Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2011 14:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Substans/er: MDMA og Cannabis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 gram.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Alle var forberedte.

Triprapporten
Trippet finder sted en ganske almindelig Torsdag.
Vi er tre personer, To gode venner og mig selv. Jeg omtaler dem som B og J.
Vi mødtes klokken tolv, efter at have fået fri fra skole. Min ven B havde tidligere på dagen, fået den gode og hårde sten og vi var alle te enige om at kvaliteten var god. Vi har valgt at forberede os godt til turen, alle havde læst godt op på stoffet selvom det for ingen af os var første gang, men de andre gange havde vi også været påvirket af Alkohol og store mængder Kokain. Denne tur skulle være noget andet, vi ville opleve den glæde og lykke vi har hørt så meget om.

Vi startede med at hente en god klump Hash, da vi alle nyder dette dagligt og vi regnede med at dét kunne bringe os ud af en ubehagelig situation, hvis den skulle opstå. Derefter købte vi "sjov" slik. dvs. Pinnochio kugler, chips og mangefarvet slik, derudover også 4 liter sodavand, som senere ville bringe os lidt i problemer. Vi var nu parate og sad godt i sofaen, stenen blev knust i posen da vi frygtede det ville flyve i alle retninger. Men overraskende, var det ikke så svært t få til pulver og krystaller. B og mig lagde ud med en bombe hver, jeg tror at der 0,2 i hver men da vi ingen vægt havde, foregik det ud fra øjemål og sund fornuft. Efter 15-20 minutter, blev vi utålmodige. Der skulle ske noget! B og jeg re doserede med hver vores streg til næsen. Den velkendte og frygtede fornemmelse af ild i næsen, kom få sekunder efter.
Herfra forsvandt min tidsfornemmelse stort set. Til at starte med var indrykkende ikke så overvældene som jeg havde forventet, men de pinnochiokugler vi havde i en glasskål så meget sjove ud, når de blev drejet rundt. Vi blev nu MEGET festlige, og satte derfor god musik på. Min ven B, som er lidt mere erfaren på det område tog atter en streg, jeg takkede nej da jeg gerne ville kende rusen først. Nu gik det hurtigt, B satte sig på gulvet med en dyne over sig, samtidig med at han dansede videre. På dette tidspunkt var vi begge helt ramt. J som indtil nu havde siddet som tilskuer udelukkende påvirket af cannabis, grinte pludselig helt ustyrligt af mig, op jeg forstod pludselig at jeg forsøgte at fylde vand i en flaske, ved at køre den frem og tilbage under vandhanen. Den var ikke tændt. Kort tid efter ville jeg skifte musik på min Ipod, men uanset hvor meget jeg kigger på skærmen, deler den sig i to og jeg kan kun fokusere på den ene side, da jeg endelig finder en side at kigge på, trækker den sig væk sammen med min arm, som nu er dobbelt så lang som normalt. Nu fattede jeg for alvor at trippet var i gang og derfor kunne jeg flyde med og gøre de ting der faldt mig ind. Jeg tilbød både J og B en streg af min andel, da jeg følte at det ville være dårlig opførsel ikke at tilbyde dem. De takkede begge ja og vi satte alle næsen til spejlet. Imens vi sugede undrede jeg mig over om jeg var den eneste der ikke kunne se det jeg sniffede. Jeg anede ikke om der kom noget ind eller ej. Kort tid efter begyndte vi alle at skifte tøj og hoppe i det par shorts vi fandt mest behagelige. Ideen lød derefter på at vi skulle udenfor, i de godt og vel 2 minusgrader. Ingen så dog noget problem i at gå ud kun iført badesandaler og shorts. Det første der overvældede os var at himlen og sneen lignede krystaller og det skar også i øjnene, alt omkring os blev lyst op i det smukkeste hvide skær. Det blev efterfølgende ret pinligt da B som klart var den mest påvirkede, besluttede sig for at lave en Engel i sneen. Midt på en ret befærdet sti, kastede han sig mod jorden så hårdt han kunne og vi erklærede alle at det uden tvivl var den bedste engel nogensinde. Få sekunder stiller han sig op foran nogle forbipasserende, stikker to fingre i halsen og brækker sig to gange, hvorefter han højt udbryder at han er mere blæst af end før. De mennesker der gik forbi kiggede som om vi fuldstændigt sindssyge. Sådan så det også ud, tre drenge der vælter rundt i sneen iklædt shorts, sandaler og med pupiller på størrelse med femkroner samtidig med at vi skreg af grin. Da vi endelig var kommet tilbage i lejligheden fandt vi ud af at, vi var løbet tør for smøger. Jeg sagde at vi var tvunget til at høre en sang inden vi gik, ingen vidste hvorfor men det føltes som det eneste rigtige at gøre. Jeg satte mig hurtigt i sofaen og røg den sidste smøg, i et kort øjeblik sad jeg med lukkede øjne og da jeg åbnede dem igen blev jeg meget forskrækket, da det så ud som om en hel flok af myrer løb ud mod gulvet, og forsvandt.
Nu SKULLE vi have cigaretter. For at nå op til den nærmeste tankstation, skulle vi igennem et ret befærdet område hvilket gjorde mig lidt paranoid, da jeg ikke ville skilte med at vi var brændt af. Da vi efter lang tids gang kom til tanken, vidste vi ikke hvordan vi kom ind. Først da en mand med et ondskabsfuldt ansigtsudtryk pressede sig forbi os, opdagede vi at det var døre der åbnede selv, allerede der vidste jeg at besøget på tanken ville blive pinligt. J og jeg stod stille bagerst i lokalet og kiggede på blade og slik, mens B forsøgte at købe smøger og 1 liter kakao. Men da han skulle betale kunne han ikke huske koden til sit kort, og jeg blev nød til at forlade butikken for at grine i den luft der føltes så frisk. Da de to andre kom ud havde de på en uforklarlig måde købt, det vi skulle have. Vi vendte nu hjem ad, mens vi under hele turen byttede tøj uden nogen grund. Pludselig råber B til os om vi ikke ville smage hans Kakao, men da vi begge efter en tår siger at den er dårlig, bliver han sur og kaster den hårdt ned i jorden. På dette tidspunkt er der gået mellem 3 og 6 timer, siden vi begyndte og vi er så småt ved at blive ret trætte. Men inden vores trip for alvor blev stoppet, brækker jeg mig ud over hele entreen. Jeg vidste med det samme at jeg var tvunget til at tørre det op, så det gjorde jeg imens jeg forsøgte at tørre vaskemiddel ud over gulvet.
Efterfølgende sidder vi alle afkræftede i sofaen og ryger, mens vi forsøger at komme ned igen. Det hele endte godt, på trods af at vi havde drukket for meget væske, der fik os til at kaste op.

Succesen skal med hundrede procents sikkerhed gentages! Håber i vil kommentere da det er den første rapport jeg laver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 11:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2011 13:54
Indlæg: 10
Geografisk sted: Århus
En meget sjov, og interessant historie. Jeg har dog selv prøvet MDMA, men efter at have læst din rapport lyder det ret spænende.

synes det var meget sjovt at i skiftede tøj så mange gange, føltes det ubehaligt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2011 12:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Tøjskiftningen kom fordi det på en eller anden måde føltes rigtigt. Ingen af os aftalte det med hinanden, det skete bare :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2011 23:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 apr 2011 20:30
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg.
Hahaha, hvor grineren! Ville fandme gerne have været tilskuer til det trip ;-).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2011 23:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2011 15:14
Indlæg: 649
Rigtig god triprapport. Lyder som om det var et ret visuelt trip for dig? Havde de andre det ligeså?

Eneste kritik jeg kan komme med er at jeg gerne havde set at du havde lavet nogle flere afsnit. Det bliver en smule uoverskueligt at læse her på psy :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2011 00:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Synes ikke rapporten er særlig god, den kunne ligesåvel have været om en helt almindelig druktur..... Du måtte godt fortælle lidt mere, hvad i snakkede om og hvad du følte osv. - jeg får ikke rigtig noget indblik i hvilken effekt MDMA har haft på dit sind...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2011 16:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Grunden til at en stor del af føelses oplevelserne ikke er med, er at rapporten blev skrevet i dagene efter turen. På det tidspunkt havde jeg ikke helt styr på hvad der egentlig var foregået, og hvad der fandt sted i mit eget hovede :) De visuelle indtryk var så voldsomme at jeg ikke kunne beskrive mine tanker, da de fløj rundt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2011 00:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 08:53
Indlæg: 4
Haha kender alt for godt den del med at i blev NØDT til at høre en sang inden i gik, for det var ganske enkelt det eneste rigtige at gøre :D Det ramte meget præcist en følelse jeg selv har oplevet en del gange :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team