Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 mar 2010 19:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2010 21:46
Indlæg: 1
Substans/er: Extacy - Syre/mcpp
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
halvanden pille extasy. En blå og en halv hvid.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Det var min anden gang på "syre piller" Og må indrømme første gang var det fedeste trip nogensinde. Men anden gang, da jeg blev noget mere påvirket, var det ligepludselig ikke så sjovt længere.

Det startede med jeg sad 2 kammerater og jeg, hjemme i min lejlighed, min ene kammerat havde taget en lille håndfuld extacy piller med, vi skulle dele. Vi tog alle pillerne på en gang, jeg tog mindst da jeg har erfaring med at der skal noget mindre til at påvirke mig, end ved en normal person. Og allerede efter en 3 kvarters tid, begyndte de at slå ind. Jeg kan huske det alting begyndte at se mere og mere mærkeligt ud, jeg husker specielt et spillebræt jeg sad og stirrede på blev helt 3D Agtigt at kigge på. De 2 andre jeg sad sammen med bestemte sig for at gå en tur udenfor, men jeg ville blive indenfor da der var koldt og sådan, men det skulle jeg aldrig have gjort.

Jeg husker at gå ud på toilettet. Og da jeg kigger ned kan jeg bare se hvordan gulvet nærmest taget fat om mine fødder og nærmest forsvinder, og jeg kan se edderkopper rundt omkring på væggene. Det skal lige siges jeg har en stærk fobi for krybdyr og den slags. Jeg bliver meget skræmt og løber ud på gangen, hvor jeg kan se en slags monstre, faktisk ligemeget meget hvor jeg kigger hen dukker de op. Jeg finder min mobil og løber ud i opgangen, hvor jeg stadig ser de her "monstre" ligemeget hvor jeg kigger hen. Udenfor opgangen, er der sådan en lille rist, lige udenfor døren som jeg stiller på mig, fordi jeg simpelthen hverken tør gå den ene eller anden vej. Under den rist kan jeg se krokodiller og slanger, og inde i opgangen er de der monstre. Jeg får ringet til min ven, og får ham til at komme tilbage, og der går ikke 2 minutter, før han står der. Han får på en eller anden måde overbevist mig om at der ikke er noget farligt inde i opgangen og tager mig med ind i min seng, tænder fjernsynet og bliver ved med at overbevise mig om at det hele nok skal gå, og lidt efter lidt, bliver jeg mere normal igen.

Dette har desværre senere hen resulteret i at jeg har angst, specielt når jeg ryger hash.
Så budskabet med den her raport er simpelthen at i aldrig må efterlade en på syre, LSD eller svampe, som ikke er vant til det. For den oplevelse jeg havde, har jeg ikke lyst til andre skal prøve!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 20:29 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Der har bestemt ikke været LSD i dine ecstasy piller, men et eller andet, andet indholdsstof. Hvilket, er ikke til at sige. Du nævner selv mCPP, hvilket er en stor mulighed.

LSD er så vidt jeg ved uhyre sjældent i piller på gaden.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 21:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2010 21:46
Indlæg: 1
Tror det var mcpp.. Havde hørt lidt rygter om at pillen indeholdte det stof, men aner det ikke, da jeg ikke rigtig har noget at samligne med :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2010 16:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Ja, badtrips hører nok til de værste oplevelser i ens liv. Det er vigtigt at holde psyken i ro, tænke rationelt, og ikke lade sig rive med, når det tager en forkert retning. Selvom det kan være svært når man er groft påvirket.
Men en ting jeg ikke forstår er, at pillerne i tog bliver kaldt extasy piller. Er det ikke meget misvisende, når de hverken indeholder MDMA eller det der ligner? Det kan jo hurtigt gå galt, når man ikke ved hvad de indeholder, og set og settings er et helt andet sted.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2010 17:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2010 21:46
Indlæg: 1
Jo, det kan jeg kun give dig ret i! Desværre er extacy piller slet ikke det samme som det har været! Det er efterhånden ikke en særlig stor del af dem der rent faktisk indeholder MDMA.

Pillreport har været en stor hjælp for mig, da jeg helst prøvede at undgå den slags piller igen, Efter episoden. Og jeg kunne næsten altid finde en raport derinde, så den har været god til når jeg skulle finde ud af hvad det var. Men du kan som sagt stadig aldrig vide helt præcist hvad der er i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2010 19:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Shambhala skrev:
Ja, badtrips hører nok til de værste oplevelser i ens liv. Det er vigtigt at holde psyken i ro, tænke rationelt, og ikke lade sig rive med, når det tager en forkert retning.


Hvad gør man så hvis man hverken kan tænke rationelt, eller holde psyken i ro?? :roll: Hvis man ikke har noget at kæmpe med, så skal man altså lade være, generelt for psykedeliske stoffer hedder det sig at man netop SKAL lade sig rive med. Når jeg sidder og siger det her, ved jeg godt at jeg får det til at lyde umådeligt meget lettere end det er, når man rent faktisk står i situationen; men hvis du prøver at bekæmpe det bliver det ofte meget værre. Bare lige min mening om den sag.

Out

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2010 20:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Snoezel skrev:
Shambhala skrev:
Ja, badtrips hører nok til de værste oplevelser i ens liv. Det er vigtigt at holde psyken i ro, tænke rationelt, og ikke lade sig rive med, når det tager en forkert retning.


Hvad gør man så hvis man hverken kan tænke rationelt, eller holde psyken i ro?? :roll: Hvis man ikke har noget at kæmpe med, så skal man altså lade være, generelt for psykedeliske stoffer hedder det sig at man netop SKAL lade sig rive med. Når jeg sidder og siger det her, ved jeg godt at jeg får det til at lyde umådeligt meget lettere end det er, når man rent faktisk står i situationen; men hvis du prøver at bekæmpe det bliver det ofte meget værre. Bare lige min mening om den sag.

Out


Der er jeg desværre ikke helt enig. For eksempel læste jeg en anden rapport for et par dage siden, om en gut der i et LSD-trip, var OVERBEVIST om at hans ven var selveste hr. Satan fra helvede, og at hans mission var at slå ham ihjel med en køkkenkniv (thank god at han ikke gjorde det). Det jeg mener er, at hvis man endelig har fremprovokeret et badtrip, kan det hurtigt blive en ond spiral af ting og sager, hvis du ikke har i baghovedet, at det er stofferne der snakker - og ikke dig selv. Hvis man er bevidst om dette, falder man lettere til ro (det er ihvertfald min egen erfaring). For mig at se, kan det nogle gange være nødvendigt lige at prikke til sig selv og vågne op, når man er røget ud i et dystert tankespind, istedet for at gå yderligere i panik.

Det med at ''flyde med'' kender jeg godt, men det er mere i form af at ændre sine tanker i nogle positive baner, og forsøge at nyde så meget som muligt. Så kan situationen hurtigt ændre sig, og pludselig glemmer man at man lige har haft sit livs mareridt. Men det er vel forskelligt fra person til person, psyke til psyke, og kommer sikkert også an på hvad man har indtaget ^^

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2010 04:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Shambhala skrev:
Snoezel skrev:
Shambhala skrev:
Ja, badtrips hører nok til de værste oplevelser i ens liv. Det er vigtigt at holde psyken i ro, tænke rationelt, og ikke lade sig rive med, når det tager en forkert retning.


Hvad gør man så hvis man hverken kan tænke rationelt, eller holde psyken i ro?? :roll: Hvis man ikke har noget at kæmpe med, så skal man altså lade være, generelt for psykedeliske stoffer hedder det sig at man netop SKAL lade sig rive med. Når jeg sidder og siger det her, ved jeg godt at jeg får det til at lyde umådeligt meget lettere end det er, når man rent faktisk står i situationen; men hvis du prøver at bekæmpe det bliver det ofte meget værre. Bare lige min mening om den sag.

Out


Der er jeg desværre ikke helt enig. For eksempel læste jeg en anden rapport for et par dage siden, om en gut der i et LSD-trip, var OVERBEVIST om at hans ven var selveste hr. Satan fra helvede, og at hans mission var at slå ham ihjel med en køkkenkniv (thank god at han ikke gjorde det). Det jeg mener er, at hvis man endelig har fremprovokeret et badtrip, kan det hurtigt blive en ond spiral af ting og sager, hvis du ikke har i baghovedet, at det er stofferne der snakker - og ikke dig selv. Hvis man er bevidst om dette, falder man lettere til ro (det er ihvertfald min egen erfaring). For mig at se, kan det nogle gange være nødvendigt lige at prikke til sig selv og vågne op, når man er røget ud i et dystert tankespind, istedet for at gå yderligere i panik.

Det med at ''flyde med'' kender jeg godt, men det er mere i form af at ændre sine tanker i nogle positive baner, og forsøge at nyde så meget som muligt. Så kan situationen hurtigt ændre sig, og pludselig glemmer man at man lige har haft sit livs mareridt. Men det er vel forskelligt fra person til person, psyke til psyke, og kommer sikkert også an på hvad man har indtaget ^^


Jeg læste godt om det trip. Det eneste jeg umiddelbart kan konkludere af det er, at personen reagerer udadvendt på de ting han oplever indvendig. Personer som gør det og ikke kan kende godt fra ondt på det stadie, burde slet ikke tage psykedeliske stoffer, i hvert fald ikke i den setting som han havde. Så vidt jeg husker, var det nok noget nær den dummeste setting han kunne udsætte sig selv for, sammen med en person han afskyr og så hjemme hos de gamle.... Dygtigt... :roll:

Jeg tror ikke på at nogen "normale" mennesker nogensinde ville have lyst til at fremprovokere et badtrip, sådan et kommer oftest uventet, hvis det ikke gør, så er man nok selv ude om det.

Stoffer kan ikke tale, så vidt jeg ved, hvad skulle de sige? Min pointe er, at stofferne bare er katalysatorer, for en ny og evt. dybere/spirituel tankegang, det er altsammen tanker i én selv og hvis man gentagne gange bliver ved med at undgå bestemte tanker på ens trips, så har man IMO et eller andet problem i ens sind. Ikke nødvendigvis dødalvorligt, men nok til at man burde tage hånd om det, i stedet for bare at blive ved med at undgå det, for det kommer og bider én i røven på et tidspunkt, hvis man da fortsætter med at trippe.

Mit indlæg blev lidt for præget af mine meninger om hvordan man skal trippe, det må du/i undskylde, men synes bare lige jeg ville have min overbevisning frem, og det er hermed gjort! :)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team