Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 17:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2010 17:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Substans/er: Ecstacy (MDMA)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
3 ecstacy piller ved navnet Number One. Ukendt indhold (forventes at være rent mdma)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg var 15 år på dette tidspunkt, og kun erfaren med stimulanser, thc og et par dxm trips.

Triprapporten
Jeg har i længere tid gerne ville skrive en triprapport om min første tur med MDMA, og jeg har nu endeligt taget mig sammen til at få det gjort. Trippet foregik for 2 år siden, da jeg var 15 år gammel. Jeg havde på daværende tidspunkt bekendtskab med coke, amfetamin, hash og dxm. Jeg havde aldrig prøvet nogen psykedeliske stoffer, så dette skulle blive min første ”semi-psykedeliske” oplevelse. Det er 2 år siden, så mange små detaljer er glemt, men jeg husker meget fra aftenen, taget i betragtning af hvor brændt jeg blev.

Jeg havde læst mange trip rapporter, og hørt en masse historier fra mine kammerater som allerede havde prøvet det et par gange, så mine forventninger var store. Jeg var alene hjemme, og vi var i alt 6 drenge som skulle trippe. Vi havde købt 50 ecstacy piller, og en plade hash, så vi var velforberedte. Pillerne var blå, og blev kaldt Number one med et tilsvarende logo trykket på. I modsætning til alle andre E-piller jeg nogensinde har skiftet bekendtskab med, er disse de eneste som jeg med forholdsvis sikkerhed kan sige kun indeholder MDMA.

Vi forbereder os ved at sidde og drikke et par bajer, imens vi klargør et 10 smøgs mix til tjubang. Vi sidder oppe i min stue, som har et køkkenbord og et chill out corner med sofa og lænestol. Vi havde sat anlæg op, og tilsluttet en bærbar, så vi kunne høre musik over youtube. Vi havde på daværende tidspunkt opdaget Vibe Tribe, så det hørte vi en masse af samt en masse Infected Mushroom, og andet psy-trance.

Jeg starter med at indtage en enkelt pille, da det er min første gange, og jeg har altid været forsigtig når det angår stoffer. Jeg er ret nervøs og rastløst imens jeg venter på at pillens virkning træder ind. Ligesom så mange andre, starter mine stimulanser ture gerne med en del løbende frem og tilbage på toilettet (tyndskid).
Jeg begynder så småt at kunne mærke en anderledes følelse igennem mine arme og mine ben. Jeg beslutter mig for sammen med en kammerat at smutte en tur ned i brugsen for at købe et eller andet, som jeg ikke kan huske nu. Det hjalp en del på nervøsiteten at komme ud og røre sig lidt. Virkning bliver tydeligere og tydeligere undervejs.

Pillerne er forholdsvis kraftige, og allerede efter en enkelt begynder de at lege lidt med mit syn. Det er især lyset fra gadelygterne som jeg opfatter anderledes. Det er som om lyset bevæger sig, og drejer rundt om sig selv.
Følelsen i kroppen er helt fantastisk. En varm, opløftende, men stadig tung, følelse af eufori som kærtegner alle mine legemer, og bringer mig i et stadie af total eufori og lykke. Alle mine tanker er præget af lykke, og imens jeg bevæger mig hjem af fra brugsen, føles det som at gå på en lyserød sky. Som om du er løftet et par centimeter fra fortovet, og går ovenpå en lille sky som kærligt fører dine fødder over fortovet. Jeg kan huske at jeg hopper af glæde, og at jeg aldrig har følt mig så lykkelig før i hele mit liv.

Da vi kommer hjem i stuen igen, bliver det hele lige en tand mere fantastisk. Alle mine allerbedste kammerater samlet på et sted, i den samme kærlige og lykkelige tilstand som mig selv, med tilsvarende fantastisk musik som blæser ud igennem anlægget med de smukkeste toner. Aldrig har jeg følt mig så knyttet til mine kammerater som den aften (og efterfølgende mdma trips). Der var ikke en eneste sur mine. Alle smiler, griner og har det fedt og ingen kunne finde på at være den mindste smule led eller afvisende.

Visuelt ligger jeg først mærke til at lyset ser anderledes ud. Alle farverne er lidt mere mørke og tunge i det. Det lyder dystert, men det var intet mindre end smukt. Jeg indtager en piller mere efter lidt overvejelse. Effekten er tydelig da den begynder at virke. Euforien i min krop bliver lige taget en tand mere op. Mine pupiller er vanvittigt udvidede, og min krop er varm og silkeblød. Tøjet føles som varme og behagelige klæder som ligger sig over ens krop. Mit syn ryster nogen gange, så når jeg f.eks. kigger ind i væggen, kommer der en slags streger ind over mit syns felt. Jeg indtager piller nummer 3.

Vi er alle voldsomt påvirkede på dette tidspunkt. På grænsen til at det bliver for meget for mit vedkommende. Vi ligner fisk i ansigtet. Vores munde peger ned af og vi kan ikke holde vores øjne åbne. En af mine kammerater reagerer meget kraftigt på ecstacy og nogle gange vender han det hvide ud af øjnene. Min mund er fuldstændig tør, og jeg hælder vand i mig konstant. Konstant er der bevægelse i min mund. Mine tænder ryster og klaprer imod hinanden, hvilket resulterer i at mit syn ryster og stregerne kommer frem uden at fokuserer på noget. Jeg går ud for at tisse, hvilket sjovt nok, slet ikke er besværligt, men imens jeg står og kigger ned i kummen ser jeg et meget tydeligt billed af en heks på en kost som står lige over vandet. Når jeg siger billed, mener jeg virkeligt billed. Der var en ramme rundt om, og inden i sad hun med sort kappe og sort hat og kosten og det hele.

Efter jeg kommer ud fra toilettet skal en anden kammerat som kom på besøg for at ryge lidt tjald hjem, og kærlige og gode kammerater som vi er på dette tidspunkt beslutter to af os som er på ecstacy os for at følge ham hjem.
Da vi kommer udenfor går vi mit trip straks helt amok. Over alt hvor jeg kigger hen er der direkte hallucinationer. Jeg går ud fra at jeg på dette tidspunkt har taget en overdosis, og at min hjerne har omdannet meget at MDMA’en til MDA og dette resulterer i et meget kraftigt psykedelisk trip.

Hvide spøgelses mennesker er at se over det hele. De står ved husene og snakker, nogle danser og andre slår hinanden. F.eks. husker jeg tydelig en bil, hvor døren stod åben, og der stod et par spøgelses mennesker og snakkede sammen. Ude på den vej som vi går på er der ofte vejbump. Disse vejbump hallucinerer jeg mig i stedet til vejbyggerier. Der er et gult bånd rundt om, og et kæmpe sort hul inde i midten. Hver gang jeg kommer til vejbumpet, bliver det lige rykket ned til det næste vejbump, og sådan forsætter det hele vejen ned af gaden.

For enden af alle veje vi går på, er der et kæmpe skilt med en masse forskellige dyre hoveder på. Jeg kan tydeligt huske en kæmpe abe, en hund og en tiger, som lige så godt kunne have været en kat. Jeg er meget skræmt over disse effekter, og jeg havde bestemt ikke regnet med det. Turen føles uendelig lang, og til sidst kan jeg slet ikke holde ud af at være udenfor længere. Jeg er ekstremt svimmel, og jeg føler mig fuldstændig ved siden af mig selv. Min krop hænger slet ikke fast til mig længere.

Da vi endelig kommer inden for kan jeg kun sidde i sofaen med et glas vand og lukke mig selv inde i mine egne tanker. Det føles som om at ”jeg”, min sjæl, sidder foran min krop, og bagved mig sidder selve min fysiske krop og er fastlåst i sofaen. En meget underlig fornemmelse som varer ved indtil de andres trip begynder at stilne af. Mit trip, som før havde været det mest fantastiske lykke trip, ender med at jeg sidder skræmt fra vid og sans i sofaen i en sindstilstand som jeg aldrig ønsker at opleve igen. Mine tanker var fuldstændigt kaotiske og på ingen måde brugbar. Det føles som et tog der kører igennem dig hoved. Konstant bliver flere tanker af gangen blæst igennem hovedet på dig.

Når man har været på mdma i store doser, er comedown noget af det værste jeg ved. Især når man har blandet sit trip med åndsvage store mængder thc. Psykisk er man fuldstændig forvirret og fra den. Det hele virker lidt uhyggeligt, og den fantastiske kommunikationen som man har haft med sine kammerater hele natten dør fuldstændig ud da man er totalt træt og ikke i stand til at kommunikere. Man ville ønske man kunne sove, men ens krop er stadig stimuleret. Alle ser fuldstændigt skræmte og blege ud i ansigtet og man ved at de har det på præcis samme måde som en selv. Man bliver hængende sammen i lidt tid, før gæsterne en af gangen for taget sig sammen til at rejse sig op og tage hjem.

Jeg ligger i sengen i mange timer og prøver forgæves at kæmpe mig ud af mit sindsyge tankespind.
Næste morgen da jeg vågner, er min krop helt smadret. De følgende 5 dage bliver de værste i mit liv. Konstant psykisk nedtrykt, og skræmt med en underlig susende fornemmelse i maven. Især søvnen om aftenen er slem. Provokerende CEVs inden man falder i søvn, og skræmmende livagtige Lucid dreamings når man endeligt falder i søvn.

Det er bestemt ikke et trip jeg ville være foruden, dog ville jeg ønske at jeg havde været et par år ældre. Ugen med den vedvarende efterbrander tog ret hårdt på mig, og jeg tror dette havde en del med min alder at gøre. Jeg har aldrig på nogen som helst psykedelisk substans oplevet direkte hallucinationer. Menneskerne, vejbyggerierne og de kæmpe store skilte med dyre ansiget så fuldstændig og komplet ægte ud. Jeg er ret sikker på at det jeg oplevede var en direkte mdma overdosis, og jeg føler mig heldig den dag idag at jeg slap uden videre mén.

Det var lige hvad jeg kunne huske. Trippet foregik som sagt for 2 år siden, så mange af de åbenbarende tanker og følelser som jeg ved jeg oplevede er desværre gået glemt, så derfor er det mest det kropslige og visuelle som er blevet beskrevet. Pas på med E-pillerne der ude. De er nogen værre djævle!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2010 16:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 14:44
Indlæg: 10
Geografisk sted: Somewhere between space and time
Nice rapport dude, det lyder fandeme heftigt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2011 23:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 08:53
Indlæg: 4
Rigtig god Rapport, dejligt med de mange afsnit det gør det nemt at overskue.
På min første gang med MDMA oplevede jeg også at se spøgelses mennesker, men heldigvis blev det ikke værre end det :D
Faktisk kan jeg huske at jeg fandt dem sjove og ville udforske dem med min ven som ikke kunne se dem :p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2012 20:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2012 16:20
Indlæg: 2
Rigtig god rapport, jeg sætter pris på du går så dybt ind i bivirkningerne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team