Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 17:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 nov 2010 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2010 22:28
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sjøbenhavn
Substans/er:
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
fra 1mg til 5-7 mg.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hej med jer. min første rapport herinde, spørgsmål må stilles og jeg skal svare efter bedste evne. :)

Intro til aftenen:
Det hele startede en lun sommeraften i København, vi var på tur efter et par kolde øl og slog os ned, nede ved en af søerne i midtbyen.
Der var go stemming og vi mødte nogle fremmede der havde taget en ghetto-blaster med, så det tegnede til at blive en hyggelig aften. Vi faldt i snak om løst og fast. Da ringer en af mine gamle kollegaer og spørg om jeg har lyst til en pils eller to?
Jeg foreslår ham at komme ned til os, da han har mødt vennerne før. Da T og P(hans egen kammerat) kommer ned til os smiler de mere end, solen der så småt er ved at gå ned. (Jeg tænker mit ;))
P er dj, og vi finder et andet sted og han finder sine højtalere og mp3ér frem og begynder at spille noget virkeligt fedt trance/techno(MDMA musik som han selv kaldte det), og de spørg om vi vil være med på MDMA vognen, på det tidspunkt er vi 5-6 stykker.
Det MDMA han havde med er i krystal form, og har fået af ham nogen uger inden, så vidste det var noget godt shit. xD

Starten på trippet:
Vi er 3 mand der hopper på vognen og finder et lille hjørne for os selv i en bag gård. Det tog cirka 5 min. at gå tilbage til hvor vi sad, jeg sniffede lidt(kickstarter den) og spiste et lille stykke krystal. Da vi er på vej tilbage begynder min kammerat N at skrald grine og giver mig en lille krammer, stadset begyndte at virke. Følelsen at benene begynder at "flyve lidt over jorden" var indtruffet. Da vi kommer tilbage begynder trippet for alvor at gøre sin indvirkning, og pludseligt sidder vi alle og smiler. Musikken få det "hele" til at pumpe lidt mere. Falder i snak med P og det hele føles som om verden snurre om os to, vi bliver siddende i et par timer og tiden flyver bogstaveligt afsted.
Efter 2-2½ timer smutter vi om i bag gården og tager noget af det sidste for den aften. Vi har allesammen en uro i benene og bliver enige om at vi skal ud og gå en lille tur. Mit gæt vil være at kl. er cirka 23-00.03.

Trippet: Vi ankommer til sankt hans torv og har købt en 6-pack.
Vi er nu kun 4 mand tilbage, mig, N, T og P. Vi sætter os på en bænk hvor vi sidder overfor hinanden 2 og 2(ovre ved kirken), musikken bliver fundet frem og hyggen spreder sig igen lyn-hurtigt.
P finder en joint frem, og tænder op. N og jeg kigger lidt skeptisk til, men P garenterer at MDMA og hash går fint hånd i hånd, hvis man er kendt med hash. Da vi har røget, begynder verden for alvor at snurre, kigggde op på himlen hvor skyerne "susede" forbi månen og fik et kick ud af det, at det kunne være så smukt.

Da vi har vænnet os til den "nye" situation, er der en der pludselig råber: "Byt plads"! Hopper vi alle op på bordet, og sætter os modsat af hvor vi sad før, dette finder vi alle ekstrmt morsomt, lyset, og de ting man før sad med ryggen til kan man nu se(følelsen af en helt ny verden). Vi falder i snak igen, og igen råber en: "Byt plads" og det samme sker som før, vi griner og klapper hinanden på ryggen og finder det spændende at hoppe rundt.
Og nu begynder det for alvor at blive syret for mit vedkommende, vi får lavet en joint mere og den går sin omgang.
Vi begynder at lave vejrtræknings-øvelser, du tager din sidde mand og slynger din arm om ham, og du skal agere coach for hvor meget og hvornår han skal trække vejret(kan varmt anbefales). Jeg tager selv N og slynger armen rundt om ham(vi sidder tæt), og vi puster alt luft ud af lungerne, og trækker vejret ind samtidigt. Nu handler det om at luften i lungerne skal "give-slip" og man skal puste ud samtidigt - det giver et fedt kick! da T og P ser hvad vi laver vil de have samme tur, og det får de :)

T har lavet yoga, og han tager os ud på græsplænen, og laver "bue-skytten" med N og jeg. Næsten i samme stil, igen en vejr-trækningsøvelse og hvor man holder på vejret og "giver slip"! Da vi skyder vores "pil" afsted, kommer der en voldsom følelses reaktion, der bare siger KA-POW! Og vi står alle 3 og griner, high-fiver og mener vi skal sidde lidt ned og drikke en øl. Vi få kun lige sat os, da T mener vi skal lave koldbøtter(Helt old school koldbøtter). N og jeg er super friske, dette kan på det kraftiste anbefales til folk på M. Koldbøtter i fællesskab er hamrende-sjovt! :D Man ser først græsset, og med spænding begynder kroppen at tippe forover, og man ruller rundt, og hovedet kan slet ikke følge med, wup-ti ser man himlen igen, samt 2 gutter der står og griner. (Mit hjerte begynder at banke nu hvor jeg sidder og skriver rapporten)
Da vi har keglet rundt et stykke tid, går mp3én (som hele tiden har spillet "MDMA"-musik) tør for strøm. Da musikken stopper, lægger vi mærke til kirken, vi begynder at se på den med helt andre øjne. N og jeg "taler nærmest" med kirken fordi den er bygget så majestætisk og med en stolthed der får de andre bygniner til at falme!
T og P smutter hjemad, mens vi stadig står og "taler" med kirken. Det føles som vi står en time med nakken bøjet helt tilbage og kigger op mod tårnet, mens skyerne "(igen)suser" forbi deroppe. Følelsen af at hele tårnet står og vipper i takt med egen krop, giver trippet en nyt dimension igen.
Da vi endelig er færdige med at vippe frem og tilbage med tårnet, cykler vi hjem til N og går til ro.

Der kan undvejs være blevet taget mere M og røget flere joints, men har følelsen af at det er de 2 joints der gjorde udslaget! :)

Det var en af mine MDMA ture der er flere hvor de kommer fra :)
Håber i nyder læsningen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2010 23:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 sep 2010 11:47
Indlæg: 18
Lyder som en super nice tur :D
Hvis ikke det var fordi jeg har lovet mig selv aldrig at røre noget kemisk, ville det helt sikkert være noget der skulle prøves :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team