine venner hjalp mig med at finde de her stykker sukker, der smagte bedst, og hele stemningen blev automatisk løftet, ikke kun for mig, men også for de andre, fordi at mit humør steg så kraftigt efter jeg var kommet af med de her følelser gennem samtalen med P. Musikken nåede ikke igennem til mig før jeg rejste mig op og begyndte at danse, men da jeg så gjorde det, var det også fantastisk, og jeg kunne styre min dans så perfekt kombineret sammen med musikken at det var helt ufatteligt. Det flød bare sammen i ét, og der var ingen anden måde at danse til det her musik på. Sådan var det bare. Det var den første gang jeg rigtigt dansede til psychedelic musik på mdma.

Mens P var ude og hente hans ven, gik F, N og jeg en tur. Da jeg kom udenfor var det som om verden åbnede sig, og min selvtillid steg utroligt kraftigt. Det var mig der bestemte. Jeg sagde ting til folk der kom cyklende/kørende forbi på vejen og cykelstierne, og jeg ved godt nu at de faktisk ikke hørte det, men jeg sagde det halv højt til mig selv og mine venner. Vi kom forbi en bilforhandler, hvor der stod biler til udstilling. HELT rene biler, der skinnede og lyste op. Da jeg kom forbi den første, og kiggede ind gennem ruden udbrød jeg automatisk ”WAAAUUUWW!!!”.
Det var den flottest bil jeg havde set i mit liv, jeg så alle detaljer. Hvordan den reflekterede fordi den var så ren, og farverne var helt utrolige, og jeg stod nærmest og savlede over den her bil. Vi gik lidt videre og kiggede på nogle flere biler, og det var bare helt fantastisk at kigge på dem. Min hukommelse er lidt sløret for aftenen, så jeg skriver tingene ned som de kommer. Vi gik så tilbage til lejligheden og så kom P’s ven, og endnu en fælles bekendt til os, så vi sad altså 6 mennesker i lejligheden nu. Det var ikke noget problem for mig, kun ærgeligt at jeg ikke kunne nå at kommunikerer med dem alle på samme tid. Aftenen forløb sig ellers bare herfra med at jeg nød hele verdenen, hvor blødt det hele var at røre ved og hvor fedt det var at danse. Jeg styrede og kontrollerede det hele.

Igennem hele mit trip følte jeg en stærk bro mellem mine følelser, og mit fysiske velfærd. Godt nok brugte jeg som skrevet omkr. 1-1½ time på at snakke nogle tanker igennem med min ven, det var både generelle og aktuelle problemer, men det var fantastisk at kommunikerer med ham på den måde.

Alt i alt et meget godt trip. Selvom jeg var alene det, var jeg ikke alene om det, mine venner var gode til at støtte mig og give mig nogle ”goder” så som f.eks. at vi var ude og kigge biler, spise druesukker, styre musikken og flere ting. Det her er lige hvad jeg kan huske af det. Jeg snakker i dag bedre med min ven P, efter vi delte vores følelser mens jeg var på stoffet, og jeg føler jeg har en fornyet, stærkere forståelse og et bedre greb omkring nogle af mine følelser efter trippet. Alt dette var også delvist meningen med det. Og jeg ville ønske resten af verden kunne forstå det gode ved MDMA. Alt er farligt i store mængder, det samme gælder for de fleste stoffer, men kan man styre det, så kan man få meget gavn af det, og det har jeg allerede fået efter mit andet trip.

Ikke den mest velskrevne rapport, men håber i synes om den alligevel :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2010 00:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2010 01:32
Indlæg: 12
Geografisk sted: Morsø
Meget god rapport, elsker beskrivelserne :) jeg skal altså have prøvet MDMA når jeg bliver lidt ældre :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2010 16:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
God rapport ingenium :) Kan sagtens selv følge dig på mange af de ting du skriver.

Det er også fedt at du nu kan snakke bedre med P. Kan også huske da jeg tog MDMA at samtalerne vi havde var utroligt intense i forhold til de følelser der kom op i én, og hvor svært det kunne være at følge med og få alt med.

Nice at have nogle gode venner rundt omkring en når man indtager stoffer, da de virkelig kan forhøje glæden og humøret ved trippet betydeligt! Og hvis det skulle gå galt kan man snakke med dem om det - det at snakke om de følelser/tanker man har når det hele bliver lidt for intenst plejer at hjælpe; ligesom ved dit tilfælde.

:peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team