Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 maj 2011 09:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2011 03:01
Indlæg: 0
Geografisk sted: I mine bukser.
Substans/er: MDMA
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
500 mg, 250 i hver bombe.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme hos min bedste kammerat, i hans lædersofa, med hans store rottweiler.

Triprapporten
Hvis nogle skulle være i tvivl, er jeg en pige :)

Nå. Men det hele startede med, at mig og en veninde tog hjem til min bedste kammerat, A. Der satte vi os og snakkede lidt, og både mig og veninde havde prøvet MDMA før. A hev pludselig to bomber op fra skuffen i hans sofabord og spurgte om vi var med. Der tændte min veninde helt af, sprang op af sofaen og råbte os lige ind i hovedet ''at hun lissom prøvede at stoppe med det lort'' . Derfor skred hun så, jeg blev der. Så mig & A var alene. Han gav mig den ene bombe, og et glas saft. Jeg slugte bomben og lænede mig tilbage. Kunne ikke mærke noget lige til at starte med, måske fordi jeg havde lukkede øjne. Men så ville jeg ud i køkkenet og have noget mælk, men da jeg rejste mig knækkede mine ben bare sammen og jeg faldt ned på gulvet og grinede helt vildt. Så satte A noget for syg musik på synes jeg lige der, hvis der er nogen der kender Infected Mushroom - Muse breaks?
Den synes jeg godt nok var vild. Jeg rejste mig op mens jeg støttede mig til hans rottweiler der virkede helt vildt stor.
Jeg ville så prøve at tænde en smøg, men fandt ud af jeg ikke havde flere i min pakke. Så jeg sagde til A at jeg lige skulle ned efter smøger. Da jeg gik ud af døren fra hans lejlighed, virkede opgangen mega underlig, den var helt blå med elefanter malet på væggene. Jeg ved ikke hvor længe jeg har stået på trappen med helt åben mund og bare gloet uhæmmet på den skide væg der. Nå, men jeg endte i hvertfald nede i kiosken. Fik en pakke blå kings, og ville så op i lejligheden igen. Det var dog et større problem. Kunne ikke huske hvilken opgang det var. Så jeg tog bare den første som så dejlig ud. Men da jeg kom ind opgangen, var den kold, klam og uhyggelig. Det virkede helt vildt som om jeg var med i en gyserfilm, og at jeg blev dræbt om lidt. Jeg satte mig ned på trappen, og gemte hovedet i hænderne fordi det virkede som om der var nogen der hev mig i håret og hviskede til mig. Der kom dog en gammel dame ud, og sagde at A boede lige ovenover. Så jeg kravlede mega ynkeligt op ad trappen og ind til A. Jeg fik øje på ham sidde i sofaen og så løb jeg bare hen og krammede og kyssede ham. Det endte så med at vi havde sex, og vi har været venner i lidt over 17 år så det var bare underligt. Men da vi var færdige tog jeg så mit tøj på igen, og satte mig i hans sofa og så paradise hotel. Det var bare slet ikke spændende. Jeg bestemte mig så for at jeg ville hjem, og gik bare ud af døren. Da jeg kom hjem, kunne jeg ikke finde mine nøgler, så var nødt til at tømme hele min taskes indhold ned på trappen. Min kæreste var hjemme, og spurgte hvor jeg havde været. Jeg svarede bare med et hmmm.,isengnuuuu,,hmm .
Jeg gik ind i soveværelset, lagde mig i sengen ovenpå dynen med tøj på og det hele. min kæreste kom så og puttede mig og tog mit tøj af og lagde det pænt på mit sengebord.

Det var en af de mærkeligste aftenener i mit liv, MDMA'en levede slet ikke op til de andre gange jeg har taget det. Hvad synes i ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2011 20:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Det var ikke særlig pænt gjort overfor din kæreste. Lyder mærkeligt med hallucinationer, er du sikker på det var ren MDMA? Hvor stor var dosen på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 maj 2011 19:41 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Psychobitch234 skrev:
Hvad synes i ?


Synes måske ikke det var så fedt, du var din kæreste utro. Men det må I jo selv ligge og rode med :)

Synes selve rapporten er lidt tynd. Der må godt lidt mere med omkring dine tanker osv. Der er selvfølgelig oplevelser, hvor der i det hele taget ikke sker så meget omkring en og inde i sindet. Men det er altid godt med lidt mere om dine tanker og følelser under og efter trippet.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2011 20:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jun 2009 17:52
Indlæg: 39
Geografisk sted: Solbader i 400W's lys
Jeg har aldrig prøvet andet end weed(jeg synes bare det er spændende at læse om, når man nu ikke selv tør), men det lyder da som et rimelig dårligt trip O.O Jeg kan især godt forestille mig at Infected har været voldsomt i det state of mind ^^


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team